• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصص لواط اول مره في السينما | قصص سكس لواط سوداني!

تفاحه نسوانجى

نسوانجي محترف
إنضم
أغسطس 29, 2025
المشاركات
4,483
التفاعل
112
النقاط
63
انا شاب سني 30 سنه ومش متجوز والجكايه بدت وانا سني عشر سنين كنت طفل جميل ابيض مربرب شويه ليا بزاز زي بزاز البن البكر مش كبار طبعا لكن معقولين وانا تخين شويه من تحت طيزي ووراكي وفي اليوم ده طردني المدرس من المدرسه لاني مش كنت عامل الواجب وخرجت من المدرسه حوالي الساعه عشره الصبح ومش عارف اروح فين لاني القصه دي حكهالي صديق من المنتدي وبيقول فيها
لو روحت البيت مامتي هتسالني ليه وهتعرف اني معملتش الواجب وهنضرب علقه سخنه ولقيت نفسي قدام سينما درجه تالته التذكره فيها بتلات قروش وانا معايا خمسه قروش قلت ادخل السينما لحد ميعاد المدرسه وبعدين اروح البيت واعمل الواجب وتبقي المشكله انتهت وفعلا قطعت تذكره السينما ودخلت وكانت الدنيا ضلمه والفيلم شغال فرحت قعدت علي كرسي وكان جنبي راجل كبير حوالي 35 سنه وعزم عليا بشيكولاته فطبعا قبلت لاني بحب الشيكولاته اوي وبعد شويه لقيته بيحسس علي وراكي فقلتله عيب يا اونكل دي قله ادب قالي متخافش يا حبيبي اسمك ايه قلتله حماده قالي يا حماده متخافش انت هتنبسط اوي ومحدش هيشوف حاجه الدنيا ضلمه فسكت مش عارف اقوله ايه وشويه حط ايده علي بتاعي وحسس عليه حسيت بشغور غريب لاول مره بس حلو اوي وشويه راح فك سوسته منطلوني ومدخل ايده من كلوتي ومسك بتاعي يلعب فيه حسيت اني بقيت مبسوط اكتر وقالي بتاعك صغنون وحلو عاوز ابوسه يا حماده قلتله تبوسه ازاي يا اونكل ده قرف مطرح الترتره قالي لا يا حبيبي ده مش قرف وهو عمال بيكلمني وبيعك في بتاعي وقالي ده اسمه زوبر خلاص انت كبرت ولازم تقول زوبري مش بتاعي قلتله اوكيه يا اونكل بوس بتاعي لو تحب فراح موطي علي زوبري وفضل يبوسه ويلحسه وانا اممممممممم اههههههه حلو حلو يا اونكل وفضل كده لحد ما حسيت بجسمي بيرتعش اوي وبتنفض علي الكرسي وشعور جميل جميل وبعدين راح معدول علي الكرسي ومسك ايدي وحطها علي زوبره وقالي يالا العب شويه وابسطني زي ما بسطك قلتله حاضر يا اونكل وقعدت احسس علي زوبره وحسيت انه حاجه كبيره اوي زوبري جنبه زي الناموسه وهو راح فك سوسته منطلونه ومخرجه لقيت زوبر كبيييييييير اوي واملس وراح مسكني من راسي مقربها علي زوبره لحد ما دخل راسه في بقي فبتديت ابوسه قالي الحسه كانك بتاكل جيلاتي قعدت الحس وابوس وانا حاسس بشعور حلو اوي ولقيته فجأه راح قايم وقالي تاعالي ورايا علي حمام السينما لقيت نفسي بمشي وراه بدون تفكير مسلوب الاراده ودخلنا الحمام كان فاضي وراح منزل بطلوني لحد نص وراكي وراح جضني من ضهري ويبوس في رقبتي ويلحس في وداني ويعصر في بزازي وبعدين قالي وطي شويه وراح زاقني من راسي علي الارض وسندت علي ايديا وهو زوبره الكبير عمال يحك في طيازي وشويه راح ابتدا يبوسني من طيزي ويتف في الخرم وانا مبسوط وقالي اوع صوتك يطلع لحسن يموتونا قلتله يموتونا ليه قالي بعدين هفهمك بس دلوقتي اوع صوتك يطلع ولقيت راس زوبره علي قبه طيزي بيحكها اححححح حلو اوي وشويه حط ايده علي بقي وزق زوبره في خرم طيزي اييييييييييييي ايييييييييييييييي بتوجعني يا اونكل كده ايييييييي اييييييييييي قالي استحمل يا حماده علشان خاطري دلوقتي الوجع هيرح وراح مادد ايده علي زوبر يلعب فيه حسيت بلزه كبيره وهو بيزوق زوبره الكبير في طيزي وبيلعب بايده في زوبري اححححححححححح احححححححححح لحد ما حسيت انه بيشخ حاجه سخنه في طيزي قلت احححححححححححح سخن سخن بعدين لقيت زوبره صغر وخرج من طيزي وطيزي عماله تنقط راح مطلع منديل ورق ومسحلي طيزي وقالي يالا البس هدومك وبكره تهرب من المدرسه وتيجيني البيت نكمل وناخد راحتنا اوي
 

مواضيع مشابهة

عودة
أعلى