• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مغامراتي (اول مره اتناك بالفلوس) _ السلسلة الثانية _ حتي الجزء الثاني

رانداا

شرموطة نسوانجي
إنضم
Mar 22, 2025
المشاركات
3,421
التفاعل
319
النقاط
83
الإقامة
منتديات نسوانجي
اهلا بكم من جديد .. بعد كتابتي السلسله الاول وجدت نفسي في الكتابه اي إن كان ما اكتبه طلما نال اعجابكم وحصلت على التشجيع الكافي اضمن به وقود إشعال شغفي قررت استكمل السلسله الثانيه من قصتي .. التي أصبحت جنسيه واجتماعية عن تفاصيل حياة حنين ...

مغامراتي ... اول مره اتناك بالفلوس .

بصراحه فكرت كتير اغير عنوان القصه لكن لقيته هيغير في هويه القصه .. لذلك سوف تكتمل بنفس الاسم ونفس الأسلوب وتشجيعم هو السبب الوحيد ..

تنويه بسيط معلش لو انت اول مره تقراء القصه لازم ترجع للسلسله الاولي عشان تفهم طبيعه القصه وتسلسل الاحداث بالشكل الصحيح ..

من هنا نبداء............

الجزء الأول

صحيت تاني يوم من بدري اخدت دوش وعملت تشطيف لكسي بمايه ساخنه بالمطهر واخدت العلاج كله ولبست وقولت اروح لماما عشان كانت تعبت اكتر من الاول بحكم السن ولسه اخواتي جبله الاتنين مفيش حد بيملاء حتى زجاج المايه في الثلاجه وانا ماشيه من الاحتكاك كسي مان بيوجعني بس صممت اني لازم اروح لها جهزت الفطار وفطرت معاهم كالعاده وخلصت كل مصالح البيت لماما وعلى الظهر مشيت من عندهم مش عرفت ماما اني كشفت خاصه نسا عشان جوزي مش موجود معايا وممكن تشك وتزعل ...

روحت الشقه من التعب خلعت كل لبسي ونمت على السرير عريانه ملط بعد ما اخدت العلاج تاني ونمت تاني كنت بتعب من العلاج وجسمي اوردي كنت مهمده وعندي خمول رهيب على العصر صحيت على صوت الفون ايمن كلمني اطمن عليا وقعد يحكي بطولات يوم الخميس واد ايه وحشاه وانه هيكسر السرير من الي هيعمله ..وفكرني بذكريات اخر مره لما شربت معاه سجاير وحشيش ..

دموعي نزلت وانا بكلمه عشان موجوعه من ناحيه ومن ناحيته تانيه صعبانه عليا نفسي انه بعيد عني ومن ناحيه تانيه عشان هو مبهدل نفسه عشاني وعشان يقدر يقفل بوقي من الاهانه ليه ليل نهار بسبب قله شغله وبالرغم من انه خريج هندسه ايوه جوزي ايمن مهندس وأهله معلمينه كويس خلاف ذكائه وتفكيره بالرغم من انه ابن ناس ومع ذلك قبل انه يشغل فرد أمن لحد ما يلاقي شغل مناسب ..

ايمن حس باني مش مظبوطه وان في حاجه قفلت في وشه ودخلت الحمام غسلت وشي وبصيت في المرايه وقعت أخبط خدي شمال ويمين لازم ابقى جامده ومش يحس بحاجه ده مهما كان في غربه وعشاني خرجت من الحمام لقيته بيكلمني تاني فتحت عليه وقولت الشبكه وقلبت المكالمه ضحك عشان مش يحس باني تعبانه او ممكن انكد عليه بسببي وقعدت انا كمان اقوله وحشني ونكسر الدنيا على أمل التمني اني اكون اتحسنت.

قفلت مع ايمن وانا مبسوطه مودي بقى احسن شوي منار كلمتني انها جايه تقعد معايا شوي قومت لبست كاش مايوه من غير ما البس كلوت عشان امتصاص المرهم الجلد والشفرات تشربه كله مش البانتي وانتظرتها فعلا جات قالت جعانه دخلنا عملنا بيض وجبنه كنت محرمه الطبيخ في البيت لحدما ايمن يجي كنت مش بعرف اكل لقمه من غيره اكلنا وعلمنا شاي وولعنا سجاير شربنا بتاع عشر سجاير وانا بقيت بشرب بشراهه بنت وسخه وبقيت ادمنتها مش زي زمان كنت برجع من ريحتها ..

منار كلمت زبون والتاني والثالث وعملت مكالمات سكس فون وانا قاعده بضحك على الخول الي نزل من صوتها وهي بتمثل عليه وخلته حول لها كارت شحن ٥٠ جنيه وهي قاعده رجل على رجل وبتضحك كانت عجباني جدا شخصيه منار واد ايه هي مش بيضحك عليا ولا يقدر ياخد مها حق ولا باطل كملت مكالمتها كلها وكان عندها تاني يوم الأربعاء وبعده الخميس يكون ايمن وصل لي بالسلامه .

عرضت عليا منار اروح معاها مشوار بكره احسن من القعده في البيت ومنها اسليها في الموضوع واليوم يعدي بعد استغراب كتير مني ازاي يحصل ونا موجوده معاها اقنعتني بالطريقه مش رفضت ومش وافقت قولت بكره اشوف وارد عليكي اشوف هعمل ايه الاول في القرف الي انا فيه ده الاتهاب بيخف بس بطئ اوي قالت لي المهم انه بيخف وعلى بكره الأمور كلها هتبقى تمام وترجعي للملاعب تاني يا نونه .

مشيت من عندي منار وانا تابعت بالعلاج مع كل فرصه عشان ابقى كويسه كملت روتين يوم عادي من غير فون خالص ولا كلمت ام خالد ولا مصطفي ولا محروس اليوم عدى عليا بطيء جدا جدا شغلت التلفزيون زهقت دخلت انام زهقت كل يوم ملل في ملل لحد ما اخر الليل كلمت ايمن زي كل يوم ونمت على الساعه ١٢ مثلا.

قرب الفجر لقيت الفون بيرن عليا قومت مفزوعه لقيت منار بتتصل عليا شميت ريحه نجاسه مش رضيت افتح جوزي مش موجود معايا ومش عندي شغل وفي نفس الوقت موجوعه مش هقدر المسه ولو فتحت عليها وسمعت صوت نيك هبقى هايجه واغير على الفاضي .

قفلت الفون خالص بعد ما الرنه خلصت وكملت نومي لحد الصبح عملت روتيني اليومي عند ماما وعلاجي وكل حاجه لحد الظهر وروحت شقتي تاني دخلت اخد دوش وبحسس على كسي لقيته مفيش وجع ولا هرش زي الاول قولت اتفحص نفسي وقعدت على قاعده الحمام وشوفت الشفرات فعلا بقى لونها بني فاتح وبداء يبقى اسود عرفت ان العلاج اشتغل والاحمرار بقى مفيش زي ما قالت الدكتوره إسراء بالضبط هيقلب اسود وفي المتابعه هبقى اكتب لكي علاج تفتيح ترجعي زي الاول ..

اخدت الدوش بتاعي ولبست حاجه خفيفه وقولت انام شوي فعلا خلاص هروح في النوم لقيت منار بتكلمني عايزه مني اروح معاها ونضيع وقت بعد نقاش كتير خلاص اقتنعت وقومت لبست زي ما قالت عبايه عاديه وطرحه محترمه ونزلت لها روحت عندها يدوب وصلت وقعت اخد نفسي من السلم لقيت ايمن اتصل عليا وانا بكلمه منار تعمدت تعلي صوتها عشان ايمن يطمن اني عندها وشغاله ...

وفعلا ايمن سألني وجاوبته وقولت له بكره انا اجازه عشانك يا روحي مش تتأخر عليا قفلت مع ايمن ونزلنا انا ومنار ركبنا توك توك لحد الطريق الرئيسي وركبنا ميكروباص نزلنا محطه في شارع فيصل اسمها س وركبنا توك توك تاني نزلنا في منطقه شعبيه هناك زي م تكون عارفه المكان وجات فيه كتير طلعنا عماره من غير بواب الدور الثالث تقريبا ودخلنا قعدت يستغرب ويسلمها انتي هتروقي عليا جايبه معاكي بطل والكلام ده قالت له لاء دي الجمهور جايه تتفرج وبس عطلانه عليها الدوره والدم مغرقها من تحت اهمد بقي.

كلمني شوي وعرف اننا أصحاب وكانت عينه مني بس كنت متفقه مع منار انه مستحيل وكنا متفقين على اني مفيش نيك معايا ولعنا سجاير كلنا وبعد ربع ساعه الجو سخن بنهم قالها طيب ايه هيحصل إزاي صحبتك قاعده قالت له سيبك منها كأنها مش موجوده.

سحبها من ايدها ودخل اوضه جوه وانا قاعده مكاني وحاسه بصداع رهيب زي ما تكون طالع لي قرون من الموقف الزفت الي انا فيه حسيت اني عرصت على نفسي باني قاعده وهو دخل بيها جوه وانا زي الخرونجه قاعده بره شربت اكتر من سجاره ولعه من التانيه .

بعد ما دخلوا جوه مفيش خمس دقايق وانا سامعه صوت الرزع والنيك واهات منار تحت زوبر الزبون طبعا متخيله الاوضاع وبحرق في نفسي بس مفيش في ايدي غير اني اقعد استني لحد ما يخلص معاها .

تلت ساعه لقيت منار بتسرخ على آخرها وصوتها مسمع الشقه كلها وصوت الرزع كأنه داخل ودني مش في اوضه جانبي حسيت ان حلماتي نشفت اوي وبقيت بارزه وكسي بقى رطب بس مسكت نفسي بالعافيه منار جوه بتشتم وتسب وتشخر وصوت رزع نازل فيها وصوت خبط على جسم زي ما يكون بيضربها سبانك على طيزها .

الصوت وقف مره واحده عرفت انه خلص معاها دقيقتين ولقيت منار خارجه عدت عليا وبتضحك دخلت الحمام الناحيه التانيه كانت ملط دخلت وطلعت دخلت الاوضه تاني هي دخلت ولقيت الزبون التاني طلع لابس بوكسر بس زوبره كان لسه واقف نص دخل الحمام معرفش عمل ايه التاني وخرج دخل الاوضه التاني .

خمس دقايق ولقتهم الاتين خارجين عليها منار قالت لي عينه منك وعايز يجربك مره ايه رايك وافق بس مش مبسوطه مودي كان زفت بسبب الي حصل منار رغت في كلام كتير نسيته المهم اتفقنا اني لما اصحي هبقى اجي مره مع منار واخد الي انا عايزاه منار أخد ٤٠٠ جنيه ونزلنا ركبنا نفس الموصلات عرضت عليا فلوس مش رضيت انا كنت رايحه اضيع وقت ..

منار اشترت علبتين سجاير وحده ليا ووحده ليها انا روحت عند ماما اتعشى معاهم واعرف ماما ان من بكره ايمن جاي ومش هقدر اجي لحد ما يسافر تاني بالسلامه منار ركبت وروحت وانا وصلت عند ماما عملت معاها العشا واكلنا واخويا حسام وصلني على اخر السهره ..

خلصت كل التزاماتي وروتين يوم كزوجه وحيده دخلت طلعت الف جنيه عشان اديه ل ايمن عشان اكيد انا بشتغل ولازم يكون معايا فلوس وكان معايا فكه بتاع ٣٠٠ جنيه بصرف منهم كلمت ايمن الي كان حرفيا حاسه انه هيموت ويبقى معايا وبيعد الثواني عشان ينزل القاهره باسرع وقت وعرفني انه هيركب قبل الفجر عشان يكون عندي العصر بالكتير.

قفلت مع ايمن عشان انام كويس وفعلا نمت وقفلت الفون صحيت تاني يوم على الساعه ١٠ كنت عرفت ماما اني هجهز البيت عشان ايمن كلمت ايمن عرفني انه في الطريق قومت غسلت وشي واكلت سندوتش جبنه عشان العلاج ولبست ترينج كات واشتغلت في الشقه ترويق وتنظيف لحد العصر اتصلت على ايمن قال لسه ادامه شوي بسبب التفتيش في الطريق كتير ...

قولت فرصه نزلت اشتريت تسالي فول ولب وكاجو وشويه تسالي مشكله واشتريت فاكهه كام نوع مش فاكره بس كان فيهم عنب وتفاح واشتريت فرخه ونص كيلو لحم وفردتين حمام وشويه الخضار بتعهم .

روحت البيت اشتغلت في الطبيخ خلصت كل حاجه وكل شوي ايمن انا خلاص على وصول خلاص قربت لحد ما فونه فصل وبقى مغلق من الزن بتاعي خلصت كل الاكل حمام ولحمه وفراخ وبطاطس وارز وسلطه وشبسي عملت كل حاجه بيحبها وطبعا كنت عامله جسمي من دعاء مفيش كام يوم كنت حلوه .

خبيت العلاج في مكان بعيد عن عين ايمن ودخلت اخدت دوش جامد وعملت دوش مهبلي ومش اخدت العلاج عشان ايمن اكيد مش هينفع اقوله تعبانه لبست عبايه بيتي ربع كم مقسمه بالملي على تفاصيل جسمي وكل شوي البس الخمار اشوفه في البلكونه وادخل لحد ما زهقت العشا خلصت والساعه بقيت ٩ وهو لسه مش جه .

الساعه ١٠ بعد ملل كبير وانتظار وقت كبير لقيت الجرس بيرن جريت زي المجنونه على الباب اول ما لمست أكره الباب فتحتها بسرعه البرقع .

واول ما فتحت الباب حصلت مفاجأه لم تكن على البال ........

يتبع ......

الجزء الثاني

اول ما فتحت الباب وانا بضحك وقلبي بيدق جامد اوي وعامله فل ميكب ولابسه عبايه اخف من ورقه البفره ونص بزازي طلع بره من الجري لقيت واحد صاحبه اول ما شوفته قلبي اتقبض ورجعت تاني جوه الباب وقفلته نص قفله وبقيت بكلمه وانا مش قادره افتح عيني في عينه .

سألني عن ايمن قولت له لسه مش جه قالي غريبه انا جاي المفروض انه وصلت من بدري معلش مكنتش اعرف انه مش هنا ونزلت وانا قفلت الباب ووقفت وراه انفخ واخد نفسي وسندت ظهري على الباب وروحي خلاص بتخرج مني ونفسي كان بدأت تصعب عليها .

رجعت تاني قعدت مكاني وبعد نص ساعه لقيت الجرس والباب بيخبط كتيييير جريت برضه بنفس الشغف بس المره دي سألت مين عرفت انه ايمن فتحت الباب لقيت ايدي حول رقبته وحضنه اويييي وبقيت ببوسه كأنه ابني ابويا واخويا اتعلقت في رقبته زي العيال الصغير دخل بيا ورمي الشنط وقفل الباب برجله وراه وانا واخده في باطي مش عايزه انزل هو كمان زنقني في الباب وقعد يبوس فيا ويحضن اوي اوي لحد ما عدي خمس دقايق مسحت في كتفه ومشي وانا ماشيه جنبه لحد ما قعد على الكنبه وانا لازقه بأمير في ايده مش عايزه افلته من ايدي اخدني تحت باطه وقعدت يحن عليك وطمن عليا كتير .

خلع الشراب كانت رحته نتنه مسكته رميته في الغساله وقفلت عليه كان هيخرب الشقه من الريحه قولت له قوم خد دوش لحد ما اغرف الاكل انا مطلعه لك غيار نظيف جوه فعلا عطاني بوسه في خدي ودخل الاوضه وانا دخلت المطبخ اخلص الاكل واغرف وهو خلع لبسه ورماه على الأرض كالعاده مش اتغير ودخل الحمام اخر كتير عرفت انه بيحلق شعرته لما كل شوي اسمع صوت ماكينه الحلاقه تخبط في الحوض ينظف فيها ايمن اتأخر كنت انا فرشت الصنيه وعليها كل الأصناف حتى المايه جبتها ...

دخلت رميت البس بتاعه في سله الغسيل وهو طلع لحقته بالفوطه رمتها عليه وقفلت المروحه عشان مش يبرد وسيبه يلبس وانا طلعت بره اتأكد اني مش نسيت حاجه دخلت الشنطه بتاعته الاوضه التانيه كانت فاضيه وأيمن خرج لقي وليمه مستنياه اول ما شاف الاكل كان هيموت من الجوع نزل قعد جنبي وانا كمان زي المحرومه اكلت معاه كأني اول مره ااكل كده في حياتي طبعا اتوسيط بيه في الحمام والحمه عشان يرم عظمه وكمان عشان يبقى مبسوط انه بقاله كتير مش عملنا الاكل ده .

خلصنا جريمه الأكل لحد ما كرشنا بقى مترين هو شغل الاب توب ووصل السماعات عليه وانا دخلت المطبخ اروق مكان الاكل والمواعين لقيته دخل بيقولي هنزل نص ساعه وجاي لو هتزعلي وتنكدي بلاش ارجع مكاني .

من جويا هموت من الغيظ بس وفقت عشان ميزعلش قولت له اخلص المواعين تبقى موجود مكنتش هغسل ولا هعمل حاجه بس فرصه اخلص عليهم لحد ما يرجع نزل فعلا بتاع ساعه ورجع عملت الشاي وقعدت جنبه في الصاله كانت الساعه داخله على ١٢ لقيته طلع من جيبه حشيش وبفره وبرشام احمر برضه قالي ايه رايك لو مش عايزه اشرب بلاش بس انا مزاجي حلو وعايز ابقى مبسوط النهارده..

قولت له الي يريحك اعمله يا حبيبي المهم تبقى معايا وجنبي بعد ما خلصنا الشاي كان ورول ثلاث سجاير دخلت المطبخ قطعت فاكهة ورصيت التسالي وحبتها على صنيه وقعت جنبه قالي ايه الدلع ده كده كتير فتح حبايه وقسمها نصيت وقالي خدي قعدت أرفض واذق ايده وزعل لقيته زعل وقالي خلاص الي يريحك انا عايزك تبقى معايا النهارده مفيش حاجه اسمها لاء انا كل يوم معاكي ...

عشان ارضيه بلعت نص الحبايه بمايه وهو ولع اول جوب برضه اخدت منه نفسين بدأت استطعم طعم الحشيش وبقيت بتعود على دماغه بعد النفسين لقيت نفسي ريحت على كتف ايمن شوي وهو فوقني تاني اكلني فاكهه وشربني كمان نفس وبقى مبسوط اني بشرب معاه وبقى مستمتع اني بعمل معاه كده معرفش كان غرضه ايه بس هو كان مبسوط فعلا ..

بعد نص ساعه زهت من الفاكهه والتسالي كان في كيسه سوده جنبه طلع منها زجاجه بيره فتحها وشربني اول بوق منها وانا بقيت بمثل اني سكرانه في كلامي واقوله انتي عايزني ابقى شرموطه في حد يعمل كده مع مراته المحترمه انت راجل خول لقيته بيقولي انتي روحتي خالص وضحك معايا وبقيتنا بنشرب ونمثل اننا سكرانين لحد ما خلصنا كانز البيره مع بعض تقريبا شبرني نصها معاه ...

الساعه تقريبا واحده ونص شال كل حاجه حتى الحشيش بعد ما شربنا الجوبين مع بعض ولع كل واحد مننا سجاره وشغل الاب بعد ما حط فلاشه النت وشغل قصه مكنتش مركزه عايزه ايه ولا هو بيعمل كده ليه خلاص انا فهمت هو عايز مني ايه نسمع القصه وندخل نتخيل فعلا شغل القصه كانت بتفاصيل مختلفه بس برضه زوجه البطل بتتناك من صحبه او من واحد غريب .

خلصت القصه ودخلنا جوه اول ما دخلنا رماني علي السرير لقيت بتاعه واقف هينفجر خلع كل لبسه ونزل عليا من غير ما يمص ولا يلحس ولا يعمل ايه حاجه باسني بوستين وخلعني العبايه مش كنت لابسه تحتيها حاجه وبقيت ملط في نص السرير .

فتح رجلي وتف علي زوبره ودخله مره واحده مكنش عنده ريحه الصبر كسي وجعني بسبب انه وحشني كان مزحلق شوي قعد ينيك وبصراحه المره دي كنت هموت من المتعه كان وحشني موت وفي نفس الوقت دماغي كانت حلوه نيك وحاسه اني مبسوطه وفوق السحاب وهو نازل طالع عليا ...

صوتي بداء يبقى عالي والناس فوقينا بداءت تكح وتعطس عشان صوتي كان عالي ايمن طلع بسرعه جاب السماعه وعلى الصوت على الآخر ونزل فيا رزع موت مش نيك انا من المتعه قلبي كان هيقف من الفرحه ومن المجهود ...

قلبني الدوجي لقيت كسي هيوجعني مكان الاتهابات غيرت وجبته هو تحتي نيك الفارسه وهو يقفش فس حلمات كسي انا من المحن الي جويا قفشت كسي كنت عايزه انزل شهوتي كانت واقفه ومش عايزه تنزل التامور كان هربانين بسببه ضميت كسي عشان انزل لقيت ايمن نزل وشخ لبنه قعت اشتم واسب الدين لامه وكنت لساني زفت اكيد مكنتش اقصد بس كنت شبه سكرانه ومزاجي كنت هموت بسبب الهيجان .

ايمن قلب وشه زعل انه نزل مكنش متوقع انه ينزل بسهوله كده خاصه انه واخد برشام وكمان ادامي شكله كان كلوت في نظري بصراحه ساعتها وقعت اتريق عليه يا خساره البرشامه يخساره الحشيش يا خساره الحمام كنت نمت جنب امي احسن طبعا كل كلامي بهزار هو اخده بجد وطلع بره زعلان ومقموص ...

انا مزاجي كان طالب ضحك ومش كنت عارفه انا بضحك عليه كل شوي الاقي نقسي ضحك ومفيش حاجه تضحكني بحس بنفسي وانا بفوق .. دخلت الحمام قولت اخد دوش عشان اجدد نشاطي وافوق شوي لسه داخله لقيت نفسي غمت عليا ونزلت على قاعده الحمام ترجيع كل الي اكلته مع حاجات صفراء .

غسلت وشي واخدت دوش حلو وحسيت اني مثلجه وجسمي بيرعش طلعت لبست الانجري ومشط شعري وطلعت قعدت جنب ايمن الي هو زعلان ومعرفش انه زعل ليه قعدت اقوله ماك وهو كل الي عنده مفيش مفيش مفيش شوفي انتي عملتي ايه قعدت اراضي فيه واتاسف ليه عشان يرضى لحد ما رضي ولع اخر جوب وكان عايزني اشرب تاني حلف بكل الحلفان اني مش هشرب تاني لو فيها طلاقي قلبي هيقف مش قادره تاني المهم بعد كلام طويل وعريض كان عايزني اسمع سكس عشان ارضيه وافقت بالعافيه وهو عرف يستغل كويس حبي ليه في التنازل ...

شغل فيلم واحد وواحده مش فاكره التفاصيل بس كان البطل بتاعه كبير فهمت بعدين عشان يغريني والبطله كانت مثاليه جدا جسمها مشدود احسن مني طبعا قعد يسمع وانا مش مركزه اوي وهو كل شوي وانا في حضنه على الأرض وماسك بزتي يقولي ايه رايك ويضمني عليه ...

اقوله حلو حلو حلو هو مش بيقول غيرها ايه رايك خلص الفيلم وهو بيقول يا بخته سحبت شخره وكانت اول مره اعملها مع ايمن مش عرفت افرق بينه وبين مصطفي في التعامل وشتمته ايمن بدل ما يزعني الم يفوقني لقيته ضحك عادي وبقى اوفر فري استغربت اكتر قولته تقبل اعمل كده سكت بس عينه فيها لمعه وفرحه مش طبيعيه .

خبط على كتفه يله يا أيمن يومك ابيض يا بابا يله نكني عشان انام انت دماغك رايقه النهارده دخلنا جوه قعدت امص المره دي لحد ما زوبره وقف وبقى حلو حاول يلحس لي رفضت كنت خايفه عليه من الاتهاب مص بزازي وقطع حلماتي من الدعك والتقفيش نزل بيا على الأرض خالص وفتحني كلاسك رجلي مرفوعه ونزل فيا نيك بغباء وانا اتوجع وهو فاكرني بصوت شهوه

فضل ينيك بتاع ربع ساعه وزوبره كان واصل اخر كسي من جوه ويخبط في عنق الرحم بيوجعني اتقلب جانبي وناكني لقيت بقى بيمشي ايده على خرم طيزي كل شوي اقوله سؤء والطش ايده بعيد عني لحد ما عرف اني هزعل ورفع ايده على بزازي تاني ...

قعدني على حرف بوف التسريحه وناكني وهو وقف لحد ما ظهره وجعه قومني لزقني في الدولاب وخلي رجلي مسطره وانا واقفه فتح رجلي ودخل زوبره وانا واقفه وهو كمان واقف ولازقين في بعض ووشنا فس وش بعض وشافين كل جسمنا وزوبره وهو داخل وطالع بين شفرات كسي نزلني دوجي غصب عني على الأرض ودخله جامد نيك عن كل مره وهو راكب عليا وضع الكلب المحروم وانا طيزي كلها فوق عند زوبره وانا وشي لازق في الأرض قومني بعديها رزعني في الباب ووشي وبزازي ورجلي لازقه في الباب وهو دخله في كسي بس بمستوى واقفه وزانق رقبتي بوشي في الباب ورجله تحت مكتفه رجلي مش قادره اتحرك كأنه بيغتصبنى مش بينك

كل ده وهو مش عارف يجيب وانا بترجاه يرحمني والجيران كلهم سامعين صوتي حتى لو السماعات صوتها عالي صوتي انا كان اعلي وصورت رزعه في جسمي كان اعلي واعلي كان يوم من ليالي العمر حتى احساس الوجع كنت حاسه اني متخضره بسبب التامول واكتر من مره مش عرفت انزل بسببه وشهوتي تهرب مني ...

الصبح خلاص طلع وأيمن مش عايز يفصل والبرشام والحشيش عامل دماغ حلوه معاه وانا كمان مش قادره أرفض او اقبل حاجه بسبب انه مغيبني معاه ومخلي مزاجي حلو وفي نفس الوقت متمتعه مفيش تعب نمني وضع الكلاسيك وبقى بينك بمزاج والراحه...

اخيرا هدي وانا كمان نفسي بقى هادي لما هدي السرعه والنيك قالي عايز اجيب بس مش عارف قولت عايز ايه اعمله لك يا حبيبي تحب انزلهم لك بأيدي قالي لاء هنزل جوه قولتلك براحتك يا قلبي مع للصبح اعمل الي يريحك ويخليك راضي عني قعد يتغزل فيا ويقول كلام حب كتييير وانا اسمع واموت من جوه شهوتي تعلي اكتير لحد ما خلاص تعبنا وهو مش قادر ينزل .

اقترح عليا اقتراح بين الرفض والقبول اننا نتخيل قلبت وشي تاني هو قعد يقولي خلاص لو زعلانه واكيد كلامنا جوه السرير وبس برضه السرير مستحيل يحصل الكلام ده انتي هبله اخلي حد يلمس شعره منك واقسم انه كلام سرير وبعد ما نخلص يروح لحاله ..

رفضت وصممت انه مش هيحصل وينسي الي في دماغه قلب وشه ولواى بوزه شربين وقالي خلاص وكمل نيك بس مفيش مزاج كأنه تقضيه واجب او بيعمل مش عايز انا كمان قلبت وشي وقولت له هو يا إما اعمل الي انت عايزه يا إما تقلبها نكد خلاص نزل عشان اتخمد انت مفيش منك فايده خلاص براحتك انا هروح الصبح عند بيت بابا براحتك بقي .

قلب وشه اكتر ومش رد عليا وللأسف زوبره نام جوايا لان مزاجه بقى مش مظبوط وانا مش رضيت اني اسمع كلامه واضعف .. ايمن قام من عليا ومش نزل لبنه بعد نيك بتاع ساعه واكتر فيا وانا سحبت نفسي ناحيه التانيه وقلبتها نكد دموعي نزلت ازاي ايمن بقى كده ..

ايمن خرج من الاوضه ورزع الباب وراه وبقي بيبرطم كلام ملوش لزمه انتي قرف انتى مش عندك ددمم مره نكديه عمرك ما تتغيري يا رتني مش كنت نزلت ياريتني مت تحت عربيه عشان ارتاح وقفل الباب عليا وطلع بره


تفكيري !!!!!!!

ايوه انا بتناك من وراه بس هو سيد الناس في نظري ..
انا مش عايزه غير اني اكون ليه هو وبس .. ليه تفكيره بقى زفت كده ايه الي غيره بالأفكار الزفت دي .. وقعدت اندب حظي وصممت اني اول ما الشمس تطلع هلبس واروح عند بيت باب ....

الساعه جات ٨ والنهار طلع والجو بقى هووسسس خالص مفيش غير صوت العصافير في البلكونه طلعت اعمل نفسي هلبس لقيته قاعد على الكنبه ومولع سجاره دخلت الحمام اخد دوش وبصراحه جويا راجعت نفسي عايزه اصالحه بس من غير ما أوافق على الي في دماغه...

دخلت فتحت الدولاب وعملت نفسي بطلع لبس وامشي لقيته ورايا بيقولي بتعملي ايه قولت له هروح عند ماما عشان اريحك مني طلقني يا أيمن وارتاح مني انا مش وش نعمه انت عنك حق في كل الي قولته انا مقرفه ووش نكد عشان عايزه اخافظ على نفسي وشرفك ..

انا بعد الي بتعمله عشانك انت عايزني اعمل كده انا بشتغل وبصرف معاك علي البيت عشان بحبك وانت ولا هنا مش عايش غير لنفسك ومزاجك وبس انا قرفت من العيشه والي عايشنها انا عند ماما لما تعرف قيمتي انت عارف البيت ومتقلقش مش هقدر اقولهم حاجه .

لقيت وحشه احمر زي الدم وعينه حمره من السهر واتمشي عليا .. اخدني في حضنه وقعد يتأسف ليا وانا دموعي غرقت جسمي من كتر ما صعبان عليا منه ومم كتر ما صعبت عليا نفسي ..قعد يطبطب علي ظهري وبدأت احس بحنيته من تاني والخطه نجحت زي ما توقعت ومش سابني امشي ...

طلعنا في الصاله تاني عشان الصوت والجيران قعدنا جنب بعض وهو بداء سلسله كلام جديد عليا بعد انا بحبك وبموت فيكي ومش هقدر اعيش من غيرك وانتي روحي وعمري وحياتي والكلام ده لقيته بيقولي ده كلام سرير نيهج بعض عليه وخلاص اكيد ولا انتي حد هيشوف منك شعره ولا انا هلمس واحده غيرك ده كل الموضوع..

اخرنا نتخيل القصه الي شفناها او الفيلم نتخيل نفسنا مكانهم ننزل شهوتنا وخلاص قولت له وانت هتبقى مبسوط وانا بتخيل واحد غيرك معايا وفي حضني وانام معاك وحد غيرك في بالي ؟؟ لقيته خلاص لو ده الي مزعلك حقلك عليا ومش هعمل كده تاني .

قومي نامي انت تعبانه طول اليوم في تجهيز الاكل والبيت وانا شوي كده وهدخل انام انا كمان.. صممت انه يدخل معايا مرضيش قولت خلاص هقعد معاك قولت له يله نكمل مكنش راضي شغل المحن بتاعتي عليه لحد ما رضي نكمل التاني ...

نزلنا على الأرض في الصاله وبدأت مص من اول وجديد لحدما رجع ناشف تاني ودخله كلاسك تاني وكلامه بقى قليل اوي عكس التشجيع الأول مسك في كلمه ايه رايك ايه رايك وانا حلو حلو بعد ربع ساعه بتاعه نام تاني منه حسيت انه خلاص عقله مش قارد يبقى بشهوته تاني ...

فهمت هو عايز ايه قولت مجتش على المره دي هو مش معايا كل يوم وهتنازل عشان بحبه مش عايزه يزعل او انه يبقى بالضعف ده وطبعا لو ضحكت على زوبره الي نام كنت ممكن اتطلق فيها المره دي لانه كان غضبان اوي وباين عليه انه صعبان عليه نفسه عشان نايم وهو مش عارف يوقفه تاني ولا بايده حتى بالتفافه..

قولت يله يا أيمن هنتخيل لقيه لف وشه ليه بعد ما مش كان قدر يبص في عيني من الموقف الي هو فيه اول ما لف وشه ليا حسيت الدمويه جريت في وشه تاني وبقى عنده طاقه افضل بكيتر من الاول قولت له شوف انت عايزني اعمل ايه وانا هعمله عشان خاطرك المهم مش تكون زعلان مني والمهم انك تكون مبسوط معايا وطلما هيبقى خيال وبس ماشي ...

لقيت ايمن فرح وقالي اهم حاجه تكوني موافقه من جواكي لو موافقه عشاني بلاش من الاول عشان مينفعش احس انك مغصوبه علي الي هتعمليه قولت له ملكش دعوه بقا بيا الهم انك تكون مبسوط معايا وانا مش مهم ..بعد نقاش كبير ابرر بيه اني وافقت عشانه قرر انه عشان يحصل لازم ....

يتبع ....
 
عودة
أعلى