• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احكي ليكوم قصتي انا سالب وهيا قصه حقيقيه

سالب لبوة

نسوانجي محترف
إنضم
Apr 16, 2025
المشاركات
868
التفاعل
79
النقاط
28
الإقامة
مصر
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز راجل
انا اسمي احمد من مصر عمري ٢١ سالب محنون اول مره مرست فيها كان عمري ٢٠ انا كنت ديمن احب اتفرج علي سكس كتير وضبت عشرات كتير بردو جيت في يوم نزلت برنامج التويتر ولقيت اصدقاء وشفت في سوالب وي موجب ومكنتش اعرف يعني ايه سالب اشتغلت علي التويتر لحد ما عرفت ايه سالب من موجب ولحد ما حسيت نفسي الشهوه في موخرتي وقعت اتفرج علي السالب هوا بتناك ولقيت واحد بعتلي بتاعو علي الخاص بقلي نوعك ايه اول قلتلو انا تبادل لكن مقدرتش اصيطر علي نفسي عشان ديمن بحس نفسي بتناك فقلت ليه انا سالب فضلنه نحكي مع بعض كتير هوا عمال يقول ونا سخنت اكتر قلي انت مفتوح قلتلو لا قلي تحب افتحك انا من كتر الشهوا قلتلو تعال حولت ادخل صباعي في موخرتي وحده وحده اول مرح حسيت بي الم شديد لحد ما دخل مره علي مره لحد بقيت خالص بقا احساس جميل ونا اصلن ظيزي كبيره تهيج الواحد انا كنت بهيج علي نفسي في تاني يوم جبت بقا الخياره دخلت اكلم الموجب علي التويتر فا حولت ادخل الخياره لقيتها بتوجع جبت جزرا اصغر وفضلت ادخل في موخرتي وحده وحده لحد ما دخلت كلها وفضت ادخل وطلع وبفرك في قضيبي ونا حاسس نفسي بتناك صح لحد فضيت لبني بغد كدا اخت فتره مش بعمل عشان كنا بنعزل من البيت جبنا شقه بعيد من البلد بعد ما رحنا الشقه بقعد في اوضه لوحدي كنت ديمن عايز اخلي نفسي موجب لكن مقدرتش امسك نفسي وبقيت اخوش الحمام عشان يشوفني انا امي متوفيه اختي الكبيره متجوزه قاعد مع ستي وعمتي بردو جوزها متوفي قاعده معانه وبنت خالي قاعده معانه بس وبقيت اخش الحمام كنت اتفرج علي مواقع وجيب الخياره احول ادخل في موخرتي لحد ما دخلت وبقيت ادخل وطلع بس بقيت سالب خلاص رجعت بقيت ازل في البرنامج ازارو كنت ادور علي واحد موجب عشان اكلمو عشان اتخيل انا بتناك بعد كدا لقيت برنامج احسن منو بتاع الحجات دي في سوالب وي موجب كتير ولقيت ناس كتيره من نفس البلد وبقيت اكلم معاهوم عادي اخطيت صوره طيزي علي البرنامج دا وكتبت اسمي سالب لقيت ناس كتيره بتكلمني عشان مكتوب سالب وصوره طيزي كبيره وجا يوم اهلي مشو ريخين ياخدو اسبوح في البلد ونا قعت لوحدي في الشقه بعد مشو بقيت قاعد عريان في الشقه ان اطمنت فيش حد في الشقه رحت فتحت البرنامج بقيت ادور علي واحد مناسب نتقابل عندي في الشقه وكون زبو كبير عشان بحب الزب الكبير وكنت لازم اجرب علي الطبيعي كفايه تخيل رحت لقيت واحد حلو وزبو كبيره ونفس طولي ونا كنت محنون خالص مش خايف من حاجه ولا فضيحه فضلت اكلم معا وصفت العنوان لي العنوان لحد ما وصل عندي الشقه ودخل الشقه قعدنا علي السرير راح هوا قلع ملط علطول ونام علي السرير راح اقلي اقلع ليه مكسوف انت ونا صح كنت مكسوف عشان اول مره رحت قلعت ملط ونا دا كلو قاعد لسه منمتش علي السرير بعد ما قلعت راح هوا اتعدل وقعد ورايا وبده يمسك صدري وعصر جامد ونا حسيت بي زبو بقوم بعد ما قام قلي قوم قاعد هوا بكاني وخلان اقعد علي ركبي قلي مص وفضلت امص لمده ربع ساعه بعد كدا قلي قوم قلي اعمل وضع الكلب وبعد زبو في موخرتي وجعني جامد بتاعو كان كبير وعريض فضل يدخل وحده وحده لحد ما دخل كلو وفضل يدخل وطلع جامد بعنف ونا فضلت اةةةةة براحه كان بيوجع اخد ربع ساعه ونزل لبنو جوا خرقي بعد كدا قاعدنا نحكي مع بغض وتفرجنا سكس بعد هوا بتاعو قام تاني راح مسكني نيمني علي السرير علي جنبي وها نام ورايا ودخل بتاعو جامد وفضل ينيك بعد كدا غيرت الوضع اتعدلت علي ظهري رفعت رجلي علي كتفو ودخل زبو وينيك وغيرت الوضع تاني رحت عملت وضع الكلب علي السرير ودخل وفضل ينيك لحد ما نزل لبنو جوا تاني بعد كدا قام لبس ومشا كان اول يفتحني ونام وحسيت بي متعه جميله اخت يومين اكلم مع ناس تاني في البرنامج وي الناس كلها عايزه تنيكني بس انا بحب اختار الواحد علي مزاجي لحد ما قليت واحد حلو في الاخر طلع نفس الناكني اول مرا طبعن مش هوصف لي العنوان هوا عارف عشان قبل كدا جا ودخل الشقه وناكني نفس النيكا بتاعت المره الفاتت وخلصت الحكايه وبقيت سالب محنون علطول عايز تناك وي علي البرنامج بلاقي ناس كتيره بتبعت.ظبارها عشان اليعجبني بقا كلو عايز ينيكني وخلصت الحكايه القصه دي حقيقيه ونشاءالله تكون عجبتكوم القصه ونتظرو الجزاء التاني مني
 
عودة
أعلى