- إنضم
- Mar 22, 2025
- المشاركات
- 9,120
- التفاعل
- 509
- النقاط
- 83
- الجنس
- ذكر
- ميولك الجنسية
- أنا راجل وعايز ست
لحظه ضعف
في الاول احب افكركو بأفراد عيلتي الي ذكرتهم في الجزئين اللي فاتو انا سيد .....وعمتي الكبيره عبير ...وعمتي الصغيره رضوي بطله الجزء الاول وبنات عمتي عبير داليا الكبيره والصغيره دينا بطله الجزء التاني , بس الجزء ده ابطاله مختلفين عن الاجزاء الي فاتت وبرضو القصه منفصله عن الاجزاء اللي فاتت يعني مش مرتبطين ببعض
شخصيات القصه :.
عمي : سالم 45 سنه
مرات عمي : جميله 42 سنه
بنت مرات عمي :ملك 16 سنه
وطبعا انا سيد وقت القصه دي عندي 23 سنه
من 10 سنين تقريبا جميله كانت متجوزه ومخلفه بنتها ملك بس بسبب ان جوزها كان مدمن وكان بيضربها طلبت منه الطلاق كتير ورفعت عليه قضايا خلع وكانت دايما بتلجأ لسالم بحكم انه ابن خالتها وانها وحيده وملهاش حد وبعد فتره كسبت قضيه الخلع وطليقها اتحبس في قضيه مخدرات كبيره وبعد كام شهر اتجوزت سالم ابن خالتها وخلفت منه بنت اسمها مريم عندها 8 سنين دلوقتي وبعد ما خلفت بنتهم بكام شهر سافر عمي يشتغل مدرس في دوله عربيه وبقا بينزل اجازه شهرين كل سنه .......
في يوم جاتلي مكالمه من رقم من البلد اللي عمي بيشتغل فيها قولت اكيد ده عمي رديت عليه
انا : الو... ازيك يا عمي
سالم : ازيك يا سيد ياحبيبي اخبارك ايه
انا : بخير و**** ياعمي كله تمام
سالم: انا نازل اجازه بعد يومين وكنت عايزك تجيلي المطار تاخدني لو مش هعطلك عن حاجه
انا : حاضر يا عمي من عيني
قفلت التليفون وانا مستغرب من المكالمه وبقول لنفسي ده مكلمنيش من 3 سنين غير مره واحده في اجازته اللي فاتت ....
وكمان اول مره يطلب مني اجيبه من المطار هيكون عايز ايه مني ؟!
مفكرتش كتير وقول لنفسي كلها يومين وافهم
وبعد يومين روحت المطار وقابلت عمي
انا : حمد**** علي سلامتك يا عمي
سالم : تسلم يا ابن اخويا ....وحشني يا واد يا سيد
انا: انت اكتر يا عمي
سالم : يا كداب لو كنت وحشتك كنت كلمتني ولو مكالمه واحده بس طول الفتره اللي فاتت
انا : ويعني انت اللي كنت كلمتني ياعمي ....عموما احنا فيها تعالي بس اروحك البيت ترتاح وانا يا سيدي هجيلك كل يوم لحد ما تسافر او تزهق مني
ركبنا العربيه ووصلته لحد بيته اللي كان بعد بيتي ب 10 دقايق تقريبا بالعربيه ....وطلعت معاه الشنط لحد الباب وقولتله قبل ما يفتح باب الشقه
اسيبك انا يا عمي عشان ترتاح واجيلك بعدين
سالم : من علي الباب كده يا سيد مينفعش ادخل يابني اتغدي معايا
انا : معلش ياعمي مره تانيه بقا
سالم : طيب يا حبيبي معلش تعبتك معايا
انا : لا يا عمي متقولش كده
وسيبته ومشيت وانا مستغرب من طريقته اللي اتغيرت عن اخر مره شوفته فيها ...ايه الحنيه الي جاتله فجأه دي ده عمره ما فكر غير في نفسه ومصلحته وبس .....مفكرتش كتير ومشيت روحت البيت وتاني يوم روحت شغلي عادي "انا عندي كافيه معروف في حي راقي من الاحياء القديمه"
وفي اخر اليوم لقيت مكالمه من رقم غريب
انا: الو ...مين
سالم : انا عمك سالم يا سيد
انا: ازيك ياعمي ...رقم مين ده
سالم : ده رقم جميله مرات عمي بكلمك منه علي ما اجيب خط
انا: طبعا ليك حق متنزلش من البيت من ساعه ما وصلت دي سنه برضو



سالم : اتلم ياواد بلاش قله حيا ...المهم عاوزك تجيلي نقعد مع بعض شويه عشان في موضوع مهم عاوز اكلمك فيه
رديت عليه وانا بضحك ضحكه بسيطه : معلش مش هينفع انهارده يا عمي عشان انا لسه في الكافيه وهتأخر شويه
سالم :خلاص تيجي تتغدا معايا بكره
انا : حاضر ياعمي
تاني يوم روحت جيبت شوكلاته من محل مشهور في مصر الجديده وروحت عند عمي رنين الجرس فتحتلي ملك
انا: مساء الخير
بصت ملك بصه فيها ارتباك ومكنتش عارفه تقول ايه
انا: فاكراني ياملك
ملك :اه طبعا يا سيد اتفضل
قولتلها وانا بدخل ... كويس انك لسه فاكراني من اخر مره اتقابلنا ....عمي موجود
ملك : اه بياخد دش اتفضل اقعد علي مايجي
قعدت وبعد خمس دقايق دخلت جميله وجايبه كوبايه عصير حتطها قدامي قمت سلمت عليها
"جميله ست ذي مالكتاب بيقول طولها تقريبا 168 وزنها 70 بشرتها بيضه ذي ما بيقولو بتنور في الضلمه





جميله : ازيك يا سيد اخبارك ايه
تمام يا مرات عمي بخير
جميله : كده متسألش علينا طول الفتره دي ...مش انت مكان عمك برضو
انا: حقك عليا يا مرات عمي انتي عارفه بقا الشغل وكده بس اوعدك مش هتشغل عنكو تاني
جميله :انت عارف يا سيد احنا ملناش حد غير عمك ومفيش راجل معانا طول ما هو مسافر
انا: متشيليش هم حاجه يا مرات عمي انا موجود
دخل عمي وسلم عليا ودخلت جميله المطبخ تجهزالغدا
انا: خير ياعمي اؤمر
سالم : انت عارف يا سيد ان انا معنديش ولاد وبعتبرك ابني اللي مخلفتوش ومعنديش حد اثق فيه غيرك
انا: طبعا يا عمي برقبتي
سالم : بص يا سيد باختصار طليق جميله خارج من السجن قريب وهي خايف يتعرض لهم وهي
لوحدها ومش هتعرف تتصرف معاه ومن ناحيه تانيه الفلوس الي بحوشها في البنك من مرتبي قيمتها بتقل ف فكرت انا ومرات عمك اننا نشاركك ونفتح فرع تاني للكافيه بتاعك وجميله تساعدك في الاداره وبكده هتبقا قدام عينك طول الوقت
انا : ايوه بس ياعمي بس الشغل هيبقي صعب عليها ومش هتعرف تتعامل مع العمال والناس
دخلت جميله وقاطعت عمي قبل ما يرد :بالعكس بقا ده هيسليني وبعدين البنات طول اليوم في المدارس وانا قاعده لوحدي مبعملش حاجه
لسه هرد قطعتني تاني وقالتلي : خلاص مفيش حجج تاني الا بقا لو مش عايز تشارك عمك
انا : لا طبعا يا مرات عمي انا هلاقي حد احسن من عمي وبعدين هو اولي من الغريب
جميله : خلاص يبقا اتفقنا وقومو بقا عشان الغدا هيبرد
واتغدينا وبعد كام يوم لقيت جميله بتكلمني وبتبلغني انها شافت مكان قريب ينفع فرع تاني للكافيه وبعتتلي اللوكيشن وطلبت مني اقابلها تاني يوم هي وعمي عشان نتفرج علي المكان
وفعلا روحت في المكان واتفرجنا عليه وعجبنا جدا لدرجه ان عمي كتب شيك بالمبلغ ومضينا العقد في نفس اليوم ومن تاني يوم بدأنا التوضيبات والتجهيزات وفي خلال اسبوعين كان الافتتاح قبل معاد سفر عمي بيوم وفعلا عدا يوم الافتتاح بنجاح ومكسب محترم وده شجع عمي اكتر انه يسافر وهو متطمن .......عدا شهرين وفي الفتره دي كانت جميله بتتعلم الشغل كويس وبدأت تمسك مكان لوحدها يادوب بعدي كل يومين اتطمن عليهم وعلي الشغل وخلاص .
وفي يوم عديت علي الفرع التاني وانا مروح لقيت جميله لسه هناك
انا : ايه اللي مقعدك لحد دلوقتي يا مرات عمي .... ايه ده انتي بتعيطي ليه
جميله : الحقني ياسيد
انا: اهدي بس وفهميني في ايه
جميله: ملك كلمتني وقالتلي ان ابوها جايب مكروباص فيه بلطجيه وواقفين تحت البيت مستنيني
انا : مكلمتينيش ليه طيب.... اهدي بس وانا هتصرف
مسكت تليفوني واتصلت بواحد صاحبي معاون مباحث القسم اسمه كريم
انا : ازيك يا كريم بيه
كريم : بيه ايه يابني من امتي الاحترام ده ...انا كريم صاحبك ياسيد انت طالب رقم غلط ولا ايه
انا: كنت محتاج منك خدمه
كريم : اؤمر يا سيد خير
انا: "حكيتله الحكايه بأختصار"
كريم : طيب روحو عن البيت وانا جاي وراكو يا سيد
خدت جميله ووصلنا اول الشارع الي فيه البيت وركنت العربيه علي جمب وقعدنا مستنيين شويه
وكريم جه بعربيته ووراه البوكس وخدو طليق جميله واللي معاه وشكرت كريم وطلعت اوصل جميله لباب الشقه وانا نازل مسكتني من ايدي
جميله : رايح فيين متسبنيش
انا : متخافيش خلاص طليقك اتقبض عليه ومحدش هيتعرضلك تاني
جميله : لا انا خايفه يكون في حد تبعه لسه تحت ...عشان خاطري تعالي بات هنا انا خايفه اوي
انا : طيب هنزل بس اجيب سجاير واجيت عشا عشان انتي مش هتقدري تعملي حاجه علي ما اجي
جميله :طيب خد المفتاح ده عشان انا هخاف افتح الباب ومتتأخرش عليا عشان بجد خايفه
نزلت وانا بسأل نفسي هو كان بيعمل فيها ايه لكل ده
روحت جبت سجاير وجبت عشا ورجعت علي البيت خدت هدوم انام فيها فانله كات وشورت ورجعت تاني لجميله فتحت الباب ودخلت ملقتش حد خالص في الصاله ندهت عليها ردت عليا من الحمام .....ايوا يا سيد جايه اهو
حطيت الاكل علي السفره وقعدت مستنيها وبعد 5دقايق خرجت من الحمام لابسه بُرنس ولافه شعرها بفوطه
جميله : لقيتك اتأخرت قولت اخد شاور علي ما تيجي
انا: معلش يا مرات عمي قولت اعدي اجيب حاجه انام فيها
جميله : كويس انك عملت كده انت عارف هدوم عمك كبيره عليك ....وبعدين بلاش مرات عمي دي قولي يا جميله وخلاص
انا: طيب يا جميله ممكن ناكل بقا عشان هموت من الجوع مش قادر
وقومت سحبتلها الكرسي عشان تقعد ووهي بتقعد عيني جت علي فتحه البُرنس من عند صدرها وشوفت فلقه صدرها مع صدرها من فوق حرفيا كان شفاف من كتر البياض
زبي وقف في ثانيه وتنحت لثواني لحد ما فوقت علي صوتها وهي بتقولي اقعد عشان ناكل
وقعدت قدامها وسألتها عن البنات مش هياكلو قالتلي انهم اتعشو من بدري ونامو عشان المدرسه
وبدأنا ناكل وهي بتحكيلي عن طليقها واللي كان بيعمله معاها وانا كل الي مركز فيه اللي شوفته من شويه مع منظر فخادها الي باينه من تحت الترابيزه اللي كنت بخطف بصه عليهم كل شويه
خلصنا اكل واستأذنتها ادخل اخد دش قالتلي ادخل علي ما تغير هدومها وتعملي فنجان قهوه
دخلت الحمام وقلعت هدومي وبصيت علي زبي لقيته ذي الحجر ولقيت نفسي رايح عند سله الغسيل وبطلع الكلوت الي قلعته وبشمه كانت ريحته كلها انوثه وفضلت ادعكه في زبي لحد ما جبتهم عليه
خدت دش ونضفت الكلوت بسرعه ولبست وخرجت قعدت في الصاله ....دخلت عليا جميله بالقهوه وكانت لابسه قميص نوم جيل بنص كم وطويل بس متفصل علي جسمها كأنها ملط لدرجه ان الكلوت والسنتيان بارزين من تحته ومكشوف من عند الصدر يادوب مغطي الحلمات ...وفي ثواني كان زبي شادد اوسخ من الاول لما وطت تحت الصنيه قدامي وصدرها كان عند وشي
حست اني ببص علي صدرها فاتكسفت ودورت وشي
قعدت قدامي وهي بتقولي معلش بقا يا سيد انت ابن اخو جوزي يعني مش غريب
قولتلها طبعا يا مرات عمي خدي راحتك مفيش حاجه
وبعد ما شربت القهوه خدت الفنجان تدخله المطبخ وبعدها انا قومت ادخل الحمام ...الحمام والمطبخ في طرقه ضيقه شويه يادوب دعدي فرد واحد وهي كانت خارجه وانا داخل ف وقفت في اول الطرقه عشان تعدي وكنت قاصد اخلي ضهري للحيطه منغير ما تاخد بالها وهي بتعدي اديتني ضهرها زبي حك في طيزها من اولها لاخرها بالعرض كنت مستمتع اوي وزبي نازل وطالع علي تضاريس طيزها مرورا بوادي الفلقه



سمعت منها اححح خفيفه كده ولعتني اكتر لفت وقالتلي عاوز حاجه قبل ما انام
قولتها شكرا يا مرات عمي انا هنام علي الكنبه الي في الصاله هنا
حطت ايديها علي وشي ووشها تقريبا لازق في وشي ونفسها السخن بيخبط في وشي وهي بتقول قولتلك انسي كلمه مرات عمي دي خالص
قولتلها حاضر يا جميله تصبحي علي خير
روحت انام وانا بفكر في طريقتها وكلامها معقول تكون هاجت من اللي حصل ...غلبني النوم من التفكير وصحيت علي صوت الباب بيتقفل والبنات نازلين المدرسه قومت عشان ادخل الحمام ووانا رايح عديت من قدام اوضه جميله وشوفت منظر خلاني مش قادر اقف علي رجلي
لقيت باب الاوضه مفتوح وجميله بالسنتيان بس ومدياني ضهرها وهي بتوطي تلبس الكلوت تنحت من منظر كسها وخرم طيزها الي كانو مفتوحين قدامي وهي موطيه لولا اني خفت تصوت كنت طلعت زبي رشقته فيهم ...بعد ثواني لفت جميله واتخضت وجريت رزعت الباب في وشي
فوقت من السرحان وانا مخضوط من اللي حصل وقلقان من رد فعلها وروحت دخلت الحمام ورجعت ولعت سيجاره وقعدت علي الكنبه وبعد شويه خرجت جميله قعدت جنبي
انا: انا اسف مكنش قصدي ابص بس كنت لسه صاحي وقومت ادخل الحمام
قاطعتني جميله : محصلش حاجه انا الي كنت صاحيه مش مركزه وناسيه انك هنا ف سيبت الباب ..انا هقوم احضر الفطار وبعدها ننزل نروح الكافيه
هزيت راسي واناساكت وبعد 10 دقايق جميله ندهتلي من المطبخ...روحتلها طلبت مني افتحلها برطمان مربه وفضلت واقف جمبها نتكلم في الشغل وانا مثبت ايدي جمب جسمي عشان تحك في طيزها كل ما تتحرك لحد ما جت ترجع لورا فخبطت في زبي بطيزها ....سكت لثواني ولقيت نفسي منغير مقدمات واقف وراها ومكتفها وايدي قافشه في بزازها بتدعك فيهم بكل قوتي وهي بتحاول تزق فيا بس مش قادره وفضلت اقرص حلماتها واحرك زبي علي طيزها وابوس في رقبتها وانا كل همي اهيجها عشان متقاومش لحد ما فعلا حركتها قلت وبدأت تتأوه في الوقت ده لفيتها وبقي وشي في وشها ...رشقت زبي في كسها من فوق الهدوم وخدت شفايفها بين شفايفي مص وعض 5 دقايق وبعدها رفعتها علي رخامه المطبخ ورفعت القميص وقلعتها الكلت ونزلت علي كسها ادعكه وانا بدخل لساني جواه شويه شويه وبعض في زنبورها علي خفيف لحد ما صوتها بقا مالي المكان كله وكانت بتقول وهي بتشخر : اههه اييي اوووف كسيييي مولع خخخخخخ هجيب هجيب
وانفجرت نافوره من كسها غرقت الارض قومت خدت شفايفها في بوسه تانيه اطول من اول مره وانا هاري كسها بصوابعي لعب ومسكت زبي وفضلت احركه علي كسها بايدي وهي في عالم تاني
وبدأت ادخله في كسها براحه لحد ما دخل كله وفضلت ادخله واخرجه براحه وانا ماسك في بزازها بايدي الاتنين بفعص فيهم وببوس في كل حته في وشها ورقابتها وفضلت اسرع شويه بشويه دخول وخروج زبي في كسها وانا شويه ببوس فيها وشويه برضع بزازها وكأني كنت عايز اتمتع بكل حاجه في جسمها منغير ما افوت حاجه لحد ما جابت تاني مره وغرقت زبي بميه كسها وريحتها ملت المطبخ ساعتها حسيت ان انا كمان هجيب خرجت زبي بسرعه من كسها وفضلت ادعكه في فخادها لحد ما جبتهم عليها
سيبتها ودخلت خدت دش منغير ولا كلمه وخرجت لقيتها قاعده علي الارض بتعيط ومنهاره
قومتها وقعدتها في الصاله وانا بقولها انا مكانش قصدي مقدرتش امسك نفسي
جميله وهي بتعيط : انا ازاي عملت كده انا مش كده لا لا انا مش شمال
انا : انتي ست الستات يا جميله دي لحظه ضعف واحنا بشر
جميله : لا انا ست خاينه وشمال
انا: انتي ملكيش زمب انتي ست وليكي احتياجات ودي كانت لحظه ضعف ولو حد غلطان يبقا انا مش انتي
فضلت تعيط وانا بحاول اهدي فيها نص ساعه لحد ما بدأت تهدي واتفقنا ننسي اللي حصل ومن يومها بقينا اصحاب وسعات بنفتكر اليوم ده واحنا بنضحك وممكن كل فتره نخطف بوسه او حضن بس محصلش حاجه اكتر من كده تاني
شكرا انك وصلت لحد هنا
اتمني تعجبكم واسف لو طولت عليكم المره دي
اسم الموضوع : لحظه ضعف
|
المصدر : قصص سكس محارم