نهر العطش
نهر العطش لمن تشعر بالحرمان
في الحقيقه احب اكد علي ان القصه حقيقه وكل دة انا عشته والموضوع مش من يوم وليله بقيت ديوث دة سنين ومواقف عدت ومرت وبعدها مكنتش عارف اني اوصل للمرحله اللي بقيت عليها دلوقتي
قبل ما اكتب القصه انطلب مني اكتب بالعاميه المصريه فبناء علي رغبه من طلب مني
في الجزء الاول اتكلمت انها كانت عنيده جدا معايا لدرجه وقتها لما قولتلها غلط وميصحش اللي انتي بتعملي وعشان احنا عايشين في قريه ولينا عاداتنا وتقاليد والمجتمع بيركز اكتر مع المطلقه وتصرفاتها
كل دة ولا كانت تركز فيه وكان ردها الوحيد هو مجرد زميل وانا لو بعمل حاجه غلط مش هجيبه البيت
بعدها هي وصلتله ان انا رفض وجوده ودخوله البيت
وهو زاد اكتر في العند وبدا يجي ويقعد وكل ما كنت اقعد معاه يقعد يلقح بالكلام عليا وعلي اني مش راجل دة غير نظراته عليها وعلي جسمها قدامي ومش محروج مني ولا من وجودي
في مره امي كانت رايحه لخالي في المستشفي لانه في العنايه المركزه وحالته كانت خطيره وانا كنت في البيت وقتها وبغرفتي وعرفت ان امي هتروح المستفسي لخالي قالتلها انا هكلم زميلي يجي يصلح الحنفيه لانها بايظه وفي هدوم بتتغسل وكده اتعطلت
ردت امي وقالتلها بلاش نجيب سباك عشان خاطر اخوكي بيضايق من وجوده وبلاش يجي وكان رد اختي بالغضب والزعيق لا هجيبه انا عابزه اخلص الغسيل وفعلا خلت امي خرجت واتصلت بيه قالتله تعالي صلحلي الحنفيه وهات واحده جديده معاك كل دة وانا في غرفتي سامع وهي عارفه اني موجود ف البيت
بعدها بنص ساعه لقيت صمت وسكوت خرجت من غرفتي لقتها قاعده مستنيااه علي اول كرسي بعد باب الشقه وهو كان معاه تليفون وكان بيحاول يقفل في الكلام وكان نظراته كلها هيجان المهم قولتلها في ايه
قالتلي دة الحنفيه باظت وهو جاي يصلحها
فقولت اقف معاه في الحمام علي ما يخلص
وقفت وهنا كانت بدايه الشتيمه وكل مره كان يجي كده ويلاقيني واقف مش بدخل اوضتي او اخرج يشتمني ويهيني
بدا يقولي اصل الحنفيه دي محتاجه راجل يركبها وللاسف انا كنت بسكت من ضعف شخصيتي وصدمتي في اختي
وبعدها خرج عشان يمشي اختي قالتله اقعد اشرب شاي وكل نظرتها هيجان وهو كمان وقف وقعد يثبلها
وانا واقف قدامه وقالها في فرح اخوكي ايه هتتجوز امته بقي ومين اللي هيجيب دكر البط انت ولا العروسه ؟
وهي واقفه وسامعه
بعدها طلبت مني تخرج اوصله لبره لاول الطريق عشان يركب واستغربت ليه طلبت مني كده
وفعلا خرجت وانا في الطريق لقيته بيقولي الف سلامه علي خالك صحيح مرحتش ليه. مع والداتك دة اختك اتصلت بيا وقالتلي دة مفيش حد في البيت تعالي صلحلي الحنفيه !!!
ومن هنا جالي زي صدمه معرفتش ارد وسكت
وطبعا روحت البيت مدلدل راسي في الارض ومعرفتش اتكلم معاها واقولها حاجه
تاني باكد ان القصه دي حقيقه مش من خيالي وانا سبب كبير من دخولي المنتدي هو صدمتي من اختي واللي حصلي منها وميولي للتحرر .. شكرا لاهتمامكم
واقع مؤلم
قبل ما اكتب القصه انطلب مني اكتب بالعاميه المصريه فبناء علي رغبه من طلب مني
في الجزء الاول اتكلمت انها كانت عنيده جدا معايا لدرجه وقتها لما قولتلها غلط وميصحش اللي انتي بتعملي وعشان احنا عايشين في قريه ولينا عاداتنا وتقاليد والمجتمع بيركز اكتر مع المطلقه وتصرفاتها
كل دة ولا كانت تركز فيه وكان ردها الوحيد هو مجرد زميل وانا لو بعمل حاجه غلط مش هجيبه البيت
بعدها هي وصلتله ان انا رفض وجوده ودخوله البيت
وهو زاد اكتر في العند وبدا يجي ويقعد وكل ما كنت اقعد معاه يقعد يلقح بالكلام عليا وعلي اني مش راجل دة غير نظراته عليها وعلي جسمها قدامي ومش محروج مني ولا من وجودي
في مره امي كانت رايحه لخالي في المستشفي لانه في العنايه المركزه وحالته كانت خطيره وانا كنت في البيت وقتها وبغرفتي وعرفت ان امي هتروح المستفسي لخالي قالتلها انا هكلم زميلي يجي يصلح الحنفيه لانها بايظه وفي هدوم بتتغسل وكده اتعطلت
ردت امي وقالتلها بلاش نجيب سباك عشان خاطر اخوكي بيضايق من وجوده وبلاش يجي وكان رد اختي بالغضب والزعيق لا هجيبه انا عابزه اخلص الغسيل وفعلا خلت امي خرجت واتصلت بيه قالتله تعالي صلحلي الحنفيه وهات واحده جديده معاك كل دة وانا في غرفتي سامع وهي عارفه اني موجود ف البيت
بعدها بنص ساعه لقيت صمت وسكوت خرجت من غرفتي لقتها قاعده مستنيااه علي اول كرسي بعد باب الشقه وهو كان معاه تليفون وكان بيحاول يقفل في الكلام وكان نظراته كلها هيجان المهم قولتلها في ايه
قالتلي دة الحنفيه باظت وهو جاي يصلحها
فقولت اقف معاه في الحمام علي ما يخلص
وقفت وهنا كانت بدايه الشتيمه وكل مره كان يجي كده ويلاقيني واقف مش بدخل اوضتي او اخرج يشتمني ويهيني
بدا يقولي اصل الحنفيه دي محتاجه راجل يركبها وللاسف انا كنت بسكت من ضعف شخصيتي وصدمتي في اختي
وبعدها خرج عشان يمشي اختي قالتله اقعد اشرب شاي وكل نظرتها هيجان وهو كمان وقف وقعد يثبلها
وانا واقف قدامه وقالها في فرح اخوكي ايه هتتجوز امته بقي ومين اللي هيجيب دكر البط انت ولا العروسه ؟
وهي واقفه وسامعه
بعدها طلبت مني تخرج اوصله لبره لاول الطريق عشان يركب واستغربت ليه طلبت مني كده
وفعلا خرجت وانا في الطريق لقيته بيقولي الف سلامه علي خالك صحيح مرحتش ليه. مع والداتك دة اختك اتصلت بيا وقالتلي دة مفيش حد في البيت تعالي صلحلي الحنفيه !!!
ومن هنا جالي زي صدمه معرفتش ارد وسكت
وطبعا روحت البيت مدلدل راسي في الارض ومعرفتش اتكلم معاها واقولها حاجه
تاني باكد ان القصه دي حقيقه مش من خيالي وانا سبب كبير من دخولي المنتدي هو صدمتي من اختي واللي حصلي منها وميولي للتحرر .. شكرا لاهتمامكم
واقع مؤلم
اسم الموضوع : اختي المطلقه جعلتني ديوث .. الجزء الثاني
|
المصدر : قصص سكس التحرر والدياثة