- إنضم
- Mar 22, 2025
- المشاركات
- 9,120
- التفاعل
- 507
- النقاط
- 83
- الجنس
- ذكر
- ميولك الجنسية
- أنا راجل وعايز ست
ف البداية
كل الشكر لطاقم إدارة منتدي نسوانجي علي إستجابتهم الفورية ف غلق القصة بعدما وجدت انه قد تمت سرقتها واعادت نشرها باكثر من اسم علي المنتدي وبعد اظهار الحق واعادته لنا من جديد بعد إثبات ملكيتنا للحساب القديم ف المنتدي
قررنا نجمع كل قصصنا من كل مواقعنا الالكترونية وكل المنتديات علشان يكون ف مكان واحد بس منتدي نسوانجي الصرح العظيم
لذلك سوف نقوم باعادة نشر كل قصصنا من جديد ولكن بطبعة مختلفة نظرا لنسخها وسرقتها ونشرها ف اكثر من مكان لذلك نحتفظ دائما بتفاصيل الدباجة الاولي التي لايعلمها سوانا لذلك من الممكن ان تشعر انك قرات القصة من قبل ولكن عند مقارنتها لن تجدها كاملة الا هنا فقط
والتوقيع الخاص بنا علي كل مواقعنا
لولا مؤخـرات النساء لما كان للدياثـة وجــود

------------------------------------
احداث القصة كانت من 10 سنين وقت ما كان عندي 22 سنة كنت لسة بدرس وبسبب موت والدي خرجت من المدرسة علشان قلة الفلوس فقررت اني اشتغل واصرف علي امي واخواتي البنات ليا 4 اخوات بنات وهعرفكم بيهم دلوقتي
اولا التعريف بالابطال حسب الظهور
انا ماجد عندي 22 سنة شاب اتحملت المسؤلية وسبت المدرسة علشان والدي اللي اتوفي في حادثة نقل علي طريق مصر اسكندرية الصحراوي كان بيشتغل ف احدي شركات القطاع الخاص الخاصة بتوظيف الاموال
انا مبحبش الجنس نهائي او كنت مفكر كدة وقتها ومليش صحاب غير اتنين بس واحد من المدرسة والتاني من الشغل محمود و مايكل الاتنين عندهم حاجة مشتركة انهم ممكن يموتوا وميطلعوش سر برة ابدا كنا احنا التلاتة واحد مبنسبش بعض غير ع النوم
لكن مايكل كتير كان بيجي يبات معايا لانه وحيد والده ووالدته واخوه الصغير ماتو ف غرق مركب من اللي بيعدوا ف النيل ده وكانت حادثة مشهورة المهم مبقاش ليه حد غيري انا ومحمود ومحمود ده عنده ابوه وامه عايشين ولكن محدش فيهم بيهتم بيه علشان وحيدهم ملوش اخ ولد
ولكن ليه 3 بنات فمدلع بيعمل اللي عاوزه لانه ماسك شغل ابوه اللي انا بشتغل عنده وبردوا حجات زي استخلاص جمركي فلوس بيدولوه والخ ومش هعرفكم بقي بواحد وحيد علي بنات بيدلع ازاي اكيد انتوا عارفين ليه اخواته مفيش حد متجوز لسة ايمان وامل واميرة كلهم اكبر منه ما عدا امل ده اصغر يعني تقريبا كدة عندها 19 سنة والتانين اكبر منه بخمس او اريع سنين مابين كل واحدة حاجة زي كدة علشان معرفش بالظبط الكبيرة فيهم ايمان واللي فوق محمود ع طول اميرة وده كانت حافظة اسراره زي ما كان بيقولي
اما انا ف اخواتي البنات دنيا عندها 19 سنة بت مايصة ف حركاتها كدة تشوفها تديها 35 سنة بيضة موزة بمعني الكلمة جسمها اببن متنااااااكة فاجر لو فضلت اوصف فيها مش هديها حقها ولا هبطل كلام ولا حتي هلاقي كلام يوصفها صح وهتعرفوا ده من اللي هيجي بعدين
رغده عندها 26 سنة عارفين انتوا النوع الغامض الهادي الطيب هي ده رغدة اختي وجسمها مقبول لحد ما مخطوبة لواحد بس هي مبتحبوش علشان عمل حاجة كدة خلتني فشكلت خطوبتها لحد ما بعدين رجعتوهم تاني لبعض وهتعرفوا ليه بردوا و مني وده متجوزة ومبتخلفش بسبب عندها حجات ع الرحم بالبلدي كدة هتعيش عاقر زي ما الدكتورة فهمتنا
وهناء ده اختنا الكبيرة ارملة عندها 34 سنة وعندها بنت وحيدة عروسة يعتبر اسمها ملك. عندها 18 سنة وده كانت هي ودنيا اختي اصحاب مش علاقة خالة وبنت اختها وكانوا عايشين معانا كلنا ف بيت واحد
بيت من 3 ادوار الدور الارضي كانت ماما واختي الكبيرة وبنتها هناء وملك والتاني كان رغدة ودنيا ومني اللي بعدين بسبب مشاكل انفصلت عن جوزها واطلقت منه ف اقل من سنة جواز بسبب انه طلع مش مظبوط وبيطلب منها حجات حرام فاطلقت منه وبابا كان لسة عايش ونهت كل حاجة مع طليقها خالص والتالت كان انا ومايكل ومحمود يعتبر
ماما بقي ست كبيرة وتعبانة جدا جدا بس للاسف بعد موت والدي تعبها زاد جدا وجينا ف مرة بنصحيها مردتش فعرفنا انها ماتت من الزعل علي بابا وقبلها بيوم كانت حاسة انها هتموت قالتلي خلي بالك من البنات ملهمش حد غيرك وادفني جمب ابوك لو مت وفعلا ماتت وكان اسوء يوم ف حياتي بعد ما دفناها ورجعنا البيت ولاقيناه فاضي محمود ومايكل مسبونيش نهائي حتي البيات كانوا معايا ف كل شئ محستش باي مجهود لانهم كانوا بيهونوا عليا كتير جدا
نتمني لكم قراءة ممتعة ولا تنسوا دعمنا بكتابة تعليق والتفاعل مع القصة بالضغط علي اعجبني
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
ودلوقتي نبدا قصتنا ونرجوا لو القصة عجبتكم شجعونا بردود تشجعنا ع التكملة لان الكاتب مهم جدا يلاقي اللي يساعده علي تكملة مسيرته وقصته ومش عاوز اطول عليكم اكتر من كدة نبدا قصتنا:
بعد مارجعت من دفنت امي ومحمود ومايكل كانوا معايا روحنا البيت لقينا البيت كئيب ملوش حس ولا طعم ولا اي حاجة خدت اخواتي البنات ودخلنا البيت وقولتلهم عاوزكوا هنقعد مع بعض شوية هنتكلم في حجات مهمة لقيت هناء اختي قالتلي كويس انك طلبت ده لاني كنت هطلب كدة اننا نتكلم مع بعض كلنا ولوحدنا
انا: لوحدنا ازاي يعني متوضحي يا هناء انا مش فايقلك
هناء: اقصد لوحدنا ك اخوات وبصت علي محمود ومايكل
انا: انتي عبيطة ولا ايه محمود ومايكل دول زي انا بالظبط ولا انتي نسيتي وقفتهم معايا ف كل حاجة وقفتهم معايا ف طلاقك ومعاكي يا دنيا ف انفصالك لحد ما اطلتي من العلق اللي كنتي متجوزاه وانتي يادنيا وقفتهم معاكي لما المدرس رخم عليكي وعاكسك ومن غير ما يعرفوني راحوا وضربوه وانتي يارغدة وقفتهم معاكي لما طلباي فلوس ومكنش معايا علشان هدومك مين اللي خدك ونزلتوا اشتريتوا مش اخوات محمود ولا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق..
هناء: ياحبيبي انا اسفة و**** مش قصدي طيب خلاص متزعلش حقك عليا
انا / لا متتاسفيش ليا اتاسفيلهم هما انتي جرحتيهم بالكلام وده ميصحش
محمود / خلاص يا ماجد انا هطلع همشي ولما تخلصوا ابقي طمني عليك ماشي
مايكل / وانا كمان همشي معاك يا محمود القعدة هنا ملهاش لازمة علي كل حال شكرا يا هناء بس انا كنت بعتبركم زي اهلي اللي ماتوا بس دلوقتي عرفت انا ايه بالنسبالكم
انا / متهدي ياعم انت وهوا مش طالبة هبل يعني انتوا شوفتوني سكتلها ما خلاص بقي مش قصة الواحد فيه اللي مكفيه
محمود ومايكل / بس يا ماجد
انا / مفيش بس انا قولت هنقعد كلنا يبقي كلنا خلص الكلام
ملك / خالوا ممكن كلمة من فضلك
انا / قولي يا حبيبتي عاوزة ايه
ملك / تعالي علي جمب ياخالوا بعد اذنك
انا / شوفتي اهي بنتك طالعالك اهي تعالي ياستي اما اشوف عاوزة ايه انتي راخر
ايه يا حبيتي عاوزة ايه
ملك / خالوا متزعلش من ماما
انا / لا يا حبيبتي مش زعلان وحتي لو زعلان سامحتها علشانك ياقمر
ملك / اصل ياخالوا......
انا / مالك يابت في ايه متنطقي مش علي بعضك ليه
ملك / ياخالوا محمود وماما ....
انا / مالهم في ايه
ملك / ملوش ياخالوا خلاص هقولك بعدين لما نبقي لوحدنا وبراحتنا ماشي
انا / ماشي
وهنا مش عارف ليه حسيت بحاجة غلط بس مجاش ف بالي قولت اهي عيلة بتقول اي حاجة وخلاص واتجمعنا كلنا ف الصالة وبقينا
انا ورغدة دنيا ومني وهناء وملك بنتها ومحمود ومايكل
انا / بصوا بقي دلوقتي كل حاجة هتتغير ف البيت ده انا الاول وماما عايشة كنت بخرج للشغل ومطمن عليكوا وهي هنا وبعد ما ماتت في حجات كتير هتتغير اولها ان هناء هتكون امكم التانية هي الكبيرة فيكم وكلامها يتسمع
هناء / بامارة ايه دنا لسة كنت
انا / هناء مش وقته متقاطعنيش اخلص وبعدين كل واحدة فيكم هتقول اللي هي عوزاه ماشي
دنيا / كدة صح علشان انا كمان عاوزة اتكلم
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
انا / خلاص بقي كلو واحدة هتقول اللي نفسها فيه بس الاول نحط اساس للبيت وللتعامل بينا علشان منختلفش ومنفرجش الناس علينا
هتملوا جدول وتقسمه فيه الطبخ والتنظيف بينكم وبالنسبة للدور التالث محدش ليه دعوة بيه انا اللي هنضفه
هناء / لا طبعا دنت راجلنا ايه عدمت اخواتك ولا ايه متقولش كدة انا اللي هنضفلك شقتك ياحبيب اختك
انا / ياستي لا علشان بنكون قاعدين حد قالع حد عامل يبقي مفي احراج
هناء / اوعي ياواد يا ماجد تفكر انك كبرت عليا انا لسة من 10 سنين كنت باخدك من ايدك واوديك المدرسة وصحابك اخواتنا يواد دنت بينك وبين ملك 3 سنين بس انا زي امك مش انت لسة قايل كدة ولا ايه
هناء قالت كدة وكلنا ضحكنا من اللي هي قالتوه
انا / ماشي يا هناء
وبعدين الخروج من البيت والرجوع هيكون بحساب لوقتي العين علينا بنات زي القمر ولوحدهم اللي هتنزل تتسوق تجيب كل طلبات البيت وللكل ومتعملش حاجة يعني ايه يعنيي واحدة تتسوق وواحدة تطبخ واتنين ينضفوا البيت
ملك / طب وانا يا خالوا هعمل ايه
انا / انتي بقي هتبقي العصفورة اللي تشوف الغلط وتعرفني بيه
ملك / انا مش هكلمك تاني انا مش فتانة
انا / انتي زعلتي انا بهزر معاكي لا ياستي انتي هتبقي من اللي بينضفوا لان مامتك مش هتعمل حاجة غير رعايتنا كلنا وتشوف طلبات الكل وتكتبهالي او تعرفني بيها بليل علشان اتصرف فيها وكدة موافقين
مني / ممكن اتكلم يا اخويا
انا / بس انا مش موافقة علي وجود اتنين شباب ف البيت واحنا بنات لوحدنا
انا / ومين قال انهم هيكونوا ف البيت وانا مش موجود انتي نسيتي مايكل شغال معايا ومحمود ابوه صاحب الشغل بتاعنا يعني محمود كمان عارف مواعيد شغلي فاكيد مش هيجي وانا مش هنا
وانا مش هرضي حد يتكلم علينا بحرف
مني / اللي تشوفوا بس افتكر الكلمتين دول انت اللي وافقت
انا / هو في ايه مني تقولي انت اللي وافقت وملك تقولي هقولك بعدين وامها مش عاوزة الاتنين هنا الوحيدين اللي متكلموش رغدة ودنيا ياتري في ايه ?
انا / وانتي يارغدة عاوزة تقولي حاجة رغدة رغدة مالك سرحتي ف ايه بس
رغدة / لا ابدا كنتوا بتقولوا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
دنيا / اتلمي بقي واظبطي نفسك هتفضحينا
انا / هتفضحينا ازاي يعني انتي بتقولي ايه
دنيا / اصلها عيطت كتير وعاوزة تصوت والصويت حرام منت عارف ف دفنت بابا ماما مخلتش حد يصوت نهائي فعلشان كدة اقصد يعني
انا / طيب هو البيت ده مالوا بقي غريب كدة ليه
محمود / يا ماجد ممكن بعد اذنك اقول حاجة
انا / اتفضل يا محمود
محمود / انا بعتبركم كلكم اخواتي بس الاصول اصول احنا مش هينفع ندخل البيت ده تاني بعد الحاجة ما ماتت الاصول متزعلش وكلام هناء صح انا سبتك تقول اللي انت عاوزه وعارف ان هناء متقصدش حاجة بس الصح صح ولا ايه يا مايكل متنطق انت واكل سد الحنك ولا ايه
مايكل / فعلا يا ماجد احنا بنعتبركم كلكم اخواتنا والمواقف اللي انت حكيت عليها ده
ده عادي بين اخ واخته اللي مش عادي اننا نوافق علي كلامك وياعم انا هبات عند محمود مش كلنا واحد ولا ايه هو بس انا ليا طلب من اخواتي البنات اي وقت تحتاجوا اي حاجة عرفوا اخوكوا مهما ان كانت الحاجة ولو مش عاوزين انا ومحمود اخواتكم ولا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
كل البنات ف نفس واحد / طبعا يا مايكل
دنيا / طبعا يا مايكل انتوا بالنسبالنا اكتر من اخوات كمان وربنا الاعلم بكدة
محمود / طيب نسيبكم احنا بقي
رغدة / لا استنا لما تتغدي الاول اقصد تتغدوا الاول انت ومايكل
مايكل / لا يا رغدة احنا هنمشي دلوقتي ونسبكم براحتكم
رغدة /خلاص تتعشوا معانا
انا / ايه يابت مالك في ايه مقالولك لا
محمود / متكسفهاش يا ماجد ماشي يارغدة هنتعشي معاكم بس مش الليلة خليها بكرة وانت يا ماجد حاول تريح جسمك شوية وبالنسبة للشغل متشلش هم الوقت اللي تحس انك قادر تنزل تشتغل عرفني انا بابا قايلي كدة
انا / و**** **** يخليهولنا ابوك ده نعمة **** بعتهالنا
محمود / طيب احنا هنمشي بقي سلام يابنات وشدو حيلكم كدة ورقمنا معاكم كلكم اي حد او حاجة تحصل ف اي وقت كلمونا ومتتكسفوش ف اي وقت انا ومايكل زينا زي ماجد اخوكم بالظبط انتوا فاهمين
البنات / طبعا فاهمين
دلوقتي ماجد قام يوصل صحابه للباب سلام يارجالة ومتشكر علي وقفتكم معايا
الصحاب / بس يا اهبل متقولش كدة احنا واحد يالا سلام بقي وخلي بالك منهم ومتقساش عليهم دول ملهمش غيرك انت فاهم
انا / ماشي سلام
(( الباب اتقفل والصحاب مشيوا]]
انا / انا هطلع اغير هدومي وهنام
البنات / لا غير هدومك وانزل هتلاقي الاكل محطوط نتلم كلنا زي ما كنا بنتلم مع بعض ايام بابا وماما
[[ دنيا تسمع الكلام تعيط علي فراق امها وابوها ماجد ياخدها ف حضنه ويطبطب عليها]]
انا / خلاص بقي لحسن هعيط انا كمان
[[ البنات تسمع الجملة ده يروحوا كلهم حاضنين اخوهم
ماجد يبص لملك بنت اخته هناء يقولها ]]
انا / تعالي يابت انتي كمان يبوس علي راسهم ويقولهم انتوا سندي وانتوا عرضي متبقوش السبب ان حد يكسر ضهري فاهمين
البنات / فاهمين يا اخويا
ماجد / **** يخليكم ليا يالا بقي يابت انتي وهي تعالي انتي ياملك عوزك
هناء / اطلعي يابت مع خالك شوفي عاوز ايه واعملهولوا
ماجد / انا هتكلم معاها شوية كدة عقبال متجهزوا الاكل تعالي يا ملوكة
ملك / حاضر ياخالوا
[[ ماجد وملك بنت اخته طلعوا الدور الثالث خالها قلع القميص
والبنطلون وبقي بالشورت والفانلة الداخلية اللي هو متعود يقعد بيهم عادي قدام اخواته البنات ]]
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من Cuckold my wife& M3RSMRATYוࡋߺ𐭦ߺוܤߺ𐬠ܘ߳ )
ماجد / ناوليني ترنج من عندك
ملك / طب ما كدة كويس الجو حر مش مستاهلة الترنج ياخالوا وبعدين منت علي طول بتقعد كدة
ماجد / ياحبيبتي الاول حاجة ودلوقتي حاجة تانية دلوقتي البنات كبرت وده ميصحش اه انا اخوهم وملهمش حد غيري بس فيه حجات لازم تتغثر
ملك / بس انت كدة احلي بكتير مقولتليش بقي ياخالوا كنت عاوزني ف ايه
ماجد / ايه بتقولي ايه
[[ ف اللحظة ده ماجد لما سمع كلمة انت كدة احلي حس بحاجة غريبة
بتحصله مش عارف ده شعور احلي ولا هيجان ولا استغراب ولا ايه بس
لحد دلوقتي هو شاكك ان فيه حوار كبير بس مش متاكد لحد دلوقتي الحوار
ده ايه بالظبط بس اللي متاكد منه انه شال الهم بدري وبنت اخته بتكلمه بطريقة غريبة ]]
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
ملك / ايييه روحت فين انا عمالة اكلمك
ماجد / لا ياحبيبتي كنت بفكر ف كلامك اني كدة احلي خلاص مش هلبس الترنج
ملك / ايوة بقي يالا قولي بقي كنت عوزني ف ايه
ماجد / بقولك ايه يا ملوكة هو فيه حاجة انا معرفهاش عن البنات وانتي تعرفيها
ملك / اه لا ايه لا مفيش حاجة انا هنزل اشوف امي بتنده عليا
ماجد / يبقي فيه ع كل حال انا مش هضغط عليكي دلوقتي لما تكوني عاوزة تحكيلي احكي وانا هسمعك بكل هدوء انتي عرفاني
ملك / طبعا طبعا ياخالو يس انا لازم انزل دلوقتي
[[ البت ملك نزلت جري ماجد بيبص ع السرير اللي كانت بنت اخته قاعدة
عليه لقي مجلة سكس بتاعة محمود احا يبقي البت شافتها يا ابن المتناكة
يامحمود وراح ماحد اتصل عليه التليفون بيرن واول ما ]]
ماجد / ياابن المرة المتناكة يامعرص يلعن كسمك
محمود / احا ايه ياعم في ايه والل* انا مكنتش اقصد ده هي السبب
ماجد / وازاي تسبها كده
محمود / انا مسبتهاش واسالها
ماجد / اسال مين انت بتقول ايه
محمود / لا ابدا دنا برد علي بابا خير ياماجد في حاجة
ماجد / لا ابدا خلاص مفيش انا كنت بكلمك ع المجلة السكس بتاعتك اللي انت كنت جايبها وسبتها ع السرير
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
محمود / يا اخي خضتني عاوزها خدها ياعم عندي منها كتير
ماجد / لا خلاص سلام انت
محمود / طيب ال.....الو الوووو مالو ده ! ده قفل السكة ياتري عرف حاجة ولا ايه استر يارب
[[بيبدأ ماجد يجمع الخطوط ويحلل الاحداث اللي حصلت وبدا يستغرب احا ابن المتناكة بيقولي اسالها ومسبتهاش لا كدة في كسم حوار عليا
انا معرفوش ولازم اعرفه مهو كدة مش طبيعي انا لازم انده لملك ورغده احاااا
رغدة هي اللي فضلت تتحايل عليه يتغدي او يتعشي ولما سالتها تنحت وكانت
سرحانه معقولة يكون في حاجة بين محمود ورغدة لا مش معقولة اصل ال...... لا استني كدة جمع افكارك ملك تقولي اه ولا وتجري وتشوف المجلة هناء تعترض علي وجودهم رغدة متنحة وكلامها بيقول ان فيه حاجة غلط بس ايه هي انا معرفهاش ولازم اعرفها بس ازاي ياواد ياماجد ازاي ياواد ...... ]]
هناء / ايه ياماجد انت كويس يا اخويا
ماجد / اه في ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
هناء / انا عمالة انده ورنتلك الجرس وخبط وانت ولا انت هنا انا قولت انك ...
ماجد / مت
هناء / بعد الشر عليك متقولش كدة تاني انت فاهم
ماجد / حاضر مش هقول كدة تاني
بقولك ايه يا هناء !
هناء / قول يا اخويا عاوز ايه
ماجد / هو في حاجة بتحصل ف البيت ده غريبة انا معرفهاش صح
هناء / حاجة ايه ده
ماجد / مش عارف بس قلبي مش مطمن للي بيحصل
هناء / قلقتني يامحمود هو ايه اللي بيحصل فهمني
ماجد / خلاص بعدين تعالي ننزل بقي لحسن انا ميت م الجوع
هناء / تعالي يا قلب اختك
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
ماجد / بتقولي يا محمود مش غريبة ده انا ماجد يا هناء مالك في ايه
هناء / ياقلب اختك انت شايف اللي احنا فيه فطبيعي اننا نكون متلخبطين
احنا بشر مش حجر
ماجد / ماشي يا اختي معلش اعذريني
هناء / ولايهمك يا قلب اختك هات بوسة ياواد ولاكبرت ع اختك
ماجد / لا اكبر عليكي ازاي بس
هو انا اقدر
سالني عليكي علي فكرة
هناء / هو مش هيجي يتعشي معانا بكرة بليل ولا غير رائه ولا ايه
ماجد / وانتي عرفتي منين اني بكلمك علي محمود اصلا
هناء / ايه تقصد ايه مهو بالعقل يعني مين هيسالك عليا غيره اقصد يعني يوووه بقي
جاية ياملك حبيبي نتكلم بعدين بقي يالا ننزل لحسن الاكل هيبرد كدة انت سامع البت
ملك مبطلتش مناهدة من ساعة مطلعتلك يالا بقي
ماجد / ماشي بس هو قالي علي كل حاجة
هناء قالك ايه الواطي اقصد قالك ايه اتكلم بقي يا ماجد
ماجد / هتكلم بس الاول احنا لازم .........
استنونا ف جزء جديد من متسلسلة ديوث ولكن....!
وياريت لو القصة عجبتكم اكتبوا ردود تطالبوا فيها مشرفي القسم تثبيت القصة ووعد هتكون سلسلة من نااااار باضافة تفاصيل جديدة ابتداء من الجزء السابع
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
تحياتي وقبلات زوجتي الجميلة
نور&غادة& نيرمين كلهم شخص واحد
وتحياتي لكم..
الجزء الثاني من
متسلسلة ديوث ولكن.....!
[[ بعد ما ماجد رمي كعب بالكلام ل ام ملك علشان يعرف محمود
كان بيتكلم علي مين وقال انه هيعمل كدة مع كل بنت من اخواته
وبدأ بالفعل مع هناء اللي صادفت انها اللي طلعت علشان تنده عليا
علشان ياكل وفعلا لما سالها ع حاجة وردت بتوتر لدرجة انها اتلخبطت
ف اسم اخوها مرتين مرة ساعة ما كانوا قاعدين كلهم ومرة دلوقتي
غير رمي كلام ملك بنت اخته وسرحان رغدة كل ده كوم واللي حصل
مع ام ملك كوم تاني وده اداله اصرار انه يعرف مخبين ايه عليه ]]
ماجد / ماشي بس هو قالي علي كل حاجة
ام ملك / ايه اللي الواطي ده قالهولك اقصد يعني قالك ايه متتكلم بقي
ماجد / هنتكلم بس الاول احنا لازم ننزل ناكل انا ميت م الجوع
[[ ماجد هنا حابب انه يسيبها تكون متوترة علشان مستنيها تيجي تصارحه بكل حاجة اللي هو اصلا مش عارفها فير انه اصلا بيمشي بمبدا يا خبر النهاردة بفلوس بكرة يبقي ببلاش مثل مصري معروف فكدة كدة هيعرف الحاجة ف وقتها
ام ملك نازلة قدام ماجد جسمها حلو اوي ولاول مرة ف حياته يبص علي طيز اخته الكبيرة زي مايكون اول مرة يشوفها فتلقائي قالها ]]
ماجد / تصدقي يا ام ملك انك جميلة ومحافظة علي جسمك
ام ملك / طبعا يواد اومااال اكش بس الموت هو اللي خد ابو ملك مني يالا كل شئ نصيب وبعدين انت بتبصص علي اختك من ورا ولا ايه
ماجد / ايه ....انا...بقولك انتوا عملين اكل ايه
ام ملك /ههههههه طيب انا خليت البت رغدة دبحتلنا فرختين من اللي مربينهم ودنيا حمرتهملنا
ومني عملتلك المحشي البتنجان اللي بتحبه
وملك بقي عملتلك ملوخية
ماجد / ايه ده ملك طبخت معقولة
ام ملك / بس يواد مش معقولة ليه بس بصراحة هي شهقت عليها بس هههههههههه
ماجد / منا قولت كدة بردو الرقة ده متعرفش تطبخ ده لو طبخت هنلاقي المونكير كله نزل ف الاكل هههههههه
ام ملك / بس بقي لتسمعك انت عارفها بتتقمص بسرعة
ماجد / طيب المهم اكل دنا ميت م الجوع
ام ملك / يابت ياملك خالتك مني فين
ملك / مع دنيا يا ماما
ام ملك / طب ادنهي عليها وقوليلها خالك نزل يالا علشان ناكل
ملك /حاضر ياماما
[[ ملك تروح تنده علي خالتها مني ودنيا وهي رايحة ع باب الاوضة فتحت الباب من غير متخبط كان الباب متوارب ]]
مني /انتي ياحيوانة مش تخبطي
ملك /انا لقيت الباب مفتوح ..
.....ايه ده انتي بتعيطي ياخالتو في ايه ومين اللي زعلك
دنيا / مفيش ياملك
ملك /طيب ماما بتقولك خالو نزل ويالا علشان نتغدي
دنيا /ماشي ياملك قوليلها جايين اهو او قولسلها خالتو يتغير هدومها وجاية
ملك /ماشي هقولها ......?
ام ملك / انتي يابت انتي وهي
ملك /ماما وطي صوتك
ام ملك / ايه يامقصوفة الرقبة انتي في ايه
ملك / خالتو مني دخلت عليها لقيتها بتعيط ودنيا
قالتلي اقولك انها هتغير هدومها وجاية
ام ملك / اوعي يابت لما اشوف في ايه
ملك /بس ياماما كدة هيقولوا انا اللي قولتلك
ام ملك / يابت اوعي كدة ميتحرقوا
ملك /طيب انا غلطانة وديني منا قايلالك ع حاجة تاني
ام ملك / متقوليش اوعي بقي
[[ دخلت ام ملك الاوضة اللي فيها مني ودنيا فتحت الباب ايه يامني مالك بتعيطي ليه ]]
مني / مفيش يا هناء افتكرت ماما وواحشتني اوي
ام ملك / تعيشي وتفتكري ياحبيبتي طيب قومي علشان ماجد قاعد مستني برة واخوكوا جعان وبعدين نبقي هقعد معاكي لوحدنا لينا كلام تاني
دنيا / ملك الفتانة هي اللي قالتلك صح
ام ملك /بس يابت بقي قومي
ماجد / يا بنات انا جعان اوي
[[ طلعوا كلهم وقعدوا ع طربيزة السفرة مكان الاب والام فاضي هناء قصاد ماجد ومني قصاد رغدة ودنيا قصاد ملك ]]
ام ملك /يابت يا دنيا ناولي مني تقطعلكوا فرخة انتي ودنيا ورغدة وملك فرخة وانا ومني وماجد فرخة
مني / خدي يارغدة قطعي انتي الفرخة ليكوا وقسموها ع بعض زي اختكوا ما قالت
رغدة / ناوليني السكينة يا ملك
ملك / خدي ياخالتوا انا عاوزة ورك
دنيا / وانا كمان عاوزة الورك
[[في نفس الوقت اللي رغدة بتقطع فيه ام ملك كمان بتقطع وتدي نوب اختها واخوها ماجد ]]
خلصوا اكل وقاموا كل واحدة بتعمل حاجة اللي بتناول الاطباق واللي في المطبخ بتغسل واللي بتعمل الشاي وقعدوا كلهم يتفرجوا ع التليفزيون
وبعدين كل
ماجد / انا هطلع اريح شوية فوق
طلع ماجد فعلا ودخل شقته بس نسي الباب مفتوح ودخل ع اوضته جاب المجلة السكس وفضل يتفرج عليها محمود كان جايب مجلة فيها قصص مصورة للمحارم بس ايه ممتعة جدا من منتدي نسوانجي اللي كلنا عارفينه لكن ماجد مكنش ليه ف الحجات ده والفضول حده يتفرج
اول ما فتح المجلة لقي يوميات اخ وغرام اخت الاسم
شدو اوي فضل يتفرج لحد ما لقي نفسه بيتخيل دنيا اخته
وهي مكان اخت الواد اللي ف المجلة لان زي ماقولنالكم ف البداية ان دنيا ده كانت اللبوة بتاعة الاسرة جسم فاجر بزاز وطياز ميلفاية بطاية حاجة كدة ولا ف الاحلام زي بتوع السيما المهم قال ]]
ماجد / احا هو انا هجت ع اختي ولا ايه يا ابن المتناكة يامحمود معقولة تكون بتنيك حد من اخواتك او بتبص عليهم او احااااا معقولة يكون بص ع اخواتي دنا انيكوا بعد شوية لقي ان فكرة ان صاحبه ممكن يكون ناك اخته طبعا ده ف التخيل بتاعه لما سرح بعد مانام ع السرير ونام ع ضهره ورافع المجلة وبيركز فيها اللي هو باب الاوضة جانبي يعني لو حد دخل عليه ممكن يشوفه قبل ما اللي ف الاوضة ياخد باله ]]
ماجد / لما اقوم اقفل باب اوضتي بالمفتاح احسن حد من البنات يجي ويدخل عليا وراح قفل الشباك ومسك المجلة حطها قدامه وقال احا انا لما اتخيلت محمود بينيك اخته هجت اوي عليهم كاني شايفهم من بعيد ولما اتخيلته بينيك اخواتي هجت اوي ماجد زوبره كان متوسط الطول ورفيع ولا هو طويل ولا هو قصير بس حلو المهم ]]
ماجد / انا اقلع ملط بقي ولازم اضرب عشرة علي كسم المجلة
ده ولا اضربها علي مين
[[ ف نفس الوقت اللي ماجد قالع عريان وماسك زوبره
وبيلعب فيه كانت ملك طلعة ع السلم وملك كان عندها
حب للعبة الخضة اللي هي بتتسحب ومرة واحدة تخض
اللي قصادها بس ماجد معملش حساب للحتة ده ومن هنا حصل العجب ]]
ملك / ايه ده خالو ساب الباب مفتوح كويس لما ادخل اخضه اما ابص من خرم الباب واشوف بيعمل ايه اوبااا خالوا ماسك زوبره وبيلعب فيه اممم ده زوبره كبير زي اللي شوفته ف المجله ايه ده ده المجلة فاتحها اما اتصنت واسمع بيقول ايه
ماجد / انا عاوز انيك البت دنيا هي اجمد جسم فيهم اووووف تعالي يالبوة لزوبر اخوكي مصي فيه
ملك / احا يا خالوا بقي انت يطلع منك كل ده وبعدين دنيا احسن مني ف ايه
[[ وهنا الشيطان كان حاضر بقوة لما وسوس لملك بعد ما اتصنت علي خالها وشافته بيلعب ف زوبره وبيتمني انه ينيك دنيا خالتها اللي قدها ف السن تقريبا
وهنا
[] دار الحوار ده في دماغ ملك بينها وبين الشيطان []
اللي ووسوس ليها عن طريق غيرة البنات
الشيطان / معقولة دنيا اجمد واجمل منك
ملك / لا طبعا
الشيطان / مهو لو خالك شافك اجمل منها كان فكر فيكي انتي
ملك / بس انا بنت اخته
الشيطان / طب وايه يعني مهو بيفكر ف اخته وبيلعب ف زوبره قدام عنيكي اهو عليها طب ليه متكونيش انتي اللي بيلعب ف زوبره علشانها
ملك /انا بقي لازم اهيج خالي بس احا ده خالي وحرام
الشيطان / مهو علشان حرام وممنوع ممتعة اكتر وبعدين هو مش هيعملك حاجة ولا هيفضحك مش احسن ما تحبي حد برة وتغلطي معاه ويفضحك
ملك /فعلا بس مش عوزاه ينكني لحسن يفتحني يخربيتي ايه اللي انا بقولوا
الشيطان / ومين قال انه هيفتحك لو ناكك ف طيزك ولا انتي طيزك مش احلي من طيز دنيا خالتك
ملك /لا طبعا انا طيزي احلي وصح لو ناكني ف طيزي مش هبقي مفتوحة ومش هحمل ولا هتفضح
الشيطان / طب بصي تخليه يلمسك بالغلط او انتي تلمسيه بالغلط وتهيجيه عليكي اهو انتي بتلعبي وتتمتعي وتتسلي بالزوبر اللي قدام عنيكي ده بصي شوفي زوبر خالك حلو ازاي
ملك / فعلا زوبره حلو اوي وبعدين هو انا يعني شفت زوبر قبل كدة علشان اعرف حلو ولا لا
الشيطان / مهو علشان كدة بقولك جربي الا اذا بقي شايفة انك اقل جمال وحلاوة من دنيا خالتك اللي نفس عمرك ولا ايه
ملك / فعلا ياشيطان عندك حق انا لازم اعمل خطة علشان اهيجه عليا
الشيطان / بس بالعقل تنولي زوبر خالك ]]
ملك / لما اتسحب واطلع برة واخبط عليه تاني كاني لسة جاية ياخالوا
ماجد / احا ده انا نسيت الباب اللي برة مفتوح ولا ايه مين بيخبط
ملك / انا ملك ياخالوا
ماجد / احا ملك ايه اللي جابها دلوقتي وزوبري اللي واقف ده هعمل في ايه
عاوزة حاجة ياحبيبتي
ملك / اه عوزا اتكلم معاك شوية
ماجد / طيب متخليها بعدين انا هنام دلوقتي
ملك / مش هطول عليك خمس دقايق بس كلهم ناموا تحت وانا عوزاك
ماجد /احا ناموا وزوبري واقف والبت ع باب اوضتي ولوحدنا احا لتشوفوا واقف تصوت ولا تقول لامها وتفضحني كسمك يامحمود ع كسم مجلتك اللي هتوديني ف داهية ده
طب استني ياحبيبتي علشان اغير هدومي
ملك / تغير هدومك ياخول ولا تلبس هدوم ماشي ياخالوا هتنااااك
ماجد / بتقولي ايه ياملك
ملك / بقولك هستناك ياخالوا
ماجد /احا انا سامعها بتقول هتناك هو انا مالي بقت كل حواسي وسخة كدة اما افتحلها
ملك / طب منت بنفس اللبس اهو اومال كنت بتغير ايه بقي يا خالوا
ماجد /انا اغير لا انا كنت بلبس التيشرت بس هو انا قولتلك هغير
ملك / مالك ياخالو متوتر ليه في حاجة مضايقاك عوزني اساعدك فيها
ماجد /
((احا هي البت بتتلبون كدة ليه مالها))
لا ياحبيبت خالوا مفيش كنتي عوزة ايه تعالي اقعدي جمبي
ملك / (جمبك ياخول )
حاضر ياخالوا
(اما اخبط رجلي ف السرير واستعبط عليه بقي )
ااااه
ماجد / مالك يا ملك حصل ايه
ملك / اتخبط ف السرير ااااه
ماجد / طب وريني كدة ارفعي رجلك
المشهد كالتالي
ملك قعدة ع السرير ورافعة رجلها وخالها ماسك رجلها وقعد ع الارض علشان يشوف مالها راحت ملك فاتحة مابين رجلها وكانت لابسة بنطلون فيزون المحزق ده ع الجسم وبادي بكوم وده كانت اول مرة لماجد انه يشوف كس ملك بنت اخته البارز من الفيزون من مسافة قريبة جدا وده خلاه يهيج وبان علي زوبره لما وقف بس ملك عملت مش واخدة بالها ان زوبر خالها وقف وبقي ماجد مزنوق مش عارف يقوم من تحت رجل بنت اخته لحسن زوبرو يبان لها انه واقف وهي بتقولوا
ملك / اااه بتوجعني اوي ادعكهالي ياخالوا
ماجد/ احا البت بتتلبون عليا ومتاكد انها شافت زوبري يكونش ده علشان شافت المجلة بس ده ملحقتش تتفرج عليها او يمكن تكون كانت شافتها قبل كدة ولا ايه
حاضر يا قلب خالك هدعكهالك وتقومي تنزلي علشان عاوز انام
ملك / حاضر يا حبيبي اقصد حاضر ياخالوا
ماجد / والنعمة البت ده بتشتغلني وبتتلبون عليا طيب انا هعرف بقي بتتلبون ولا لا
بدا ماجد يدعك رجل ملك ويقولها عارفة يا ملوكة انتي كبرتي وبقيتي مزة
ملك / طبعا ياخالوا بس هو مين احلي انا ولا خالتوا دنيا
ماجد / احا معقول البت تكون كانت بتتصنت عليا وانا بلعب ف زوبري وبتكلم ع دنيا احااا انا مالي هجت اوي كدة ع بنت اختي الغريب انها مش ممانعة
ماجد / انتو الاتنين احلي من بعض يا حبيبت خالك
ملك / بس اكيد في حد احلي من حد وانا عاوزة اعرف منك انا ولا هي احلي وراحت ملك قالت لخالها ادعكلي رجلي واطلع فوق كمان الخبطة وجعاني لحد ركبتي بشوية
ماجد / حاضر ياحبيبتي
هنا بدا ماجد يطلع بايده علي سمانة ملك اللي كانت حلوة جدا خصوصا ملمس الفيزون ده لوحدو مع فتحت رجلها وكسها البارز قدامو مخلهوش ينطق بحرف غير حاضر ياحبيبتي انا هطلع بايدي لحد ماتقولي بس ياخالوا للمكان اللي بيوجعك اكتر
ملك / حاضر ياحبيبي
ماجد / والنعمة البت ده عوزاني انيكها وانا هايج عليها ولازم امسك نفسي اكتر من كدة بس انا مش قادر البت جسمها حلو انا هلعبلها بس واشوف نيتها ايه
ملك / دلوقتي خالي مولع نار وهيفضل يطلع بايدو وانا مش هقولو كفاية لما اشوف بقي انا ولا دنيا خالتو احلي
ملك / اطلع فوق كمان ياخالوا
ماجد / انا كدة فوق الركبة ياحبيبتي
ملك / وايه يعني ياخالوا شكلك مضايق خلاص شيل ايدك انا نازلة
ماجد / بس ياحبيبتي كدة غلط لحسن حد يدخل علينا ويشوفنا هيفكر حاجة مش مظبوطة
ملك / اولا كلهم نايمين ثانيا انت حبيبي اقصد انت خالي وبعدين متخفش ياخالو انا مش هعرف حد انك دعكتلي رجلي خالص ارتحت
ماجد / ان كان كدة ماشي
ملك / يرضيك ياخالو ماما تقرصني ف جمبي وتعلم ف جسني كدة
ماجد / فين ياحبيبتي
ملك / اهو راحت رافعة البادي وبطنها بانت ولفت نفسها قالتو شوفزياخالو هنا
ماجد / بس انا مش شايف حاجة
ملك / يبقي هنا وراحت رافعة البادي وعرت جمبها التاني يبقي هنا شوف كدة
ماجد / بردو مفيش حاجة
ملك / يبقي اختفت اصلها قرصتني ف ضهري
ماجد / ضهرلك ولا جمبك
ملك / الاتنين منت عارف اختك
ماجد / طب الجناب شوفتها ومفيشش حاجة معلمة
وريني الضهر كدة
ملك / اه ياخول دنت شكلك هجت ع الاخر
راحت ملك موطية وبقة وشها قدام زوبر خالها وقالتلوا شدلي البادي كدة وانت هتشوف
ماجد / حاضر وراح معدول ونسي خالص ان زوبره كده بقي مكشوف لملك وقذام بوقها ع طول وقالها فين مش شايف وطي كمان
ملك / راحت قالتلو يبقي تحت البرا فكوا ياخالوا
ماجد / بس انا
ملك / انت هتتكسف مني ياخالو دنا بنت اختك وقولتلك محدش هيعرف حاجة خالص عن اللي بيحصل ده وبعدين فيها ايه دنا بشتكيلك من اختك وبوريك مكان قرصتها ف ضهري عادي يعني
ماجد / انتي شايفة كدة
ملك / انا شايفة الاحلي من كدة اخلعلي البرا
ماجد / مش عارف اخلعو
ملك / طب قلعني البادي خالص وانا هفك البرا واوريك القرصة
ماجد / بس يا ملك كدة ....
ملك / يعني انزل ولا هتقلعني البادي
ماجد / خلاص بس روحي اقفلي الباب اللي برة
ملك / متخفش انا قفلاه كويس وقولتلك كلهم نايمين
ماجد / طيب زي ما تحبي وراح ماجد شادد البادي مقلعهولها خالص
ملك / ايوة كدة مدت ايدها ورا ضهرها وفكت البرا بتاعها وراحت رافعة ضهرها وبزازها بانت قدام خالها اللي مستحملش ولا قدر يمسك نفسه قصاد جمال بزازها
ماجد / يخربيتك انتي ازاي كدة انا كنت مفكرك صغيرة
ملك / الهدوم بتداري يا خالوا ولا بلاش اقولك ياخالوا
ماجد / فعلا الهدوم بتداري وانتي كبرتي وقولي اللي انتي عوزاه بس بشرط لوحدنا بس لكن قدام خالاتك وامك تقولي ايه
ملك / هقولك ياخالو طبعا وراحت ضحكت بشرمطة كدة هههههه
ملك / قولي بقي انا احلي ولا خالتو دنيا
ماجد / انا مشفتش دنيا قالعة قبل كدة علشان احكم عليها انا هحكم علي اللي شايفو بعيني انتي طبعا احلي
ملك / خالوا اومال ماما بتقولي بزازك صغيرة ليه امسكهم كده ياخالو دول صغيرين بذمتك
ماجد / امسكهم عادي
ملك / يوووه انت هتخنقني ليه هو انا كل شوية هفضل اقولك محدش هيعرف حاجة من اللي بتحصل
ماجد / حاضر ومسك بزاز بنت اخته وهيجته جدا كل ده كوم
ولما ملك قالتو انا دلوقتي عرفت اني احلي من خالتو دنيا
ماجد / ازاي
ملك / علشان زوبرك ياخالو واقف من اول ما مسكت رجلي لحد دلوقتي وهو لسة واقف شكلك تعبان اوي ياخالو
ماجد / انا مش عارف اقولك ايه بس هو ده حاجة غصب عني ده مبيوقفش غير علي الستات الحلوة وبس
ملك / معني كدة اني ست حلوة مش عيلة صغيرة زي ماكنت شايفني صح
ماجد / طبعا صح بس اللي بنعمله ده غلط لو حد
ملك / خالوا انا عايزة اقولك ع حاجة مهمة اوي بس عايزاك تسمعني بهدوء ومتردش غير لما اخلص ومتلفش وتدور ف الاجابة اتفقنا
ماجد/ ملفش وادور ف الكلام انتي عايزة تقولي ايه ...........
استنونا ف جزء جديد من
ديوث ولكن .....!

كل الشكر لطاقم إدارة منتدي نسوانجي علي إستجابتهم الفورية ف غلق القصة بعدما وجدت انه قد تمت سرقتها واعادت نشرها باكثر من اسم علي المنتدي وبعد اظهار الحق واعادته لنا من جديد بعد إثبات ملكيتنا للحساب القديم ف المنتدي
قررنا نجمع كل قصصنا من كل مواقعنا الالكترونية وكل المنتديات علشان يكون ف مكان واحد بس منتدي نسوانجي الصرح العظيم
لذلك سوف نقوم باعادة نشر كل قصصنا من جديد ولكن بطبعة مختلفة نظرا لنسخها وسرقتها ونشرها ف اكثر من مكان لذلك نحتفظ دائما بتفاصيل الدباجة الاولي التي لايعلمها سوانا لذلك من الممكن ان تشعر انك قرات القصة من قبل ولكن عند مقارنتها لن تجدها كاملة الا هنا فقط
والتوقيع الخاص بنا علي كل مواقعنا
لولا مؤخـرات النساء لما كان للدياثـة وجــود


------------------------------------
احداث القصة كانت من 10 سنين وقت ما كان عندي 22 سنة كنت لسة بدرس وبسبب موت والدي خرجت من المدرسة علشان قلة الفلوس فقررت اني اشتغل واصرف علي امي واخواتي البنات ليا 4 اخوات بنات وهعرفكم بيهم دلوقتي
اولا التعريف بالابطال حسب الظهور
انا ماجد عندي 22 سنة شاب اتحملت المسؤلية وسبت المدرسة علشان والدي اللي اتوفي في حادثة نقل علي طريق مصر اسكندرية الصحراوي كان بيشتغل ف احدي شركات القطاع الخاص الخاصة بتوظيف الاموال
انا مبحبش الجنس نهائي او كنت مفكر كدة وقتها ومليش صحاب غير اتنين بس واحد من المدرسة والتاني من الشغل محمود و مايكل الاتنين عندهم حاجة مشتركة انهم ممكن يموتوا وميطلعوش سر برة ابدا كنا احنا التلاتة واحد مبنسبش بعض غير ع النوم
لكن مايكل كتير كان بيجي يبات معايا لانه وحيد والده ووالدته واخوه الصغير ماتو ف غرق مركب من اللي بيعدوا ف النيل ده وكانت حادثة مشهورة المهم مبقاش ليه حد غيري انا ومحمود ومحمود ده عنده ابوه وامه عايشين ولكن محدش فيهم بيهتم بيه علشان وحيدهم ملوش اخ ولد
ولكن ليه 3 بنات فمدلع بيعمل اللي عاوزه لانه ماسك شغل ابوه اللي انا بشتغل عنده وبردوا حجات زي استخلاص جمركي فلوس بيدولوه والخ ومش هعرفكم بقي بواحد وحيد علي بنات بيدلع ازاي اكيد انتوا عارفين ليه اخواته مفيش حد متجوز لسة ايمان وامل واميرة كلهم اكبر منه ما عدا امل ده اصغر يعني تقريبا كدة عندها 19 سنة والتانين اكبر منه بخمس او اريع سنين مابين كل واحدة حاجة زي كدة علشان معرفش بالظبط الكبيرة فيهم ايمان واللي فوق محمود ع طول اميرة وده كانت حافظة اسراره زي ما كان بيقولي
اما انا ف اخواتي البنات دنيا عندها 19 سنة بت مايصة ف حركاتها كدة تشوفها تديها 35 سنة بيضة موزة بمعني الكلمة جسمها اببن متنااااااكة فاجر لو فضلت اوصف فيها مش هديها حقها ولا هبطل كلام ولا حتي هلاقي كلام يوصفها صح وهتعرفوا ده من اللي هيجي بعدين
رغده عندها 26 سنة عارفين انتوا النوع الغامض الهادي الطيب هي ده رغدة اختي وجسمها مقبول لحد ما مخطوبة لواحد بس هي مبتحبوش علشان عمل حاجة كدة خلتني فشكلت خطوبتها لحد ما بعدين رجعتوهم تاني لبعض وهتعرفوا ليه بردوا و مني وده متجوزة ومبتخلفش بسبب عندها حجات ع الرحم بالبلدي كدة هتعيش عاقر زي ما الدكتورة فهمتنا
وهناء ده اختنا الكبيرة ارملة عندها 34 سنة وعندها بنت وحيدة عروسة يعتبر اسمها ملك. عندها 18 سنة وده كانت هي ودنيا اختي اصحاب مش علاقة خالة وبنت اختها وكانوا عايشين معانا كلنا ف بيت واحد
بيت من 3 ادوار الدور الارضي كانت ماما واختي الكبيرة وبنتها هناء وملك والتاني كان رغدة ودنيا ومني اللي بعدين بسبب مشاكل انفصلت عن جوزها واطلقت منه ف اقل من سنة جواز بسبب انه طلع مش مظبوط وبيطلب منها حجات حرام فاطلقت منه وبابا كان لسة عايش ونهت كل حاجة مع طليقها خالص والتالت كان انا ومايكل ومحمود يعتبر
ماما بقي ست كبيرة وتعبانة جدا جدا بس للاسف بعد موت والدي تعبها زاد جدا وجينا ف مرة بنصحيها مردتش فعرفنا انها ماتت من الزعل علي بابا وقبلها بيوم كانت حاسة انها هتموت قالتلي خلي بالك من البنات ملهمش حد غيرك وادفني جمب ابوك لو مت وفعلا ماتت وكان اسوء يوم ف حياتي بعد ما دفناها ورجعنا البيت ولاقيناه فاضي محمود ومايكل مسبونيش نهائي حتي البيات كانوا معايا ف كل شئ محستش باي مجهود لانهم كانوا بيهونوا عليا كتير جدا
نتمني لكم قراءة ممتعة ولا تنسوا دعمنا بكتابة تعليق والتفاعل مع القصة بالضغط علي اعجبني
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
ودلوقتي نبدا قصتنا ونرجوا لو القصة عجبتكم شجعونا بردود تشجعنا ع التكملة لان الكاتب مهم جدا يلاقي اللي يساعده علي تكملة مسيرته وقصته ومش عاوز اطول عليكم اكتر من كدة نبدا قصتنا:
بعد مارجعت من دفنت امي ومحمود ومايكل كانوا معايا روحنا البيت لقينا البيت كئيب ملوش حس ولا طعم ولا اي حاجة خدت اخواتي البنات ودخلنا البيت وقولتلهم عاوزكوا هنقعد مع بعض شوية هنتكلم في حجات مهمة لقيت هناء اختي قالتلي كويس انك طلبت ده لاني كنت هطلب كدة اننا نتكلم مع بعض كلنا ولوحدنا
انا: لوحدنا ازاي يعني متوضحي يا هناء انا مش فايقلك
هناء: اقصد لوحدنا ك اخوات وبصت علي محمود ومايكل
انا: انتي عبيطة ولا ايه محمود ومايكل دول زي انا بالظبط ولا انتي نسيتي وقفتهم معايا ف كل حاجة وقفتهم معايا ف طلاقك ومعاكي يا دنيا ف انفصالك لحد ما اطلتي من العلق اللي كنتي متجوزاه وانتي يادنيا وقفتهم معاكي لما المدرس رخم عليكي وعاكسك ومن غير ما يعرفوني راحوا وضربوه وانتي يارغدة وقفتهم معاكي لما طلباي فلوس ومكنش معايا علشان هدومك مين اللي خدك ونزلتوا اشتريتوا مش اخوات محمود ولا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق..
هناء: ياحبيبي انا اسفة و**** مش قصدي طيب خلاص متزعلش حقك عليا
انا / لا متتاسفيش ليا اتاسفيلهم هما انتي جرحتيهم بالكلام وده ميصحش
محمود / خلاص يا ماجد انا هطلع همشي ولما تخلصوا ابقي طمني عليك ماشي
مايكل / وانا كمان همشي معاك يا محمود القعدة هنا ملهاش لازمة علي كل حال شكرا يا هناء بس انا كنت بعتبركم زي اهلي اللي ماتوا بس دلوقتي عرفت انا ايه بالنسبالكم
انا / متهدي ياعم انت وهوا مش طالبة هبل يعني انتوا شوفتوني سكتلها ما خلاص بقي مش قصة الواحد فيه اللي مكفيه
محمود ومايكل / بس يا ماجد
انا / مفيش بس انا قولت هنقعد كلنا يبقي كلنا خلص الكلام
ملك / خالوا ممكن كلمة من فضلك
انا / قولي يا حبيبتي عاوزة ايه
ملك / تعالي علي جمب ياخالوا بعد اذنك
انا / شوفتي اهي بنتك طالعالك اهي تعالي ياستي اما اشوف عاوزة ايه انتي راخر
ايه يا حبيتي عاوزة ايه
ملك / خالوا متزعلش من ماما
انا / لا يا حبيبتي مش زعلان وحتي لو زعلان سامحتها علشانك ياقمر
ملك / اصل ياخالوا......
انا / مالك يابت في ايه متنطقي مش علي بعضك ليه
ملك / ياخالوا محمود وماما ....
انا / مالهم في ايه
ملك / ملوش ياخالوا خلاص هقولك بعدين لما نبقي لوحدنا وبراحتنا ماشي
انا / ماشي
وهنا مش عارف ليه حسيت بحاجة غلط بس مجاش ف بالي قولت اهي عيلة بتقول اي حاجة وخلاص واتجمعنا كلنا ف الصالة وبقينا
انا ورغدة دنيا ومني وهناء وملك بنتها ومحمود ومايكل
انا / بصوا بقي دلوقتي كل حاجة هتتغير ف البيت ده انا الاول وماما عايشة كنت بخرج للشغل ومطمن عليكوا وهي هنا وبعد ما ماتت في حجات كتير هتتغير اولها ان هناء هتكون امكم التانية هي الكبيرة فيكم وكلامها يتسمع
هناء / بامارة ايه دنا لسة كنت
انا / هناء مش وقته متقاطعنيش اخلص وبعدين كل واحدة فيكم هتقول اللي هي عوزاه ماشي
دنيا / كدة صح علشان انا كمان عاوزة اتكلم
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
انا / خلاص بقي كلو واحدة هتقول اللي نفسها فيه بس الاول نحط اساس للبيت وللتعامل بينا علشان منختلفش ومنفرجش الناس علينا
هتملوا جدول وتقسمه فيه الطبخ والتنظيف بينكم وبالنسبة للدور التالث محدش ليه دعوة بيه انا اللي هنضفه
هناء / لا طبعا دنت راجلنا ايه عدمت اخواتك ولا ايه متقولش كدة انا اللي هنضفلك شقتك ياحبيب اختك
انا / ياستي لا علشان بنكون قاعدين حد قالع حد عامل يبقي مفي احراج
هناء / اوعي ياواد يا ماجد تفكر انك كبرت عليا انا لسة من 10 سنين كنت باخدك من ايدك واوديك المدرسة وصحابك اخواتنا يواد دنت بينك وبين ملك 3 سنين بس انا زي امك مش انت لسة قايل كدة ولا ايه
هناء قالت كدة وكلنا ضحكنا من اللي هي قالتوه
انا / ماشي يا هناء
وبعدين الخروج من البيت والرجوع هيكون بحساب لوقتي العين علينا بنات زي القمر ولوحدهم اللي هتنزل تتسوق تجيب كل طلبات البيت وللكل ومتعملش حاجة يعني ايه يعنيي واحدة تتسوق وواحدة تطبخ واتنين ينضفوا البيت
ملك / طب وانا يا خالوا هعمل ايه
انا / انتي بقي هتبقي العصفورة اللي تشوف الغلط وتعرفني بيه
ملك / انا مش هكلمك تاني انا مش فتانة
انا / انتي زعلتي انا بهزر معاكي لا ياستي انتي هتبقي من اللي بينضفوا لان مامتك مش هتعمل حاجة غير رعايتنا كلنا وتشوف طلبات الكل وتكتبهالي او تعرفني بيها بليل علشان اتصرف فيها وكدة موافقين
مني / ممكن اتكلم يا اخويا
انا / بس انا مش موافقة علي وجود اتنين شباب ف البيت واحنا بنات لوحدنا
انا / ومين قال انهم هيكونوا ف البيت وانا مش موجود انتي نسيتي مايكل شغال معايا ومحمود ابوه صاحب الشغل بتاعنا يعني محمود كمان عارف مواعيد شغلي فاكيد مش هيجي وانا مش هنا
وانا مش هرضي حد يتكلم علينا بحرف
مني / اللي تشوفوا بس افتكر الكلمتين دول انت اللي وافقت
انا / هو في ايه مني تقولي انت اللي وافقت وملك تقولي هقولك بعدين وامها مش عاوزة الاتنين هنا الوحيدين اللي متكلموش رغدة ودنيا ياتري في ايه ?
انا / وانتي يارغدة عاوزة تقولي حاجة رغدة رغدة مالك سرحتي ف ايه بس
رغدة / لا ابدا كنتوا بتقولوا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق ..
دنيا / اتلمي بقي واظبطي نفسك هتفضحينا
انا / هتفضحينا ازاي يعني انتي بتقولي ايه
دنيا / اصلها عيطت كتير وعاوزة تصوت والصويت حرام منت عارف ف دفنت بابا ماما مخلتش حد يصوت نهائي فعلشان كدة اقصد يعني
انا / طيب هو البيت ده مالوا بقي غريب كدة ليه
محمود / يا ماجد ممكن بعد اذنك اقول حاجة
انا / اتفضل يا محمود
محمود / انا بعتبركم كلكم اخواتي بس الاصول اصول احنا مش هينفع ندخل البيت ده تاني بعد الحاجة ما ماتت الاصول متزعلش وكلام هناء صح انا سبتك تقول اللي انت عاوزه وعارف ان هناء متقصدش حاجة بس الصح صح ولا ايه يا مايكل متنطق انت واكل سد الحنك ولا ايه
مايكل / فعلا يا ماجد احنا بنعتبركم كلكم اخواتنا والمواقف اللي انت حكيت عليها ده
ده عادي بين اخ واخته اللي مش عادي اننا نوافق علي كلامك وياعم انا هبات عند محمود مش كلنا واحد ولا ايه هو بس انا ليا طلب من اخواتي البنات اي وقت تحتاجوا اي حاجة عرفوا اخوكوا مهما ان كانت الحاجة ولو مش عاوزين انا ومحمود اخواتكم ولا ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
كل البنات ف نفس واحد / طبعا يا مايكل
دنيا / طبعا يا مايكل انتوا بالنسبالنا اكتر من اخوات كمان وربنا الاعلم بكدة
محمود / طيب نسيبكم احنا بقي
رغدة / لا استنا لما تتغدي الاول اقصد تتغدوا الاول انت ومايكل
مايكل / لا يا رغدة احنا هنمشي دلوقتي ونسبكم براحتكم
رغدة /خلاص تتعشوا معانا
انا / ايه يابت مالك في ايه مقالولك لا
محمود / متكسفهاش يا ماجد ماشي يارغدة هنتعشي معاكم بس مش الليلة خليها بكرة وانت يا ماجد حاول تريح جسمك شوية وبالنسبة للشغل متشلش هم الوقت اللي تحس انك قادر تنزل تشتغل عرفني انا بابا قايلي كدة
انا / و**** **** يخليهولنا ابوك ده نعمة **** بعتهالنا
محمود / طيب احنا هنمشي بقي سلام يابنات وشدو حيلكم كدة ورقمنا معاكم كلكم اي حد او حاجة تحصل ف اي وقت كلمونا ومتتكسفوش ف اي وقت انا ومايكل زينا زي ماجد اخوكم بالظبط انتوا فاهمين
البنات / طبعا فاهمين
دلوقتي ماجد قام يوصل صحابه للباب سلام يارجالة ومتشكر علي وقفتكم معايا
الصحاب / بس يا اهبل متقولش كدة احنا واحد يالا سلام بقي وخلي بالك منهم ومتقساش عليهم دول ملهمش غيرك انت فاهم
انا / ماشي سلام
(( الباب اتقفل والصحاب مشيوا]]
انا / انا هطلع اغير هدومي وهنام
البنات / لا غير هدومك وانزل هتلاقي الاكل محطوط نتلم كلنا زي ما كنا بنتلم مع بعض ايام بابا وماما
[[ دنيا تسمع الكلام تعيط علي فراق امها وابوها ماجد ياخدها ف حضنه ويطبطب عليها]]
انا / خلاص بقي لحسن هعيط انا كمان
[[ البنات تسمع الجملة ده يروحوا كلهم حاضنين اخوهم
ماجد يبص لملك بنت اخته هناء يقولها ]]
انا / تعالي يابت انتي كمان يبوس علي راسهم ويقولهم انتوا سندي وانتوا عرضي متبقوش السبب ان حد يكسر ضهري فاهمين
البنات / فاهمين يا اخويا
ماجد / **** يخليكم ليا يالا بقي يابت انتي وهي تعالي انتي ياملك عوزك
هناء / اطلعي يابت مع خالك شوفي عاوز ايه واعملهولوا
ماجد / انا هتكلم معاها شوية كدة عقبال متجهزوا الاكل تعالي يا ملوكة
ملك / حاضر ياخالوا
[[ ماجد وملك بنت اخته طلعوا الدور الثالث خالها قلع القميص
والبنطلون وبقي بالشورت والفانلة الداخلية اللي هو متعود يقعد بيهم عادي قدام اخواته البنات ]]
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من Cuckold my wife& M3RSMRATYוࡋߺ𐭦ߺוܤߺ𐬠ܘ߳ )
ماجد / ناوليني ترنج من عندك
ملك / طب ما كدة كويس الجو حر مش مستاهلة الترنج ياخالوا وبعدين منت علي طول بتقعد كدة
ماجد / ياحبيبتي الاول حاجة ودلوقتي حاجة تانية دلوقتي البنات كبرت وده ميصحش اه انا اخوهم وملهمش حد غيري بس فيه حجات لازم تتغثر
ملك / بس انت كدة احلي بكتير مقولتليش بقي ياخالوا كنت عاوزني ف ايه
ماجد / ايه بتقولي ايه
[[ ف اللحظة ده ماجد لما سمع كلمة انت كدة احلي حس بحاجة غريبة
بتحصله مش عارف ده شعور احلي ولا هيجان ولا استغراب ولا ايه بس
لحد دلوقتي هو شاكك ان فيه حوار كبير بس مش متاكد لحد دلوقتي الحوار
ده ايه بالظبط بس اللي متاكد منه انه شال الهم بدري وبنت اخته بتكلمه بطريقة غريبة ]]
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
ملك / ايييه روحت فين انا عمالة اكلمك
ماجد / لا ياحبيبتي كنت بفكر ف كلامك اني كدة احلي خلاص مش هلبس الترنج
ملك / ايوة بقي يالا قولي بقي كنت عوزني ف ايه
ماجد / بقولك ايه يا ملوكة هو فيه حاجة انا معرفهاش عن البنات وانتي تعرفيها
ملك / اه لا ايه لا مفيش حاجة انا هنزل اشوف امي بتنده عليا
ماجد / يبقي فيه ع كل حال انا مش هضغط عليكي دلوقتي لما تكوني عاوزة تحكيلي احكي وانا هسمعك بكل هدوء انتي عرفاني
ملك / طبعا طبعا ياخالو يس انا لازم انزل دلوقتي
[[ البت ملك نزلت جري ماجد بيبص ع السرير اللي كانت بنت اخته قاعدة
عليه لقي مجلة سكس بتاعة محمود احا يبقي البت شافتها يا ابن المتناكة
يامحمود وراح ماحد اتصل عليه التليفون بيرن واول ما ]]
ماجد / ياابن المرة المتناكة يامعرص يلعن كسمك
محمود / احا ايه ياعم في ايه والل* انا مكنتش اقصد ده هي السبب
ماجد / وازاي تسبها كده
محمود / انا مسبتهاش واسالها
ماجد / اسال مين انت بتقول ايه
محمود / لا ابدا دنا برد علي بابا خير ياماجد في حاجة
ماجد / لا ابدا خلاص مفيش انا كنت بكلمك ع المجلة السكس بتاعتك اللي انت كنت جايبها وسبتها ع السرير
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
محمود / يا اخي خضتني عاوزها خدها ياعم عندي منها كتير
ماجد / لا خلاص سلام انت
محمود / طيب ال.....الو الوووو مالو ده ! ده قفل السكة ياتري عرف حاجة ولا ايه استر يارب
[[بيبدأ ماجد يجمع الخطوط ويحلل الاحداث اللي حصلت وبدا يستغرب احا ابن المتناكة بيقولي اسالها ومسبتهاش لا كدة في كسم حوار عليا
انا معرفوش ولازم اعرفه مهو كدة مش طبيعي انا لازم انده لملك ورغده احاااا
رغدة هي اللي فضلت تتحايل عليه يتغدي او يتعشي ولما سالتها تنحت وكانت
سرحانه معقولة يكون في حاجة بين محمود ورغدة لا مش معقولة اصل ال...... لا استني كدة جمع افكارك ملك تقولي اه ولا وتجري وتشوف المجلة هناء تعترض علي وجودهم رغدة متنحة وكلامها بيقول ان فيه حاجة غلط بس ايه هي انا معرفهاش ولازم اعرفها بس ازاي ياواد ياماجد ازاي ياواد ...... ]]
هناء / ايه ياماجد انت كويس يا اخويا
ماجد / اه في ايه
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من..
هناء / انا عمالة انده ورنتلك الجرس وخبط وانت ولا انت هنا انا قولت انك ...
ماجد / مت
هناء / بعد الشر عليك متقولش كدة تاني انت فاهم
ماجد / حاضر مش هقول كدة تاني
بقولك ايه يا هناء !
هناء / قول يا اخويا عاوز ايه
ماجد / هو في حاجة بتحصل ف البيت ده غريبة انا معرفهاش صح
هناء / حاجة ايه ده
ماجد / مش عارف بس قلبي مش مطمن للي بيحصل
هناء / قلقتني يامحمود هو ايه اللي بيحصل فهمني
ماجد / خلاص بعدين تعالي ننزل بقي لحسن انا ميت م الجوع
هناء / تعالي يا قلب اختك
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
ماجد / بتقولي يا محمود مش غريبة ده انا ماجد يا هناء مالك في ايه
هناء / ياقلب اختك انت شايف اللي احنا فيه فطبيعي اننا نكون متلخبطين
احنا بشر مش حجر
ماجد / ماشي يا اختي معلش اعذريني
هناء / ولايهمك يا قلب اختك هات بوسة ياواد ولاكبرت ع اختك
ماجد / لا اكبر عليكي ازاي بس
هو انا اقدر
سالني عليكي علي فكرة
هناء / هو مش هيجي يتعشي معانا بكرة بليل ولا غير رائه ولا ايه
ماجد / وانتي عرفتي منين اني بكلمك علي محمود اصلا
هناء / ايه تقصد ايه مهو بالعقل يعني مين هيسالك عليا غيره اقصد يعني يوووه بقي
جاية ياملك حبيبي نتكلم بعدين بقي يالا ننزل لحسن الاكل هيبرد كدة انت سامع البت
ملك مبطلتش مناهدة من ساعة مطلعتلك يالا بقي
ماجد / ماشي بس هو قالي علي كل حاجة
هناء قالك ايه الواطي اقصد قالك ايه اتكلم بقي يا ماجد
ماجد / هتكلم بس الاول احنا لازم .........
استنونا ف جزء جديد من متسلسلة ديوث ولكن....!
وياريت لو القصة عجبتكم اكتبوا ردود تطالبوا فيها مشرفي القسم تثبيت القصة ووعد هتكون سلسلة من نااااار باضافة تفاصيل جديدة ابتداء من الجزء السابع
( حصري لمنتدي نسوانجي تحذير لايصرح بنسخ او سرقة المحتوي او نشره في اي مكان دون إذن مسبق من ..
تحياتي وقبلات زوجتي الجميلة
نور&غادة& نيرمين كلهم شخص واحد
وتحياتي لكم..
الجزء الثاني من
متسلسلة ديوث ولكن.....!
[[ بعد ما ماجد رمي كعب بالكلام ل ام ملك علشان يعرف محمود
كان بيتكلم علي مين وقال انه هيعمل كدة مع كل بنت من اخواته
وبدأ بالفعل مع هناء اللي صادفت انها اللي طلعت علشان تنده عليا
علشان ياكل وفعلا لما سالها ع حاجة وردت بتوتر لدرجة انها اتلخبطت
ف اسم اخوها مرتين مرة ساعة ما كانوا قاعدين كلهم ومرة دلوقتي
غير رمي كلام ملك بنت اخته وسرحان رغدة كل ده كوم واللي حصل
مع ام ملك كوم تاني وده اداله اصرار انه يعرف مخبين ايه عليه ]]
ماجد / ماشي بس هو قالي علي كل حاجة
ام ملك / ايه اللي الواطي ده قالهولك اقصد يعني قالك ايه متتكلم بقي
ماجد / هنتكلم بس الاول احنا لازم ننزل ناكل انا ميت م الجوع
[[ ماجد هنا حابب انه يسيبها تكون متوترة علشان مستنيها تيجي تصارحه بكل حاجة اللي هو اصلا مش عارفها فير انه اصلا بيمشي بمبدا يا خبر النهاردة بفلوس بكرة يبقي ببلاش مثل مصري معروف فكدة كدة هيعرف الحاجة ف وقتها
ام ملك نازلة قدام ماجد جسمها حلو اوي ولاول مرة ف حياته يبص علي طيز اخته الكبيرة زي مايكون اول مرة يشوفها فتلقائي قالها ]]
ماجد / تصدقي يا ام ملك انك جميلة ومحافظة علي جسمك
ام ملك / طبعا يواد اومااال اكش بس الموت هو اللي خد ابو ملك مني يالا كل شئ نصيب وبعدين انت بتبصص علي اختك من ورا ولا ايه
ماجد / ايه ....انا...بقولك انتوا عملين اكل ايه
ام ملك /ههههههه طيب انا خليت البت رغدة دبحتلنا فرختين من اللي مربينهم ودنيا حمرتهملنا
ومني عملتلك المحشي البتنجان اللي بتحبه
وملك بقي عملتلك ملوخية
ماجد / ايه ده ملك طبخت معقولة
ام ملك / بس يواد مش معقولة ليه بس بصراحة هي شهقت عليها بس هههههههههه
ماجد / منا قولت كدة بردو الرقة ده متعرفش تطبخ ده لو طبخت هنلاقي المونكير كله نزل ف الاكل هههههههه
ام ملك / بس بقي لتسمعك انت عارفها بتتقمص بسرعة
ماجد / طيب المهم اكل دنا ميت م الجوع
ام ملك / يابت ياملك خالتك مني فين
ملك / مع دنيا يا ماما
ام ملك / طب ادنهي عليها وقوليلها خالك نزل يالا علشان ناكل
ملك /حاضر ياماما
[[ ملك تروح تنده علي خالتها مني ودنيا وهي رايحة ع باب الاوضة فتحت الباب من غير متخبط كان الباب متوارب ]]
مني /انتي ياحيوانة مش تخبطي
ملك /انا لقيت الباب مفتوح ..
.....ايه ده انتي بتعيطي ياخالتو في ايه ومين اللي زعلك
دنيا / مفيش ياملك
ملك /طيب ماما بتقولك خالو نزل ويالا علشان نتغدي
دنيا /ماشي ياملك قوليلها جايين اهو او قولسلها خالتو يتغير هدومها وجاية
ملك /ماشي هقولها ......?
ام ملك / انتي يابت انتي وهي
ملك /ماما وطي صوتك
ام ملك / ايه يامقصوفة الرقبة انتي في ايه
ملك / خالتو مني دخلت عليها لقيتها بتعيط ودنيا
قالتلي اقولك انها هتغير هدومها وجاية
ام ملك / اوعي يابت لما اشوف في ايه
ملك /بس ياماما كدة هيقولوا انا اللي قولتلك
ام ملك / يابت اوعي كدة ميتحرقوا
ملك /طيب انا غلطانة وديني منا قايلالك ع حاجة تاني
ام ملك / متقوليش اوعي بقي
[[ دخلت ام ملك الاوضة اللي فيها مني ودنيا فتحت الباب ايه يامني مالك بتعيطي ليه ]]
مني / مفيش يا هناء افتكرت ماما وواحشتني اوي
ام ملك / تعيشي وتفتكري ياحبيبتي طيب قومي علشان ماجد قاعد مستني برة واخوكوا جعان وبعدين نبقي هقعد معاكي لوحدنا لينا كلام تاني
دنيا / ملك الفتانة هي اللي قالتلك صح
ام ملك /بس يابت بقي قومي
ماجد / يا بنات انا جعان اوي
[[ طلعوا كلهم وقعدوا ع طربيزة السفرة مكان الاب والام فاضي هناء قصاد ماجد ومني قصاد رغدة ودنيا قصاد ملك ]]
ام ملك /يابت يا دنيا ناولي مني تقطعلكوا فرخة انتي ودنيا ورغدة وملك فرخة وانا ومني وماجد فرخة
مني / خدي يارغدة قطعي انتي الفرخة ليكوا وقسموها ع بعض زي اختكوا ما قالت
رغدة / ناوليني السكينة يا ملك
ملك / خدي ياخالتوا انا عاوزة ورك
دنيا / وانا كمان عاوزة الورك
[[في نفس الوقت اللي رغدة بتقطع فيه ام ملك كمان بتقطع وتدي نوب اختها واخوها ماجد ]]
خلصوا اكل وقاموا كل واحدة بتعمل حاجة اللي بتناول الاطباق واللي في المطبخ بتغسل واللي بتعمل الشاي وقعدوا كلهم يتفرجوا ع التليفزيون
وبعدين كل
ماجد / انا هطلع اريح شوية فوق
طلع ماجد فعلا ودخل شقته بس نسي الباب مفتوح ودخل ع اوضته جاب المجلة السكس وفضل يتفرج عليها محمود كان جايب مجلة فيها قصص مصورة للمحارم بس ايه ممتعة جدا من منتدي نسوانجي اللي كلنا عارفينه لكن ماجد مكنش ليه ف الحجات ده والفضول حده يتفرج
اول ما فتح المجلة لقي يوميات اخ وغرام اخت الاسم
شدو اوي فضل يتفرج لحد ما لقي نفسه بيتخيل دنيا اخته
وهي مكان اخت الواد اللي ف المجلة لان زي ماقولنالكم ف البداية ان دنيا ده كانت اللبوة بتاعة الاسرة جسم فاجر بزاز وطياز ميلفاية بطاية حاجة كدة ولا ف الاحلام زي بتوع السيما المهم قال ]]
ماجد / احا هو انا هجت ع اختي ولا ايه يا ابن المتناكة يامحمود معقولة تكون بتنيك حد من اخواتك او بتبص عليهم او احااااا معقولة يكون بص ع اخواتي دنا انيكوا بعد شوية لقي ان فكرة ان صاحبه ممكن يكون ناك اخته طبعا ده ف التخيل بتاعه لما سرح بعد مانام ع السرير ونام ع ضهره ورافع المجلة وبيركز فيها اللي هو باب الاوضة جانبي يعني لو حد دخل عليه ممكن يشوفه قبل ما اللي ف الاوضة ياخد باله ]]
ماجد / لما اقوم اقفل باب اوضتي بالمفتاح احسن حد من البنات يجي ويدخل عليا وراح قفل الشباك ومسك المجلة حطها قدامه وقال احا انا لما اتخيلت محمود بينيك اخته هجت اوي عليهم كاني شايفهم من بعيد ولما اتخيلته بينيك اخواتي هجت اوي ماجد زوبره كان متوسط الطول ورفيع ولا هو طويل ولا هو قصير بس حلو المهم ]]
ماجد / انا اقلع ملط بقي ولازم اضرب عشرة علي كسم المجلة
ده ولا اضربها علي مين
[[ ف نفس الوقت اللي ماجد قالع عريان وماسك زوبره
وبيلعب فيه كانت ملك طلعة ع السلم وملك كان عندها
حب للعبة الخضة اللي هي بتتسحب ومرة واحدة تخض
اللي قصادها بس ماجد معملش حساب للحتة ده ومن هنا حصل العجب ]]
ملك / ايه ده خالو ساب الباب مفتوح كويس لما ادخل اخضه اما ابص من خرم الباب واشوف بيعمل ايه اوبااا خالوا ماسك زوبره وبيلعب فيه اممم ده زوبره كبير زي اللي شوفته ف المجله ايه ده ده المجلة فاتحها اما اتصنت واسمع بيقول ايه
ماجد / انا عاوز انيك البت دنيا هي اجمد جسم فيهم اووووف تعالي يالبوة لزوبر اخوكي مصي فيه
ملك / احا يا خالوا بقي انت يطلع منك كل ده وبعدين دنيا احسن مني ف ايه
[[ وهنا الشيطان كان حاضر بقوة لما وسوس لملك بعد ما اتصنت علي خالها وشافته بيلعب ف زوبره وبيتمني انه ينيك دنيا خالتها اللي قدها ف السن تقريبا
وهنا
[] دار الحوار ده في دماغ ملك بينها وبين الشيطان []
اللي ووسوس ليها عن طريق غيرة البنات
الشيطان / معقولة دنيا اجمد واجمل منك
ملك / لا طبعا
الشيطان / مهو لو خالك شافك اجمل منها كان فكر فيكي انتي
ملك / بس انا بنت اخته
الشيطان / طب وايه يعني مهو بيفكر ف اخته وبيلعب ف زوبره قدام عنيكي اهو عليها طب ليه متكونيش انتي اللي بيلعب ف زوبره علشانها
ملك /انا بقي لازم اهيج خالي بس احا ده خالي وحرام
الشيطان / مهو علشان حرام وممنوع ممتعة اكتر وبعدين هو مش هيعملك حاجة ولا هيفضحك مش احسن ما تحبي حد برة وتغلطي معاه ويفضحك
ملك /فعلا بس مش عوزاه ينكني لحسن يفتحني يخربيتي ايه اللي انا بقولوا
الشيطان / ومين قال انه هيفتحك لو ناكك ف طيزك ولا انتي طيزك مش احلي من طيز دنيا خالتك
ملك /لا طبعا انا طيزي احلي وصح لو ناكني ف طيزي مش هبقي مفتوحة ومش هحمل ولا هتفضح
الشيطان / طب بصي تخليه يلمسك بالغلط او انتي تلمسيه بالغلط وتهيجيه عليكي اهو انتي بتلعبي وتتمتعي وتتسلي بالزوبر اللي قدام عنيكي ده بصي شوفي زوبر خالك حلو ازاي
ملك / فعلا زوبره حلو اوي وبعدين هو انا يعني شفت زوبر قبل كدة علشان اعرف حلو ولا لا
الشيطان / مهو علشان كدة بقولك جربي الا اذا بقي شايفة انك اقل جمال وحلاوة من دنيا خالتك اللي نفس عمرك ولا ايه
ملك / فعلا ياشيطان عندك حق انا لازم اعمل خطة علشان اهيجه عليا
الشيطان / بس بالعقل تنولي زوبر خالك ]]
ملك / لما اتسحب واطلع برة واخبط عليه تاني كاني لسة جاية ياخالوا
ماجد / احا ده انا نسيت الباب اللي برة مفتوح ولا ايه مين بيخبط
ملك / انا ملك ياخالوا
ماجد / احا ملك ايه اللي جابها دلوقتي وزوبري اللي واقف ده هعمل في ايه
عاوزة حاجة ياحبيبتي
ملك / اه عوزا اتكلم معاك شوية
ماجد / طيب متخليها بعدين انا هنام دلوقتي
ملك / مش هطول عليك خمس دقايق بس كلهم ناموا تحت وانا عوزاك
ماجد /احا ناموا وزوبري واقف والبت ع باب اوضتي ولوحدنا احا لتشوفوا واقف تصوت ولا تقول لامها وتفضحني كسمك يامحمود ع كسم مجلتك اللي هتوديني ف داهية ده
طب استني ياحبيبتي علشان اغير هدومي
ملك / تغير هدومك ياخول ولا تلبس هدوم ماشي ياخالوا هتنااااك
ماجد / بتقولي ايه ياملك
ملك / بقولك هستناك ياخالوا
ماجد /احا انا سامعها بتقول هتناك هو انا مالي بقت كل حواسي وسخة كدة اما افتحلها
ملك / طب منت بنفس اللبس اهو اومال كنت بتغير ايه بقي يا خالوا
ماجد /انا اغير لا انا كنت بلبس التيشرت بس هو انا قولتلك هغير
ملك / مالك ياخالو متوتر ليه في حاجة مضايقاك عوزني اساعدك فيها
ماجد /
((احا هي البت بتتلبون كدة ليه مالها))
لا ياحبيبت خالوا مفيش كنتي عوزة ايه تعالي اقعدي جمبي
ملك / (جمبك ياخول )
حاضر ياخالوا
(اما اخبط رجلي ف السرير واستعبط عليه بقي )
ااااه
ماجد / مالك يا ملك حصل ايه
ملك / اتخبط ف السرير ااااه
ماجد / طب وريني كدة ارفعي رجلك
المشهد كالتالي
ملك قعدة ع السرير ورافعة رجلها وخالها ماسك رجلها وقعد ع الارض علشان يشوف مالها راحت ملك فاتحة مابين رجلها وكانت لابسة بنطلون فيزون المحزق ده ع الجسم وبادي بكوم وده كانت اول مرة لماجد انه يشوف كس ملك بنت اخته البارز من الفيزون من مسافة قريبة جدا وده خلاه يهيج وبان علي زوبره لما وقف بس ملك عملت مش واخدة بالها ان زوبر خالها وقف وبقي ماجد مزنوق مش عارف يقوم من تحت رجل بنت اخته لحسن زوبرو يبان لها انه واقف وهي بتقولوا
ملك / اااه بتوجعني اوي ادعكهالي ياخالوا
ماجد/ احا البت بتتلبون عليا ومتاكد انها شافت زوبري يكونش ده علشان شافت المجلة بس ده ملحقتش تتفرج عليها او يمكن تكون كانت شافتها قبل كدة ولا ايه
حاضر يا قلب خالك هدعكهالك وتقومي تنزلي علشان عاوز انام
ملك / حاضر يا حبيبي اقصد حاضر ياخالوا
ماجد / والنعمة البت ده بتشتغلني وبتتلبون عليا طيب انا هعرف بقي بتتلبون ولا لا
بدا ماجد يدعك رجل ملك ويقولها عارفة يا ملوكة انتي كبرتي وبقيتي مزة
ملك / طبعا ياخالوا بس هو مين احلي انا ولا خالتوا دنيا
ماجد / احا معقول البت تكون كانت بتتصنت عليا وانا بلعب ف زوبري وبتكلم ع دنيا احااا انا مالي هجت اوي كدة ع بنت اختي الغريب انها مش ممانعة
ماجد / انتو الاتنين احلي من بعض يا حبيبت خالك
ملك / بس اكيد في حد احلي من حد وانا عاوزة اعرف منك انا ولا هي احلي وراحت ملك قالت لخالها ادعكلي رجلي واطلع فوق كمان الخبطة وجعاني لحد ركبتي بشوية
ماجد / حاضر ياحبيبتي
هنا بدا ماجد يطلع بايده علي سمانة ملك اللي كانت حلوة جدا خصوصا ملمس الفيزون ده لوحدو مع فتحت رجلها وكسها البارز قدامو مخلهوش ينطق بحرف غير حاضر ياحبيبتي انا هطلع بايدي لحد ماتقولي بس ياخالوا للمكان اللي بيوجعك اكتر
ملك / حاضر ياحبيبي
ماجد / والنعمة البت ده عوزاني انيكها وانا هايج عليها ولازم امسك نفسي اكتر من كدة بس انا مش قادر البت جسمها حلو انا هلعبلها بس واشوف نيتها ايه
ملك / دلوقتي خالي مولع نار وهيفضل يطلع بايدو وانا مش هقولو كفاية لما اشوف بقي انا ولا دنيا خالتو احلي
ملك / اطلع فوق كمان ياخالوا
ماجد / انا كدة فوق الركبة ياحبيبتي
ملك / وايه يعني ياخالوا شكلك مضايق خلاص شيل ايدك انا نازلة
ماجد / بس ياحبيبتي كدة غلط لحسن حد يدخل علينا ويشوفنا هيفكر حاجة مش مظبوطة
ملك / اولا كلهم نايمين ثانيا انت حبيبي اقصد انت خالي وبعدين متخفش ياخالو انا مش هعرف حد انك دعكتلي رجلي خالص ارتحت
ماجد / ان كان كدة ماشي
ملك / يرضيك ياخالو ماما تقرصني ف جمبي وتعلم ف جسني كدة
ماجد / فين ياحبيبتي
ملك / اهو راحت رافعة البادي وبطنها بانت ولفت نفسها قالتو شوفزياخالو هنا
ماجد / بس انا مش شايف حاجة
ملك / يبقي هنا وراحت رافعة البادي وعرت جمبها التاني يبقي هنا شوف كدة
ماجد / بردو مفيش حاجة
ملك / يبقي اختفت اصلها قرصتني ف ضهري
ماجد / ضهرلك ولا جمبك
ملك / الاتنين منت عارف اختك
ماجد / طب الجناب شوفتها ومفيشش حاجة معلمة
وريني الضهر كدة
ملك / اه ياخول دنت شكلك هجت ع الاخر
راحت ملك موطية وبقة وشها قدام زوبر خالها وقالتلوا شدلي البادي كدة وانت هتشوف
ماجد / حاضر وراح معدول ونسي خالص ان زوبره كده بقي مكشوف لملك وقذام بوقها ع طول وقالها فين مش شايف وطي كمان
ملك / راحت قالتلو يبقي تحت البرا فكوا ياخالوا
ماجد / بس انا
ملك / انت هتتكسف مني ياخالو دنا بنت اختك وقولتلك محدش هيعرف حاجة خالص عن اللي بيحصل ده وبعدين فيها ايه دنا بشتكيلك من اختك وبوريك مكان قرصتها ف ضهري عادي يعني
ماجد / انتي شايفة كدة
ملك / انا شايفة الاحلي من كدة اخلعلي البرا
ماجد / مش عارف اخلعو
ملك / طب قلعني البادي خالص وانا هفك البرا واوريك القرصة
ماجد / بس يا ملك كدة ....
ملك / يعني انزل ولا هتقلعني البادي
ماجد / خلاص بس روحي اقفلي الباب اللي برة
ملك / متخفش انا قفلاه كويس وقولتلك كلهم نايمين
ماجد / طيب زي ما تحبي وراح ماجد شادد البادي مقلعهولها خالص
ملك / ايوة كدة مدت ايدها ورا ضهرها وفكت البرا بتاعها وراحت رافعة ضهرها وبزازها بانت قدام خالها اللي مستحملش ولا قدر يمسك نفسه قصاد جمال بزازها
ماجد / يخربيتك انتي ازاي كدة انا كنت مفكرك صغيرة
ملك / الهدوم بتداري يا خالوا ولا بلاش اقولك ياخالوا
ماجد / فعلا الهدوم بتداري وانتي كبرتي وقولي اللي انتي عوزاه بس بشرط لوحدنا بس لكن قدام خالاتك وامك تقولي ايه
ملك / هقولك ياخالو طبعا وراحت ضحكت بشرمطة كدة هههههه
ملك / قولي بقي انا احلي ولا خالتو دنيا
ماجد / انا مشفتش دنيا قالعة قبل كدة علشان احكم عليها انا هحكم علي اللي شايفو بعيني انتي طبعا احلي
ملك / خالوا اومال ماما بتقولي بزازك صغيرة ليه امسكهم كده ياخالو دول صغيرين بذمتك
ماجد / امسكهم عادي
ملك / يوووه انت هتخنقني ليه هو انا كل شوية هفضل اقولك محدش هيعرف حاجة من اللي بتحصل
ماجد / حاضر ومسك بزاز بنت اخته وهيجته جدا كل ده كوم
ولما ملك قالتو انا دلوقتي عرفت اني احلي من خالتو دنيا
ماجد / ازاي
ملك / علشان زوبرك ياخالو واقف من اول ما مسكت رجلي لحد دلوقتي وهو لسة واقف شكلك تعبان اوي ياخالو
ماجد / انا مش عارف اقولك ايه بس هو ده حاجة غصب عني ده مبيوقفش غير علي الستات الحلوة وبس
ملك / معني كدة اني ست حلوة مش عيلة صغيرة زي ماكنت شايفني صح
ماجد / طبعا صح بس اللي بنعمله ده غلط لو حد
ملك / خالوا انا عايزة اقولك ع حاجة مهمة اوي بس عايزاك تسمعني بهدوء ومتردش غير لما اخلص ومتلفش وتدور ف الاجابة اتفقنا
ماجد/ ملفش وادور ف الكلام انتي عايزة تقولي ايه ...........
استنونا ف جزء جديد من
ديوث ولكن .....!

اسم الموضوع : ديوث ولكن ــ حتى الجزء الثانى
|
المصدر : قصص سكس محارم