- إنضم
- Mar 22, 2025
- المشاركات
- 9,120
- التفاعل
- 507
- النقاط
- 83
- الجنس
- ذكر
- ميولك الجنسية
- أنا راجل وعايز ست
محارم. وشهوات…
السلسله الثانيه…
الجزء الرابع….
ام احمد…
اسماء…
رانيا….
نهي…
سلمي…
ام عمر…
……
سلوي فتحت عينها وبصيت جنبها ع احمد اللي غرقان في النوم..سرحت في ملامحه ومالت باست خده براحه عشان مش يصحي وقامت في هدوء..مسكت جلابيتها لبستها وخرجت من الاوضه..سمعت صوت رانيا وأسماء في اوضتهم دخلت ليهم..
االي رديت عليها الاول كانت رانيا اللي رديت عليها وهي مبتسمه..
امها بصيت ليها وقالت…
سلوي فهمت تلقيح اسماء..قالت ليهم
اسماء قالت ل رانيا..
خلصت سلوي الحمام وط لعت لافه الفوطه حوالين جسمها..وراحت ع الصاله شرب الشاي…اسماء ورانيا جهزوا..وخرجوا ليها ف بتقول ليهم..
-حد يصحي نها.
- نهي مين اللي تصحي..دي صحيت من بدري وراحت ل سلمي وكانت سايبه ليا رساله ع الواتس..
ابتسمت سلوي ومعلقتش وطبعا اسماء ورانيا واخدين بالهم..راحت رانيا بتقولها…
بس رانيا كملت وهي بتبتسم..
بس انا قلت ليها مش تتطلع ليكي غير بعد المغرب عشان مش غفلت غير الصبح وكنتي سهرانه تراعي احمد..وأسماء هتقول ل خالتي كده عشان مش تفكر تيجي..
وش سلوي رجع ينور تاني وابتسمت وبتقولهم..
– ايه الصباح الحلو..انا عايزك تصحيني كل يوم كده..
ابتسمت سلوي وقالت ليه
او كأنها متعوده ع كده…..احاااا يعني ايه متعوده ع كده…يعني خبره انت هتستعبط وهتعمل مش فاهم…والخبره طبعا مش هتيجي غير من تجارب حصلت قبل كده..احييييييه يعني امي فاتحه رجليها ل ازبار الرجاله..عندك تفسير تاني..هو انت كمان مخدتش بالك انها لما اتعامل في الحمام كانت بمساعده رانيا اختك..وده معناه ايه؟..معناه أنهم اسرارهم مع بعض ومتعودين ع كده…لا لا رانيا اه ب تتعامل بس مجدي خطيبها….ب كسمك انت هتعمل فيها ابو العريف اللي عارف كل حاجه…ده انت لسه من كام يوم كنت فاكر بيتكم…مكه المكرمه..وفاكر عيلتك..من الأبرار الأطهار المبشرين ب الجنه..ما تفووووق فيه حاجات كتير اكيد لسه متعرفهاش.. بس سيب ده كله دلوقت..وركز في حاجه واحده…حاجه ايه؟ ..الوحش اللي مستنيك بره هتعمل معاه ايه..احمد اول ما باله راح ل امه واللي هيحصل بينهم..ايده راحت ع زبه تدعكه..انت هتعرف تسد مع الوحش اللي بره…اه يا عم انت شايفني خام يعني..ما انا مجرب كذا مره ودايس
اه…بس دي غير..احساسك بيها وانفعالاتك انها امك….ممكن مش يخليك تتحم في نفسك..وتنطرهم بسرعه..انت مشفتش حركاتها واسلوبها وكلامها امبارح…احاااااااا دي فاجره..انت لولا كنت ضارب عشره كنت جبتهم بدري…وهي ناويه شكلها ع اكتر …ههههههههه احييييه انت مش هتاخد في ايدها غلوه…احمد نورت في دماغه حاجه خليته ينبسط ويكمل دشه بكل ثقه….
سلوي كانت في المطبخ بتحضر فطار وجواها فرح وسعاده مش تتوصف ..مش عشان لذتها وادمانها ل متعه المحارم بس..هقولك صديقي القاريء..الانثي لما تدخل في الأربعينات بتدخل في حاجه اسمها ازمه منتصف العمر خصوصا بعد ما تتقطع من عندها # البريود# بيكون جواها احساس انها خلاص كبرت وانها ممكن مش تكون مرغوبه بيكون احساس نفسي عشان كده بتحاول تتمسك ب حيل دفاعيه نفسيه كتير.منها انها لسه ست مثيره لأي حد عشان كده ب تميل ل حب الشباب الصغير عشان تقنع نفسها انها اجمل واحلي من البنات الصغيره العشرينات وانجذاب الشباب الصغير ليها بيديها اللذه والثقه دي..وحتي الرجاله كده هتشوف رجاله في الخمسينات وانجذابهم بيكون ل بنات صغيره عشان يثبت ل نفسه انه جاذب ل البنات وانه يقدر ينافس شباب العشرينات..وسلوي كانت ٤٨ سنه واحمد بالنسبه ليها شاب ٢١ بيديها احساس بأنها لسه جميله ولسه ليها تأثير وجاذبيه وانها تقدر تنافس اجدعها بنت في العشرين..النفس البشريه معقده يا صديقي القاريء..بس سيبك من هري علم النفس ده ونرجع ل قصتنا…
احمد خرج من الحمام وبثقه بقا ماشي بالبوكسر يتجول براحته..من كام مكنش يتجرء يعمل كده دلوقتي داخل ب البوكسر اللي زبه مرسوم فيه رسم داخل ع امه بكل ثقه كانت مدياه ضهرها..عمل زي العشاق وقرب من ضهرها وميل بأس رقبتها في رومانسيه وهو بيقولها…بحبك
سلوي كانت هتموت من الفرحه من تعامل احمد الرومانسي معاها وكأنها بنوته في ثانويه بتحب وتتحب.. متنساش صديقي القاريء انها مدخلتش التجربه دي وهي بنت..هي اتحركت منها وعوضت حرمانها منها..بالدخول في لذه الجنس وكلمات الغزل ع السرير..
احمد راح ع اوضته سرح شعره..وفتح درج مكتبه كان فيه علبه بلاستيك صغيره فتحها وابتسم..وهو في الحمام افتكر ان عمر كان ادي ليه برشامه تطويل وبركاته انتصاب كانوا في نيكه..ووقتها مش اخدهم وراهم في جيبه ومن وقتها وهما عنده..مكنش محتاج برشامه الانتصاب لكن رغم كده اخده برشامه التطويل وكانت حاجه مستورده..واخد نص حبغيه من بتاعت زياده الانتصاب قال مش هتخسر في شيء..كان عايز يظهر في تحسن صوره قصاد امه..لحد ما قدام يتعود ع تجربته معاها ويقدر يتحكم في إنفعالاته
خرج احمد ع الصاله وقعد مع مامته عشان يفطروا..
وسلوي بقيت تتدلع معاه..وتاكلها ب ايديها عروسه بقا وبتدلع عريسها…
امه اخدت بالها انه سرح..قالت ليه
ادخل انت اوضتك واديني دقايق وهجيب الشاي وادخلك..
وجات سندت ضهرها جنب احمد..
-انت سيد الرجاله وسلوي ملكك وبتاعتك..اعمل اللي انت عايزه فيها.
احمد ولع سيجاره الحشيش واخد منها نفسين وراح مادد ايديه بالسيجاره ل امه..
سلوي عضت شفايفها في منيكه وخدت منه السيجاره وهي بتقوله.
وبتقوله..
-ايه اللي بيعجبك في جسمي؟
- احيييييييبه..مفيش تفصيله في جسمك مش ب تعجبني..عينيكي دي اللي فيها جراءه وسهوكه ومحن اووووي بتهوسني…عضتك ع شفايفك اللي عايز اقطعهم بتولعني .بزازك سبتك فخادك كسك..احااااااا طول عمري كنت بقول جواياااا..انت يا بابا ب تقدر ع الوحش ده ازاي.
ضحكت سلوي ب لبوه ومديت ايدها اخدت السيجاره وبتقوله..
-ابوك حلو في النييييك وبتاخد نفس جامد من السيجاره وبتميل ع شفايف احمد بتنفخ الدخان وهي بتاكل شفايف وبتقوله..
-بس الوحش مش بيشبع
- اووووووف..ده انا في اختبار صعب…
- هتعديه يا حبيب الوحش
كانت السيجاره في ايد سلوي وسانده ضهرها..لما احمد مال مد ايده طلع بزازها الاتنين..وبيقرص الكلمه براحه وبيقولها..منظرك فاجر وانت بتشربي السيجاره
اهههههههههه اههههههههه با احمد اههههههههه لمستك حلوه ع بزازي اححححححححح
احمد فهم ان الحشيش خلي احمد تحس ب لذه لمسته اكتر..حساس الحشيش ابن المتناكه..احمد مد ايده كان حاطط ازاي زيت ع الكومدينو..احمد في الوقت اللي امه كانت بتجهز كان بيجهز السيناريو اللي هيمشي النيكه بيه مع امه..احمد دلق شويه زيت ع بزاز امه..وبدء يفعص تاني كانت السيجاره بتخلص اخدها من امه عشان حس انها خلاص مش واخده بالها ان فيه سيجاره في ايديها..حط السيجاره في الطفايه وخلع التي شيرت..وقرر يبدء حربه الخاصه مع الوحش وأسلحته الفتاكه من بزاز زي الملبن وكس وطيز جبارين..فعص احمد زياده في بزاز امه والزيت بقا يزفلطهم اكتر..واحساس لمسه احمد مع زفلطه الزيت ع بزاز سلوي مع الحشيش خلاها تخش في الموود ع طول وبدءت اهاتها تخرج ورا بعض
اهههههههههههه اههههههههههه ايوه ايوه فعص اكترررى اهههههههههه يا حبيبي …مش تسيب بزازي..اههههههههه مش انت بتحبهم اههههههههههههه متعه اههههههههههههه
احححححححح اححححححححح اوووووووف بتهيجني اووووي اوووووف اححححححححح اقرص اكتر..اههههههههههههه
زود احمد في القرص وبدء يضرب بزازها بايده كان ايده كرباج..مكنتش ضربات عنيفه اوووي في الأول بس الزيت خلاها تتطرقع وتأثيرها بكون كبير ع سلوي اللي بدءت تعلي اكتر واكتر
اهههههههههههه اححححححححح اححححححححححح بزازي..اههههههههههه ادبهم البزاز المتناكه دي يا احمد اووووووف اكتر اكتر اححححححححح اوووووووي
ابتسم احمد وحس بالثقه ان تحليله ل امه طلع صح..امه مش سليم ولا بتحب الساديه مثلا..لاااا هو كان تحليله ان امه حاسه بقولها وسطوه جسمها ف بتدخل التيك ب قوه ف عايزه اللي قصادها يزود في قوته وكأنها حلبه مصارعه الاثاره ب تعلي كل ما القوه تزيد والعربات تزيد…
احمد زود في عنف قرصه وضرباتيه وتفعيل.. وكل ما يزود امه تعلي اكتر واكتر
احححححححححححح اححححححححححح بزاززززي اههههههههههههه يا مفتري بزازي اوووووووف قطعتهم اههههههههه
وهنا احمد زود ضرباته ورا بعض وفي عنف شديد وكأنه ماسك كرباج بجلدها بيه وبيلسع بزازها بكرباااجه وهو بيقول بيقول
بزاز شرموطه..بزاز بنت متناكه فاجره..بزاز متناااااكه
واتجنت سلوي من أسلوب وضرباااااته وكلامه.وبقيت بتصرخ وتزوووم
اههههههههههههههه اههههههههههه اهههههههههههه ايووووووه بزاز متناااكه انا المتناكه اححححححححح ادب المتناكه اوووووووف اهههههههههه قطع بزاز الشرموطه احححححخخخخخخخ همووووووت اههههههههههههههههههههههههه
احمد قام قطع هدوم امه كلها وكان قاصد يعمل كده..وكأنه في مشهد اغتصاب بقا كل جسمها قصاده عرياااااان مسك اجازه الزيت بقا يدلقها ع بطنها وفخادها وكسها..وراح بطراطيف صوابعه وضربها كأنه كرباج ع كسها الغرقان زيت
احمد ب٤غ يضرب كسها زي ما كان بيعمل في بزازها..كان بيلسوع ب ايده الاتنين مع بعض كسها وبزازها الزيت كان عامل مساعد يخلي تأثير الضربه يلسوع ويمتع في نفس الوقت…
سلوي مكنتش ملاحقه من هيجان بزازها ولاهيجان كسها وهي الضربات بتنزل عليهم.
اهههههههههههه اههههههههههه اهههههههههههه يا مفتري احححخحححح يا كسسسسي اححححححححححبزازززي اوووووووف ارحم امك يا احمد احححححححححح كسي وبزازي ولعوا اهههههههههههه كسمي اهههههههه اححححححححح
سلوي كانت بتطلب الرحمه ب لسانها لكن هي كانت من جواها عايزه اكتر اسلوب احمد خلاها في حاله هياج عاااالي وكسها بينزل شلالات عسل مخلوطه ب الزيت فبقيت بركه تحتها
اححخحححححححح اضرب اضرب كمان كس امك غلمتناكه احححححححح اقطع بزاز سلوي اللبوه احححححححح ادب امك اللي بتحب النييييك احححححححححح اضرب اههههههههههههههه اههههههههههههه اهههههههههههه
ونطرت سلوي فيضان من شهوتها
اههههههههههه با احمد اههههههههههههههههههه
احمد قرى انه مش يدي فرصه ل امه خالص ل الراحه..احمد كان متمتع بسطوته ع واحده في إمكانيات امه وشرمطتها وخبرتها..بس بعيد عن المتعه احمد كان فيه هدف تاني في دماغه
احمد خلع البوكسر وحرر زبه اللي كان واقف زي العمود..انتصاب احمد انتصاب قوي ده لسه شاب في عزه لكن ضاعف انتصاب ونفسه زبه اكتر وتدفق الدم اكتر البرشامه اللي واخدها ..احمد را فشخ رجل امه ونزل براسه ووشه كله غطس في كسها..ومسك شفايف كسها يعضعض فيها عضات خفيفه ويمسك زمبورها يشفيه ويعضعض فيه..سلوي كانت لسه ناطره شهوتها وكان عندها امل ان احمد هيهدي شويه الرتم لكن فوجءت..ب اللي بيعمله احمد صرخت جامد
-اهههههههههههههه اهههههههههههههه اهههههههههههه يا اممممممممم اوووووف كسي يا احمد اححححححححححح كس امك يتيقطع يا احمداحححححححح زمبوري احححححححححح هتخلعه اهههههههههههه يا كسك يا سلوي اههههههههههههههههه
- اصرخي..اكتر يا متناكه.سمعيني يا لبوه
- اححححححححح ايوووووه امك لبوه يا امممممممممد
اوووووووووف كسمك يا سلوي يا متناكه احححححححححح اهههههههههه اههههههههههه يا احمد اههههههههههههه اححححخخخخخخححح
واحمد مش راحم كسها شفط وعض ولحس وعسلها ينزل وصرخاتها تزيييييد وبقيت سلوي تخترف..ومش حاسه ب نفسها
اههههههههههههههه اههههههههههه امك متناكه احححححححححح امك بتحب النيييبك زيد يا دكرررر كيف امك الشرموطه احححححححح اهههههههههههههخ حط زبك يا احمد اههههههههههه عايز زبك يا دكر يفشخني..احححخخخححح قوم افشخ امك ..قووووووم عايزه الزب…
واحمد ولا ساءل فيها..وكأنه مش سامعها هو نفسه طاير ب اللي يعمله وكلام امه موصله ل الجنون..امه كان كلامها ل واحده فياجرااا مخليه زبه بيصرخ من شدته
قام ومسك زبه اللي بقا فعليا شويه وهو فعلا استخدمه ك شويه وبقا يضرب بيه كس امه الغرقان ع الاخر بقا يضربها بزبه ويروح ب راسه يحكه جامد في زمبورها…سلوي خرجت عن كل عقل واهااااتها تقريبا تحس انها وصلت الشارع
.لحد ما صرخت اوووووووي ونطرت شهوتها بجنووووووون
اههههههههههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههه
لكن احمد موقفش وراح بكل عزمه قلبها ع بطنها..وخلاها تعمل وضع دوجي… ومره واحده دخل زبه كله بقوه …هبده فيها مره واحده
اههههههههههههههه يا كسسسسسسسسسسيي
وبدء احمد يحفر في كس امه اللي كانت اعصابها اصلا سايبه من اكتر ما رميت عسل..لكن احمد بدء ينيك في كسها بكل قوه وبكل احساس عالي جواه بالسيطره..
احححححححححححح ايوووووووه نيييييييييك كس سلوي سلوي بتحب النييييييببك.اههههعععععععهه اههههههههههههههههه
- زبري اللي مكيفك يا شرموطه ولا الازبار اللي ناكتك قبلي..يا بلاعه الاخبار
- احححححححححححححح زبرك غير..اووووووووف نيييييك اكتر حاسه بزبرك في زوووووري.اححححححححح اهههههههههههههههه اهههههههههههههههههه
- بتتناكي من امتي يا شرموطه
سلوي مكنتش مسيطره ع نفسها وده كان احمد يمشيها في السكه اللي عايزها..وتقوله كل اللي مخبياه..وسلوي مقدرتش الهيجان واحساسها ان ابنها دكر اوووووي عرف يكسر قوتها خلاها واصله ل جنون ورايحه معاه في اي سكه
اهههههههههههههههههههههه اههههههههههههههههههههههه اههههههههههههههههههههههههه
كل ده واحمد طبعا مش جاب وزبه وتد…وهيجااااانه وصل لحاله جنوووووزن خصوصا لما قالت ليه….انها شرمووووطه عيلتها
احمد كان لسه موصلش ل النهايه لسه عايز يتمتع اكتر ولسه عايزها تتكلم اكتر..سلوي اللي كانت في وضع الدوجي بعد ما نطرت شوتها اعصابها كانت سابت خاااالص وركبها اترعشت ومش بقيت ساعدتها ف اتفرجت نامت ع بطنها وطيزها العاليه الكبيره كانت قصاد احمد اللي اصل مش استني
قلب أمه ع ضهرها وجاب المخده وحطها تحتها ورفع طيزها اللي كان نازل علي خرمها الزيت وعسل كس امه…سلوي كانت كأنها في شبه غيبوبه عينيها مغمضه ومش طالع منها غير انات ضعيفه..احمد ملقاش صعوبه مع الطيز الكبيره دي والخرم اللي متعود ع الزبر..انه يدخل زبه فيها بس دخله براااااحه مش بقوه مره زي ما عمل في كسها..سلوي اول ما حسيت ب زب ابنها بدخل في طيزها روحها اتسحبت وشهقت وعينها فتحت..احمد دخل زبه كله براااااحه ولما حس انه استقر بدء يحركه ويدخله ويطلعه في بطء كأنه عايز يفوق امه الاول قبل ما يدوس في النيييك.
سلوي عقلها منها راح وانفعالاتها زادت وضربات قلبها كانت بتزيد والادرينالين انفجر في عروقها وشرايينها
-اهههههههههههه ارحمني اخههههههههههه هااااات لبنك معايااااا اههههههههههه اههههههههههه هجيب هجيب اههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واحمد في اللحظه دي كان خلاااااص بيرمي من زبه جمرااات مولعه من لبنه رماها دفعااااات في طيز امه وهو بيصرخ معاها.
اههههههههههههههههههه اههههههههههععععههههههه
وترمي احمد جنب امه اللي جسمه سكن تماما ومش طالع ليها صوت
احمد فرد ضهره بينهج اووووي من المجهود اللي عمله وبيبص ل امه لقي عينه مغمضه ومش طالع منها صوت قرب منها بيكلمها
احمد قفل مع رانيا اللي كان شغلها في صيدليه موجوده في الشارع اللي وراهم..ولبس بكسرها وجري ع المطبخ يعمل كوبايه ميه ب سكر زي ما رانيا قالت ليه لحد ما تيجي..
احمد بيكلم نفسه..ايه اللي عملته ده يا حيوان في امك….هو انت كنت بتعذبها وبتموتها..امك تستاهل منك كده..دي اكتر حد بيحبك..انا مش قصدي احنا كنا مستمتعين.انا بعشقها وبموووت فيها مقصدش آضرها ابداااا…احمد عينيه دمعت
وهو بيعمل كوبايه الميه بسكر ولسه بيطلع بيها من المطبخ كانت رانيا فتحت الباب..واتجهت مباشره ع اوضه احمد..دخلت الاوضه شافت مشهد امها ع ضهرها وعريانه ورجليها مفشوخه وبركه تحت كسها وع افخادها مختلط كله مع بعض زيت ع عسل كسها ع لبن والسرير غرقان كان جردل مايه وأطلقت عليه..مكنش مجرد مشهد جنس..ده كان مشهد ساحه حرب..رانيا جريت ع امها وايديها البول نادر كسرته وقربت من مناخيرها..شهقت سلوي..والروح دبت فيها..وبت في احمد ورانيا
اخدت رانيا اجازه ميه غسلت بيها وش امها عشا تفوق اكتر وعملتها وسندت ضهرها ع السرير..وخدت كوبايه الميه ب سكر شربتها ليها..
كل ده واحمد متسمر عند السرير وعينيه مدمعه…سلوي بدءت تفوق وتبقا احسن وبصيت ل أحمد وقالت ليه بصوت مرهق وضعيف
ده انتي اللي عملتيها ع نفسك
سلوي واحمد ضحكوا
-كده يا احمد تشمت فينا الوسخه دي..
احمد اخد نفسه وروحه رجعت ليه وبص ب ابتسامه ل رانيا وقال ل امه
واحمد كان الرسمه ع وشه ابتسامه فخر ونصر..ساعد رانيا وشالت المرايه وهو بدء يوضب الاوضه ورجعت ليه رانيا وقربت منه.
وحطيت ايدها ع زبه وقالت ليه.
-النهارده هسيبك ترتاح…بس انت بتاعي بكره يا دكر..ونبقا نرتبها مع بعض..ومالت باسته من شفايفه واخدت بعضها وخرجت ع شغلها
سلوي اتشرفت ودخلت اوضتها لبست جلابيه خفيفه ودخلت ع السرير واحمد دخل ليها وقالها
وقفل ع امه الباب واخد بوكسر ودخل اخد دش..وخرج فايق وحاسس انه في كامل نشاطه ولا كأنه عمل مجهود..احساسك بأنك أنجزت شيء أو انتصرت في تحدي بيديك طاقه نفسيه كبيره بتنعكس ع أجسادنا..
احمد دخل اوضته وهو رايق وشغل ميوزك وقعد يلبس بمزاج..وظبط نفسه وخرج من البيت..
……….
نها فتحت عينيها لقيت نفسها عريانه ع سرير سلمي…اللي اصلا قتيله جنبها عريانه برضو..اتنفضت نها وخبطت سلمي تصحيها
سلمي فتحت الدولاب لبست برمودا وتي شيرت بسرعه وخرجت تشوف امها..لقيت الدنيا ساكته..رجعت ع الاوضه تتصل بيها..امها قالت ليها انها داخله ع البيت..
قامت نها بسرعه تلبس الهدوم اللي جات بيها ووضبوا الوضه وشالوا المرايه خلوها في الدولاب ورشوا معطر وسلمي جريت رجعت سجاير عمر.يدوبك خلصوا كانت أم سلمي رجعت دخلت سلمت عليهم وقفلت الباب وخرجت
الاتنين اتنهدواا
وكاسره حاجه جواها..كان نفسها تكون التحاسيس دي كلها واول مره في كل شيء كان نفسها تكون مع احمد اخوها..هي حابه احمد عيزاه هو.اللي يتمتع ب جسمها..واللي مزعلها زياده
انها عملت ده مع عمر صاحب احمد..يعني خانته…عمر ملوش ذنب عمر اصلا ميعرفش اتعامل مع مين..عمر كانت سيقاه ميوله والشيطان سلمي..بس انا مش هجيب الذنب ع سلمي انا كنت في حاله هيجان من اللي حاصل ليا مع احمد في تعبه..انا فعلا وي ما سلمي قالت كسي ساقني
سلمي رجعت ب صينيه اكل
خرجتها من كل أفكارها
وقعدوا ياكلوا ويهزروا ويرغوا
مع بعض..
………
احمد وصل لشقه عمر وكان طول السكه بيرن عليه مش بيرد ف توقع انه نايم..رن الجرس فتحت ليه الهام # ام عمر#
احمد دخل الاوضه صحي عمر اللي كان غطسان في النوم..فتح عمر عينه لقي احمد فاق ع طول
-يا صاحبي حمد آل.. ع سلامتك
انت كويس دلوقت
-يا صاحبي عندي حاجات كتير عايز احكيها ليك..بس ييجي الشاي ونلف السيجارتين…ونرغي
- اه بس مش هطول معاك هنا كتير.عشان نها اختي هتروح معايا
- هي نها اختك جات معاك
- جات معايا فين ما انت مخمود صح زي القتيل.ولا فاهم مين اللي رايح من مين اللي جاي
نها اختي عندكم في البيت مع سلمي من الصبح بدري كانت بتقضي معاها اليوم
عمر اتنفض زي اللي لدغته عقر
به…احاااااااااااا يا نهار اسود
ام عمر دخلت ع سلمي ونهي وقالت ل ..سلمي
-يا لهووي يا لهووووي ده اللي كنت عامله حسابها
- اهدي بس..اهدي..عمر مش هيرغي
- انتي بتستعبطيني..عمر هيعرف دلوقت اني انا صاحبتك اللي كانت في مشهد الزفت الصبح
سلمي خرجت تعمل الشاي وجهته بسرعه..ورجعت الاوضه عند نها وراحت لبست طقم هوت شورت وستوميك زي اللي دخلت بيهم ع عمر.نهي بتبص ليها ومش فاهمه هي ب تعمل ليه كده..شاورت ليها سلمي تهدي وتسكت..خرجت سلمي لابسه الطقم وراحت ب الشاي ع اوضه عمر.ودخلت عليهم…احمد اول ما شافها ب اللبس ده اللي كاشف بطنها والهوت شورت اللي يدوبك عند آخر فرده طيزها تنح وعينه وسعت..وعمر اول ما شاف دخله سلمي عليهم بالطقم ده توتره زاد وميبقاش فاهم هي ناويه ع ايه
سلني حطت الصينيه..
وراحت قربت ع احمد ول فعل اول مره يحصل..مالت ع خد احمد باسته وقالت ليه..حمد آل.. ع سلامتك يا احمد
احمد جردل مايه ساقعه.اتدلق عليه وتفكيره وقف…اخت صاحبه عمر داخله عليه كده وكمان باسته والاسوء ان عمر قاعد..ومش فارق معاها..هو في اييييه؟
سلمي مش ادت احمد وقت يفكر ..قالت ليه..
خرج عمر ورا سلمي راحوا الصاله
-تحكي ل أحمد كل اللي حصل بينا ب ليل..مشهد الصبح ده ولا كأنه حصل
طبطبه عليه وقربت منه ومالت ع ودانه وبصوت هادي رقيق..صوت وأسلوب بيسحره
متزعلش..هتراضي احمد ونصلح الغلط…و هخليه ينكني عشان متحسش ب الذنب
سلمي مسيطره ع عمر نفسيا وفهمت مفاتيحه
عمر عينه لمعت وريقه طقطق
وبص ليها من غير ما ينطق كلمه..شاورت ليه يرجع ل أحمد
رجعت سلمي ل نهي وقالت ليها اللي حصل وان عمر هيحكي ل أحمد دلوقت اللي حصل بينها وبينه ب ليل وانها تمشي وهي هتروح دلوقت
-وانتي ناويه تدخلي هتعملي ايه
انتهي الجزء الرابع….
السلسله الثانيه…
الجزء الرابع….
ام احمد…
اسماء…
رانيا….
نهي…
سلمي…
ام عمر…
……
سلوي فتحت عينها وبصيت جنبها ع احمد اللي غرقان في النوم..سرحت في ملامحه ومالت باست خده براحه عشان مش يصحي وقامت في هدوء..مسكت جلابيتها لبستها وخرجت من الاوضه..سمعت صوت رانيا وأسماء في اوضتهم دخلت ليهم..
- صباح الخير يا بنات
االي رديت عليها الاول كانت رانيا اللي رديت عليها وهي مبتسمه..
- صباح الخير ياست الكل..ايه الوش المورد ده.
- قولي يا صبح يا بنت الجزمه..
- لنتي يا سمسمه حبيبه امك
- بقا كده..طب خلاص بقا سمسمه ما دمتي حبيبه امك..كملي اليوم معاها…شكلك وحشاها اووووي
امها بصيت ليها وقالت…
- يالبوه بطلي كهن ع الصبح ووطي صوتك..اخوكي نايم خليه يرتاح شويه
- ليه…هو تعب اوووي كده ب ليل
سلوي فهمت تلقيح اسماء..قالت ليهم
- شكل الشبشب هيتقطع ع جسمكم يا جوز الشراميط…انا داخل اخد دوش واحده فيكم تعملي شاي..
اسماء قالت ل رانيا..
- امك فعلا وشها مورد..وعينها ب تلمع
- اصل اللبن مفيد ل البشره..
خلصت سلوي الحمام وط لعت لافه الفوطه حوالين جسمها..وراحت ع الصاله شرب الشاي…اسماء ورانيا جهزوا..وخرجوا ليها ف بتقول ليهم..
-حد يصحي نها.
- نهي مين اللي تصحي..دي صحيت من بدري وراحت ل سلمي وكانت سايبه ليا رساله ع الواتس..
ابتسمت سلوي ومعلقتش وطبعا اسماء ورانيا واخدين بالهم..راحت رانيا بتقولها…
- بالحق خالتي كلنت اتصلت تسأل ع احمد..وأم مجدي اتصلت وقالت إنها هتطلع ليكي بعد الضهر تتطمن ع احمد..وبتقول الكلمه وهي بتبص في خبث لأمها..
بس رانيا كملت وهي بتبتسم..
بس انا قلت ليها مش تتطلع ليكي غير بعد المغرب عشان مش غفلت غير الصبح وكنتي سهرانه تراعي احمد..وأسماء هتقول ل خالتي كده عشان مش تفكر تيجي..
وش سلوي رجع ينور تاني وابتسمت وبتقولهم..
- حبايب قلب امكم..
- اصحي يلا يا حبيبي..اصحي عشان نفطر مع بعض..
– ايه الصباح الحلو..انا عايزك تصحيني كل يوم كده..
ابتسمت سلوي وقالت ليه
- يلا قوم بلاش كسل مفيش غيرنا في البيت وعايزين نفطر مع بعض..
- هدي ده شويه..لسه يومنا طويل..
او كأنها متعوده ع كده…..احاااا يعني ايه متعوده ع كده…يعني خبره انت هتستعبط وهتعمل مش فاهم…والخبره طبعا مش هتيجي غير من تجارب حصلت قبل كده..احييييييه يعني امي فاتحه رجليها ل ازبار الرجاله..عندك تفسير تاني..هو انت كمان مخدتش بالك انها لما اتعامل في الحمام كانت بمساعده رانيا اختك..وده معناه ايه؟..معناه أنهم اسرارهم مع بعض ومتعودين ع كده…لا لا رانيا اه ب تتعامل بس مجدي خطيبها….ب كسمك انت هتعمل فيها ابو العريف اللي عارف كل حاجه…ده انت لسه من كام يوم كنت فاكر بيتكم…مكه المكرمه..وفاكر عيلتك..من الأبرار الأطهار المبشرين ب الجنه..ما تفووووق فيه حاجات كتير اكيد لسه متعرفهاش.. بس سيب ده كله دلوقت..وركز في حاجه واحده…حاجه ايه؟ ..الوحش اللي مستنيك بره هتعمل معاه ايه..احمد اول ما باله راح ل امه واللي هيحصل بينهم..ايده راحت ع زبه تدعكه..انت هتعرف تسد مع الوحش اللي بره…اه يا عم انت شايفني خام يعني..ما انا مجرب كذا مره ودايس
اه…بس دي غير..احساسك بيها وانفعالاتك انها امك….ممكن مش يخليك تتحم في نفسك..وتنطرهم بسرعه..انت مشفتش حركاتها واسلوبها وكلامها امبارح…احاااااااا دي فاجره..انت لولا كنت ضارب عشره كنت جبتهم بدري…وهي ناويه شكلها ع اكتر …ههههههههه احييييه انت مش هتاخد في ايدها غلوه…احمد نورت في دماغه حاجه خليته ينبسط ويكمل دشه بكل ثقه….
سلوي كانت في المطبخ بتحضر فطار وجواها فرح وسعاده مش تتوصف ..مش عشان لذتها وادمانها ل متعه المحارم بس..هقولك صديقي القاريء..الانثي لما تدخل في الأربعينات بتدخل في حاجه اسمها ازمه منتصف العمر خصوصا بعد ما تتقطع من عندها # البريود# بيكون جواها احساس انها خلاص كبرت وانها ممكن مش تكون مرغوبه بيكون احساس نفسي عشان كده بتحاول تتمسك ب حيل دفاعيه نفسيه كتير.منها انها لسه ست مثيره لأي حد عشان كده ب تميل ل حب الشباب الصغير عشان تقنع نفسها انها اجمل واحلي من البنات الصغيره العشرينات وانجذاب الشباب الصغير ليها بيديها اللذه والثقه دي..وحتي الرجاله كده هتشوف رجاله في الخمسينات وانجذابهم بيكون ل بنات صغيره عشان يثبت ل نفسه انه جاذب ل البنات وانه يقدر ينافس شباب العشرينات..وسلوي كانت ٤٨ سنه واحمد بالنسبه ليها شاب ٢١ بيديها احساس بأنها لسه جميله ولسه ليها تأثير وجاذبيه وانها تقدر تنافس اجدعها بنت في العشرين..النفس البشريه معقده يا صديقي القاريء..بس سيبك من هري علم النفس ده ونرجع ل قصتنا…
احمد خرج من الحمام وبثقه بقا ماشي بالبوكسر يتجول براحته..من كام مكنش يتجرء يعمل كده دلوقتي داخل ب البوكسر اللي زبه مرسوم فيه رسم داخل ع امه بكل ثقه كانت مدياه ضهرها..عمل زي العشاق وقرب من ضهرها وميل بأس رقبتها في رومانسيه وهو بيقولها…بحبك
سلوي كانت هتموت من الفرحه من تعامل احمد الرومانسي معاها وكأنها بنوته في ثانويه بتحب وتتحب.. متنساش صديقي القاريء انها مدخلتش التجربه دي وهي بنت..هي اتحركت منها وعوضت حرمانها منها..بالدخول في لذه الجنس وكلمات الغزل ع السرير..
- وماما بتحبك يا روح ماما….بس عيزاك تقولي يا سلوي..انا حبيبتك صح.؟
- اكيد حبيبتي
- يبقا يتولي يا سلوي
- احلي سلوي..
- حبيبك جعااان اوي
- خلاص انا هحط الأكل..
احمد راح ع اوضته سرح شعره..وفتح درج مكتبه كان فيه علبه بلاستيك صغيره فتحها وابتسم..وهو في الحمام افتكر ان عمر كان ادي ليه برشامه تطويل وبركاته انتصاب كانوا في نيكه..ووقتها مش اخدهم وراهم في جيبه ومن وقتها وهما عنده..مكنش محتاج برشامه الانتصاب لكن رغم كده اخده برشامه التطويل وكانت حاجه مستورده..واخد نص حبغيه من بتاعت زياده الانتصاب قال مش هتخسر في شيء..كان عايز يظهر في تحسن صوره قصاد امه..لحد ما قدام يتعود ع تجربته معاها ويقدر يتحكم في إنفعالاته
خرج احمد ع الصاله وقعد مع مامته عشان يفطروا..
وسلوي بقيت تتدلع معاه..وتاكلها ب ايديها عروسه بقا وبتدلع عريسها…
- ب الحق هي فين نها..عند اسماء؟
- لا..دي من الصبح راحت عند سلمي تقضي معاها اليوم..
امه اخدت بالها انه سرح..قالت ليه
- مالك سرحت في ايه
- سرحان في الحلم اللي انا عايشه يا مزه..
- انت لسه هتعيش يا حبيبي..مش هحرمك من حاجه..
- المهم انتي جنبي
- انا جنبك وفي حضنك دايمااا
ادخل انت اوضتك واديني دقايق وهجيب الشاي وادخلك..
- ماشي يا حبي.
وجات سندت ضهرها جنب احمد..
- ايه الجمال والحلاوة دي..اووووووووف هقدر عليك ازاي يا وحش..
-انت سيد الرجاله وسلوي ملكك وبتاعتك..اعمل اللي انت عايزه فيها.
احمد ولع سيجاره الحشيش واخد منها نفسين وراح مادد ايديه بالسيجاره ل امه..
سلوي عضت شفايفها في منيكه وخدت منه السيجاره وهي بتقوله.
- عايز تددوخني يا مفتري
- ده انتي اللي مدوخاني..ده الاحساس اللي جوايا والكيف اللي في دماغي من جسمك ده..اد الف كيس حشيش
وبتقوله..
-ايه اللي بيعجبك في جسمي؟
- احيييييييبه..مفيش تفصيله في جسمك مش ب تعجبني..عينيكي دي اللي فيها جراءه وسهوكه ومحن اووووي بتهوسني…عضتك ع شفايفك اللي عايز اقطعهم بتولعني .بزازك سبتك فخادك كسك..احااااااا طول عمري كنت بقول جواياااا..انت يا بابا ب تقدر ع الوحش ده ازاي.
ضحكت سلوي ب لبوه ومديت ايدها اخدت السيجاره وبتقوله..
-ابوك حلو في النييييك وبتاخد نفس جامد من السيجاره وبتميل ع شفايف احمد بتنفخ الدخان وهي بتاكل شفايف وبتقوله..
-بس الوحش مش بيشبع
- اووووووف..ده انا في اختبار صعب…
- هتعديه يا حبيب الوحش
كانت السيجاره في ايد سلوي وسانده ضهرها..لما احمد مال مد ايده طلع بزازها الاتنين..وبيقرص الكلمه براحه وبيقولها..منظرك فاجر وانت بتشربي السيجاره
- اههههه اهههههه قرصتك حلوه يا احمد..اقرص كمان
- انا هقرص ومتعيني بشربك ل السيجاره.
- اههههههه اهههههههه
اهههههههههه اههههههههه با احمد اههههههههه لمستك حلوه ع بزازي اححححححححح
احمد فهم ان الحشيش خلي احمد تحس ب لذه لمسته اكتر..حساس الحشيش ابن المتناكه..احمد مد ايده كان حاطط ازاي زيت ع الكومدينو..احمد في الوقت اللي امه كانت بتجهز كان بيجهز السيناريو اللي هيمشي النيكه بيه مع امه..احمد دلق شويه زيت ع بزاز امه..وبدء يفعص تاني كانت السيجاره بتخلص اخدها من امه عشان حس انها خلاص مش واخده بالها ان فيه سيجاره في ايديها..حط السيجاره في الطفايه وخلع التي شيرت..وقرر يبدء حربه الخاصه مع الوحش وأسلحته الفتاكه من بزاز زي الملبن وكس وطيز جبارين..فعص احمد زياده في بزاز امه والزيت بقا يزفلطهم اكتر..واحساس لمسه احمد مع زفلطه الزيت ع بزاز سلوي مع الحشيش خلاها تخش في الموود ع طول وبدءت اهاتها تخرج ورا بعض
اهههههههههههه اههههههههههه ايوه ايوه فعص اكترررى اهههههههههه يا حبيبي …مش تسيب بزازي..اههههههههه مش انت بتحبهم اههههههههههههه متعه اههههههههههههه
- ده انا بعشقهم
احححححححح اححححححححح اوووووووف بتهيجني اووووي اوووووف اححححححححح اقرص اكتر..اههههههههههههه
زود احمد في القرص وبدء يضرب بزازها بايده كان ايده كرباج..مكنتش ضربات عنيفه اوووي في الأول بس الزيت خلاها تتطرقع وتأثيرها بكون كبير ع سلوي اللي بدءت تعلي اكتر واكتر
اهههههههههههه اححححححححح اححححححححححح بزازي..اههههههههههه ادبهم البزاز المتناكه دي يا احمد اووووووف اكتر اكتر اححححححححح اوووووووي
ابتسم احمد وحس بالثقه ان تحليله ل امه طلع صح..امه مش سليم ولا بتحب الساديه مثلا..لاااا هو كان تحليله ان امه حاسه بقولها وسطوه جسمها ف بتدخل التيك ب قوه ف عايزه اللي قصادها يزود في قوته وكأنها حلبه مصارعه الاثاره ب تعلي كل ما القوه تزيد والعربات تزيد…
احمد زود في عنف قرصه وضرباتيه وتفعيل.. وكل ما يزود امه تعلي اكتر واكتر
احححححححححححح اححححححححححح بزاززززي اههههههههههههه يا مفتري بزازي اوووووووف قطعتهم اههههههههه
وهنا احمد زود ضرباته ورا بعض وفي عنف شديد وكأنه ماسك كرباج بجلدها بيه وبيلسع بزازها بكرباااجه وهو بيقول بيقول
بزاز شرموطه..بزاز بنت متناكه فاجره..بزاز متناااااكه
واتجنت سلوي من أسلوب وضرباااااته وكلامه.وبقيت بتصرخ وتزوووم
اههههههههههههههه اههههههههههه اهههههههههههه ايووووووه بزاز متناااكه انا المتناكه اححححححححح ادب المتناكه اوووووووف اهههههههههه قطع بزاز الشرموطه احححححخخخخخخخ همووووووت اههههههههههههههههههههههههه
احمد قام قطع هدوم امه كلها وكان قاصد يعمل كده..وكأنه في مشهد اغتصاب بقا كل جسمها قصاده عرياااااان مسك اجازه الزيت بقا يدلقها ع بطنها وفخادها وكسها..وراح بطراطيف صوابعه وضربها كأنه كرباج ع كسها الغرقان زيت
- كس الشرموطه مليان لحم
احمد ب٤غ يضرب كسها زي ما كان بيعمل في بزازها..كان بيلسوع ب ايده الاتنين مع بعض كسها وبزازها الزيت كان عامل مساعد يخلي تأثير الضربه يلسوع ويمتع في نفس الوقت…
سلوي مكنتش ملاحقه من هيجان بزازها ولاهيجان كسها وهي الضربات بتنزل عليهم.
اهههههههههههه اههههههههههه اهههههههههههه يا مفتري احححخحححح يا كسسسسي اححححححححححبزازززي اوووووووف ارحم امك يا احمد احححححححححح كسي وبزازي ولعوا اهههههههههههه كسمي اهههههههه اححححححححح
سلوي كانت بتطلب الرحمه ب لسانها لكن هي كانت من جواها عايزه اكتر اسلوب احمد خلاها في حاله هياج عاااالي وكسها بينزل شلالات عسل مخلوطه ب الزيت فبقيت بركه تحتها
اححخحححححححح اضرب اضرب كمان كس امك غلمتناكه احححححححح اقطع بزاز سلوي اللبوه احححححححح ادب امك اللي بتحب النييييك احححححححححح اضرب اههههههههههههههه اههههههههههههه اهههههههههههه
ونطرت سلوي فيضان من شهوتها
اههههههههههه با احمد اههههههههههههههههههه
احمد قرى انه مش يدي فرصه ل امه خالص ل الراحه..احمد كان متمتع بسطوته ع واحده في إمكانيات امه وشرمطتها وخبرتها..بس بعيد عن المتعه احمد كان فيه هدف تاني في دماغه
احمد خلع البوكسر وحرر زبه اللي كان واقف زي العمود..انتصاب احمد انتصاب قوي ده لسه شاب في عزه لكن ضاعف انتصاب ونفسه زبه اكتر وتدفق الدم اكتر البرشامه اللي واخدها ..احمد را فشخ رجل امه ونزل براسه ووشه كله غطس في كسها..ومسك شفايف كسها يعضعض فيها عضات خفيفه ويمسك زمبورها يشفيه ويعضعض فيه..سلوي كانت لسه ناطره شهوتها وكان عندها امل ان احمد هيهدي شويه الرتم لكن فوجءت..ب اللي بيعمله احمد صرخت جامد
-اهههههههههههههه اهههههههههههههه اهههههههههههه يا اممممممممم اوووووف كسي يا احمد اححححححححححح كس امك يتيقطع يا احمداحححححححح زمبوري احححححححححح هتخلعه اهههههههههههه يا كسك يا سلوي اههههههههههههههههه
- اصرخي..اكتر يا متناكه.سمعيني يا لبوه
- اححححححححح ايوووووه امك لبوه يا امممممممممد
اوووووووووف كسمك يا سلوي يا متناكه احححححححححح اهههههههههه اههههههههههه يا احمد اههههههههههههه اححححخخخخخخححح
واحمد مش راحم كسها شفط وعض ولحس وعسلها ينزل وصرخاتها تزيييييد وبقيت سلوي تخترف..ومش حاسه ب نفسها
اههههههههههههههه اههههههههههه امك متناكه احححححححححح امك بتحب النيييبك زيد يا دكرررر كيف امك الشرموطه احححححححح اهههههههههههههخ حط زبك يا احمد اههههههههههه عايز زبك يا دكر يفشخني..احححخخخححح قوم افشخ امك ..قووووووم عايزه الزب…
واحمد ولا ساءل فيها..وكأنه مش سامعها هو نفسه طاير ب اللي يعمله وكلام امه موصله ل الجنون..امه كان كلامها ل واحده فياجرااا مخليه زبه بيصرخ من شدته
قام ومسك زبه اللي بقا فعليا شويه وهو فعلا استخدمه ك شويه وبقا يضرب بيه كس امه الغرقان ع الاخر بقا يضربها بزبه ويروح ب راسه يحكه جامد في زمبورها…سلوي خرجت عن كل عقل واهااااتها تقريبا تحس انها وصلت الشارع
- اههههههههههههه اهههههههههههههه احححخخخخخخخخ ارحمني ودخله اوووووف ارحم امك المتناكه يا ابن المتنااااكه..اححححخخخخخخخ كسي عايز زبك ..دخله اححخخخخخخخ مش عارف تنيك اححححححححححح اجيب دكر يكيف امك يا خول احححححححححح اهههههههههههههههههه
.لحد ما صرخت اوووووووي ونطرت شهوتها بجنووووووون
اههههههههههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههه
لكن احمد موقفش وراح بكل عزمه قلبها ع بطنها..وخلاها تعمل وضع دوجي… ومره واحده دخل زبه كله بقوه …هبده فيها مره واحده
اههههههههههههههه يا كسسسسسسسسسسيي
وبدء احمد يحفر في كس امه اللي كانت اعصابها اصلا سايبه من اكتر ما رميت عسل..لكن احمد بدء ينيك في كسها بكل قوه وبكل احساس عالي جواه بالسيطره..
- اههههههههههه اههههههههههه براحه يا احمد احححححححححح كسسسسسسسسسي
- اوووووف لههههههههههههه
- - مش انتي عايزه الزب يا شرموطه..خدي الزب
احححححححححححح ايوووووووه نيييييييييك كس سلوي سلوي بتحب النييييييببك.اههههعععععععهه اههههههههههههههههه
- سلوي المتناكه بلاعه الاخبار
- اححححححححححح ايوه انا بلاعه ازبار..اههههههههههه اههههههههههههه امك بتحب الازبار احححححححححححح كيفها بزبرك يا دكررررررررررى اههههههههههههههه يلعن د….النييييبك اححححححححححححح
- زبرري يا متناااااكه زبر ابنك هو اللي هيكيفك..
- اهههههههههههههه اهههههههههههه ايووووووه زبر ابنك في كسك يا سلوي..احححححححححححح اتناكي من دككر احححححخخخخخخخ
- دكر.ك. مكيفك ياشرموطه
- زبري اللي مكيفك يا شرموطه ولا الازبار اللي ناكتك قبلي..يا بلاعه الاخبار
- احححححححححححححح زبرك غير..اووووووووف نيييييك اكتر حاسه بزبرك في زوووووري.اححححححححح اهههههههههههههههه اهههههههههههههههههه
- بتتناكي من امتي يا شرموطه
سلوي مكنتش مسيطره ع نفسها وده كان احمد يمشيها في السكه اللي عايزها..وتقوله كل اللي مخبياه..وسلوي مقدرتش الهيجان واحساسها ان ابنها دكر اوووووي عرف يكسر قوتها خلاها واصله ل جنون ورايحه معاه في اي سكه
- اهههههههههههههه اهههههههههههههه طول عمري ب تناااااااك..امك متناكه من صغرها احححححححخخخخ امك شرمووووووطه كبيره شرمووووطه عيلتها كلها احححححححححححح كسسسسسسسسي كسسسسسسسسسسسسى همووووووووووت
اهههههههههههههههههههههه اههههههههههههههههههههههه اههههههههههههههههههههههههه
كل ده واحمد طبعا مش جاب وزبه وتد…وهيجااااانه وصل لحاله جنوووووزن خصوصا لما قالت ليه….انها شرمووووطه عيلتها
احمد كان لسه موصلش ل النهايه لسه عايز يتمتع اكتر ولسه عايزها تتكلم اكتر..سلوي اللي كانت في وضع الدوجي بعد ما نطرت شوتها اعصابها كانت سابت خاااالص وركبها اترعشت ومش بقيت ساعدتها ف اتفرجت نامت ع بطنها وطيزها العاليه الكبيره كانت قصاد احمد اللي اصل مش استني
قلب أمه ع ضهرها وجاب المخده وحطها تحتها ورفع طيزها اللي كان نازل علي خرمها الزيت وعسل كس امه…سلوي كانت كأنها في شبه غيبوبه عينيها مغمضه ومش طالع منها غير انات ضعيفه..احمد ملقاش صعوبه مع الطيز الكبيره دي والخرم اللي متعود ع الزبر..انه يدخل زبه فيها بس دخله براااااحه مش بقوه مره زي ما عمل في كسها..سلوي اول ما حسيت ب زب ابنها بدخل في طيزها روحها اتسحبت وشهقت وعينها فتحت..احمد دخل زبه كله براااااحه ولما حس انه استقر بدء يحركه ويدخله ويطلعه في بطء كأنه عايز يفوق امه الاول قبل ما يدوس في النيييك.
- اححححححح اههههههههه اهههههههه لسه هتنيك اححححححح افتريت ع امك يا احمد اههههههههههههه طيزي اححححححححح
- انا بعشق امي وهيجااااان امي
- اهههههههههههه طب خليك حنين احححححححححح انا هلكت اححححححححح
- لسه يا وحش انا عارف انك لسه هتيجي يا متناكه تاااني
- اححححححححح ايووووه ايووووووزه اوووووووووف زبك حلووو في طيزي اححححححححح حلو نييييبك اههههههههههههه
- اهههههههههههه اههههههههههههه زودت يا احمد احححححححححححح ارجع زي ما كنت اههههههههههه اوووووف اههههههههههه لا لا لا يا امممممممممم برااااحه براااااتحه
- يا متناكه انتي بتموتي في القوه مش بتاعت براااااحه انتي
- اههههههههههههه اهههههههههههه اهههههههههههههههه اهههههههههههههههه نيييييبك نييييبك اههههههههههههههه يا امممممممممم
- خدي يا متناكه خدي اكتر في طيزك عشان متروحيش ل زب تاااااني
- اححححححححححححح اححححححخخخخخ اههههههههههههههه اههههههههههههههه طيزززززي افشخها افشخها بخبرك العفي يا دكرررررىى كيف طيز امك المتنااااااكه..افشخ يا احمد اههههههههههههه افشخ طيز امك اللبوه اهههههههههههههههههه
- امي البوه شرموطه عيلتها..مكيفه ازباااار عيلتها..
- اهههههههههههههه اههههههههههههه انا الشرموطه بتاعتهم انا متناكه العيله احححححححخخخخخخخخ نيك امك الشرموطه نيييييبك بتاعت الازبار طيز امك شبعت ازبااااااار احححححححححححح
- مين شرموطه الزبر اللي فتح طيزك
- اهههههههههههههه اهههههههههههههه احححححخخخخخخخ جدك جدك اهههههههههههه جدك فتح طيزززززي شبعها نيييييييييييك احححححححححح جدك كان بيركب امك احححححححححخخخ اهههههههههههههه
- ومين تامي يا سلوي يا متنااااااكه…مين زبه قطع طيزك..
سلوي عقلها منها راح وانفعالاتها زادت وضربات قلبها كانت بتزيد والادرينالين انفجر في عروقها وشرايينها
- اههههههههههههه اهههههههههههههه نييييبك.نييييييييييك طيزززززززي اححححخخخخخخخ خالك خان بتركب طيز امك يا دكرررررررر احححححححححح اهههههههههههههه اهههههههههههههه خالك بعشق طيز امك…اهههههههههههههههه لسه يبركب طيزها وكسها اههههههههههههههه امك بتجنن الازبار نييييييييييييك اههههههعععههعه انا سلوي بتاعه الازباررررر كيفني كييييييف الشرموطه اححححخخخخخحححححح
- يا متناكه لسه بينيكك اهههههههههههههه بينيكني احححححححححححح اهههههههههههههه اهههههههههههههه ب ينيكنا كلنا اححححححححح افشخني
- يا شرموطه اتناكي من ابنك الدكر…اللي هينيكم كلكم …انتي وبناتك يا شراميط.
- اححححححححححححح اهههههههههههه اههههههههههههه يا دكر نيكني ونيك اخواتك اههههههههههه احححححخخخخخخخ كيفنا يا دكر ..اههههههههههههه خالك بينيك خالتك احححخخخخخخخخخ وبينك رانيا احححححخخخخخ بينيييك اختك اهههههههههه اختك يا دكر بتتنااااك زي امها اههههههههههههه انا سلوي ابشرموطه وبناتي شراميط اهههههههههههههه رانيااااا بتحب الاخبار زي امها اههههههههه اههههههههههه طيزي مش قادره اتفشخت ارحمني اهههههههههههه هموووووووت
- كلكم هتكوني تحت زبري يا ام الشرامييييييييط
- اههههههههههههههههه اهههههههههههههههههه اهههههههههههههههه كلنا تحت زبرك احححححخخخخخخ اووووووف ارحمنييييب هفتحلك ب ايدي كس خالتك احححححححححححخحخ اوووووووف طيززززززي هموووووت ارحم امك يا احمد هموووووت اههههههههههههه هاااااات لبنك همووووووت
-اهههههههههههه ارحمني اخههههههههههه هااااات لبنك معايااااا اههههههههههه اههههههههههه هجيب هجيب اههههههههههههههههه اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واحمد في اللحظه دي كان خلاااااص بيرمي من زبه جمرااات مولعه من لبنه رماها دفعااااات في طيز امه وهو بيصرخ معاها.
اههههههههههههههههههه اههههههههههععععههههههه
وترمي احمد جنب امه اللي جسمه سكن تماما ومش طالع ليها صوت
احمد فرد ضهره بينهج اووووي من المجهود اللي عمله وبيبص ل امه لقي عينه مغمضه ومش طالع منها صوت قرب منها بيكلمها
- ماما ماما
- الحقيني يا رانيا ماما مغمي عليها….
احمد قفل مع رانيا اللي كان شغلها في صيدليه موجوده في الشارع اللي وراهم..ولبس بكسرها وجري ع المطبخ يعمل كوبايه ميه ب سكر زي ما رانيا قالت ليه لحد ما تيجي..
احمد بيكلم نفسه..ايه اللي عملته ده يا حيوان في امك….هو انت كنت بتعذبها وبتموتها..امك تستاهل منك كده..دي اكتر حد بيحبك..انا مش قصدي احنا كنا مستمتعين.انا بعشقها وبموووت فيها مقصدش آضرها ابداااا…احمد عينيه دمعت
وهو بيعمل كوبايه الميه بسكر ولسه بيطلع بيها من المطبخ كانت رانيا فتحت الباب..واتجهت مباشره ع اوضه احمد..دخلت الاوضه شافت مشهد امها ع ضهرها وعريانه ورجليها مفشوخه وبركه تحت كسها وع افخادها مختلط كله مع بعض زيت ع عسل كسها ع لبن والسرير غرقان كان جردل مايه وأطلقت عليه..مكنش مجرد مشهد جنس..ده كان مشهد ساحه حرب..رانيا جريت ع امها وايديها البول نادر كسرته وقربت من مناخيرها..شهقت سلوي..والروح دبت فيها..وبت في احمد ورانيا
اخدت رانيا اجازه ميه غسلت بيها وش امها عشا تفوق اكتر وعملتها وسندت ضهرها ع السرير..وخدت كوبايه الميه ب سكر شربتها ليها..
كل ده واحمد متسمر عند السرير وعينيه مدمعه…سلوي بدءت تفوق وتبقا احسن وبصيت ل أحمد وقالت ليه بصوت مرهق وضعيف
- يا ابن الجزمه تعمل كده في امك..
- احمد اترمي عليها يبوسها ودموعه نزلت
- انا اسف ياماما..والل…مقصدتش اضرك انا بحبيبك بحبك اوي ودموعه نزلت اكتر
- خلاص يا واد انا بقيت كويسه..خلاص يا دكر
- ر…يخليكي ليا يا ماما
ده انتي اللي عملتيها ع نفسك
سلوي واحمد ضحكوا
-كده يا احمد تشمت فينا الوسخه دي..
احمد اخد نفسه وروحه رجعت ليه وبص ب ابتسامه ل رانيا وقال ل امه
- رانيا دي حبيبتنا كلنا
- يا قلب اختك ..يا معلي راسي…طب ايه انا كده لازم ارجع الشغل..انتي تمام
- اه انا احسن بس هقوم اتشطف كده تشطيفه سريعه وادخل اوضتي مش قادره ولا ادخل مطبخ ولا اعمل حاجه..انا هنام..بس انتي اتعبي خمسه وشيلي ملايه السرير دي وارميها في الحمام
- ههههههههه حمام ايه دي لازم تتعلم
- دكر..دكر يا واد انت
واحمد كان الرسمه ع وشه ابتسامه فخر ونصر..ساعد رانيا وشالت المرايه وهو بدء يوضب الاوضه ورجعت ليه رانيا وقربت منه.
وحطيت ايدها ع زبه وقالت ليه.
-النهارده هسيبك ترتاح…بس انت بتاعي بكره يا دكر..ونبقا نرتبها مع بعض..ومالت باسته من شفايفه واخدت بعضها وخرجت ع شغلها
سلوي اتشرفت ودخلت اوضتها لبست جلابيه خفيفه ودخلت ع السرير واحمد دخل ليها وقالها
- ه تنامي يا ماما
- اه يا حبيب ماما هنام..ده انا كتر خيري اني طلعت من تحت زبك فيا الروح هههههههههه
- بعد الشر عليكي..طب انا هاخد دوش وأخرج اروح ل عمر
- طب كويس وهات نها معاك وانت راجع
- حاضر يا ماما
وقفل ع امه الباب واخد بوكسر ودخل اخد دش..وخرج فايق وحاسس انه في كامل نشاطه ولا كأنه عمل مجهود..احساسك بأنك أنجزت شيء أو انتصرت في تحدي بيديك طاقه نفسيه كبيره بتنعكس ع أجسادنا..
احمد دخل اوضته وهو رايق وشغل ميوزك وقعد يلبس بمزاج..وظبط نفسه وخرج من البيت..
……….
نها فتحت عينيها لقيت نفسها عريانه ع سرير سلمي…اللي اصلا قتيله جنبها عريانه برضو..اتنفضت نها وخبطت سلمي تصحيها
- قومي يا زفته يخرب بيتك
- ايه في ايه؟
سلمي فتحت الدولاب لبست برمودا وتي شيرت بسرعه وخرجت تشوف امها..لقيت الدنيا ساكته..رجعت ع الاوضه تتصل بيها..امها قالت ليها انها داخله ع البيت..
قامت نها بسرعه تلبس الهدوم اللي جات بيها ووضبوا الوضه وشالوا المرايه خلوها في الدولاب ورشوا معطر وسلمي جريت رجعت سجاير عمر.يدوبك خلصوا كانت أم سلمي رجعت دخلت سلمت عليهم وقفلت الباب وخرجت
الاتنين اتنهدواا
- كنا هنروح في داهيه ال…يحرقك
- يا لهوووي ههههههه لولا انك صحيتي كانت أمي دخلت لقيت ٢ شراميط زي الكتاب مابيقول ..ومنظر الاوضه والسرير والملاهي كانوا هيبقوا شارحين نفسهم
- ما هي شورتك الهباب
- احييييه دلوقتي بقيت شورتي..ليه مكنتش شايفه منظرك وانتي اهاااتك مسمعه الشارع كله
- اسكتي بقا…يخرب بيتك انا مش عارفه طاولتك ازاي في الجنان ده
- ههههههههه مش انتي اللي طاوعتيني ده كسك
- هههههههههه اه يا لبوه طب قومي شوفي اي حاجه ناكلها انا ميته جوع
- وانا زيك..هروح اشوف حاجه ناكلها
وكاسره حاجه جواها..كان نفسها تكون التحاسيس دي كلها واول مره في كل شيء كان نفسها تكون مع احمد اخوها..هي حابه احمد عيزاه هو.اللي يتمتع ب جسمها..واللي مزعلها زياده
انها عملت ده مع عمر صاحب احمد..يعني خانته…عمر ملوش ذنب عمر اصلا ميعرفش اتعامل مع مين..عمر كانت سيقاه ميوله والشيطان سلمي..بس انا مش هجيب الذنب ع سلمي انا كنت في حاله هيجان من اللي حاصل ليا مع احمد في تعبه..انا فعلا وي ما سلمي قالت كسي ساقني
سلمي رجعت ب صينيه اكل
خرجتها من كل أفكارها
وقعدوا ياكلوا ويهزروا ويرغوا
مع بعض..
………
احمد وصل لشقه عمر وكان طول السكه بيرن عليه مش بيرد ف توقع انه نايم..رن الجرس فتحت ليه الهام # ام عمر#
- ازيك يا احمد
- مساء الخير يا طنط..يا ر.. تكوني بخير
- بخير يا حبيبي ادخل صحي صاحبك اللي محدش بيشوفه.يا نايم يا سهران قافل ع نفسه الاوضه..
- كلنا كده يا طنط في الاجازه
- دي نها جوه مع سلمي
- اه ما انا عارف
- تشرب عصير
- لو شاي يكون أفضل
- ماشي يا حبيبي خش انت الاوضه وهعملكم شاي
احمد دخل الاوضه صحي عمر اللي كان غطسان في النوم..فتح عمر عينه لقي احمد فاق ع طول
-يا صاحبي حمد آل.. ع سلامتك
انت كويس دلوقت
- لو مش كويس هجيلك ازاي يا انصح اخواتك
- ههههههههه وحشني لسانك
- كان دور سخونه زي الزفت..بس عدي
- تمام..تشرب شاي معايا
- لا ما امك فتحت ليا وقالت هتعملنا شاي
- كويس عايز افوق انا
-يا صاحبي عندي حاجات كتير عايز احكيها ليك..بس ييجي الشاي ونلف السيجارتين…ونرغي
- اه بس مش هطول معاك هنا كتير.عشان نها اختي هتروح معايا
- هي نها اختك جات معاك
- جات معايا فين ما انت مخمود صح زي القتيل.ولا فاهم مين اللي رايح من مين اللي جاي
نها اختي عندكم في البيت مع سلمي من الصبح بدري كانت بتقضي معاها اليوم
عمر اتنفض زي اللي لدغته عقر
به…احاااااااااااا يا نهار اسود
- مالك اتنفضت ليه كده مره واحده
- لاا مفيش بس انا عندي رغي كتير حصل في قصه الواد
- ماشي يا اخ ييجي الشاي ونبدء نرغي عشان محدش يقاطعنا هات الطبق…
ام عمر دخلت ع سلمي ونهي وقالت ل ..سلمي
- انا داخله انام مرهقه من مشاوير اليوم.اعملي شاي ل عمر واعملي حساب احمد عشان جوه معاه
-يا لهووي يا لهووووي ده اللي كنت عامله حسابها
- اهدي بس..اهدي..عمر مش هيرغي
- انتي بتستعبطيني..عمر هيعرف دلوقت اني انا صاحبتك اللي كانت في مشهد الزفت الصبح
- ماشي ماشي هيعرف لكن مش هينطق بكلمه
- ايه البرود اللي انتي فيه ده طبعا..ما انتي مش فارق معاكي..اخوكي معرص..وميقدرش يرفع عينه في عينك..تتناكي تتشرمطي ما احب ما عليه
سلمي خرجت تعمل الشاي وجهته بسرعه..ورجعت الاوضه عند نها وراحت لبست طقم هوت شورت وستوميك زي اللي دخلت بيهم ع عمر.نهي بتبص ليها ومش فاهمه هي ب تعمل ليه كده..شاورت ليها سلمي تهدي وتسكت..خرجت سلمي لابسه الطقم وراحت ب الشاي ع اوضه عمر.ودخلت عليهم…احمد اول ما شافها ب اللبس ده اللي كاشف بطنها والهوت شورت اللي يدوبك عند آخر فرده طيزها تنح وعينه وسعت..وعمر اول ما شاف دخله سلمي عليهم بالطقم ده توتره زاد وميبقاش فاهم هي ناويه ع ايه
سلني حطت الصينيه..
وراحت قربت ع احمد ول فعل اول مره يحصل..مالت ع خد احمد باسته وقالت ليه..حمد آل.. ع سلامتك يا احمد
احمد جردل مايه ساقعه.اتدلق عليه وتفكيره وقف…اخت صاحبه عمر داخله عليه كده وكمان باسته والاسوء ان عمر قاعد..ومش فارق معاها..هو في اييييه؟
سلمي مش ادت احمد وقت يفكر ..قالت ليه..
- احمد نها كانت ربعاية وهتمشي..خليها تمشي وحدها..عشان انا جايه اقعد معاكم عشان عيزاك..
- لو سمحت يا عمر دقيقه عايزاك
خرج عمر ورا سلمي راحوا الصاله
-تحكي ل أحمد كل اللي حصل بينا ب ليل..مشهد الصبح ده ولا كأنه حصل
- ليه كده يا سلمي..ليه تخليني خاين ل أحمد.. ده صاحبي..
طبطبه عليه وقربت منه ومالت ع ودانه وبصوت هادي رقيق..صوت وأسلوب بيسحره
متزعلش..هتراضي احمد ونصلح الغلط…و هخليه ينكني عشان متحسش ب الذنب
سلمي مسيطره ع عمر نفسيا وفهمت مفاتيحه
عمر عينه لمعت وريقه طقطق
وبص ليها من غير ما ينطق كلمه..شاورت ليه يرجع ل أحمد
رجعت سلمي ل نهي وقالت ليها اللي حصل وان عمر هيحكي ل أحمد دلوقت اللي حصل بينها وبينه ب ليل وانها تمشي وهي هتروح دلوقت
-وانتي ناويه تدخلي هتعملي ايه
- بضحكه مرقعه…اههههههههه
- هخليه ينكني طبعاااااااا
انتهي الجزء الرابع….
اسم الموضوع : محارم وشهوات...السلسله الثانيه...ج4
|
المصدر : قصص سكس محارم