• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

niswanjy

الأدارة
طاقم الإدارة
إنضم
Mar 22, 2025
المشاركات
9,120
التفاعل
509
النقاط
83
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز ست

مكتمله تعب كتف خالتي وصلني للمتعة​

البدايه
انا عمار ٢٣ سنه طالب لسه في كليه سياحه وفنادق
خالتي دعاء ٤٢ سنه بس جميله جدا متجوزه وعندها بنتين و ولد
البنتين ملهمش اي دور في القصه
القصه كانت بيني وبين خالتي
اوصفلكو خالتي
خالتي ١٦٨ سنتي وزنها متوسط عليها صدر زي صدر هيفاء وهبي وعليها هنش بجنن ومرفوع
بالمناسبه القصه دي حقيقيه جدا
نداء القصه

..
في البدايه انا وخالتي كان التعامل بنا عادي خالص زي اي اين اخت وخالتو
كنا بنعيش عادي جدا ونتقابل ونهزر وهي قريبه لقلبي اوي
هي متجوزه وجوزها ع ***** حكايتو سواق وعينو ضايعه
وكانت حياتنا ان لمه تيجي تتجمع العيله ونهزر ونضحك لحد محصل حاجه خلتني اول مره افكر فيها
كانت خطوبه وكلنا واقفين نتصور
وعشان المكان كان ضايق ف كان في جزاء واقف و قصد مقرفص قدامة شان الكل يبان والراجل كلها واقفه ورا
وجت خالتي هي اللي مفلقسه قدامي
انا مكنش في بالي اي حاجه لحد ما بتاعى خبط فيها وكان طيزها قدام بتاعي بظبط
بردو مركزتش د مهي رجعت عليا وبقينا لزقين في بعض وهي مفلقسه وكلنا بنتصور
انا قولت هي مش قصدها بس انا كنت مع كل ثانيه بزق بتاعي ل قدام اكتر عاوز اشوف هي حاسه ول لا بس الموضوع مطولش بس كان بتاعي هيفضحني لان في ثواني كان اعلن انتصابه
خفيت نفسي كدا ب اي طريقه وعدا اليوم والفرح خلص
ومشيت الحياه عادي احد محصل بنها وبين جوزها مشاكل
وكانت جايه عندنا غضبانه
وبما ان امي الكبيره ف جت عندنا احنا مش عند اي حد تاني وانا ابويا مش عايش مع امي
وفي يوم كان الكل مش هنا وانا كنت روحت الكليه وراجع قولت اخبط بدل مفتح الباب علي طول لقتها بتقولي افتح يا عمار انتا انا كتفي تعبني مش قادره افتح
فتحت ب المفتاح ودخلت لقتها قاعده وعنيها مدمعه
ف بقولها مالك بس في اي قالتلي كنت بروق و بشيل السجاد انفضو لقيت كتفي تق
ف قولتلها وريني كدا وادتني ضهرها وبقيت احسس علي كتفها براحه ومكنش جوايا اي حاجه
بس خرجت منها ااه خلتني موت ف لقيت صوتي مش عاوز يخرج بقولها اي بيوجعك قالتلي اوي
كتفي بيوجعني اوي
قولتلها طب انا هعملك مساج براحه
بقيت اعملها مساج في براحه وانا بقيت سخن اوي
وهي عامله تتوجع
قولتلها علي فكره بقا انتي بتتوجعي وكتفك وجعك بسبب التشيرت دا التشيرت شكل في حاجه من جوه هي اللي مكلمعه كدا
قالتلي لا و... انا حسيت ب طقت كتفي قولتلها اسمعي مني لو لابسه تشيرت قط حاولي تقلعي دا كدا هتعرفي قالتلي طب ساعدني وبقيت اقلعها التشيرت براحه وكانت لابسه تشيرت قط ابيض مووووت
قولتلها اهو شوفتي قالتلي لا دا مش التشيرت قولتلها امال اي دا قالتلي دا الحماله قولتلها طب متشليها قالتلي مينفعش
قولتلها طب نزليها ف جايه بتنزل حماله البرا اتوجعت قولتلها طب استني اساعدك قالالي لا لا قولتلها اهدي مش هتعرفي
ونزلتلها حمالة البرا وبقيت بدعك كتفها براحه وايدي بتنزل واحده واحده من فوق عند صدرها
واحسس علي رقبتها عشان اهيجها لاني مبقتش قادر
حسيت انها بتسيح مني بقيت انزل في حمالة التشيرت براحه مع البرا وهي مغمضه عنيها ومش حاسه وبقيت انزل ب ايدي اكتر والمس اول حتي في صدرها اول ملمست نص صدرها خرجت منها ااه حسيت اني هجبهم بسببها
وحسيت انها مبقتش قادره
لقتها بتقولي خلاص بقا يا حبيبي انا بقيت كويسه قولتلها بس استني هدعكلك مرهم والبسك
وقومت جبت فعلا مرهم
و حطيت جزء كبير قولتلها بس دا لازم يتشرب
وبقيت بدعك كتفها
وانزل واحده واحده علي صدرها
واحده واحده لحد مزقيت التشيرت خالص ب البرا وانزلت علي صدرها كلو
لقيتها بتقولي عماار مش هينفع بتعمل اي قولتلها بعمل اللي هموت انا وانتي نعملو لقتها بتلف وتقولي لا مش هينفع
مخلتهاش كملت الجمله ودخلت في بوسه علي طول في شفايفها ونمت بيها علي الكنبه
لقتها بتحاول تزقني بس براحه وب ايدي اليمين بقيت عمال اقفش في بزها اليمين جامد اوي
واحط ركبتي عند كسها واحسس عليه اوي عشان اولعها موت
لقتها استسلمت روحت رايح علي رقبتها وبقيت عمال ابوس فيها موووت وابوس فيها جامد اوي وامصها اوي وامص ودنها وهي كل اللي عليها تطلع في اهاات
عمار بس عمار لا عمار ااااه براحه ياعمار اااااه لا مينفعش
روحت نازل هاجم علي بزها جاامد وخت حملة بزها كلها في بقيتيي وامص فيهم اوووي
اااااه براااحه براحه صدري بيوجعني براااحه اااااه يا عماررر مش قااااادره اااااه
روحت ماسك الصدر التاني وبقيت امص فيه جامد واقفش في التاني اووووي
و ضميت الاتين علي بعض ودخلت حلمتهم الاتنين في بقي ومصتهم جااااامد اوووووووي لدرجة اني مكنتش قادر اخد نفسي بس بقيت عمال امص جاااامد وهي تصرخخخ
ااااااااه براااااحه ااااااااه حرام عليييك برااااااحه اااااه عمار بتمص حلوووو اوووي اااااه مص اووووي مص بزازي اووووي
روحت مقلعها البنطلون ولسه هنزل امص في كسها لقتها مسكتني من كتافي قالتلي دخلو همووووت
روحت ماسك زبي ومشيتو علي كسها براحه طالع نازل قالتلي دخلو بقا
روحت خبطها بيه كدا
اااه
وراحت مسكه زبي كدا ب ايدها وحطيتو علي خرم كسها وبتصلي دخلو ابوس ايدك روحت مدخل زبي براحه خالص لحد اخرو
لقتها صرخت بس براحه
اااااأااااه ااااااه بتاعك حلووووو اووووي اااه
نيك نيك
روحت مطلع زبي كلوو تاني ودخلتو وتاني لحد اخرو
حرام عليك نيك بقا بتعذبني ليه
روحت مطلعو لحد راسو ودخلتو تاني وبقيت عمال انيك فيها انيك اووووي
نيك جاااامد اووووي نيكككك جامددد بقالي كتييير اوووي متكيفتش وانتا زبك كبيييؤ اوووووي نيكككك اووووي
ااااااه اكتيررر
وانا ارزع زبي جامدددد اووووي وانيككك بسرعه اوووووي
وهي عماله تصرخ وتصوت ااااااه

روحت رافع رجليها الاتنين علي كتفي وبقيت انيك فيها جاااااامد انيك اوي
ااااااه براحه يا حبيبي براحه عليا هموت منك كدا براحه مش قادره
روحت مقومها
وخلتها عملت وضع الكلب وانا من ورها رشقت زبي في كسها
ومسكتها من التشيرت لانو كان مقلوع بس علي بطنها
وازززع في كسها جامد اووووي
واشدها من شعرها وارزع في كسها جامد
واضرها علي طيزها اووووي
لحد محسيت اني قربت انزل قالتلي نزل جوه انا كدا كدا واخده وسيلة حمل نزل فيها نفسي احس بلبنك
وانا مره واحده سرعت اوووووي ونزلت لبني كلو في كسها لقتها شهقت ونامت علي بطنها علي السرير ونمت عليها وزبي في كسها
 
عودة
أعلى