• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

niswanjy

الأدارة
طاقم الإدارة
إنضم
Mar 22, 2025
المشاركات
9,120
التفاعل
509
النقاط
83
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز ست
تنويه هام ‼️

يرجى العلم ان هذه القصه من وحي خيالي الشخصي وليست حقيقيه.



أرجع شوف الجزء الاول والثاني عشان تفهم.



الجزء الثالث. (Part 3)



بعد اما فطرنا وخلصنا بابا قعد معانا شويه وكان هيرجع الشغل تاني تاني يوم ف كان بيحضر هدومه وماما انشغلت معاه، انافضلت ف الصاله وملك دخلت تذاكر فضلت اتفرج شويه علي التلفزيون ملقتش حاجه عدله رحت قافلة وداخلت الاوضه ونمت عليالسرير وفضلت اقلب علي الفون وملك بتزاكر قدامي علي المكتب ونمت من غير محس.



صحيت علي هزه بفتح عيني لقيت ملك قدامي بتقولي اي يعم هتنام لحد امتي ف بفتح لقيت الساعه ٣ قالتلي يلا عشان مامابتعمل الغدا وباستني علي خدي ومشيت، انا طلعت ودخلت الحمام اغسل وشي واظبط نفسي وطلعت ولقيت بابا واقف فالبلكونه بيشرب سجاير رحت واقف معاه وفضلنا نتكلم شويه.



لقيت ملك طالعه ووقفت معانا وفضلنا نتكلم ونضحك لحد م ماما نادت علينا ودخلنا وملك دخلت تجيب الطباق والمعالق وانادخلت وراها وفضلت احك في طيزها وهيا بتضحك وبتمشي.



خلصت وقعدنا واتغدينا وشربنا الشاي المتين وكل واحد انشغل في حاجه وجت الساعه ١ بليل وطبعًا كنا ف الاوضه انا وملك وانابقولها انا تعبااان مش قادر قالتلي اسكت إلا حد يخش علينا وتبقا مصيبه قلتلها طب اطلعي شوفيهم طلعت وبعدها جتوبتقولي امشي من غير صوت.



طلعنا وقربنا من باب الاوضه وسمعت صوت خبط النيك ده وسامع صوت ماما ونفسها واهاتها الواطيه وبابا بيقولها وطيصوت لايكونو العيال صحيين، احنا طبعا مكناش شايفين لاكن سامعين قعدنا شويه عند الباب وبابا مكنش عاتق ماما وسمعتهابتصوت كدا فعرفت ان بابا جاب رحت ساحب ملك وطلعين علي الاوضه جري.



دخلنا بتقولي اييي قلتلها هتلاقيهم طلعو كل واحد يستحما دلوقتي وممكن حد فيهم يخش علينا تعالي نعمل نيمين وفعلا كلواحد نام علي سريره وشويا حسيت بالباب بيتفتح ويتقفل تاني رحت قايم رايحلها وبقولها شوفتي.



قالتلي يخربيتك، بدات ابوس فيها وهيا بتتجاوب معايا علي طول رحنا قالعين واخدنا وضع 69 وفضلنا شويه كدا بعدها قمتراكبها وحطيت الاندر بتاعها في بقها عشان صوتها ميطلعش وكان عاجبها الحوار جداا وغيرنا الوضع مرتين تلاته لحد ما جبتجواها وبعدها نزلت لحس في كسها عشان تجيب هيا كمان.



خلصنا وكل واحد نام علي سريره وصحينا الصبح نودع بابا وكملنا نوم تاني .



صحيت الضهر وملك كانت نايمه وطلعت اشوف ماما ملقتهاش في البيت فعرفت انا نزلت السوق رحت داخل لملك وكانت نايمهووشها للحيطة، قلعت ونمت وراها ورحت منزلها البنطلون وبليت زبي ورحت حاطه علي باب خرمها وفضلت ازق وهيا نايمه واناماسك فرده طيزها عشان ابقا فاتح وباعد الفلقتين عن بعض وفضلت ازق لحد ما هيا صحيت وانا حاتط نص زبي.



بتقولي هوا اي قلبك الجامد ده قلتلها مفيش حد فالبيت قالت بجد قولها اه قالتلي طب حطه يلا رحت مدخل باقيه وفضلت انيكشويه واتعدلنا وعملنا وضع 69 وكل واحد جاب في بوق التاني وقومنا لبسنا وفضلت نايم جنبها وفضلنا نتكلم لحد لما ماماجت وقالتلنا انتو صحيتو امتي امال، ملك رديت وقالت لسا من شويه.



طلعت عشان تحضر فطار واحنا كملنا كلام شويه وماما نادت عشان الفطار طلعنا فطرنا وملك ساعدت ماما وعملت الشايوشربناه وكل واحد اتلهى في مذكرته وبعدها كل واحد راح دروسه وروحنا علي بليل.



عدى الايام والشهور وجه وقت امتحانات الترم الاول وكان امتحانات الاعدادي النقل في نفس وقت امتحانات الثانوي العام النقلف كان الاسبوع ده واحنا بنذاكر ليله الامتحان كنت اطمن ان ماما نامت واروح لملك وهيا قاعده علي كرسي المكتب انزل البنطلونواطلع لها زبي واخليها تمصه وهيا بتذاكر.



لغيت م زبي يقف ويبقا مبلول واخليها تقف وارجع الكرسي واقلعها البنطلون وانزل علي ركبي وافضل الحس كسها وخرمها وهيابتنهج قدامي وبتقولي خلاص بقا مش قادره، اروح شادد الكرسي وقاعد عليه واخليها تقعد علي زبي وافضل انيكها وهيا قاعدهعليا وزبي كلو جواها.



فضلت كدا ربع ساعه لغيت م حسيت اني هجيب رحت قايم وخليتها تمصلي وجبت لبني في بوقها وبقولها عشان تذاكري حلووفضلنا كدا عريانين وانا قعدت اذاكر برضو لغيت م تعبنا وكنا هنام، رحت منادي عليها وقولتها ملك قالتلي اي رديت وقولتلها انالسا مشبعتش وعايز تاني قالت انا مش قادره ي احمد وانت بتنيك علي طول.



ولما سكت وهيا حست اني زعلت قامت وجت نامت جمبي وحضنتني وقالتلي ياحبيبي متزعلش مني بس انا ذاكرت كتير ومشقادره اعمل حاجه تاني بس انت لو عاوز طيزي تحت امرك، رديت وقولتلها مفيش حاجه خلاص ولو مش عاوزه انيكك تاني حقك.



ملك قامت وقعدت عليا وانا كنت نايم علي ضهري ونزلت علي شفايفي ببوس رومنسي بس انا بعدتها وقولتلها انا عاوز انامومش قادر لقيتها بطلت كدا وحسيتها كانت هتعيط وقامت من جنبي وراحت السرير بتاعها وسامع صوتها وهيا بتعيط بصوتواطي وانا نمت.



صحيت تاني يوم بدري خالص وكان كلو نايم وملك لقيتها نايمه علي سريرها وعلي جنبها ووشها للحيطه انا حسيت علي دميوحسيت اني زعلتها رحت قايم نايم وراها ولزقت فطيزها وحضنها من وره وحسيت انها صحيت بس عملت انها نايمه وانا رحتبايسها من رقبتها وبقولها ملوكتي حبيبتي اصحي يلا، لقيتها اديرت وبقينا وش لوش وبتقولي يرضيك اني انام زعلانه قلتلهالا يروحي وفضلت اقولها كلام حلو وفضلت اهزر معاها.



وقولتلها مش وحشك حاجه قالتلي اويي رحنا دخلين في بوسه طويلها وفضلت اقفش ف طيزها واحط ايدي علي كسها واحسسعليه وهيا بدات تهيج وهيا مدت ايدها وحطيتها علي زبي وفضلت تلعب فيه لغيت م وقف، راحت نازله مقلعالي البنطلون وفضلتتمص وترضع فيه لغيت م بقا حديده وكملت مص لحد م جبت لبني في بقها لغيت ما خلصت وهيا نامت في حضني.



شويا وحسينا بحركه بره قمت بسرعه عادل هدومي وقومت اكن لسا صاحي وداخل الحمام ولقيت ماما ف وشي ولسا هتخشالحمام قلتلها استني اخش بسرعه راحت طالعه وانا عملت حمام وغسلت وشي وعدلت نفسي وطلعت، وهيا دخلت ورايا وانادخلت الاوضه اخلي ملك تقوم ع اساس لسا مصحيها وخرجت.



ماما كانت لسا ف الحمام رحت مستغل الفرصه وزنقتها ف الحيطه وفضلنا نبوس بعض واقفش فيها ولما حسيت ب ان الباببيتفتح رحت سبتها بسرعه وطلعت وماما كانت طلعه بقولها يلا م قادر طبعا زبي كان واقف ع الاخر وحسيت ان ماما لمحتووشفتها بتبتسم وطلعت.



انا دخلت الحمام خلصت وضربت عشره عشان مكنتش قادر ونضفت وطلعت، وماما كانت ف المطبخ بتعمل فطار لينا وكدا.



وقولت اساعدها دخلت عليها المطبخ قولتلها عايزه مساعده قالتلي ماشي خليك خليتني واقف وراها وكانت بتناولني الحاجاتوانا أوديها الصاله بعد ما خلصنا وملك طبعا كانت قاعده علي الرُكنه بتتفرج ع التليفزيون ولما شافت ان الاكل جهز راحت قاعدهعلي السفره .



بقولها قعدتي ع الجاهز ورحت ضاحك وماما ضحكت بتقولي يبارد وهيا بتضحك وقعدنا قعده عائليه جميله وخلصنا وملك قامتتودي الحاجه المطبخ وماما بتحط ف التلاجه وانا بقولهم عاش عليكو وبضحك.



كُنا يوم جمعه وكدا وكان اليوم اللي بعده اخر يوم امتحان، طبعا خلصنا وكان عندنا دروس ولبسنا ونزلنا وخلصنا ع العشا كداروحنا وكانت ماما بتعمل الغدا.



انا اخدت غيار ودخلت الحمام اخد دوش وأفوق،

دخلت وقلعت الهدوم وبفتح الصندوق البلاستيك اللي بيتحط فيه الغسيل الوسخ ده بفتح معرفش اي اللي خلاني ادور فيه وانابدور لقيت نفسي ماسك كلوت بصيت لقيتو كبير ف طلع بتاع ماما لقيتني بشمو وببص فيه لقيت نفس الافرازات اللي ملكبطلعها.



بس ده كان لسا مقلوع ورحتو تهبل فعلًا مش اي حد هيفهم اللي بقولو، انا ماسك الكلوت وقاعد اشم فيه وزبي واقف ع اخروولقيت نفسي بلحس الافرازات دي وكان طعمها يلهوااااي خلصت كل حاجه كانت ف الكلوت واخدته وقعدت ع القعده وفضلتاضرب عشره بيه.



مكملتش خمس دقايق ع بعض وكنت جايب شلالات من العشاير وغرقت الحمام وقمت استحميت ورجعت الكلوت ف الصندوق بسنسيت احطه بين الهدوم زي مكان محطوط وطلعت والغدا كان خلاص بيجهز وملك دخلت ورايا الحمام وباين انها هتستحما هياكمان.



بعدها بشويه كانت خلصت وطلعت وجاتلي بتقولي هوا كلوت ماما كان بيعمل اي فوق هدومك ساعتها جالي فلاش باك انينسيت اخبيه ف وسط الهدوم رحت قلتلها عادي كنت بحط هدومي والسبت وقع ولميت الهدوم تاني قالتلي اه وعملت نفسهامصدقه ومشت.



ملك وماما حطو الاكل وبدأنا ناكل في هدوء، بعدها خلصنا اكل وهما شالو الطباق وانا دخلت غسلت ايدي وكنت محتاج انام رحتسايبهم وقلتلهم ساعه وصحوني ودخلت نمت.



صحيت بعدها بشويه ع حركه حد ف الاوضه بس متحركتش وقولت بيتهيألي وكملت بعدها لقيت حد بيحسس عليا كدا وانا فاتحنص عين وقلت ف نفسي استحاله تكون ملك وفعلا مكنتش هيا، لقيت ماما بتحسس عليا وعلي زبي من فوق الهدوم وانا زبيمصدق لقيتو نط وقف بقا حجر وهيا فضلت مسكاه براحه كدا عشان مصحاش افتكرت ملك اول مره قولت هوا السيناريو هايتعادولا اي.



راحت مطلعاه من البنطلون وبقا قدامها ف الهوا لقيتها بتقرب وتشمو ب محن كدا وبتبصلي تشوفني عشان لو صحيت راحتفاتحه بقها ونزلت مص فيه شويه وانا يدوبك رحت جايب ف بقها راحت ضحكه وبلعت العشره بتاعتي ولبستني هدومي وطلعت.



بعدها بشويه جت عشان تصحيني وانا عملت نفسي مشفتش حاجه وطلعت وانا بمسح عيني لقيت ملك نايمه ع نفسها ورحتصحتها وقعدنا وعملت نفسي مشفتش حاجه وعادي خالص وبقول ف نفسي لازم انيكها لازم اعوضها غياب بابا.



وانا سرحان وبفكر ازاي لقيت طريقه جت ف دماغي اني اجيب منوم او مخدر واحطه ف الشاي بتاعها وبتاع ملك عشانميصحوش خالص.



خلص اليوم وصحينا الصبح للامتحان وخلصنا وروحنا ماما كانت نامت اصلا واول م دخلنا م البيت كانت لسا صاحيه عشانتحضر فطار وكدا وقلتلهم انا نازل اقابل صحبي وجاي ونزلت رحت صيدليه بعيده عن البيت شغال فيها واحد صحبي وقولتلو عالمنوم وقالي لي قلتلو م بعرف انام وعملت عليه حوار.



المهم اخدته وروحت وخبيته وكنت مستني الليل بفارغ الصبر فطرنا وخلصنا وكانت ماما نازله السوق تجيب طلبات للبيت وكانتبتقول لملك لو تنزل معاها بس قالتلها لا وعملت عليها حوار عشان تقعد معايا.



وماما نزلت بعدها لقيت ملك جايه جنبي وفضلنا نبوس ف بعض واكلنا بعض حرفيا وقلعنا البناطيل بس عشان لو جت فجاهنلحق نفسنا قلعت البنطلون ورحت قاعد ع طرف السرير وهيا نزلت تحتي وفضلت تلحس زبي وتمصه وانا اتأوه فوق وهيا بقتبلاعه ازبار.



شويها وحسيت اني هجيب رحت قايلها خلاص رحت قايم وجبتها مكاني وبقيت بلحس كسها وخرمها وهيا نايمه ع ضهرهاوهيا اترعشت نوبه واحده وجابت عسلها وانا شربته كله رحت قايم ورافع رجلها ع كتافي بقلها عارفه نفسي ف اي قالت اي.



وانا بفرش زبي ع كسها وهيا شبه التعبان تحتي بتتلوي قلتلها انفسي افتح كسك وانيكك ليل ونهار منه قالت وانا كمان نفسياويي بس خايفه رحت نازل ع بقها شفطه وقلتلها انا مستحيل اأذيكي وانا هعمل كل اللي انتي عايزاه ولو عايزه افتحك انا موافقبس عشان لما تيجي تتجوزي هتعملي اي.



قالتلي م وقته الكلام ده نكني ف طيزي دلوقتي عشان ماما زمانها جايه رحت عادلها ف وضع الدوجي وتفيت علي خرمها وفضلتابعبص شويه ورحت مدخل زبي دفعه واحده راحت مصوته وفضلت انيك فيها شويه وغيرنا الوضعيات كتير فضلنا ربع ساعهنيك قلتلها كفايه عشان زمانها ع وصول قالتلي ماشي.



رحت منيمها ع ضهرها وانا قاعد ع صدرها وماسك زبي حلب قلتلها اللبن رايح لمين قالتلي لمرات حبيبي وروحي واخويا وانافضلت اضرب جامد لغيت مقلتلها افتحي بقك راحت فاتحه وأنا فضلت انطر ع وشها غرقت وشها كلو.



قامت وبتجيب لبني ب صباعه وتحطه في بقها وتقولي **** ده طعموا جامد ب احمد انا مستعده ارضع من زبك العمر كلو قلتلهاوزه اللي هيحصل يروحي قالتلي حتا لو اتجوزنا قلتلها لو ايه حصل هنفضل مع بعض.



حضنا بعض شويا ورحنا لبسين هدومنا وقمنا وهيا دخلت الحمام وانا فضلت قاعد بحاول افكر هعمل اي مع ماما و ازاي هوصلليها بس كنت كل شويه بقول مينفعش وكدا بس الشيطان راكب دماغي واقول طب ممكن يحصل مشكله وبتاع.



وحاولت ابعد الفكره عن دماغي بس قولت مره ومش هتتكرر تاني وبصراحه كنت هموت وانيك كس مش طيز واحس ب شعورهماما لقيتها بتفتح باب الشقه وداخله ب الحاجات وانا طلعت قعدت ف الصاله وعدي اليوم لاخره.



جات الساعه ٩ بليل وقررت اصارح ملك ب اللي هعمله واخدتها ف الاوضه ورحت قايلها وهيا بتسمع مني مصدومه وبتقولي ازايمينفعش قلتلها هيا بنفسها مسكت زبي ومصته وهيا مستوعبتش وقولتلها م عادي مانت عملتي كدا راحت ضاحه.



قالتلي طب ازاي قلتلها انا جبت منوم وهعمل عصير واحطهولها فيه لقيتها بتبصلي وساكته اكنها بتفكر قالتلي خلاص ماشيقلتلها يعني موافقه قالت مدام هتعمل كدا عشان خاطر ماما ف ماشي بوستها ف خدها وقلتلها **** يخليكي ليا يحبيبتي قالتويخليك ليا يحبيبي.



قلتلها اعملي انت عصير وصبي لينا وحطي من المنوم ده واديتها برشامه وقولتلها تطحنه وتحط الحبايه ف العصير بتاعهاوفعلا عملت كدا وراحت طالعه ب العصير وماما بتقولها اي المناسبه قالت عادي وبتاع وشربنا وشويه ولقينا ماما قالت انا داخلهاريح شويه.



رحنا بصين لبعض انا وملك وماما راحت قايمه داخله بعدها بنص ساعه دخلنا عليها الاوضه فتحنا النور وهيا كانت نايمهبتشخر كانت لابسه عبايه بيتي كدا رحنا مقلعنها العبايه وكانت لابسه تحتها بنطولن والسنتيانه علي طول مش لابسه حاجهتاني من فوق وبزازها كانو حلوين ولا كبار ولا صغيرين بس جمدين كدا.



ملك قلتها السنتيانه وبزازها اتفردو واتمرجحو علي جنب مديت ايدي فضلت اقفش ف بزازها وملك بتقولي ولا عيب رحت هاجمعليها هيا كمان وقلعتها وبقت ملط وفضلت ماسكها وبقولها بصي امك عامله ازاي بتفرجي هعمل فيها اي دلوقتي رحت جايبوش ملك لبز ماما اليمين وقولتلها مصي يلا راحت وخده ف بوقها وفضلت تمص وتلحس فيه ب لسانها.



وانا رحت قالع هدومي كلها ونزلت تحت ماما وقلعتها البنطلون وبعدها الكلوت وشوفت كسها اللي بينور خليت ملك تمسك رجلهاوترفعهم وانا نزلت مص ولحس ف كسها وقاعد ارضع فيه ومش مصدق اللي انا بعملو رحت قايم وقولت لملك عايزه تجربي لقيتهابتقول ياريت.



رحت ماسك رجلين ماما رافعهم وملك نزلت تلحس وبقولي دا طعمه تحفه وكملت لحس وبتدعك كسها رحت حاطط رجلين ماماومفشخهم كدا وبقت فاتحه من تحت رحت نازل ورا ملك وفضلت الحس كسها وهيا من شهوتها جابت ع طول.



خليتها تقوم تمص زبي شويه وبعدها رحت حاطط زبي ع كس ماما فضلت افرش بيه شويه وقومت مدخله وحسيت بشعور اولمره احس بيه وفضلت اطلع وادخل دقيقتين وحسيت اني هجيب رحت مطلع زبي بسرعه وجبت ع كسها من بره وخليت ملك تلحسوبعد م نضفت خليتها تمص زبي تنضفه هوا كمان.



رحت مدخلت تاني وفضلت انيك جامد وارزع بعدها حبيت اغير الوضعيه رحت قايم وجايب مخده وقلبنا ماما وبقت نايمه عبطنها وجبت المخده حطيتها تحتها عشان تترفع ورحت حاطط بتاعي تاني وفضلت انيك ب اقصي ما عندي وانا ببوس ملكوقولتها انا عايز اجيب جواها قالتلي اوعي بلاش عشان متحملش.



رحت ساحب بتاعي ومشيتو ع خرمها وزقيت زبي كان فيه مقومه شويه بس دخل كلو ف عرفت ان بابا فاتح خرمها رحت قايل لملكمش لوحدك اللي بتتناكي من طيزك اهو قالتلي خلص عشان انا تعبانه وعاوزه اتناك انا كمان رحت جايب لبني ف خرم ماماوقعدت اتاوه زبي حرفيا فرقع جواها.



رحت نايم فوقها وفضلت كدا لغيت م زبي طلع لوحدو وملك نزلت تمص زبي من وره وبتلحس خرم ماما وبتشفط ولبني يطلعوتبلع رحت قايلها انا اول مره احس ب استمتاع كدا قالت بكره هنمارس جماعي وهيا تكون صاحيه رحنا ملبسنها الهدومومأكنش حاجه حصلت ونضفنا ورانا.



رحنا واخدين هدوم ودخلنا الحمام قالتلي انا لسا مجبتش وعاوزه اتناك ياحمد قلتلها حاضر رحت قاعد ع القعده وخليتها تقعد عركبها وتمص زبي بعدها جبت صابونه ادهن بيها زبي لغيت معملت رغاوي وخليتها تقعد عليه يدوبك راسه دخلت وزبي كلواتزحلق وهيا صوتها طلع.



فضلت هيا اللي تتناك وتقوم وتقعد وطيزها وهيا بتقعد بتعمل صوت وانا ماسك طيزها وفضلنا كدا شويه رحنا قايمين وخليتهاتسند علي الحوض وفضلت انيك فيها شويه لغيت م جابت وانا جبت معاها انا كنت تعبت من كتر النيك يوميها.



رحنا مستحمين وطلعين ودخلنا نمنا، صحينا الصبح ولا أكن حاجه حصلت وماما اتعاملت عادي هيا كمان وباين انها محستشبحاجه.





النهايه.





معلش الجزء ده اتأخر عليكو بس كنت مشغول وانتو عرفين دخله رمضان وكدا معرفش يا جماعه ممكن اعمل جزء رابع عشان كدافي احداث اتفتحت مني ولازم اكملها وكده ده مش الجزء الاخير فاضل جزء كمان.

تحياتي لكم جميعا ❤️❤️😊
 
انا كاتب القصه
 

مواضيع مشابهة

عودة
أعلى