البابا ليو
نسوانجي جديد
- إنضم
- سبتمبر 23, 2025
- المشاركات
- 6
- التفاعل
- 2
- النقاط
- 3
- الإقامة
- مصر
- الجنس
- ذكر
- ميولك الجنسية
- أنا راجل وعايز ست
عائله مكونه من خمسه أشخاص
الأم (فاطمه دلعها بطه) - 42 سنه
لديها أربع أولاد
الابن الكبير (عمر) - 24 سنه
البنت الكبير (ريهام) - 23 سنه
الابن الصغير (مروان) - 17 سنه
البنت الصغير (رحمه) - 16 سنه
كله هينط ع بعضه بس نرجع فلاش باك ليوم فرح بطه عشان نعرف الماضي الي وصلهم لكده
واحده من المعازيم : ايه يا ام بطه لسه العريس مجابش المنديل
ام بطه : لسه ياختي يلاااا يا عريس طمنا واديني الفلوس بقى
(العريس طلع وفي أيده منديل كله احمر)
العريس : مش هتاخدي حاجه لحد ما انيكها وخدي المنديل ده شوفي البت اغمى عليها فوقيها
(ام بطه جرت ع الأوضه لقت بطه مغمى عليها والسرير كله دم بصت وراها لقت العريس)
ام بطه : انا قولتلك دخل صباعك مش دراعك البت لسه 18 سنه
العريس : ماهي بتتنفس اهي مماتش
ام بطه : مش هينفع تنيكها لازم النزيف يقف انا هنضفلك السرير والبسهالك حاجه حلوه وانت بس خف عليها شويه
(العريس خرج ومردش عليها وراح نام في الاوضه التانيه لحد الصبح ولما صحى لقى الام واخده بطه في حضنها ونايمين راح مخبط ع باب الاوضه جامد وقالها)
العريس : اصحي يا حجه هو انا اللي هنيكها ولا انتي
ام بطه : صباح الخير ياخويا تعالي خد راحتك وانا هقوم اعملكو الفطار
(ام بطه قامت وبطه صحيت مفزوعه من تخبيطه وهو راح شال الملايه اللي مغطياها ولقاها لابسه فستان احمر راح منيمها ع بطنها ورفع الفستان لحد ما طيزها البيضه ظهرت وضربها جامد ع فرده طيزها اليمين راحت بطه قالت ااااااه بصوت عالي امها جرت عليهم لقته بيضربها ع فرده طيزها الشمال وطيزها كلها احمرت راح العريس قايل لبطه)
العريس : اخرصي يا لبوة وأنتي غوري اعملي الأكل
(الام رجعت ع المطبخ وهو راح فاكك الحزام راح البنطلون وقع وقام حاطت فوطه ع بوقها ولف الحزام ع رأسها بحيث الفوطه متقعش وشد رأسها لوا وراح ملطلع زبه ونزل نيك فيها وهي بتصوت بس الصوت مش طالع والفوطه اتملت دموع وبعد ما خلص راح فك الحزام ودخل الحمام ياخد دش وبعد ما طلع لقى ام بطه قدامه)
ام بطه : هات الفلوس بقى خليني امشي
(العريس أداها الفلوس والام مشت وفضل الوضع يتكرر لحد ما حملت في عمر العريس فرح اخيرا أن هيبقى ليه أولاد وبطه اترحمت لمده 9 شهور وبعد ما ولدت بأسبوع كرر الي كان بيعمله تاني لحد ما عرف انها حامل تاني وقرر يرجع ايطاليا عشان كان في مشاكل في الشغل وخلفت بطه بنتها ريهام وكان العريس عنده عماره في القاهره مسكن اول تلت ادوار وسكن بطه في الدور الرابع ومخلي الخامس فاضي وقال لبطه تاخد الايجار تصرف نصه عليها وتطلع نص الفلوس في الشقه اللي فوق ومحدش يدخلها وفضلت ع كده 5 سنين لحد ما رجع في يوم وبطه لقته بيخبط عليها افتكرت يوم جوازها وجسمها اترعش جري مروان فتح الباب راح دخل ابوهم وقال)
ابو مروان : العيال كبرت تعالوا في حضن بابا
( طلعوا يجروا ع امهم عشان ميعرفوش مين ده بطه طمنتهم وقالتلهم ده بابا احضنوه راحوا لحد عنده براحه وهو وطي باسهم ودخل الأوضه رمي شنطتين كبار ع السرير ودخل ياخد شاور بطه راحت تعمل فطار وهو خرج لقاهم قاعدين بياكلوا راح شادد بطه ودخل بيها ع الأوضه وقفل الباب وزقها ع السرير وقعت ع بطنها جنب الشنطتين وراح قاطع الفستان اللي عليها راحت هي شدت مخده من جنبها عشان العيال ميسمعوش صوتها وهي بتصوت ونزل بزبه ع كسها وفضل ينيك فيها ويشدها من شعرها وهي كاتمه صوتها وبتعيط لحد ما جابه وقام قعد ع السرير وسكت خمس د وبعدين قالها الخولات برا بياكلوا حقي وانا مش هسيبهم انا فضيت الشغل معاهم وخدت نص فلوس والنص التاني هرجع وهاخده وقالها قومي البسي وطلعي الشنطه دي فوق جنب الفلوس اللي كنتي بتحوشيها وبعد أيام بطه طلعت حامل وخلفت مروان وزي ما عمل زمان عملها تاني ونكها بعد ولادتها بأسبوع وحملت بطه في بنتها الاخيره وهو سبها وسافر وهي حامل وعرفت أنه مات لما راح اتخانق معاهم وهما قتلوه فقررت تسمي بنتها الاخيره رحمه لأنها اترحمت منه اخيرا وبعد ما خلفت رحمه ندهت ع ابنها الكبير عمر وقالتله)
بطه : تعالي يا عمر امسك اديها لريهام وتعالى عايز اقولك ع حاجه
عمر : حاضر يا ماما
بطه : الراجل اللي قولتلك أنه ابوك مبقاش موجود في الدنيا خلاص انت شوفته فتره صغيره بس عايزاك تنساه ولما تتم 18 سنه هقولك ع سر كبير
عمر : ماشي يا ماما خلاص فاضلي 10 سنين
بطه : انا كنت امك و ابوك وانت هتكون كل حاجه ليا انت راجل البيت دايما كنت وهتكون
عمر : ما تقلقيش محدش هيقدر يزعلك وانا موجود
ونرجع لقبل الحاضر بكام سنه يوم عيد ميلاد عمره الـ 18
كده بطه بقى عندها 36 سنه
عمر - 18 سنه
ريهام - 17 سنه
مروان - 11 سنه
رحمه - 10 سنين
الشقه 3 اوض بطه في اوضه وعمر ومروان في اوضه وريهام ورحمه في اوضه)
(بطه دخلت ع عمر الاوضه وقعدت ع سريره وبصت عليه وهو نايم وهي بتقول في سرها اخيرا جي اليوم اللي هتمتع بيك وعمر صحي ولقاها بصاله)
عمر : صباح الخير يا حبيبتي
بطه : صباح الخير ع اجمل شاب في الدنيا
مروان : وانا جميل بردو
بطه : كلكوا اجمل من بعض يا روحي
عمر : ده يوم ميلادي يعني الدلع كله ليا ملكش دعوه انت يا واد يا رزل
بطه : دانا هدلعك دلع انت مش هتروح المدرسه النهارده انا اديتك اجازه
مروان : اشمعنى هو
بطه : عشان عيد ميلاده يلا قوم افطر عشان تروح مع اخواتك
بطه : يلاااا اجهزي يا ريهام وأنتي اللي هتوصلي اخواتك المدرسه النهارده
ريهام : اشمعنى هو عمر تعبان
بطه : لا مش تعبان انا اديته اجازه وهديله كمان
ريهام : واحنا دورنا امتى
بطه : تمي ال 18 وهتاخدي هديه مني ومن عمر
عمر : اديني ادبست
بطه : استنى وانا هشرحلك وهتعرف أنها احلى تدبيسه
(كلهم قاموا فطروا وريهام خدت مروان ورحمه وصلتهم المدرسه معاها وعمر دخل ياخد شاور ولما خرج وهو ماشي بيتشف في شعره بطه عمت عينيه وقالتله انا مين)
عمر : ماما
بطه : غلط
عمر : ما تهزريش صوت باين
بطه : امشي بس قدامي وانت هتعرف
(وفضلت ماشيه لحد بابا الشقه وقالتله افتحه واطلعوا السلالم والباب كان مفتوح دخل شقه الخامس وفضلت ماشيه لحد ما دخلته اوضتها وهي مغمياه وقعدته ع السرير وقالتله متفتحش عينك الا لما اقولك ونزلت قعدت ع الأرض وسندت بايديها ع رجله وكانت لابسه فستان اسود قصير ومفتوح من الضهر ومش لابسه حاجه من تحت فبزازها كانت ملفته اوي راح عمر فتح عينيه قلى بزازها قدامه سرح 10 ثواني وهي مستمتعة انه بيبصلها كده وراح غير الكلام لما بص ع عينيها قالها مانتي ماما اهو)
بطه : لا انا مش ماما
عمر : يعني لقتيني ع بابا جامع
بطه : لا يا روحي انت ابني من لحمي ودمي
عمر : طيب في ايه فهميني
بطه : هفهمك بس ادخل اقعد ع السرير جوا شويه عشان اجي اقعد جنبك
(عمر رجع لورا وهو راجع بص تاني ع بزازها اللي خطفته وهي قامت بص لقى الفستان قصير راحت عملت نفسها بتوطي تجيب حاجه راحت طيزها بانتله هو اتوتر وهي قامت وجات قعدت جنيه وقالتله)
بطه : في الشقه اللي تحت انا ماما وانت ابني إنما هنا الوضع يختلف
عمر : يعني ايه مش فاهم
بطه : فاكر لما قولتلك أني هقولك ع سر لما تتم 18
عمر : يااااه انا نسيته
بطه : انا مستنياه طول عمري انا معيشتش حياه ابوك كان بيعاملني كاني حيوانه بس انا فضلت مستنيه لحد ما انت كبرت وحاليا لازم تلبي رغباتي ورغبات اخواتك في المستقبل انا مش هخلي حد يدخل حياتنا انا لازم نكفي بعض ونكون حنينين ع بعض
(وراحت حسست بايديها ع بطنه ونزلت لحد ما لقت بتاعه واقف راحت دخلت اديها جوا البوكسر وهو اتعدل لورا ومش مستوعب راحت مطلعه بتاعه وقالتله)
بطه : مش هعمل معاك حاجه غصب عنك انت بس افرد جسمك وانا هدلعك
(عمر فرد جسمه وهي نزلت قعدت تمصله وهو راح في حته تانيه وفضلت تمص لحد ما قالها هجيبهم راحت قالتله هاتهم يا حبيبي وجابهم في بوقها وبلعتهم)
بطه : دي اول جوله تعالى بقى ندخل الجوله التانيه
(وقامت وقفت ع السرير وقلعت الفستان من تحت لفوق وهو زبه ملحقتش ينام راحت قعدت عليه وقالتله لما تحس انك هتجيبهم تاني قولي عشان اقوم من عليه وفضلت تطلع وتنزل وتقول ااااه بصوت تهيج وهو مسك في السرير وحاسس أن روحه كلها بتطلع من زبه وفضل كده لحد ما حس انها هيجبهم راح قالها راحت قامت نزلت ببزازها ع زبه تعصر فيه لحد ما جابهم تاني راحت تلحس بزازها ونامت جنبه)
-------
دي اول مره اكتب فيها وده اول جزء حابب اعرف ايه رأيكم حلوه اكمل ولا ايه وطريقه السرد ممتعه ولا في حاجه اغيرها في أسلوبي ...
الأم (فاطمه دلعها بطه) - 42 سنه
لديها أربع أولاد
الابن الكبير (عمر) - 24 سنه
البنت الكبير (ريهام) - 23 سنه
الابن الصغير (مروان) - 17 سنه
البنت الصغير (رحمه) - 16 سنه
كله هينط ع بعضه بس نرجع فلاش باك ليوم فرح بطه عشان نعرف الماضي الي وصلهم لكده
واحده من المعازيم : ايه يا ام بطه لسه العريس مجابش المنديل
ام بطه : لسه ياختي يلاااا يا عريس طمنا واديني الفلوس بقى
(العريس طلع وفي أيده منديل كله احمر)
العريس : مش هتاخدي حاجه لحد ما انيكها وخدي المنديل ده شوفي البت اغمى عليها فوقيها
(ام بطه جرت ع الأوضه لقت بطه مغمى عليها والسرير كله دم بصت وراها لقت العريس)
ام بطه : انا قولتلك دخل صباعك مش دراعك البت لسه 18 سنه
العريس : ماهي بتتنفس اهي مماتش
ام بطه : مش هينفع تنيكها لازم النزيف يقف انا هنضفلك السرير والبسهالك حاجه حلوه وانت بس خف عليها شويه
(العريس خرج ومردش عليها وراح نام في الاوضه التانيه لحد الصبح ولما صحى لقى الام واخده بطه في حضنها ونايمين راح مخبط ع باب الاوضه جامد وقالها)
العريس : اصحي يا حجه هو انا اللي هنيكها ولا انتي
ام بطه : صباح الخير ياخويا تعالي خد راحتك وانا هقوم اعملكو الفطار
(ام بطه قامت وبطه صحيت مفزوعه من تخبيطه وهو راح شال الملايه اللي مغطياها ولقاها لابسه فستان احمر راح منيمها ع بطنها ورفع الفستان لحد ما طيزها البيضه ظهرت وضربها جامد ع فرده طيزها اليمين راحت بطه قالت ااااااه بصوت عالي امها جرت عليهم لقته بيضربها ع فرده طيزها الشمال وطيزها كلها احمرت راح العريس قايل لبطه)
العريس : اخرصي يا لبوة وأنتي غوري اعملي الأكل
(الام رجعت ع المطبخ وهو راح فاكك الحزام راح البنطلون وقع وقام حاطت فوطه ع بوقها ولف الحزام ع رأسها بحيث الفوطه متقعش وشد رأسها لوا وراح ملطلع زبه ونزل نيك فيها وهي بتصوت بس الصوت مش طالع والفوطه اتملت دموع وبعد ما خلص راح فك الحزام ودخل الحمام ياخد دش وبعد ما طلع لقى ام بطه قدامه)
ام بطه : هات الفلوس بقى خليني امشي
(العريس أداها الفلوس والام مشت وفضل الوضع يتكرر لحد ما حملت في عمر العريس فرح اخيرا أن هيبقى ليه أولاد وبطه اترحمت لمده 9 شهور وبعد ما ولدت بأسبوع كرر الي كان بيعمله تاني لحد ما عرف انها حامل تاني وقرر يرجع ايطاليا عشان كان في مشاكل في الشغل وخلفت بطه بنتها ريهام وكان العريس عنده عماره في القاهره مسكن اول تلت ادوار وسكن بطه في الدور الرابع ومخلي الخامس فاضي وقال لبطه تاخد الايجار تصرف نصه عليها وتطلع نص الفلوس في الشقه اللي فوق ومحدش يدخلها وفضلت ع كده 5 سنين لحد ما رجع في يوم وبطه لقته بيخبط عليها افتكرت يوم جوازها وجسمها اترعش جري مروان فتح الباب راح دخل ابوهم وقال)
ابو مروان : العيال كبرت تعالوا في حضن بابا
( طلعوا يجروا ع امهم عشان ميعرفوش مين ده بطه طمنتهم وقالتلهم ده بابا احضنوه راحوا لحد عنده براحه وهو وطي باسهم ودخل الأوضه رمي شنطتين كبار ع السرير ودخل ياخد شاور بطه راحت تعمل فطار وهو خرج لقاهم قاعدين بياكلوا راح شادد بطه ودخل بيها ع الأوضه وقفل الباب وزقها ع السرير وقعت ع بطنها جنب الشنطتين وراح قاطع الفستان اللي عليها راحت هي شدت مخده من جنبها عشان العيال ميسمعوش صوتها وهي بتصوت ونزل بزبه ع كسها وفضل ينيك فيها ويشدها من شعرها وهي كاتمه صوتها وبتعيط لحد ما جابه وقام قعد ع السرير وسكت خمس د وبعدين قالها الخولات برا بياكلوا حقي وانا مش هسيبهم انا فضيت الشغل معاهم وخدت نص فلوس والنص التاني هرجع وهاخده وقالها قومي البسي وطلعي الشنطه دي فوق جنب الفلوس اللي كنتي بتحوشيها وبعد أيام بطه طلعت حامل وخلفت مروان وزي ما عمل زمان عملها تاني ونكها بعد ولادتها بأسبوع وحملت بطه في بنتها الاخيره وهو سبها وسافر وهي حامل وعرفت أنه مات لما راح اتخانق معاهم وهما قتلوه فقررت تسمي بنتها الاخيره رحمه لأنها اترحمت منه اخيرا وبعد ما خلفت رحمه ندهت ع ابنها الكبير عمر وقالتله)
بطه : تعالي يا عمر امسك اديها لريهام وتعالى عايز اقولك ع حاجه
عمر : حاضر يا ماما
بطه : الراجل اللي قولتلك أنه ابوك مبقاش موجود في الدنيا خلاص انت شوفته فتره صغيره بس عايزاك تنساه ولما تتم 18 سنه هقولك ع سر كبير
عمر : ماشي يا ماما خلاص فاضلي 10 سنين
بطه : انا كنت امك و ابوك وانت هتكون كل حاجه ليا انت راجل البيت دايما كنت وهتكون
عمر : ما تقلقيش محدش هيقدر يزعلك وانا موجود
ونرجع لقبل الحاضر بكام سنه يوم عيد ميلاد عمره الـ 18
كده بطه بقى عندها 36 سنه
عمر - 18 سنه
ريهام - 17 سنه
مروان - 11 سنه
رحمه - 10 سنين
الشقه 3 اوض بطه في اوضه وعمر ومروان في اوضه وريهام ورحمه في اوضه)
(بطه دخلت ع عمر الاوضه وقعدت ع سريره وبصت عليه وهو نايم وهي بتقول في سرها اخيرا جي اليوم اللي هتمتع بيك وعمر صحي ولقاها بصاله)
عمر : صباح الخير يا حبيبتي
بطه : صباح الخير ع اجمل شاب في الدنيا
مروان : وانا جميل بردو
بطه : كلكوا اجمل من بعض يا روحي
عمر : ده يوم ميلادي يعني الدلع كله ليا ملكش دعوه انت يا واد يا رزل
بطه : دانا هدلعك دلع انت مش هتروح المدرسه النهارده انا اديتك اجازه
مروان : اشمعنى هو
بطه : عشان عيد ميلاده يلا قوم افطر عشان تروح مع اخواتك
بطه : يلاااا اجهزي يا ريهام وأنتي اللي هتوصلي اخواتك المدرسه النهارده
ريهام : اشمعنى هو عمر تعبان
بطه : لا مش تعبان انا اديته اجازه وهديله كمان
ريهام : واحنا دورنا امتى
بطه : تمي ال 18 وهتاخدي هديه مني ومن عمر
عمر : اديني ادبست
بطه : استنى وانا هشرحلك وهتعرف أنها احلى تدبيسه
(كلهم قاموا فطروا وريهام خدت مروان ورحمه وصلتهم المدرسه معاها وعمر دخل ياخد شاور ولما خرج وهو ماشي بيتشف في شعره بطه عمت عينيه وقالتله انا مين)
عمر : ماما
بطه : غلط
عمر : ما تهزريش صوت باين
بطه : امشي بس قدامي وانت هتعرف
(وفضلت ماشيه لحد بابا الشقه وقالتله افتحه واطلعوا السلالم والباب كان مفتوح دخل شقه الخامس وفضلت ماشيه لحد ما دخلته اوضتها وهي مغمياه وقعدته ع السرير وقالتله متفتحش عينك الا لما اقولك ونزلت قعدت ع الأرض وسندت بايديها ع رجله وكانت لابسه فستان اسود قصير ومفتوح من الضهر ومش لابسه حاجه من تحت فبزازها كانت ملفته اوي راح عمر فتح عينيه قلى بزازها قدامه سرح 10 ثواني وهي مستمتعة انه بيبصلها كده وراح غير الكلام لما بص ع عينيها قالها مانتي ماما اهو)
بطه : لا انا مش ماما
عمر : يعني لقتيني ع بابا جامع
بطه : لا يا روحي انت ابني من لحمي ودمي
عمر : طيب في ايه فهميني
بطه : هفهمك بس ادخل اقعد ع السرير جوا شويه عشان اجي اقعد جنبك
(عمر رجع لورا وهو راجع بص تاني ع بزازها اللي خطفته وهي قامت بص لقى الفستان قصير راحت عملت نفسها بتوطي تجيب حاجه راحت طيزها بانتله هو اتوتر وهي قامت وجات قعدت جنيه وقالتله)
بطه : في الشقه اللي تحت انا ماما وانت ابني إنما هنا الوضع يختلف
عمر : يعني ايه مش فاهم
بطه : فاكر لما قولتلك أني هقولك ع سر لما تتم 18
عمر : يااااه انا نسيته
بطه : انا مستنياه طول عمري انا معيشتش حياه ابوك كان بيعاملني كاني حيوانه بس انا فضلت مستنيه لحد ما انت كبرت وحاليا لازم تلبي رغباتي ورغبات اخواتك في المستقبل انا مش هخلي حد يدخل حياتنا انا لازم نكفي بعض ونكون حنينين ع بعض
(وراحت حسست بايديها ع بطنه ونزلت لحد ما لقت بتاعه واقف راحت دخلت اديها جوا البوكسر وهو اتعدل لورا ومش مستوعب راحت مطلعه بتاعه وقالتله)
بطه : مش هعمل معاك حاجه غصب عنك انت بس افرد جسمك وانا هدلعك
(عمر فرد جسمه وهي نزلت قعدت تمصله وهو راح في حته تانيه وفضلت تمص لحد ما قالها هجيبهم راحت قالتله هاتهم يا حبيبي وجابهم في بوقها وبلعتهم)
بطه : دي اول جوله تعالى بقى ندخل الجوله التانيه
(وقامت وقفت ع السرير وقلعت الفستان من تحت لفوق وهو زبه ملحقتش ينام راحت قعدت عليه وقالتله لما تحس انك هتجيبهم تاني قولي عشان اقوم من عليه وفضلت تطلع وتنزل وتقول ااااه بصوت تهيج وهو مسك في السرير وحاسس أن روحه كلها بتطلع من زبه وفضل كده لحد ما حس انها هيجبهم راح قالها راحت قامت نزلت ببزازها ع زبه تعصر فيه لحد ما جابهم تاني راحت تلحس بزازها ونامت جنبه)
-------
دي اول مره اكتب فيها وده اول جزء حابب اعرف ايه رأيكم حلوه اكمل ولا ايه وطريقه السرد ممتعه ولا في حاجه اغيرها في أسلوبي ...
اسم الموضوع : عائله على سرير واحد
|
المصدر : قصص سكس محارم