• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا و زميلاتي ف الكلية

نهر العطش

نهر العطش لمن تشعر بالحرمان
إنضم
Apr 1, 2025
المشاركات
4,257
التفاعل
257
النقاط
83
الإقامة
منتديات نسوانجي
الجنس
ذكر
بدأت القصة لما دخلت الكلية و اتعرفت على ندى و بعد كده اتعرفت على باقي البنات و هنعرفهم واحنا بنحكي

ندى: لو سمحت
انا: ايوه
ندى: هو انت ماتعرفش محاضرات سنة اولى فين
انا: على حسب مجموعتك انتي مجموعة كام
ندى : معرفش مجموعة كام
انا: المجموعة بتتحدد على حسب الحروف الابجدية
ندى: انا اسمي ندى
انا: و انا اسمي محمد و ال م و ال ن ورا بععض يعني احنا نفس المجموعة مجموعة ٧ و ده جدول المحاضرات
ندى: شكر ليك يا محمد انت رقم تليفونك ايه
انا: عطيتها رقم تليفوني
ندى: هاضيفك و اكلمك واتساب
انا: ماشي
بعد ماروحت لقيت رسالة من ندى
ندى: انا ندى اللي قابلتك الصبح سجل رقمي بقا و شكرا على اللي عملته معايا الصبح
انا: لا شكر على واجب احنا اخوات
ندى: اقابلك بكره ف المحاصرة
تاني يوم ف الكلية تليفوني بيرن و كانت ندى
انا: الو
ندى: ايوه يابني فينك
انا: انا ف الكلية اهو عند المدرج
ندى : خلاص شوفتك
جات سلمت عليا و دخلنا المدرج سوا و احنا قاعدين لقيت ندى مميله نحيتي بحجة انها مش شايفه من اللي قدامها
ندى: معلش اصلي مش شايفه
وحطت ايديها على رجلي و التانية بتنقل بيها
و هي حاطة ايديها بدأت ترجعها ورا و بقت فوق زبي
انا: ايه يا بنتي مش كده
ندى: معلش ماخدتش بالي هو ينفع اجي مكانك
انا اه ينفع اطلعي عديني و ادخلي انتي
ندى: لا بلاش هرجلة عشان الدكتور احنا نبدل ف مكانا
انا: ازاي
ندى : نقوم نقف نعدي من قدام بعض و خلاص
قمنا وقفنا و هي بتعدي قدامي و زبي كان راشق ف طيزها جاي اعدي لقتها بتقولي
ندى : استنى شوية
انا: استنى ايه
ندى: خلينا كده شويه
انا : كده ازاي المدرج هايتفرج علينا و الدكتور لو شافنا هانتطرد
ندى عدت و قعدت الناحية التانية
انا: ايه اللي انتي عملتيه ده لو حد خد باله هايفهمونا غلط
ندى: بص انا من اول ما اتكلمنا امبارح و انت عجبتني
انا : عجبتك ؟
ندى: اه عجبتني و عايزاك
انا:يعني ايه
ندى: يعني عايزاك افهم بقا
انا: وده هايحصل ازاي
ندى : انا هقولك المهم موافق
انا : موافق
بعد المحاضرة لقيت ندى بتقولي تعالى هنروح مكان سوا
انا مكان ايه ده
ندى : مكان نصرف امورنا فيه

روحنا مبنى ف الكلية مهجور كان بتاع الانشطة و دخلنا ف اوضة و قالتلي هنا محدش هايعرف حاجة يلا بقا

انا مسكت ندى من وسطها و بدأت ابوسها ف بوقها بوسة طويلة و بعد كده بوسات متقطعة هه هه هه
وايدي بدأت تحسس على ضهرها و طيزها و افعص فيها و رحت طالع مقلعها التيشرت اللي لبساه و انا قلعت القميص و بدات ابوس ف كتافها و ايدي على كسها من فوق الجيبة بتلعب فيه و ماكنتش عارف ابوسها ف رقبتها عشان ال**** وانا عمال ابوسها قلعتها الستيانة اللي لبساها و هي قلعت ال**** و بدأت اعضعض ف بزازها و افرشهم و ايدي بتلعب ف كسها و هي ساحت مني و راحت نازله على الارض و انا كمان نزلت معاها ورحت مقلعها الجيبة و الكلوت بقت ملط قدامي وكان جسمها جميل جدا و انا قلعت البنطلون و البوكسر لقيتها ماسكك زبي و بدأت تمص فيه ولا اجدعها ممثلة سكس و بعد كده نمت عليها و دخت زبي ف كسها و بدات انيك فيها و هي تحت مني اه اااه اااااه اه اممم
و انا ببوس ف رقبتها و لا اكننا اتنين متجوزين ف ليلة دخلتهم وانا ارزع فيها و هي اااه اه اااااه جامد ماتوقفش اه
لقيتها جابت عسلها من كسها و هي بتقولي جامد يا محمد جامد يخربيتك اااه مش قادره
نزلت مرتين و انا كنت خلاص هجيب
قوليتلها انا خلاص هجيب قالتلي هاتهم جوه انا عاملة حسابي ماتخافش و فعلا جبتهم جواها و قومنا نشفنا نفسينا و لبسنا هدومنا
و احنا بنلبس قالتلي انا انبسط اوي اول مره احس بالمتعة دي

و هنا خلصنا الجزء الاول
 

مواضيع مشابهة

عودة
أعلى