نهر العطش
نهر العطش لمن تشعر بالحرمان
دي قصة صديقي عصام وزوجته سهير ..
عصام صديقي من زمان وبعد ما اتجوزنا فضلت علاقتنا مستمرة واكثر انفتاحا ، وواتعدت مع مرور الزمن مرحلة الانفتاح ويتم سردها في وقت لاحق ..
وفي يوم كنا معزومين عندهم أنا وهناء ، سألتهم هناء وقالتلهم قولوا بصراحة ازاي بدأتو في العلاقة التحررية دي ، وأول تجربة كان شكلها أزاي ..
فضحكت سهير وهي بتبص على عصام .. وبدأو يحكولنا أول تجربة خاضوها ناحية التحرر ..
عصام وسهير أعمارهم دلوقتي في38 و 42 سنة .. وبقالهم متجوزين من 12 سنة ..
أوضاعهم المادية ممتازه وابدت القصة ، زي كتير من المتزوجين لما الملل بدأ يتسرب لحياتهم الجنسية ومرحلة الفتور رغم انهم عاطفيا بحبو بعض جدا ..
عصام كان أكثر ميول للتحرر من سهير اللي كانت بتجاريه عشان تغير من الرتابه .. فقرر انه يوقف الجنس نهائيا وبعد مرور اسابيع هي حست بده ، وبدت تقرا عن طريقة تقدر تغير بيها الملل وكده ، وانتهزت اول فرصة لعيد زواجهم وقالتله تعال نخلي عيد زواجنا المره دي مختلف ، قالها ازاي يعني قالتلو نطلع نتعشى بره ، ونعمل اي حاجه مجنونه الواحد نفسه فيها ،
وفعلا جه اليوم الموعود
سهير كانت لابسه فستان في قمة الشياكة بس كان قصير جدا ، حتى عصام قالها ده انتي لو قعدتي كلوتك حيبان
فقالتله ما تخافش وبعدين احنا اتفقنا على ايه .. المهم وهم في وسط العشا قامت سهير متزحزحه شويه من مكانها وموطيه تحت التربيزه ، عصام لما انتبه قالها في ايه ، قالتله في حاجه انا بعتهالك من تحت التربيزه خدها من سكات ، عصام مد ايده لما لامست ايدها واخد الحاجه
لقاها الكلوت الفتلة بتاع سهير ..
حطه في جيبه من سكات وضحك وقالها انت شكلك على الاخر ..
ضحكت و قالتله لو معترض قول ، وانا حتجنن اكتر واقلعلك ملط هنا
العشا انتهى بطريقة حلوه ، وقالتله تعال نتمشى في حديقتهم شويه ، وراحو متمشين ، وفي لحظه سهير قالتله شوف الورده الحلوه دي ، ووطت عشان تجيبها ، لما وطت عصام كان وراها ، شاف الفستان اترفع اكتر من اللازم وطيزها كله بقى في الطراوه بره ..
قام باصص حوليه لحد يشوفها ، وقام سخنان عليها واخدها ورا عمود مداري وهاك يا بوس وتقفيش ، ومفيش دقايق كان النيك شغال على ودنه ، وصوت محنتهم عمال يعلى ، بس عصام فجأة وقف وقالها تعالي ورا الشجر ، راحو بسرعه بس المفاجأة كانت انهم لقوا اتنين ملط خالص ، وشغالين ومنسجمين بس لما حسو بوجودهم اتنفضو وقالوا مين والراجل قام مبعد من وراها ..
الاضاءه كانت خفيفه حبيتين ، بس الراجل كان زبه قايم وواضح جدا انه على اخره ..
سهير وعصام التفتو وعايزين يمشو بسرعه من المكان والموقف المحرج ده ..
بس الاحراج كان في بدايته ..
لأن سهير كانت اتحركت بسرعه .. وطرف الفستان شبك في فرع شجره ما كانتش شايفاه ، وهوب سمعت الصوت اللي خلا قلبها يوقف ..
الفستان بقى في ناحية وهي وبقت في ناحية ، للحظه الموقف اتكهرب ، الراجل الغريب واقف عريان وزبه قدامه مترين ، ومراته بتحاول تشوف هدومهم المتبعتره فين ، وسهير واقفه عريانه ماعدا الستيانه .. عصام واقف مصدوم مش عارف يعمل ايه ..
اول حد اتحرك كان عصام اللي قالع الجكت ولبسهولها ، وهي كانت معترضه لأنه كان قصير ، وقالتله مش حيكفي ..
هنا الست التانيه اتحرت ناحيته وهي بتضحك عشان تخفف عليها ، وتقولهامعليش بتحصل ساعات ، واخدت جاكت جوزها الطويل ، ولبسته لسهير ، وقالتلها تعالي معايا احنا حاجزين غرفة فوق في الفندق ..حشوفلك فستان من عندي تروحي بيه ..
سهير كانت مذعوره ، والتفت لعصام اللي هز دماغه بالموافقه ..
حطت سهير الجاكت عليها واتاكدت انه مش مبين حاجه ، وطلعت مع الست الغرفه فوق ..
في الوقت ده كان الراجل لبس هدومه وطلع سيجاره وولعها ..
والتفت على عصام وهو بمدله سجاره وقاله ، شكلكم أول مره ..
ضحك عصام وهو برفض السجاره وبقوله مش أول مره لينا بره البيت ، بس أول مره نتحط في موقف زي ده ..
ومد ايده وبسلم على الراجل وقاله اسمي عصام ..
التاني عارف نفسه باسم جمال اللي قاله يا سيدي هي الحياة ايه غير شويه مواقف وحكايات ..
قعد عصام وجمال يدردشو مع بعض شويه وانسجمو في الكلام لحد ما قاطعهم صوت الموبايل بتاع جمال الي رد ..
الو ، ايوه ...... اممم حاضر حاضر ..
وقفل الخط ، وقال لعصام يلا قالوا منتظرننا فوق ..
عصام قاله مش عايزين نزعجكم اكتر من كده كفايه اللي حصل .
جمال قاله يا راجل .. وهي حتروح مني فين ..
طلع عصام وجمال عالغرفة فوق وخبطو الباب وفتحتلهم نسرين زوجة جمال ..
نسرين كانت جميلة جدا ، كانت مليانه شويه صدرها كبير بس من تحت نحيفه ، شعرها اسود بس عمله فيه خصل كتير بالازرق ، ووشامه تاتو على رقبتها ..
لما فتحت الباب كانت غيرت ملابسها ، ولابسه هوت شورت مع فنله رياضيه فتحة الجنب فيها واسعة جدا ومش لابسه ستيانه ..
عصام لما شاف المنظر ده رجع خطوه لوره ووشه جاب ألوان ، بس عينيه ما فارقتش حلمات نسرين اللي كانت واقفه وظهره جدا من ورا الفنله ..
جمال اخد المبادرة وقام ساحب عصام لجوه وهو بقول لنسرين ساعه عشان تفتحو الباب ..
ضحكت نسرين وهي بتقول اخدنا الكلام انا وسهير ونسيناكو ..
لما دخلو سهير كانت قاعده عالكنبه مقابل الباب ..
عيون عصام اتوسعت لما لقاها لابسه فستان بيتي قصير جدا ومفتوح كمان من الجوانب لعند نص بطنها، وفخادها كلها بره ، وفتحة صدره واسعه جدا لدرجة بزازها شويه وتقع بره الفستان ..
جمال اتسمر في مكانه وعيونه بتاكل سهير اكل ، وسهير كان بتبص على بنطلون جمال اللي بقى يتنفخ ..
عصام اول واحد اتكلم وقال لسهير انتو مش كنتي حتلبسي ونازلين وايه اللي ملبسك كده ..
ادخلت نسرين في النص وهي بتقول معليش دي غلطتي اصل كل الفساتين اللي عندي افتكرت اني نزلتها المغسله والباقي مش قدها ..
ومفيش غير فستاين البيت ، وكلمت المغسلة قالو ساعتين والملابس تكون جاهزه ..
قالها يعني مفيش يعني غير الفستان ده ..
وقتها انفجرت نسرين من الضحك هي وجمال ..
وعصام وسهير ببصولهم مستغربين ..
ولما هدءوا شويه ، جمال بقول لعصام ، بصراحه ده اكتر فستان محترم عندها في الدولاب .. انت ما شفتش الباقي

وشاورلهم انهم يقعدوا ، وراح صابب لكل واحد كاس واين ..
وقعدو يدردشو ويتعرفو على بعض اكتر ..
لما عدت ساعه كانو مخلصين زجاجتين واين ..
نسرين قالت انا بصراحه سخنت جدا وعايزه اقلع بس مكسوفه شويه ..
جمال ضحك وقلها مكسوفه ايه ده انتي اللي باين منك اكتر من اللي مغطياه ، شوفي فردة بزك اليمين طالعة من الفنلة ..
التفت بسرعه نسرين ولقت فعلا بزها طالعة بره الفنله وهي مش واخدها بالها ..
دخلتها بسرعه وهي بتقول لطلال ما تحترم نفسك ، ولا شكلك سكرت وحطلعهم عليا ..
جمال قالها يا ستي حقك عليا ، وبعدين ما تنفعليش كده قدام ضيوفنا ..
والتفت ناحية عصام اللي ماشالش عينيه من بزاز نسرين ..
قاله بتعرفو تلعبو ليدو ..
عصام قاله احنا مدمنين ليدو ..
قام جمال قال بس احنا نلعب فريق كل واحد ومراته .. واللي يكسب يشترط على التاني اللي عايزه ..
سهير قالت لأ انا محبش الشروط ..
نسرين قالت ولا أنا ..
بس اقولكو فكره ، الزوجين اللي يدخلوا اول حجرين في اللعبة الفريق التاني يقلع ملط ..
ولو فاز الفريق ، الفريق الخسران يكمل اللي كنا بنعمل فيه تحت ..
سهير وعصام اتوتروا وكل واحد فيهم بقى يبص للتاني ..
عصام قال موافق ، سهير قالت لأ ..
المهم قعدو يقنعو في سهير انها لعبة وتسليه وكده ، وحتى لو حصل سكس مش قدامهم حيدخلوا الغرفة جوه ..
المهم سهير وافقت وابتدا اللعب ..
سهير وعصامزكانو متفاهمين في اللعب جدا وحظهم كان نار ، وفعلا اول حجرين كان من نصيبهم انهم يدخلوهم ..
عصام كان فرحان فرحة *** صغير انهم كسبوا الجولة الاولى ..
وقالهم يلا نفذوا الشرط الاول ..
قام جمال قالع ملابسه وهو بقول لنسرين كله منك ، مش تركزي شويه ، نسرين قلعت ملط ..
وقعدت وهي بتقول العبرة في النهايات واللي حيكسب في الاخر ..
وابتدا اللعب مره تانيه ، في الوقت ده عصام مكنش مركز خالص لأن عينه كانت بتاكل جسم نسرين اكل ، وكل ما يلعب يبص على بزازها الكبيره وحلماتها النافره وجسمها الكيرفي ..
والناحية التانيه سهير كانت بتختلس النظر مره مره على جسم طلال الرياضي ، وتنزل تحت بنظره سريعه على زبه اللي كان نايم بهدوء بس عروقه ظاهره ..
ما انتبهوش هم الاتنين إلا لما طلال ضحك وهو بقول دوركم يا حلوين ..
انتبه مازن انهم خسروا جولة ..
فقام عصام وقف وبدا يقلع ووقف عريان قدامهم ، والتفتو على سهير اللي رفضت تقلع ..
نسرين قالت لها بطلي حركات ******* حتقلعي زينا وزي ما اتفقنا ..
سهير قالت طيب ممكن اغير الشرط ..
قالولها بصوت واحد لأ ..
قالتلهم انا مش حقلع ، ولو خسرنا انا وعصام حقلع ونعمل سكس في الصالة هنا وقدماكو ..
جمال ضحك وعيون نسرين اتوسعت وقالتلها انا موافقه يلا نكمل ..
وابتدا اللعب والكل مركز انه يكسب ، بس الحظ كان مايل لصالح نسرين وجوزها ..
واللي فازوا باكتساح في اللعبة ..
ساعتها عم السكوت ، واول من اتحرك كانت نسرين اللي هجمت على سهير وهي بتضحك وبتقول لها حتنفذي الشرط
وقعدت تشد في فستان سهير ، وسهير تحاول تشده منها ، ونسرين تصرخ في عصام وجمال وتقولهم ساعدوني ..
عصام جه من ورا نسرين وهو ماسك وسطها وبسحبها لي ورا وزبه راشق في طيزها ، هي حست بيه ..
من ناحيه جمال ما صدق هجم على سهير وبقى يشد في الفستان من الناحيه التانيه ..
وسهير بتقاوم وبتضحك ، بزازها كانو نطو بره الفستان ووبلعبو يمين ويسار .. ومفيش ثواني وكان الفستان متقطع لاجزاء .. مخلي سهير وراه قاعده ملط ..
مسكها عصام ونام عليها وهو بقولها الشرط شرط ..
وقعد يبوس فيها ويعض ودانها ويلعب ويمص في حلماتها لحد ما استوت ، وقام مدخل زبه كله فيها ..
وقتها كان جمال ونسرين بتفرجو ، وبعدها سخنو وبدو هم كمان يشتغلو مع بعض ..
وقفتهم نسرين وقالتلهم تعالو ندخل كلنا جوه السرير كبير ..
دخلوا جوه وقعدت سهير على السرير وعصام كان واقف وراها وواقف على الارض ، وزيه عمل جمال ..
وابتدو ينيكو فيهم ..
سهير ونسرين كانو متقابلين بالوش ..
واهاتهم وصراخهم عالي ، فجأة نسرين مسكت وش سهير اللي كان قدامها وباستها من شفايفها ..
سهير اتخضت في الاول ، بعدين بقت تستجيب ، وقعدو يقطعو شفايف بعض من البوس ..
في اللحظه دي جمال وعصام هدوا في النيك عشان يدوهم فرصه ..
وقام جمال مشاور لعصام انه يبدلوا اماكنهم ..
فراح عصام مطلع زبه بسرعه ، ورايح غارسه في نسرين ، وزيه عمل جمال ..
كل ده تم في ثواني ..
اول ما نتبهت نسرين قعدت تضحك ، اللي خلى سهير تنتبه ، وأول ما شافت عصام بنيك نسرين ، التفت بسرعة وشافت وش جمال وزبه غارسه فيها وشغال ينيك بسرعه ..
فضلو على الوضع يناوبو على بعض وينيكو بعض بكل الاوضاع والاشكال ، وفي الاخر تعبو وناموا ..
لما صحيوا الصبح سهير افتكرت نفسها كانت بتحلم ..
بس لما فتحت عنيها ، لقت طيزها لازق في طيز نسرين ، ووشها في صدر جمال وزبه نايم على فخادها ..
وعصام كان نايم جنب نسرين وحاضنها ..
كانت ليلة لا تنسى بالنسبالهم ، وبعد ما فطروا ودعوا بعض على أمل ان يلتقوا مره اخرى ويعيشو نفس الاجواء ..
ورجع عصام وسهير لبيتهم وهم متعجبين من سهرة العشاء العادية اللي انتهت بأجمل سكس
عصام صديقي من زمان وبعد ما اتجوزنا فضلت علاقتنا مستمرة واكثر انفتاحا ، وواتعدت مع مرور الزمن مرحلة الانفتاح ويتم سردها في وقت لاحق ..
وفي يوم كنا معزومين عندهم أنا وهناء ، سألتهم هناء وقالتلهم قولوا بصراحة ازاي بدأتو في العلاقة التحررية دي ، وأول تجربة كان شكلها أزاي ..
فضحكت سهير وهي بتبص على عصام .. وبدأو يحكولنا أول تجربة خاضوها ناحية التحرر ..
عصام وسهير أعمارهم دلوقتي في38 و 42 سنة .. وبقالهم متجوزين من 12 سنة ..
أوضاعهم المادية ممتازه وابدت القصة ، زي كتير من المتزوجين لما الملل بدأ يتسرب لحياتهم الجنسية ومرحلة الفتور رغم انهم عاطفيا بحبو بعض جدا ..
عصام كان أكثر ميول للتحرر من سهير اللي كانت بتجاريه عشان تغير من الرتابه .. فقرر انه يوقف الجنس نهائيا وبعد مرور اسابيع هي حست بده ، وبدت تقرا عن طريقة تقدر تغير بيها الملل وكده ، وانتهزت اول فرصة لعيد زواجهم وقالتله تعال نخلي عيد زواجنا المره دي مختلف ، قالها ازاي يعني قالتلو نطلع نتعشى بره ، ونعمل اي حاجه مجنونه الواحد نفسه فيها ،
وفعلا جه اليوم الموعود
سهير كانت لابسه فستان في قمة الشياكة بس كان قصير جدا ، حتى عصام قالها ده انتي لو قعدتي كلوتك حيبان


حطه في جيبه من سكات وضحك وقالها انت شكلك على الاخر ..
ضحكت و قالتله لو معترض قول ، وانا حتجنن اكتر واقلعلك ملط هنا

العشا انتهى بطريقة حلوه ، وقالتله تعال نتمشى في حديقتهم شويه ، وراحو متمشين ، وفي لحظه سهير قالتله شوف الورده الحلوه دي ، ووطت عشان تجيبها ، لما وطت عصام كان وراها ، شاف الفستان اترفع اكتر من اللازم وطيزها كله بقى في الطراوه بره ..
قام باصص حوليه لحد يشوفها ، وقام سخنان عليها واخدها ورا عمود مداري وهاك يا بوس وتقفيش ، ومفيش دقايق كان النيك شغال على ودنه ، وصوت محنتهم عمال يعلى ، بس عصام فجأة وقف وقالها تعالي ورا الشجر ، راحو بسرعه بس المفاجأة كانت انهم لقوا اتنين ملط خالص ، وشغالين ومنسجمين بس لما حسو بوجودهم اتنفضو وقالوا مين والراجل قام مبعد من وراها ..
الاضاءه كانت خفيفه حبيتين ، بس الراجل كان زبه قايم وواضح جدا انه على اخره ..
سهير وعصام التفتو وعايزين يمشو بسرعه من المكان والموقف المحرج ده ..
بس الاحراج كان في بدايته ..
لأن سهير كانت اتحركت بسرعه .. وطرف الفستان شبك في فرع شجره ما كانتش شايفاه ، وهوب سمعت الصوت اللي خلا قلبها يوقف ..
الفستان بقى في ناحية وهي وبقت في ناحية ، للحظه الموقف اتكهرب ، الراجل الغريب واقف عريان وزبه قدامه مترين ، ومراته بتحاول تشوف هدومهم المتبعتره فين ، وسهير واقفه عريانه ماعدا الستيانه .. عصام واقف مصدوم مش عارف يعمل ايه ..
اول حد اتحرك كان عصام اللي قالع الجكت ولبسهولها ، وهي كانت معترضه لأنه كان قصير ، وقالتله مش حيكفي ..
هنا الست التانيه اتحرت ناحيته وهي بتضحك عشان تخفف عليها ، وتقولهامعليش بتحصل ساعات ، واخدت جاكت جوزها الطويل ، ولبسته لسهير ، وقالتلها تعالي معايا احنا حاجزين غرفة فوق في الفندق ..حشوفلك فستان من عندي تروحي بيه ..
سهير كانت مذعوره ، والتفت لعصام اللي هز دماغه بالموافقه ..
حطت سهير الجاكت عليها واتاكدت انه مش مبين حاجه ، وطلعت مع الست الغرفه فوق ..
في الوقت ده كان الراجل لبس هدومه وطلع سيجاره وولعها ..
والتفت على عصام وهو بمدله سجاره وقاله ، شكلكم أول مره ..
ضحك عصام وهو برفض السجاره وبقوله مش أول مره لينا بره البيت ، بس أول مره نتحط في موقف زي ده ..
ومد ايده وبسلم على الراجل وقاله اسمي عصام ..
التاني عارف نفسه باسم جمال اللي قاله يا سيدي هي الحياة ايه غير شويه مواقف وحكايات ..
قعد عصام وجمال يدردشو مع بعض شويه وانسجمو في الكلام لحد ما قاطعهم صوت الموبايل بتاع جمال الي رد ..
الو ، ايوه ...... اممم حاضر حاضر ..
وقفل الخط ، وقال لعصام يلا قالوا منتظرننا فوق ..
عصام قاله مش عايزين نزعجكم اكتر من كده كفايه اللي حصل .
جمال قاله يا راجل .. وهي حتروح مني فين ..

طلع عصام وجمال عالغرفة فوق وخبطو الباب وفتحتلهم نسرين زوجة جمال ..
نسرين كانت جميلة جدا ، كانت مليانه شويه صدرها كبير بس من تحت نحيفه ، شعرها اسود بس عمله فيه خصل كتير بالازرق ، ووشامه تاتو على رقبتها ..
لما فتحت الباب كانت غيرت ملابسها ، ولابسه هوت شورت مع فنله رياضيه فتحة الجنب فيها واسعة جدا ومش لابسه ستيانه ..
عصام لما شاف المنظر ده رجع خطوه لوره ووشه جاب ألوان ، بس عينيه ما فارقتش حلمات نسرين اللي كانت واقفه وظهره جدا من ورا الفنله ..
جمال اخد المبادرة وقام ساحب عصام لجوه وهو بقول لنسرين ساعه عشان تفتحو الباب ..
ضحكت نسرين وهي بتقول اخدنا الكلام انا وسهير ونسيناكو ..
لما دخلو سهير كانت قاعده عالكنبه مقابل الباب ..
عيون عصام اتوسعت لما لقاها لابسه فستان بيتي قصير جدا ومفتوح كمان من الجوانب لعند نص بطنها، وفخادها كلها بره ، وفتحة صدره واسعه جدا لدرجة بزازها شويه وتقع بره الفستان ..
جمال اتسمر في مكانه وعيونه بتاكل سهير اكل ، وسهير كان بتبص على بنطلون جمال اللي بقى يتنفخ ..
عصام اول واحد اتكلم وقال لسهير انتو مش كنتي حتلبسي ونازلين وايه اللي ملبسك كده ..
ادخلت نسرين في النص وهي بتقول معليش دي غلطتي اصل كل الفساتين اللي عندي افتكرت اني نزلتها المغسله والباقي مش قدها ..
ومفيش غير فستاين البيت ، وكلمت المغسلة قالو ساعتين والملابس تكون جاهزه ..
قالها يعني مفيش يعني غير الفستان ده ..
وقتها انفجرت نسرين من الضحك هي وجمال ..
وعصام وسهير ببصولهم مستغربين ..
ولما هدءوا شويه ، جمال بقول لعصام ، بصراحه ده اكتر فستان محترم عندها في الدولاب .. انت ما شفتش الباقي


وشاورلهم انهم يقعدوا ، وراح صابب لكل واحد كاس واين ..
وقعدو يدردشو ويتعرفو على بعض اكتر ..
لما عدت ساعه كانو مخلصين زجاجتين واين ..
نسرين قالت انا بصراحه سخنت جدا وعايزه اقلع بس مكسوفه شويه ..
جمال ضحك وقلها مكسوفه ايه ده انتي اللي باين منك اكتر من اللي مغطياه ، شوفي فردة بزك اليمين طالعة من الفنلة ..
التفت بسرعه نسرين ولقت فعلا بزها طالعة بره الفنله وهي مش واخدها بالها ..
دخلتها بسرعه وهي بتقول لطلال ما تحترم نفسك ، ولا شكلك سكرت وحطلعهم عليا ..
جمال قالها يا ستي حقك عليا ، وبعدين ما تنفعليش كده قدام ضيوفنا ..
والتفت ناحية عصام اللي ماشالش عينيه من بزاز نسرين ..
قاله بتعرفو تلعبو ليدو ..
عصام قاله احنا مدمنين ليدو ..
قام جمال قال بس احنا نلعب فريق كل واحد ومراته .. واللي يكسب يشترط على التاني اللي عايزه ..
سهير قالت لأ انا محبش الشروط ..
نسرين قالت ولا أنا ..
بس اقولكو فكره ، الزوجين اللي يدخلوا اول حجرين في اللعبة الفريق التاني يقلع ملط ..
ولو فاز الفريق ، الفريق الخسران يكمل اللي كنا بنعمل فيه تحت ..
سهير وعصام اتوتروا وكل واحد فيهم بقى يبص للتاني ..
عصام قال موافق ، سهير قالت لأ ..
المهم قعدو يقنعو في سهير انها لعبة وتسليه وكده ، وحتى لو حصل سكس مش قدامهم حيدخلوا الغرفة جوه ..
المهم سهير وافقت وابتدا اللعب ..
سهير وعصامزكانو متفاهمين في اللعب جدا وحظهم كان نار ، وفعلا اول حجرين كان من نصيبهم انهم يدخلوهم ..
عصام كان فرحان فرحة *** صغير انهم كسبوا الجولة الاولى ..
وقالهم يلا نفذوا الشرط الاول ..
قام جمال قالع ملابسه وهو بقول لنسرين كله منك ، مش تركزي شويه ، نسرين قلعت ملط ..
وقعدت وهي بتقول العبرة في النهايات واللي حيكسب في الاخر ..
وابتدا اللعب مره تانيه ، في الوقت ده عصام مكنش مركز خالص لأن عينه كانت بتاكل جسم نسرين اكل ، وكل ما يلعب يبص على بزازها الكبيره وحلماتها النافره وجسمها الكيرفي ..
والناحية التانيه سهير كانت بتختلس النظر مره مره على جسم طلال الرياضي ، وتنزل تحت بنظره سريعه على زبه اللي كان نايم بهدوء بس عروقه ظاهره ..
ما انتبهوش هم الاتنين إلا لما طلال ضحك وهو بقول دوركم يا حلوين ..
انتبه مازن انهم خسروا جولة ..
فقام عصام وقف وبدا يقلع ووقف عريان قدامهم ، والتفتو على سهير اللي رفضت تقلع ..
نسرين قالت لها بطلي حركات ******* حتقلعي زينا وزي ما اتفقنا ..
سهير قالت طيب ممكن اغير الشرط ..
قالولها بصوت واحد لأ ..
قالتلهم انا مش حقلع ، ولو خسرنا انا وعصام حقلع ونعمل سكس في الصالة هنا وقدماكو ..
جمال ضحك وعيون نسرين اتوسعت وقالتلها انا موافقه يلا نكمل ..
وابتدا اللعب والكل مركز انه يكسب ، بس الحظ كان مايل لصالح نسرين وجوزها ..
واللي فازوا باكتساح في اللعبة ..
ساعتها عم السكوت ، واول من اتحرك كانت نسرين اللي هجمت على سهير وهي بتضحك وبتقول لها حتنفذي الشرط


وقعدت تشد في فستان سهير ، وسهير تحاول تشده منها ، ونسرين تصرخ في عصام وجمال وتقولهم ساعدوني ..
عصام جه من ورا نسرين وهو ماسك وسطها وبسحبها لي ورا وزبه راشق في طيزها ، هي حست بيه ..
من ناحيه جمال ما صدق هجم على سهير وبقى يشد في الفستان من الناحيه التانيه ..
وسهير بتقاوم وبتضحك ، بزازها كانو نطو بره الفستان ووبلعبو يمين ويسار .. ومفيش ثواني وكان الفستان متقطع لاجزاء .. مخلي سهير وراه قاعده ملط ..
مسكها عصام ونام عليها وهو بقولها الشرط شرط ..
وقعد يبوس فيها ويعض ودانها ويلعب ويمص في حلماتها لحد ما استوت ، وقام مدخل زبه كله فيها ..
وقتها كان جمال ونسرين بتفرجو ، وبعدها سخنو وبدو هم كمان يشتغلو مع بعض ..
وقفتهم نسرين وقالتلهم تعالو ندخل كلنا جوه السرير كبير ..
دخلوا جوه وقعدت سهير على السرير وعصام كان واقف وراها وواقف على الارض ، وزيه عمل جمال ..
وابتدو ينيكو فيهم ..
سهير ونسرين كانو متقابلين بالوش ..
واهاتهم وصراخهم عالي ، فجأة نسرين مسكت وش سهير اللي كان قدامها وباستها من شفايفها ..
سهير اتخضت في الاول ، بعدين بقت تستجيب ، وقعدو يقطعو شفايف بعض من البوس ..
في اللحظه دي جمال وعصام هدوا في النيك عشان يدوهم فرصه ..
وقام جمال مشاور لعصام انه يبدلوا اماكنهم ..
فراح عصام مطلع زبه بسرعه ، ورايح غارسه في نسرين ، وزيه عمل جمال ..
كل ده تم في ثواني ..
اول ما نتبهت نسرين قعدت تضحك ، اللي خلى سهير تنتبه ، وأول ما شافت عصام بنيك نسرين ، التفت بسرعة وشافت وش جمال وزبه غارسه فيها وشغال ينيك بسرعه ..
فضلو على الوضع يناوبو على بعض وينيكو بعض بكل الاوضاع والاشكال ، وفي الاخر تعبو وناموا ..
لما صحيوا الصبح سهير افتكرت نفسها كانت بتحلم ..
بس لما فتحت عنيها ، لقت طيزها لازق في طيز نسرين ، ووشها في صدر جمال وزبه نايم على فخادها ..
وعصام كان نايم جنب نسرين وحاضنها ..
كانت ليلة لا تنسى بالنسبالهم ، وبعد ما فطروا ودعوا بعض على أمل ان يلتقوا مره اخرى ويعيشو نفس الاجواء ..
ورجع عصام وسهير لبيتهم وهم متعجبين من سهرة العشاء العادية اللي انتهت بأجمل سكس
اسم الموضوع : لعبة ليدو
|
المصدر : قصص سكس التحرر والدياثة