• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا واختي الصغيره سلمي| قصص سكس محارم هتخلي كسك ينقط عسل!

الولد الشقي

نسوانجي محترف
إنضم
May 25, 2025
المشاركات
3,551
التفاعل
276
النقاط
83
مرحبا بكم أعضاء منتدانا الكرام
أقدم لكم قصه روعه بمعني الكلمه
وهي أنا وأختي سلمي البريئه براءة الأطفال
انا عندي 20 سنه وهي عندها 18 سنه بس أيه بنت طلقه كرباج جسمها أبيض قوي وبزازها صغيره ومن تحت نحيفه وانا بحب النحافه يعني حاجه فل انا مكنتش اتوقع في يوم من الأيام اني انيك اختي كنا دايما علاقتنا حميمه وبريئه ذي الأطفال وكنت بلاعبها دايما وبتبقا مبسوطه
ومجاش علي بالي اني ممكن اعمل معاها حاجه المهم وانا مره داخل علي النت وقريت قصة محارم أخ وأخته ورديت علي موضوعه قولتله وهي وافقت انك تعمل كده فرد عليا رد غريب قالي كس أختك تلاقيها شرموطه انا سمعت الكلام ده جسمي ارتعش أول مره اسمع عن اختي الكلام ده ففوجأة بالباب يطرق فقولت مين قالت انا سلمي قولتلها تعالي يا حبيبتي فدخلت وكانت لابسه لبس منزلي عادي تيشرت وبنطلون قصير وقالت انا زهقانه بابا وماما خرجو راحو يزورو عمتي وانا لوحدي فقالتلي تعالي نلعب قولتلها هنلعب أيه جابتلي كوتشينه وقالتلي ياله نلعب فلعبنا وقعدنا ندحك ونهزر علشان انا دايما بدحك عليها وبقوش بالبنت ههه وخبيت الولد ورايا فهي أكتشفت كده فقالتلي هات اللي وراك وعلي غفله قامت عشان تشوف باقي الكتشينه فأتكعبلت في رجلي ووقعت فوقي وياله الصدفه بزازها جات في أيديا آآآآآآآآه ملبن يا جدعان ودحكت وكأنه ولا حصلت حاجه واحنا علي الأرض انا هجت بصراحه فقولتلها برضو انا هدحك علي أختي حبيبتي طب هاتي بوسه بقا وعطيتها بوسه في خدها وقالتلي ياله نكمل طبعا انا كنت لابس لبس بيتي وقولت هنتهز فرصة غياب اهلي وامتع نفسي شويه فقولتلها ياه الدنيا حر قوي انا هقلع البنطلون والتيشرت وهقعد بالشورت قالت عادي قولتلها وانتي كمان قالت لأ انا مش حرانها سبتها براحتها وكملنا لعب واتعمدت اعمل حاجه والمرادي خبيت ورقة كوتشينه ورايا بس جوه الشورة ههه خلبوص انا صح وبعد فتره اكتشفت اني مخبي حاجه ودورت ورايا ملقيتش حاجه قالتلي قوم أوقف وبرضو ملقيتش حاجه عشان الورقه في حته حساسه ههه وبصيت للشورت عشان تفهم هيا ان الورقه جوه ففهمت قالتلي طلع الورقه من هنا قولتلها مفيش حاجه هنا حتي شوفي بنفسك اترددت وقعدت تبص وأخيرا حطت ايدها علي طيزي تشوف فين الورقه وقعدت تبحث ومسكتها من بره الكيلوت ودخلت ايدها وخدتها احححح احساس غريب حد يحسس علي طيزك وقالتلي مفيش حاجه قدام دحكت فشكت فيه قولتلها تحبي اقلعلك الشورت خالص ههه ودخلت ايدها جوه الشورت من قدام آآآآآآآآه آآآآآآآآه دي لمست زوبري يا جدعان وسرعان ما زوبري بقا حجر انتصب جدا جدا وهي ما زالت تعبث بيضاني بحجة اني مخبي حاجه آآآآآآآآه حسيت اني هجيبهم علي أيدها فسحبت ايدها وقولتلها مفيش حاجه خلاص فقالت اوك تعالي نكمل لعب وانا بحاول اخبي في زبي اللي بقا مترين لقدام انا هجت بدرجه غير عاديه فقولتلها طب ممكن انتي تكوني مخبيه حاجه جوه اتكسفت وقالت عيب قولتلها لأ مفيش حاجه اسمها عيب ده حقي انتي بتدحكي عليا ذي مفتشتيني أفتشك قالت اوك عشان اثبتلك انك كداب ودخلت ايدي جوه التيشرت ورحت عند بزازها آآآآآآآآه نار في زوبري قولتلها ممكن يكونو هنا قالت لأ فانا صممت ان في حاجه هنا وخليتها تقلع التيشرت اوووو جسمها جنان بس السنتيان مغطيه بزازها فأستأذنتها انها تقلعهم فأتكسفت ورفضت فقولت انا متأكد انهم هنا وحطيت ايدي من تحت السنتيان آآآآآآآآه آآآآحح بزاز مدورين وطريين بيض هي اتكسفت وانا عمال بدحك فيهم وهيا تقول خلاص مفيش حاجه هنا كنت علي وشك امصهم زوبري هينفجر من الهيجان وقولتلها مفاضلش غير تحت قالت كفايه كده يا وليد قولتلها لأ لازم اتأكد
وعشان مأحرجهاش حطيت ايدي في الأول من بره البنطلون عشان مكسفهاش وقعدت ادعك في كسها بحجت اني بدور علي كوتشينه وقولتلها مينفعش كده انا مش شايف لازم تقلعي البنطلون ده انا متأكد انها هنا فمسكت البنطلون وقعدت انزل فيه بشويش اووو لقيت كيلوت احمر وافخاد بيضه وحاجات تهوس
ايدي وجعتني كفايه كده هريح واكتب الجزء الثاني
وشوفني انا الخلبوص هعمل ايه بعبصه وشغل واو
 
عودة
أعلى