• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مذكرات خول مصري ج 3 قصص جنسيه لواط على نسوانجي!!!!!

سالب لبوة

نسوانجي محترف
إنضم
Apr 16, 2025
المشاركات
868
التفاعل
79
النقاط
28
الإقامة
مصر
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز راجل
بعد ما روحت البيت و كنت مش قادر امسك نفسي من الهيجان دخل الحمام و ضربت عشرة وانا بفتكر وانا حاطت زبر الراجل اللي معرفوش في بقي و عمال امص فيه و كنت مستمتع جدا لحد ما جبتهم ابتديت احس بتانيب الضمير و اني كدة ممكن ابقي خول و قعدت افكر في الفضيحة اللي ممكن تحصللي و ندمت علي اللي حصل و مرت علي الواقعة دي اسبوعين لحد ما لقيت دعوة من صاحبي بتاع حدايق القبة علشان نشوف فيلم سكس يوم الخميس و احنا كنا يوم اثنين المهم لقيت نفسي بفتكر اللي حصل و لقيت نار في جسمي و مكنتش قادر اقعد علي بعضي من الهيجان و في البيت قفلت عليا باب حجرتي و قلعت ملط و فضلت اتفرج علي جسمي في المرايا و الف و اشوف طيظي و ارجع ابص علي بزازي و احسس عليهم لحد ما حسيت اني همووووووووت من الهيجان و نفسي اني اكرر التجربة اللي فاتت و خصوصا اني عجبني جسمي جدا (انا نسيت اوصفكم نفسي انا ابيض و طولي 180 سم و وزني 104 كجم و طيظي مدورة و طرية و بزازي كبار شوية و حلماتهم قد الحمصة و هي واقفة ) و جي في باللي اني اجرب اصطاد راجل زي المرة اللي فاتت و احاول اغريه انو حتي يفرشني في طيظي و بصيط عليها في المرايا و لقيتها فيها شعر مش زي الطيظ اللي بشوفهم في الافلام السكس المهم لبست هدومي و دخلت الحمام اخد دش و قررت اني احلق طيظي بماكينة الحلاقة و حلقت حوالين الخرم و اللي قدرت اوصللو بالماكينة و لقيت طيظي كلها بقت دم من الموس و فضلت احط عليها كولونيا و تحرقني لحد ما وقف الدم و قعدت ابص عليها في مراية الحمام و عجبني شكلها و هي نصها محلوق و قعدت احسس علي الخرم لقيت روحي بتروح مني و نفسي ادخل صباعي فيه المهم حاولت لقيت الخرم ضيق رحت حايب الصابونة و رغيتها و فضلت ادخل صباعي و هجت موت و لقيت زبري كش و طيظي هتولع و نفسي ان زبر يدخلها و انا في قمة الهيجان لمحت الجلدة اللي بنسلك بيها البلاعات و ليها ايد خشب و مدورة رحت جاري عليها و زغيت عليها الصابونة و قعدت عليها واحدة واحدة لحد ما طرفها دخل في طيظي و حسيت بمتعة غريبة مش قادر اوصفهالكوم و فضلت وراها لحد ما دخلتها كلها في طيظي و لقيتها بتصد في تجويف طيظي من جوة و فضلت طالع نازل عليها لحد ما لقيت زبي بينزل لبنة و هو نايم و داخل لجوة و انا في متعة غرييبة و رحت مطلع اليد الخشبية من طيظي و لقيتها عملت صوت اكنها بتخرج ريح و لقيت برودة في طيظي من جوة و بحسس عليها لقيتها لسة مفتوحة و غسلت ايد الجلدة وحطيتها مكانها علشان محدش ياخد باللو و عندها قررت اني لازم انزل اصطاد راجل و اجرب اننو ينيكني او علي الاقل يفرشني و طبعا من تجربتي مع ايد الجلدة عرفت اننو لازم اخد معايا حاجة زي الصابون فدخلت تحت الدش و غشلت طيظي بايدي بالمية و الصابون و رحت مرغي شوية ميه بصابون دهنت بيهم طيظي و حطيت الباقي في علبة دواء فاضية و لبست هدومي و خرجت من الحمام و اول ما دخلت الحجرة بتاعتي حسيت بحرقان جامد في طيظي و احساس اني عاي اخش الحمام جريت علي الحمام مفيش حاجة عايزة تنزل و فضلت في اليوم ده في البيت و باظت خطتي و نمت و انا متضايق و مخضود علي نفسي المهم تاني يوم كان يوم ثلاثاء قررت اني انفذ اللي كنت هعملة امبارح و قولتلهم في البيت اني داخل مع زمايللي السينما حفلة 9 و هبات عند واحد منهم علشان هنسهر في الحسين بعديها و مش هيبقي في وقت نروح و جهزت نفسي و دهنت طيظي بالصابون علشان الخرم يبقي زلق و خدت معايا علبة الدواء اللي فيها مية بصابون و دخلت السينما لوحدي و بعد بداية الفيلم قومت ادخل الحمام و انا واقف علي المبولة لقيت واحد جه وقف جانبي عامل انو بيترتر و لكنني لاحظت اننو راجع لورا شوية و مبين زوبرو ليا و مكانش في حد في الحمام المهم بصيت لزبرو لقيتو واقف و هو عمال يحسس عليه و مفيش مية بتنزل طولت شوية و هو فضل واقف و مفيش مية بتنزل منو و انا كان عاجبني زبرو موووت لكني خايف من الفضايح المهم قفلت السوستة و خرجت و انا مش قادر امسك نفسي من الشهوه و قررت اخش الحمام تاني يمكن الاقيه تاني و دخلت لقيت الحمام فاضي حسيت بخيبة امل و قلت اقف علي المبولة و امشي المهم لقيت واح تاني دخل و وقف علي المبولة اللي جنبي و عمل نفس الحركات و من هنا فهمت ان دي الطريقة اللي الرجالة بيصطادو بيها المهم اتشجعت المرة دي و وريتو انني ببص عليه
= عاجبك
- هو ايه؟
= زبري ( و قعد يمسكو و يهز فيه )
انا قررت اني اتشجع و خصوصا ان الفيلم كان قرب يخلص فمش هيبقي فيها مشكلة اني اهرب منو و امشي
- ده يعجب الباشا
= طب ما تنزل تدوقو
- حد يخش علينا
= طب روح خش الحمام اللي في الاخر و انا هحصلك
المهم اتشجعت و دخل الحمام لقيتو جي ورايا و هو مطلع زبرو و راح قافل الباب وراة و قعدني علي الحمام و اداني زبرو و قعدت امص فية شوية و لقيتو بيقوللي قوم و لف رحت قايم و منزل البنطلون و اديتو علبة الدواء قاللي ايه دة قولتلوا ميه بصابون علشان يقي سهل الدخول راح ضاحك و قاللي دة انت جاهز و حط صباعو في المية و بعبصني بعبوص مش قادر انساه لحد انهاردةو قعد يبل صوابعو و يبعبص لحد ما طيظي طريت و راح واقف و امول ما دخل راس زبرو سمعنا صوت في الحمام و الناس خارجةالمهم اتخضينا و زبرو نام و خرج من طيظي و لبسنا هدومنا لحد ما الصوت راح رحنا طالعين و من الرعب اللي كنا فيه خرجنا و كل واحد مننا راح في ناحيه و مشينا و اكملكم بعد كده اية اللي حصل في الليلة العسل دي
 
عودة
أعلى