مناضله(ملاك التحرر)💕
نسوانجي محترف
- إنضم
- Apr 12, 2025
- المشاركات
- 1,886
- التفاعل
- 226
- النقاط
- 63
- الإقامة
- منتديات نسوانجي
- الجنس
- أنثى
- ميولك الجنسية
- مفيش حاجة ثابتة
معلش علي التأخير في النشر
الجزء الاول
أبطال القصه أنا عمار ٢١ سنه في كليه تجاره امي شيماء ٤٦ سنه اتنين صحابي الاول احمد و التاني تامر معايا في الكليه ٢١ سنه شبهي
امي ست بيت معظم الوقت في البيت لبسها في البيت بيبقا معظمو قمصان نوم وكدا ابويا شغال ف دوله من دول الخليج العربي مش بيجي
مصر غير اسبوعين تلاته ف السنه معنديش إخوات أنا وحيد ابويا و امي ابويا عندو ٥٥ سنه
أنا و احمد و تامر صحاب من زمان من ايام الابتدائي يعني بنروح بيوت بعض بتقعد مع بعض علطول شبه اخوات امي عرفاهم ولما بيكونو عندنا
بتاخد راحتها في اللبس اصل بتعتبرهم ولادها يعني وكدا
ف يوم احمد رن عليا
أنا :الو
احمد ،بقولك ما تنزل نقعد علي القهوه
أنا ،هو تامر معاك
احمد ،ايوا و بيقولك تعالا
أنا ،تمام هقول ل امي و اجيلك
احمد ، تمام يلا سلام
أنا رحت ل امي كانت لابسه قميص نوم جامد اوي لونو ازرق معظم بزازها باينه عند الركبه كدا القميص
أنا ، ماما أنا نازل اقعد مع احمد و تامر تحت
ماما ، تمام بس متتاخرش
نزلت رحنا قاعدنا علي القهوه مع بعض و قعدنا نلعب دومنا وبعد كدا مشينا من القهوه قعدنا نتمشي شويه وبعدين كنا مروحين كل واحد بيتو
ف احمد قالنا تعالو عندي تقعد شويه قلنالو تمام رحنا عند احمد ف بيرن الجرس بتاع البوابه عشان حد يفتحلو محدش بيرد كنا الساعه عشره بليل
ف بيطلع تلفونو يرن علي أمو لاقي انو رنه عليه اكتر من عشرين مرا احمد رن علي امو قالها انتي فين
ام احمد ، جالنا تلفون من عند خالتك في القاهره وهي تعبانه اوي في المستشفي وانا رنيت عليك كتير عشان تيجي
احمد ، امال أنا هدخل البيت دلوقتي ازاي
ام احمد ،مش عارفه أنا ونيت عليك كتير واحنا في القاهره دلوقتي
احمد ،تمام سلام دلوقتي
لقيت احمد بيقولي محدش فوق راحو عند خالتي القاهره عشان تعبانه قلتلو هتنام فين انهارده قالي شكلها كدا ف الشارع
قلتلو لا يا عم مفيش الكلام دا تعاله نوصل تامر البيت و تعاله بات عندي لحد ما اهلك يجو
احمد لقيتو بيقولي مش عرف منغيرك كنت عملت اي قلتلو لا يا عم دا انت اخويا
المهم وحنا وصلنا تامر بيتو و بعدين أنا و احمد رايحين عندي اللبيت مروحين
أنا خبط الباب و احمد لقيت امي بتقول ممكن قلت أنا عمار امي فتحت وكانت لابسه قميص النوم ل كنت بقولكم عليه بزازها طالعه و و من تحت عند الركبه و ضيق
امي شافت صحبي اتكسفت و وشها احمر و قالتلي مش تقول ان صحبك معاك قلتلها معلش يا ماما جيت صدفه سلمت علي احمد ودخلنا قعدنا
أنا ، ماما احمد هيبات معايا انهارده عشان اهلو مسافرين القاهره عند خالتو وهي تعبانه
ماما ، عادي مفيش مشكله
دخلنا أنا و احمد الاوضه عندي و قفلنا الباب فتحنا الكمبيوتر و جبنا أفلام سكس قعدنا نتفرج وبعد شويه احمد قالي أنا رايح الحمام قلتلو تمام
قعدت اتفرج احمد اتأخر في الحمام طلعت اشوفو لقيتو ماسك الموبيل بتاعو و واقف برا عند شباك الحمام و بيصور الحمام لاحظت صوت الدش عرفت ان امي بتستحمه
كنت عايز اروح أضربه و اكرشه بس حاجه منعتني وحسيت اني مستمتع قعدت أراقب احمد وهو بيصور امي وهي بتستحمه
بعد شويه لقيت احمد قفل التصوير راجع الاوضه رحت جريت علي الاوضه قبل ما يشوفني وهو بعدين دخل قعد قلتلو اتاخرت ليه قالي أنا علطول بتأخر في الحمام قلتلو تمام
قالي أنا هروح اقعد علي السرير اتفرج علي فديوهات قلتلو تمام احمد شغل فديو امي تقريبا وهي بتستحمه وقعد شويه قالي معلش هروح الحمام تاني قلتلو تمام
احمد راح الحمام وجه بعدين قلتلو هروح الحمام أنا كمان خليك هنا رحت دخلت الحمام لقيت اندر امي علي الارض و مضروب فيه عشره
ابعدين خلصت و طلعت روحت الاوضه ونمنا عاديي
دا كان الجزء الاول استنو الجزء التاني
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الأول لما صحبي احمد صور امي من شباك الحمام وهي بتستحمه و بعدين رجع الاوضه ونمنا عادي وانا كنت مستمتع ب ل شفتو
ل مشفش الجزء الأول يرجع شوفو
نمنا و صحيت لقيت امي بتصحينا انا و احمد عشان نقوم نفطر و كانت لابسه جلبيه بيتي ضيقه
اوي و حز الاندر باين اندر فتاه و بزازها المدلدله اوف صحينا انا و احمد وقعدنا نفطر واحمد صحبي مشلش عينو من على طيز امي و بزازها المهم قلتلو هرن على تامر يجي يقعد معانا نلعب
بلايستيشن بدل ما تنزل تحت على القهوه قالي تمام
رنيت على تامر
انا.. صباح الخير يا عم صحي النوم
تامر.. صاحي من الصبح يا عم
انا. ايه قاعد بتعمل اي دلوقتي
تامر.. قاعد بفطر اهو
انا.. طب خلص وتعاله عندي انا و احمد نلعب بلايستيشن
تامر.. تمام ربع ساعه و جيلك
قلت ل أحمد تعاله نلعب ماتش على ما تامر يجي قالي تمام
دخلنا نلعب ماتش بلايستيشن امي دخلت علينا الاوضه و جيبلنا عصير و بتوطي عشان تحطهولنا
كانت طيزها ف وشنا و احمد مش شايل عينو مش راحم
احمد بقولك يا طنط شيماء
امي.. نعم يا احمد
احمد.. تعالي اتفرجي علينا و انا بخير عمار
انا... يبني دا انا اخر ماتشينن مخسرهملك
امي قعدت على الكنبه على الطرف جنب احمد ٠وبدانا نلعب احمد كل شويه يخبط ايدو عند بزاز امي ويعمل نفسو مش قصدو وامي لاحظت انها ساكته خالص مش بتعمل اي حاجه
بعد شويه الباب رن امي قامت تفتح لقيت تامر دخلنا الاوضه و امي خرجت برا الاوضه
قلت ل تامر لاعب احمد علي ما روح الحمام و اجي قالي تمام المهم رايح الحمام لقيت امي جوا
ف راجع الاوضه تاني على ما هي تخلص لسه داخل الاوضه سمعت احمد بيقول ل تامر هوريك حته فديو حوار ل ام عمار الشرموطه
لقيت احمد فتح تلفونو و بيفرج تامر على الفديو ل هو مصورو ل امي و هي بتستحمه
تامر احا انت صورتها ازاي
احمد لما جيت امبارح مع عمار البيت قعدنا نلعب بلايستيشن بعدين قلتله انا رايح الحمام قالي تمام
انا و كنت داخل الحمام سمعت الدش شغال عرفت ان امه جوا بتستحمه رحت عن الشباك الحمام
و كان مفتوح حته بسيطه و صورتها
تامر...بس دي فاجره اوي يلا يا احمد يخربيتك
احمد... انا عايز انيك الشرموطه دي
انا واقف مصدوم من ل بسمعو و شيفو بس كنت مستمتع
امي خرجت من الحمام رحت انا دخلت وخرجت و رحت الاوضه كان مفيش حاجه حصلت
قعدنا نلعب شويه
امي دخلت المطبخ تعمل الغدا عشان ناكل لقيت تامر بيقول انا همشي دلوقتي وهاجي كمان شويه هروح مشوار على السزيع
قلتلو تمام احنا هنا اهو
قالي تمام
احمد بقولك هروح الحمام قلتلو تمام
احمد طلعت انسحبت و طلعت وراهَ براحه لقيتو كان داخل الحمام لاقي امي في المطبخ و جلبيه بيتي لونها احمد ضيقه هتفرقع
لقيت احمد دخل وقف ورا امي في المطبخ وازق فيها امي اتخضت
انت بتعمل اي هنا
احمد.. كنت رايح الحمام لقيت القمر دا في المطبخ وراح حضنها من ورا
امي.. انت مجنون اطلع برا
احمد... بحبك اوي يا شوشو وعمال يحسس على جسمها وعلى طيزها
لقيت امي مستسلمه تمام لييه وهو عمال يقفش في بزازها و طيزها ويبوس فيها
لقيت امي بتقولو طيب روح دلوقتي عشان عمار ميجيش و يشوفنا
احمد تمام يا مز انت وراح ضربها على طيزها واحده لقيت امي بتقول اااااه براحه
احمد هتشوفي البراحه استنى بس امي ضحكت ولقيت احمد راجع الاوضه
انا جريت دخلت على جوا علطول عشان ميشوفنيش ولقيت احمد رجع وحسيت من جواه عايز يقولي امك شرموطه اوي يلا
بعد شويه امي دخلت الاوضه علينا و لقتها بقولي انزل هات من السوبر ماركت شويه حاجات
قلتلو ما تيجي معايا يا احمد
احمد خليني هنا هكلم امي عشان اطمن على خالتي قلتلو تمام وانا عارف ل هيحصل بعد ما امشي
السوبر ماركت دا بعيد عننا تقريبا عشر دقايق يعني المهم طلعت من الشقه وقفلت الباب وعمال افكر ف طريقه اشوفهم
افتكرت ان الشقه ل قدامنا فيها بلكونه لازقه ف البلكونه بتعتنا علطول الشقه التانيه دي بتاعتنا بس مش متوضبه
دخلت و نطيت على البلكونه وكان شباك البلكونه موارب دي بلكونه واضه امي
ببص جوا شوفت أجمل منظر شوفتو في حياتي
دا كان الجزء التاني استنو بكرا الجزء التالت
الجزء الاول
أبطال القصه أنا عمار ٢١ سنه في كليه تجاره امي شيماء ٤٦ سنه اتنين صحابي الاول احمد و التاني تامر معايا في الكليه ٢١ سنه شبهي
امي ست بيت معظم الوقت في البيت لبسها في البيت بيبقا معظمو قمصان نوم وكدا ابويا شغال ف دوله من دول الخليج العربي مش بيجي
مصر غير اسبوعين تلاته ف السنه معنديش إخوات أنا وحيد ابويا و امي ابويا عندو ٥٥ سنه
أنا و احمد و تامر صحاب من زمان من ايام الابتدائي يعني بنروح بيوت بعض بتقعد مع بعض علطول شبه اخوات امي عرفاهم ولما بيكونو عندنا
بتاخد راحتها في اللبس اصل بتعتبرهم ولادها يعني وكدا
ف يوم احمد رن عليا
أنا :الو
احمد ،بقولك ما تنزل نقعد علي القهوه
أنا ،هو تامر معاك
احمد ،ايوا و بيقولك تعالا
أنا ،تمام هقول ل امي و اجيلك
احمد ، تمام يلا سلام
أنا رحت ل امي كانت لابسه قميص نوم جامد اوي لونو ازرق معظم بزازها باينه عند الركبه كدا القميص
أنا ، ماما أنا نازل اقعد مع احمد و تامر تحت
ماما ، تمام بس متتاخرش
نزلت رحنا قاعدنا علي القهوه مع بعض و قعدنا نلعب دومنا وبعد كدا مشينا من القهوه قعدنا نتمشي شويه وبعدين كنا مروحين كل واحد بيتو
ف احمد قالنا تعالو عندي تقعد شويه قلنالو تمام رحنا عند احمد ف بيرن الجرس بتاع البوابه عشان حد يفتحلو محدش بيرد كنا الساعه عشره بليل
ف بيطلع تلفونو يرن علي أمو لاقي انو رنه عليه اكتر من عشرين مرا احمد رن علي امو قالها انتي فين
ام احمد ، جالنا تلفون من عند خالتك في القاهره وهي تعبانه اوي في المستشفي وانا رنيت عليك كتير عشان تيجي
احمد ، امال أنا هدخل البيت دلوقتي ازاي
ام احمد ،مش عارفه أنا ونيت عليك كتير واحنا في القاهره دلوقتي
احمد ،تمام سلام دلوقتي
لقيت احمد بيقولي محدش فوق راحو عند خالتي القاهره عشان تعبانه قلتلو هتنام فين انهارده قالي شكلها كدا ف الشارع
قلتلو لا يا عم مفيش الكلام دا تعاله نوصل تامر البيت و تعاله بات عندي لحد ما اهلك يجو
احمد لقيتو بيقولي مش عرف منغيرك كنت عملت اي قلتلو لا يا عم دا انت اخويا
المهم وحنا وصلنا تامر بيتو و بعدين أنا و احمد رايحين عندي اللبيت مروحين
أنا خبط الباب و احمد لقيت امي بتقول ممكن قلت أنا عمار امي فتحت وكانت لابسه قميص النوم ل كنت بقولكم عليه بزازها طالعه و و من تحت عند الركبه و ضيق
امي شافت صحبي اتكسفت و وشها احمر و قالتلي مش تقول ان صحبك معاك قلتلها معلش يا ماما جيت صدفه سلمت علي احمد ودخلنا قعدنا
أنا ، ماما احمد هيبات معايا انهارده عشان اهلو مسافرين القاهره عند خالتو وهي تعبانه
ماما ، عادي مفيش مشكله
دخلنا أنا و احمد الاوضه عندي و قفلنا الباب فتحنا الكمبيوتر و جبنا أفلام سكس قعدنا نتفرج وبعد شويه احمد قالي أنا رايح الحمام قلتلو تمام
قعدت اتفرج احمد اتأخر في الحمام طلعت اشوفو لقيتو ماسك الموبيل بتاعو و واقف برا عند شباك الحمام و بيصور الحمام لاحظت صوت الدش عرفت ان امي بتستحمه
كنت عايز اروح أضربه و اكرشه بس حاجه منعتني وحسيت اني مستمتع قعدت أراقب احمد وهو بيصور امي وهي بتستحمه
بعد شويه لقيت احمد قفل التصوير راجع الاوضه رحت جريت علي الاوضه قبل ما يشوفني وهو بعدين دخل قعد قلتلو اتاخرت ليه قالي أنا علطول بتأخر في الحمام قلتلو تمام
قالي أنا هروح اقعد علي السرير اتفرج علي فديوهات قلتلو تمام احمد شغل فديو امي تقريبا وهي بتستحمه وقعد شويه قالي معلش هروح الحمام تاني قلتلو تمام
احمد راح الحمام وجه بعدين قلتلو هروح الحمام أنا كمان خليك هنا رحت دخلت الحمام لقيت اندر امي علي الارض و مضروب فيه عشره
ابعدين خلصت و طلعت روحت الاوضه ونمنا عاديي
دا كان الجزء الاول استنو الجزء التاني
الجزء الثاني
وصلنا الجزء الأول لما صحبي احمد صور امي من شباك الحمام وهي بتستحمه و بعدين رجع الاوضه ونمنا عادي وانا كنت مستمتع ب ل شفتو
ل مشفش الجزء الأول يرجع شوفو
نمنا و صحيت لقيت امي بتصحينا انا و احمد عشان نقوم نفطر و كانت لابسه جلبيه بيتي ضيقه
اوي و حز الاندر باين اندر فتاه و بزازها المدلدله اوف صحينا انا و احمد وقعدنا نفطر واحمد صحبي مشلش عينو من على طيز امي و بزازها المهم قلتلو هرن على تامر يجي يقعد معانا نلعب
بلايستيشن بدل ما تنزل تحت على القهوه قالي تمام
رنيت على تامر
انا.. صباح الخير يا عم صحي النوم
تامر.. صاحي من الصبح يا عم
انا. ايه قاعد بتعمل اي دلوقتي
تامر.. قاعد بفطر اهو
انا.. طب خلص وتعاله عندي انا و احمد نلعب بلايستيشن
تامر.. تمام ربع ساعه و جيلك
قلت ل أحمد تعاله نلعب ماتش على ما تامر يجي قالي تمام
دخلنا نلعب ماتش بلايستيشن امي دخلت علينا الاوضه و جيبلنا عصير و بتوطي عشان تحطهولنا
كانت طيزها ف وشنا و احمد مش شايل عينو مش راحم
احمد بقولك يا طنط شيماء
امي.. نعم يا احمد
احمد.. تعالي اتفرجي علينا و انا بخير عمار
انا... يبني دا انا اخر ماتشينن مخسرهملك
امي قعدت على الكنبه على الطرف جنب احمد ٠وبدانا نلعب احمد كل شويه يخبط ايدو عند بزاز امي ويعمل نفسو مش قصدو وامي لاحظت انها ساكته خالص مش بتعمل اي حاجه
بعد شويه الباب رن امي قامت تفتح لقيت تامر دخلنا الاوضه و امي خرجت برا الاوضه
قلت ل تامر لاعب احمد علي ما روح الحمام و اجي قالي تمام المهم رايح الحمام لقيت امي جوا
ف راجع الاوضه تاني على ما هي تخلص لسه داخل الاوضه سمعت احمد بيقول ل تامر هوريك حته فديو حوار ل ام عمار الشرموطه
لقيت احمد فتح تلفونو و بيفرج تامر على الفديو ل هو مصورو ل امي و هي بتستحمه
تامر احا انت صورتها ازاي
احمد لما جيت امبارح مع عمار البيت قعدنا نلعب بلايستيشن بعدين قلتله انا رايح الحمام قالي تمام
انا و كنت داخل الحمام سمعت الدش شغال عرفت ان امه جوا بتستحمه رحت عن الشباك الحمام
و كان مفتوح حته بسيطه و صورتها
تامر...بس دي فاجره اوي يلا يا احمد يخربيتك
احمد... انا عايز انيك الشرموطه دي
انا واقف مصدوم من ل بسمعو و شيفو بس كنت مستمتع
امي خرجت من الحمام رحت انا دخلت وخرجت و رحت الاوضه كان مفيش حاجه حصلت
قعدنا نلعب شويه
امي دخلت المطبخ تعمل الغدا عشان ناكل لقيت تامر بيقول انا همشي دلوقتي وهاجي كمان شويه هروح مشوار على السزيع
قلتلو تمام احنا هنا اهو
قالي تمام
احمد بقولك هروح الحمام قلتلو تمام
احمد طلعت انسحبت و طلعت وراهَ براحه لقيتو كان داخل الحمام لاقي امي في المطبخ و جلبيه بيتي لونها احمد ضيقه هتفرقع
لقيت احمد دخل وقف ورا امي في المطبخ وازق فيها امي اتخضت
انت بتعمل اي هنا
احمد.. كنت رايح الحمام لقيت القمر دا في المطبخ وراح حضنها من ورا
امي.. انت مجنون اطلع برا
احمد... بحبك اوي يا شوشو وعمال يحسس على جسمها وعلى طيزها
لقيت امي مستسلمه تمام لييه وهو عمال يقفش في بزازها و طيزها ويبوس فيها
لقيت امي بتقولو طيب روح دلوقتي عشان عمار ميجيش و يشوفنا
احمد تمام يا مز انت وراح ضربها على طيزها واحده لقيت امي بتقول اااااه براحه
احمد هتشوفي البراحه استنى بس امي ضحكت ولقيت احمد راجع الاوضه
انا جريت دخلت على جوا علطول عشان ميشوفنيش ولقيت احمد رجع وحسيت من جواه عايز يقولي امك شرموطه اوي يلا
بعد شويه امي دخلت الاوضه علينا و لقتها بقولي انزل هات من السوبر ماركت شويه حاجات
قلتلو ما تيجي معايا يا احمد
احمد خليني هنا هكلم امي عشان اطمن على خالتي قلتلو تمام وانا عارف ل هيحصل بعد ما امشي
السوبر ماركت دا بعيد عننا تقريبا عشر دقايق يعني المهم طلعت من الشقه وقفلت الباب وعمال افكر ف طريقه اشوفهم
افتكرت ان الشقه ل قدامنا فيها بلكونه لازقه ف البلكونه بتعتنا علطول الشقه التانيه دي بتاعتنا بس مش متوضبه
دخلت و نطيت على البلكونه وكان شباك البلكونه موارب دي بلكونه واضه امي
ببص جوا شوفت أجمل منظر شوفتو في حياتي
دا كان الجزء التاني استنو بكرا الجزء التالت
اسم الموضوع : امي و صحابي - حتى الجزء الثاني
|
المصدر : قصص سكس التحرر والدياثة