• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيزي اتناكت من ٦ رجاله

سالب لبوة

نسوانجي محترف
إنضم
Apr 16, 2025
المشاركات
868
التفاعل
79
النقاط
28
الإقامة
مصر
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز راجل
هحكيلكم انهارده قصة حصلتلي من فترة
كنت هايج اوووي وعمال اقلب في النت
اتفرج علي سكس رجل بينيك واحد واتمني اكون مكانه انا واخد زبه الحلو في خرم طيزي واتمتع
او شيميل بتفشخ طيز واحد فشخ وانا بعبد الشيميلات جداا وبحب ازبارهم وبتمني لو شيميل تنيكني في يوم
المهم دخلت موقع وحاولت اتعرف علي حد
لقيت واحد ٤٥ سنة من الاسكندرية
اتعرفت عليه وشفت صور له وشاف صوري واتفقنا نتقابل في محطة مصر وياخدني شقته في سان استيفانو عند مول سان استيفانو كدا
وفعلا جهزت نفسي حلقت الشعر حوالين خرم طيزي عشان دي فيها يوم كامل شرمطه بقي هههه
كنت بحلم اجرب رجاله في السن دا
ووصلت في المعاد وخبطت علي الباب وفتحلي
لابس عبايه واول ما دخلت علطول قالي تعالي نروح المطبخ نعمل شهوة قلتله ماشي يلا
طول ما احنا ماشيين عمال يبص لطيازي وانا لابس بنطلون رياضي لازق في طيزي ومفيش تحته اي حاجة مش لابس بوكسر
عمل القهوة وشربنا واتكلمنا شويه وقالي يلا بقي
قام واقف وواخدني في حضنه وعمال يقفش فيطيازي وانا هجت اووووي عمال اهزها يمين شويه وشمال شويه وهو هيجنن ههههه قام ممشي صباعه بين الفلقتين وبيفرك بايده بين فلقتين طيزي انا صراحه اتجننت من الحركة دي اووووي قمت مقلعه البنطلون وهوب شفت اجمل زوبر اول مرت كنت اشوف زوبر مش مطاهر
هجت اكتر بصراحه قمت نازل فيه مصمصه اغغ اغغغغغغ اغغغغغ وهو بيصوت براحه براحه وانا نازل مصمصه في زوبره
مصيت راس زوبره وخرم زوبره ودخلت الراس وحته بعدها في بقي وشفطت زبه هاج
ونطر لبنه جوا بقي وعلي وشي ههههههه
قالي يلا تعبان اووووي ريح زبي دا جننته
قلتله انت لسا شفت حاجة
قمت قلعت كل هدومي واتمشيت بدلع قدامه لقيته قام وزقني علي الارض وركبني وبل زبه بريقه وبل خرم طيزي في ثانيه ودخل زبه للاخر
ما انا مش اول مره اتناك ومتعود علي الازبار
وقام رازع زبر عنب في طيزي فلقها نصين
متعه مفيهاش الم زبه مشدود بس طري حاجة مدا زي زب العيال الصغيرة اقل من ٢٠ سنه
وفضل ينهج وهو بينيك في طيازي وبيدخله كله ويخرجه كله ويرجع يدخله ويخرجه
لحد ما قلبني علي جنبي عسان يستريح هههه طيزي تعبته اوووي وفضل يدخله ويخرجه وانا متمتع اووووووي لحد ما اتفجر شلال لبن جوي طيزي من كتر اللبن طيزي فضلت تنقط لبن لما خرج زبه
وهوب لاقيت ٥ خارجين يسقفوا لي وكلهم قالعين وكل واحد ماسك زبه قالوله انت كدا خدت حقك سيبنا بقي نتمتع لسا هفتح بقي لقيت واحد منهم مطلع موبايله وبيقول كل اتصور ايه رايك
زعلت اوووي الصراحة بس هعمل ايه مجبر اتناك منهم واريحهم عشان امشي من الشقة دي
في لمح البصر كان واحد راشق زبه في طيزي وانا علي الارض في وضع الكلب
لسا حتي مش مستوعب الي حصل وواحد تاني حط زبه في بقي
وفضل الي بيعشرني ينيك فيا وانا امص زب التاني نص ساعه
خرج فيها ٣ مرات والي زبه بيتمص خرج مرتين
وبدلوا عليا الي كنت بمصله دخل زبره في طيزي بصراحه كان اجمل من الزب التاني واحلي كتير والي كان بينكني بقيت امصمصله زوبره
مره علي ضهري ومره علي جنبي
ومره انا كنت في وضع الكلب وهو فوقي
متعوني اخر متعه وطيزي تعبتهم كلهم هههه
لسا هقوم لقيت اتنين كمان جايين من غير تفاهم هوب واحد رشق زبه في طيزي علي الواقف والتاني قلي العب في زوبري بايدك
لعبتله وانا عمال بوحوح من اجمل نيكة اتنكنها
لحد ما الي بينكني تعب وقال للتاني تعالي مكاني وحط زوبره في بقي كان اجمل طعم زوبر دقته في حياتي
ساعتين نيك متواصلين مع ال٤ دول
ونص ساعه قبلهم مع صاحب الشقة
لسا متعبتش الي ناكني هنا عارف اني بحب النيك اوووي
فضل واحد قلتله تعالي نغيظهم ايه رايك
قالي ازاي قلتله تعالي انت بس
كان زوبره صغير وتخين ودا المفضل عندي وبحبه اووووووي
قلتله نام علي الارض وفضلت اتنطط علي زبه واحرك طيزي دواير وهما هاجوا اووووي كلهم ونمت علي بطنه وفضلت اتوحوح وهما مستغربين ان ازبارهم اكبر بس صاحبهم زوبره الي تعبني او هما فاكرين كدا
انا بس بحب نوع الزوبر دا
وفضل ساعه لوحده نيك فيا
نمت علي بطني له وعلي ضهري وعلي الواقف
جربنا اوضاع كتير
دا نزل ييجي ٥ مرات بدون مبالغة
اتمتعنا كلنا متعة محدش منا هينساها ابدا
ومسحوا الفيديو وروحت
وانا لسا فاكر حركة مل زوبر من ازبارهم لحد دلوقتي
بحد كانت اجمل نيكة ليا
 
عودة
أعلى