• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحرمان والظلم | قصص سكس محارم هتخلي كسك ينقط عسل!

الولد الشقي

نسوانجي محترف
إنضم
May 25, 2025
المشاركات
3,551
التفاعل
271
النقاط
83
اكنت متعب جدا فنا اعمل في وحدة صحية في ريف الصعيد وليس لي علاقات مع احد وكلامي قليل جدا مع الناس ومعزول خوفا من عاداتهم وطباعهم وفي يوم وانا اغادر الوحدة في الثانية ظهرا دخلت نوال وهي في الثلاثينات طويله جسم ممتلئ وجمال عالي وكلها رقة وتبكي تفضلي مالك جلست وانا مرهق جدا اريد الذهاب للمنزل قالت انا ضحية المجتمع دا ومحتاجة فقط حد يسمعني عندك فرصة ترددت وقلت لها غدا الصباح قالت انا من هنا بس متزوجة خارج المحافظة ويمكن اسافر بكرة ولا بعدو وماعنديش فرصة الا اليوم طيب جلست على مضض اسمع
انا نفسي حد يسمعني انا كنت بنت مدلعة جدا وانا صغيرة ولي اختان الكبيرة تزوجت وكالعادة ابن عمي عاوز يتجوزني بس انا مش راضية وابي مش عاوز كمان ورفضه واتغاظت العيله كلها ووقفو ضدنا وتوفت امي ووالدي قال اول واحد يجي يخطبك غير ابن عمك هوافق المهم جه شخص وخطبني ووافق ابي وتزوجته وياريت كنت مت احسن وانفجرت في البكاء هديتها وبعض الماء والعصير وكملت دا شخص حيوان غير متعلم ولا يفهم وعندة الست مثل الجاموسة تحمل وتولد بس حتى ليله الدخله رفضت محاولاته لينام معي ربطني في السرير ونام معي بالقوة ودا عملي حاله مرارة وقرف منه وضاق بنا الحال هنا وسافرنا محافظة اخري يشتغل فيها وكنت منتهى التعب النفسي منه انا اجتماعية واحب الناس وهو زي البيهم حتى مع كل الناس والكل بيعيروني به حاولت كثيرا اعلمة نفسي يكون حنين وزي الرجاله نحكي ونهزر ونضحك وانا اديلع عمري كله بس دا حيوان حتي لما يحب يعمل حاجة زي البيهم ومجرد ما يخلص يترمي ينام انا خلاص مليت وعاوزة انتحر وفكرت في كدا كام مرة وتعبت نفسيا وبدنيا قويل اعمل اية ريحني عاوزة حل وإلا هنتحر ويكون ذنبي في رقبتك
انا همشي الان ودا رقمي وايملي وحاول تكلمين لو كنت انا عايشة المهم هديتها وحاولت افهمها وابعد عنها فكرة الانتحار
يا ست الكل انيت جميله فعلا وحلوة وبتفكري كويس وعندك احساس عالي وكلك ذوق مشكله زوجك دي تتحل بسهوله بس المهم انيت حرام تعملي كدا معقول تتنتحري كدا انا هزعل ومن باب المجالمه قلتلها انيت اليوم جيتي عندي واصبحتي صحبتي معقول حد ينتحر ويسيب صاحبة كدا لعلمك انا من اول ما شفتك وانجذبت ليكي وحاسس هنكون اصحاب المهم كلام كتير حتى اثنيها عن فكرة الانتحار حاولت احببها في الحياه لقيت وشها نور وضحكت قوي وعنيها الواسعتين تتفرسني من كل مكان وقالت تعرف اول مرة اسمع كلام حلو من حد محترم وبجد انا عنيك شتني ليك وسمعت كلام كتير من بنات البلد عند وكلهم بيحبوك وانتا بتتقل عليهم قلتلها لا اولا دي مهنتي وكمان عادات الصعيد زي الزقت مش هاتفهم طبيعة شغلي قالت طيب انا مش بكذب عليك انا صادقة وبجد انا حبتك من غير ما اشوفك تعرف من اول ما جيت من اسبوع وكل الستات بتكلمو عليك وانك محافظ كدا بس انا اليوم بجد فرحانة اني عجبتك وانك هتساعدنيوعموما خليك تروح الان وبكرة هجيلك
تاني يوم جت وفي احسن لبس ومالكة فعلا ومعها الحيوان جوزها دخلت وكانت ساكته تقصد اني اشوف جوزها واحس بمدي معناتها
تكلم معي وقال دي كل شوية بحاله وبتعملي مجنونه شوية ومن ساعت ما ابوها مات مش عارف الوي عليها خط وزي الجاموسة في تصرفها حسيت اني امام حيوان بكل المقاييس وكمان لم يحترم المكان وكان بيشتمها وقالي شوف هيا بتقول الدكتور عارف ال عندي اصل دي يا دكتور بنت كلب وسخة ما تمشيش إلا بالضرب انا زهلت المهم خدته وحدة وقلت له عيب تشتمها كدا دي مراتك ولازم تكون معاها كويس وكلام كتير دون استجابة المهم قالي شوف احنا هنسافر اليوم وشوفلك حل معها ليها سنتين مانعا نفسها مني ( يعني ما فيش سكس بيهم ) انا زهقت ومش هطلقها وهعمل كل حاجة ولعلمك نسوان كتير يتمنو ني فاكر نفسة جميل ولا حلو المهم مشيو وبعد ساعة اتصلت شفت يا دكتور الحيوان ال انا عايشة معاه حاول تساعدي اتكلمت معها كلامك كويس وكانت فرحانة جدا وسافرو وبدات اراسلها على الايميل وهو لا يفهم في نت ولا غيرو وكانت كل ما اكلمها كلام حلو تسيح وتهيج
مرة كنت بكلمها قالتي شوف انا الان عريانة في الاوضه وحدي وبسمع كلامك بسخن جدا وهتجنن من كلامك تعرف تريحني ازي قالت كلمين كانك بتنيكيني
سخنت وبدات اتكلم معها كانت هتجنن بجد ومبسوطة واستمر الحال كدا شوية وبعدين اشتترت كاميرا وبقيت اشوفها وانيكها في النت وكانت تتمتع جدا سالتها لية منعتي نفسك عن جوزك قالت مرة كنت برة في السوق لقيتة جاب وحدة بياعة زباله زيه وبينيكها في حجرتي وعلى فرشي من يومها منعت نفسي عنه
واسمر الحال كام شهر وحدثت الثورة 25 يناير ونقلوني محافظة تانية ولم اتوقع ان تكون هيا هنا وكنت اسكن في شقة وحدي طبعا وفي يوم حوالي الرابعة عصرا كنت نايم واذا بالباب يدق فتحت وهيا امامي دخلت وبدون مقدمات حضنتني ولقيتي باكل شفايفها وكل حتة فيها وجلست قالت انتا هنا وانا معرفش غير لما شفتك من اسبوع وسالت كل الناس لحد ما عرفت شقتك والحيوان جوزي كان نفسة نسافر البلد رفضت وهوا سافر اليوم الظهر جيت لك جري شوف انا 15 سنة الان تعبانة وانتا هتريحني وخليني على راحتي معاك انتا كل حياتي وقلعت كانت راحت الكوافير وشايله الشعر وجسمها مرمر يجنن اي حد وبدات تحضني وتمص زبي بشراهة وكسها عمال ينقط ولحستو وهيا في قمة الهيجان وتتراجني اشتمها واضربها لانها بتهيج كدا بدات اضربها واقولها يلا يا لبوة نامي تقول اضرب جامد واشتم ارجوك يلا يا متناكة يا بنت الوسخة كمان انتي لبوة وعلقة تقول اه وجيت اجيب توبس عازل قالت ارجوك عاوز زبك بدون حاجة يلا نيك اللبوة نيكني كسب من سنتين نسي النيك يادوب دخلت زبي فيها شخرت قوي وصوتها عالي وانا حاسس بزبي في جمر كسها سخن وعمال ينزل حمم بركانية وانا عمال انيك واحط صباعي في طيزها ولحد ما قربت جيت اشيلو قالت لا طيب يلا خلي في طيزي واول مرة تتناك فيها حطيت كريم وبدات ادخل راسو وهيا هتتجنن ودخل زبي في طيزها لقيتها زي الفرن وهيا هتتجنن يلا نيكني قوي اهري طيزي نزل فيها بصراحة ما استحملش الحرارة نزلت فيها كتير وهيا حاسة بيهم جوا وخرجتو مسكتو تمص فية وتبلع اللبن تعرف لبنك حلو قوي وطعمو زي العسل قلتها ريحي شوية ودخلت اخدت دوش واخدت حبة فيراجرا وخليتها اخدت دوش وجت بدات تلحس كل جسمي ووتمص بشراهة وبدات نيك فيها ساعتين وهيا جابت اكتر من 5 مرات ومش عاوزة تبطل بكل طريقة وكل وضع وبعدين نامت سيبتها ونمت وصحينا نيك للصبح بكل حاجة قلت لي شوف انا ادفع عمري كله واقضي معك اسبوع قلتلها لا صعب تباتي هنا تاني كل يوم تعالي وبقيت معها اسبوع عسل لحد ما جاء جوزها وكانت تمر كل يومين او ثلاته انيكها وتمشي شهرين ونقلوني القاهرة وقطعت معها الان بس بجد نفسي اقبلها ولو مرة واحدة
 
عودة
أعلى