مناضله(ملاك التحرر)💕
نسوانجي محترف
- إنضم
- Apr 12, 2025
- المشاركات
- 1,886
- التفاعل
- 226
- النقاط
- 63
- الإقامة
- منتديات نسوانجي
- الجنس
- أنثى
- ميولك الجنسية
- مفيش حاجة ثابتة
انا أحمد 20 سنه تفاصيل اكتر ف القصه و
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكدا

انا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا

احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقها

وكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها

روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها من


وبعد وصلت بوس طويله رحت مقلعها كل هدومها ونيمتها ع ضهرها ونزلت ابوس كسها

كسها كان ابيض وجميل وكان زي مايكون لسه متفتحش رحت الحس فيه ودخل لساني فيه وهي ااااااام لحسك حلو اوي ي احمد انت مش عارف انا تعبانه قد ايه ااااااااااه اووووف الحس كسي اوي ااااااام ايوا دخل لسانك كمان ااااااام عيزاك تأكله. ااااااخ ايوا كدا كمان اممممممم مش قادره خلاص اااااااه ريح اختك ياحمد اااااااه ورحت واقف وماسك زبي وتافف عليه وبدعك فيه ومسكته وبلعب بيه ع كسها رايح جاي

دخله فيا اااااااوف دخله ف كسي بقي مش قادره بجد ااااااااممممممم ورحت مدخله كسها بردو كان ديق ااااااخ ايا نيكني بقي اااااااه ونا دخلته كله اااااااااااه زبك كبير اوي اااااااااف انا مش مصدقه اخويا بينيكني اهههههه انا هموووت زبك حلو ااااااف طك طك ااااااه ريحني كمان ااااااخ امممم انت لازم تنيكني كل يوم اااااااوف ايوا كدا ارزع جامد ف كسي ااااااااوووووف ايوا.. قومي وفنسي ع رجلك وراحت مفنسه كدا وجيت من ورا

ورحت رازع زبي جامد ااااااعع يخربيتك هتفلقني نصين ااااااااه ايوا كدا نيك نيك ااااااخ زبك كبير اوي انا مش مصدقه اااااااه افشخ كسي كمان ااااااااه ايوا نيك اختك اااااااع ايوا كدا عيزاك تعشرني اااااازففففو
املاني بلبنك اااااااااف طك طك طك ونا بنيك ف كسها وهو زي العسل اااااخ انا عمري متنكت قبل كدا ااااااااهو يخربيت زبرك دا اااااااع ورحت هجيب رحت مخرجه ونزلت ع ضهرها ..
وبعد مخلصت لقيتها بتتوجع وفيه ددمم جاي من كسها بقولها مالك لقيتها بتقولي أن فيه وجع جامد ف كسها قولتلها احنا لازم نروح لدكتور
سمر .وهنقوله اي لما يسأل عن جوزي
انا ..ساعتها هنتصرف
سمر ..انا خايفه .
انا متخافيش وزي متيجي بقي
وع الساعه 3 العصر خرجنا وقولتالهم أن احنا رايحين مشوار يخصني وكدا وكنا حجزين عند الدكتور ووصلنا وجه معادنا ودخلنا
الدكتور..اهلا وسهلا اتفضلم
أنا.. اهلا بيك ي دكتور
الدكتور..خير طمنوني بتشتكي من اي ي سموره
انا ..هي جالها نزيف بعد عمليه الجماع
الدكتور..نزيف ازاي يعني
انا .. يعني بقي بيخرج ددمم من كسها بعد الجنس
الدكتور ...لا خير متقلقوش اتفضلي ي سمر ع السرير وبيني مكان النزيف
وطلعت سمر ونامت ع ضهرها والدكتور راح ورفع رجلها وقعد يكشف علي كسها وبيضغط عليه كدا راحت قايله ااااااااه وووجع وراح الدكتور خارج وقالها تعالي
الدكتور ..انا مش عارف اقول اي هو الي كان نايم مع حضرتك دا حمار ولا اي هو حاليا فيه جرح في الجدار من جوه هكتبلك ع مرهم لمده 3 ايام هتدهني بيه الجرح ولجوه ومفيش اي جماع لحد متخفي وبعد كدا يبقي بالراحه اتفضلم...وخرجنا ومشينا
سمر ..شفت حمريتك عملت فيا أية
انا..خلاص نا معدتش هعمل كدا تاني ولا هقرباك
سمر... وحيات امك مفيش الكلام دا هخف بس وبعدها القيك ملط ف البيت من 8 الصبح
انا ... ههههههههه مش بدري اووي كدا
سمر .. علشان اشبع منك
انا ...احنا اولنا كان لسه امبارح
سمر ..طيب يلا ادخل البيت وقولم ملقيتش حاجه .
انا ..ماشي ادخلي يلا
ودخلنا البيت وغيرنا هدومنا وقعدت نا ف البلكونه شويه وهي كانت مع امي واخواتي وكدا برا المهم شويه وكان لازم تدهن المرهم دخلت تسحمي ودخنته لنفسها وخرجت ونامت مع عيالها للصبح وفضلنا يومين ع الوضع دا ونا مش بقربلها وجينا يوم التلات كان فيه خطوبه اخت واحد صحبي وكان اسمه محمد ودا صحبي الانتين وعارف امي واخواتي وكدا المهم جيت بلبس وبخرج ف اليوم دا لقيت امي بتقولي متخرج اختك معاك قولتلها ماشي وهي مصدقت وراحت لابسه بسرعه ولقيتها لابسه ف

ستان سواريه ملزق ع جسمها
المهم بقولها متخلصي ي سمر علشان منتاخرش
سمر ..يعم نا خلصت اهو انت اللي لسه
انا ... انا لابس من بدري ايه القمر دا
سمر ..يلا بينا احنا سلام
وخرجنا ورحنا الخطوبه وهي فرسه بجد لقيت محمد جاي ازيك ي احمد . وازيك ي سمر اخبارك ايه.. كويسه الحمد. .... بس ايه القمر دا ...هي مرسي ..الف مبروك ع الخطوبه ..ال.... يبارك فيكي
وخدتها وقعدنا ف جنب كدا شويه ولقيتها بتقولي عايزه اروح الحمام ندهت لمحمد وجه
انا .. الحمام فين يعم
محمد .. مفيش هنا بس لو ليك تعال اطلعك الشقه بتاعتنا يلا
انا .. لا مش نا سمر الي عايزه تروح شوف هو فين معلهش
محمد .. ماشي يعم تعالي ي سمر اوديكي
سمر .. ماشي
وراحم وقعدم يجي ربع ساعه رحت قايم وطالع فوق لقيت باب الشقه مفتوح دخلت ولقيت اختي قاعده ع رجل محمد
انا .. خلصتي الحمام
وراحم مفزوعين واختي قامت بسرعه
قولتلها يلا نمشي من غير كلام ورحت واخدها وخرجت واحنا في الطريق بقولها ايه الي نا شفته دا .. مش عارفه بس حصل غصب عني ..غصب عنك ازاي انتي عيزاه .. عيزاه ازاي يعني..زي ما انتي عيزاني ..مش عارفه بس هو محمد عسول والمشكلة أنه صاحبك وعرفني من زمان لا لا ..يبقي هكلمه وهخليه يجي بكرا ..ازاي يعني وانت موافق كدا بسهوله
..المهم اشوفك مبسوطه معايا مع غيري مش هتفرق..انا بحبك اوي بجد ..يلا بقي روحي نامي وعايزك تصحي وتظبطي نفسك ..ورحت نا ماسك الفون وكلمت محمد
انا. ..الووو ايوا ي محمد
هو.. بخير ي احمد انت اخبارك اي
انا ... انا تمام انا عايزك تيجي بكرا البيت عندي تكون هنا الساعه 9 بالظبط
هو... ليه ف حاجه ولا اي
انا ... مفيش عايزك ف موضوع.
هو... لو ع الي حصل ف الشقه انا مش عارف عملت كدا ازاي انا اسف
انا ...مفيش حاجه متخافش تعال بكرا بس
هو... تمام ماشي سلام
ودخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 ولقيت امي خارجه رايحه الشغل واخواتي التنين بيلبسم علشان خارجين بردو قولت ابعت رساله ل احمد اشوفه صاحي ولا لا لقيته صاحي رحت لسمر لقيته ف الحمام روحت انا عملت فطار ليا وفطرت ولقيت اخواتي خرجم كلمت محمد قولتله تعالي يلا .. ولقيت سمر خارجه وكانت بتستحمي قالتلي جه ولا لسه قولتلها لسا ودخلت تجهز نفسها ربع ساعه ولقيت الباب خبط وكان محمد فتحتله ودخلته
أنا.. تعال ي عم اتفضل انت مكسوف
محمد .. ماشي ف اي بقي علشان انت منيمتنيش من امبارح لو مش علشان الي حصل امبارح امال علشان اي
انا..لا هو علشان الي حصل امبارح
محمد..وانا اسف بجد ومستعد اعمل اي حاجه علشان تعرف أنه كانت غلطه ومش هتتكرر تاني
انا ..لا يعم اسفك مقبول وموضوع امبارح دا هيتكرر تاني وتالت
محمد...نعم ازاي دا يعني
انا ..يعني انت النهارده دخلتك
محمد ..دخلتي ع مين متشتغلنيش
انا ..انا مبشتغلكش بجد والي حصل امبارح هيحصل الوقتي وانت براحتك بقي هتعرف تبسطها .
محمد ..ابسط مين اختك سمر
انا ..ايوا طبعا
محمد ..اكيد اعرف
انا ... يبقي يلا ومتزعلهاش منك وعايزك بالراحه معاها
محمد ...مقدرش ازعل سمر اصلا
أنا ... انا عارف اكيد ....ي سمر تعالي
.... وراحت جت وبتلعب ف شعرها كدا

انا ..اي دا ي سمر كل دا علشان محمد انتي اول مره تبقي كدا قوم يعم يلا وراح محمد قايم ومسكها من ايدها وشدها غليه وحط أيده وره ضهرها وأيده التانيه قفشت طيزها وراح بايسها من بقها بوسه طويله

وفضل حاطت أيده ع طيزها بيقفش فيها بطريقه صعبه وشغال بوس فيها وهي اتجاوبت معاه بسرعه اممممم واممممم واوووف بجد انت مش مصدق انا معايا الملبن دا كله اوووووف مممممممم دا انتي بجد نتايه ي سمر مش عارف جوزك ازاي يسيبك كدا ..وهو انتم هتقضوها هنا ولا اي متدخل جوه..مديقينك هنا ولا اي ...لا يروح امك علشان تبقم براحتكم ولو عزتم حاجه قولم
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكدا

انا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا

احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقها

وكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها

روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها من


وبعد وصلت بوس طويله رحت مقلعها كل هدومها ونيمتها ع ضهرها ونزلت ابوس كسها

كسها كان ابيض وجميل وكان زي مايكون لسه متفتحش رحت الحس فيه ودخل لساني فيه وهي ااااااام لحسك حلو اوي ي احمد انت مش عارف انا تعبانه قد ايه ااااااااااه اووووف الحس كسي اوي ااااااام ايوا دخل لسانك كمان ااااااام عيزاك تأكله. ااااااخ ايوا كدا كمان اممممممم مش قادره خلاص اااااااه ريح اختك ياحمد اااااااه ورحت واقف وماسك زبي وتافف عليه وبدعك فيه ومسكته وبلعب بيه ع كسها رايح جاي

دخله فيا اااااااوف دخله ف كسي بقي مش قادره بجد ااااااااممممممم ورحت مدخله كسها بردو كان ديق ااااااخ ايا نيكني بقي اااااااه ونا دخلته كله اااااااااااه زبك كبير اوي اااااااااف انا مش مصدقه اخويا بينيكني اهههههه انا هموووت زبك حلو ااااااف طك طك ااااااه ريحني كمان ااااااخ امممم انت لازم تنيكني كل يوم اااااااوف ايوا كدا ارزع جامد ف كسي ااااااااوووووف ايوا.. قومي وفنسي ع رجلك وراحت مفنسه كدا وجيت من ورا

ورحت رازع زبي جامد ااااااعع يخربيتك هتفلقني نصين ااااااااه ايوا كدا نيك نيك ااااااخ زبك كبير اوي انا مش مصدقه اااااااه افشخ كسي كمان ااااااااه ايوا نيك اختك اااااااع ايوا كدا عيزاك تعشرني اااااازففففو
املاني بلبنك اااااااااف طك طك طك ونا بنيك ف كسها وهو زي العسل اااااخ انا عمري متنكت قبل كدا ااااااااهو يخربيت زبرك دا اااااااع ورحت هجيب رحت مخرجه ونزلت ع ضهرها ..
وبعد مخلصت لقيتها بتتوجع وفيه ددمم جاي من كسها بقولها مالك لقيتها بتقولي أن فيه وجع جامد ف كسها قولتلها احنا لازم نروح لدكتور
سمر .وهنقوله اي لما يسأل عن جوزي
انا ..ساعتها هنتصرف
سمر ..انا خايفه .
انا متخافيش وزي متيجي بقي
وع الساعه 3 العصر خرجنا وقولتالهم أن احنا رايحين مشوار يخصني وكدا وكنا حجزين عند الدكتور ووصلنا وجه معادنا ودخلنا
الدكتور..اهلا وسهلا اتفضلم
أنا.. اهلا بيك ي دكتور
الدكتور..خير طمنوني بتشتكي من اي ي سموره
انا ..هي جالها نزيف بعد عمليه الجماع
الدكتور..نزيف ازاي يعني
انا .. يعني بقي بيخرج ددمم من كسها بعد الجنس
الدكتور ...لا خير متقلقوش اتفضلي ي سمر ع السرير وبيني مكان النزيف
وطلعت سمر ونامت ع ضهرها والدكتور راح ورفع رجلها وقعد يكشف علي كسها وبيضغط عليه كدا راحت قايله ااااااااه وووجع وراح الدكتور خارج وقالها تعالي
الدكتور ..انا مش عارف اقول اي هو الي كان نايم مع حضرتك دا حمار ولا اي هو حاليا فيه جرح في الجدار من جوه هكتبلك ع مرهم لمده 3 ايام هتدهني بيه الجرح ولجوه ومفيش اي جماع لحد متخفي وبعد كدا يبقي بالراحه اتفضلم...وخرجنا ومشينا
سمر ..شفت حمريتك عملت فيا أية
انا..خلاص نا معدتش هعمل كدا تاني ولا هقرباك
سمر... وحيات امك مفيش الكلام دا هخف بس وبعدها القيك ملط ف البيت من 8 الصبح
انا ... ههههههههه مش بدري اووي كدا
سمر .. علشان اشبع منك
انا ...احنا اولنا كان لسه امبارح
سمر ..طيب يلا ادخل البيت وقولم ملقيتش حاجه .
انا ..ماشي ادخلي يلا
ودخلنا البيت وغيرنا هدومنا وقعدت نا ف البلكونه شويه وهي كانت مع امي واخواتي وكدا برا المهم شويه وكان لازم تدهن المرهم دخلت تسحمي ودخنته لنفسها وخرجت ونامت مع عيالها للصبح وفضلنا يومين ع الوضع دا ونا مش بقربلها وجينا يوم التلات كان فيه خطوبه اخت واحد صحبي وكان اسمه محمد ودا صحبي الانتين وعارف امي واخواتي وكدا المهم جيت بلبس وبخرج ف اليوم دا لقيت امي بتقولي متخرج اختك معاك قولتلها ماشي وهي مصدقت وراحت لابسه بسرعه ولقيتها لابسه ف

ستان سواريه ملزق ع جسمها
المهم بقولها متخلصي ي سمر علشان منتاخرش
سمر ..يعم نا خلصت اهو انت اللي لسه
انا ... انا لابس من بدري ايه القمر دا
سمر ..يلا بينا احنا سلام
وخرجنا ورحنا الخطوبه وهي فرسه بجد لقيت محمد جاي ازيك ي احمد . وازيك ي سمر اخبارك ايه.. كويسه الحمد. .... بس ايه القمر دا ...هي مرسي ..الف مبروك ع الخطوبه ..ال.... يبارك فيكي
وخدتها وقعدنا ف جنب كدا شويه ولقيتها بتقولي عايزه اروح الحمام ندهت لمحمد وجه
انا .. الحمام فين يعم
محمد .. مفيش هنا بس لو ليك تعال اطلعك الشقه بتاعتنا يلا
انا .. لا مش نا سمر الي عايزه تروح شوف هو فين معلهش
محمد .. ماشي يعم تعالي ي سمر اوديكي
سمر .. ماشي
وراحم وقعدم يجي ربع ساعه رحت قايم وطالع فوق لقيت باب الشقه مفتوح دخلت ولقيت اختي قاعده ع رجل محمد
انا .. خلصتي الحمام
وراحم مفزوعين واختي قامت بسرعه
قولتلها يلا نمشي من غير كلام ورحت واخدها وخرجت واحنا في الطريق بقولها ايه الي نا شفته دا .. مش عارفه بس حصل غصب عني ..غصب عنك ازاي انتي عيزاه .. عيزاه ازاي يعني..زي ما انتي عيزاني ..مش عارفه بس هو محمد عسول والمشكلة أنه صاحبك وعرفني من زمان لا لا ..يبقي هكلمه وهخليه يجي بكرا ..ازاي يعني وانت موافق كدا بسهوله
..المهم اشوفك مبسوطه معايا مع غيري مش هتفرق..انا بحبك اوي بجد ..يلا بقي روحي نامي وعايزك تصحي وتظبطي نفسك ..ورحت نا ماسك الفون وكلمت محمد
انا. ..الووو ايوا ي محمد
هو.. بخير ي احمد انت اخبارك اي
انا ... انا تمام انا عايزك تيجي بكرا البيت عندي تكون هنا الساعه 9 بالظبط
هو... ليه ف حاجه ولا اي
انا ... مفيش عايزك ف موضوع.
هو... لو ع الي حصل ف الشقه انا مش عارف عملت كدا ازاي انا اسف
انا ...مفيش حاجه متخافش تعال بكرا بس
هو... تمام ماشي سلام
ودخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 ولقيت امي خارجه رايحه الشغل واخواتي التنين بيلبسم علشان خارجين بردو قولت ابعت رساله ل احمد اشوفه صاحي ولا لا لقيته صاحي رحت لسمر لقيته ف الحمام روحت انا عملت فطار ليا وفطرت ولقيت اخواتي خرجم كلمت محمد قولتله تعالي يلا .. ولقيت سمر خارجه وكانت بتستحمي قالتلي جه ولا لسه قولتلها لسا ودخلت تجهز نفسها ربع ساعه ولقيت الباب خبط وكان محمد فتحتله ودخلته
أنا.. تعال ي عم اتفضل انت مكسوف
محمد .. ماشي ف اي بقي علشان انت منيمتنيش من امبارح لو مش علشان الي حصل امبارح امال علشان اي
انا..لا هو علشان الي حصل امبارح
محمد..وانا اسف بجد ومستعد اعمل اي حاجه علشان تعرف أنه كانت غلطه ومش هتتكرر تاني
انا ..لا يعم اسفك مقبول وموضوع امبارح دا هيتكرر تاني وتالت
محمد...نعم ازاي دا يعني
انا ..يعني انت النهارده دخلتك
محمد ..دخلتي ع مين متشتغلنيش
انا ..انا مبشتغلكش بجد والي حصل امبارح هيحصل الوقتي وانت براحتك بقي هتعرف تبسطها .
محمد ..ابسط مين اختك سمر
انا ..ايوا طبعا
محمد ..اكيد اعرف
انا ... يبقي يلا ومتزعلهاش منك وعايزك بالراحه معاها
محمد ...مقدرش ازعل سمر اصلا
أنا ... انا عارف اكيد ....ي سمر تعالي
.... وراحت جت وبتلعب ف شعرها كدا

انا ..اي دا ي سمر كل دا علشان محمد انتي اول مره تبقي كدا قوم يعم يلا وراح محمد قايم ومسكها من ايدها وشدها غليه وحط أيده وره ضهرها وأيده التانيه قفشت طيزها وراح بايسها من بقها بوسه طويله

وفضل حاطت أيده ع طيزها بيقفش فيها بطريقه صعبه وشغال بوس فيها وهي اتجاوبت معاه بسرعه اممممم واممممم واوووف بجد انت مش مصدق انا معايا الملبن دا كله اوووووف مممممممم دا انتي بجد نتايه ي سمر مش عارف جوزك ازاي يسيبك كدا ..وهو انتم هتقضوها هنا ولا اي متدخل جوه..مديقينك هنا ولا اي ...لا يروح امك علشان تبقم براحتكم ولو عزتم حاجه قولم
اسم الموضوع : اختي الجزء الاول
|
المصدر : قصص سكس التحرر والدياثة