• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إنحرافات زوجية - حتى الجزء الأول

ديوث ماما واختى

نسوانجي محترف
إنضم
Mar 29, 2025
المشاركات
1,889
التفاعل
175
النقاط
63
الإقامة
مصر
الجنس
ذكر
الجزء الأول:

وقعت أحداث القصة من حوالي سنة تقريبا من دلوقتي واللي خلاني اكتب عنها هي احداث حصلت في الفترة الحالية ولكن الاحداث دي هتبقى في قصة جية هبقى أحكيها في وقت تاني بس علشان اضع كل حاجة في سيقها كان لازم احكي الحكاية دي الأول.


انا اسمي سعيد والتقينا أنا ومها في الطفولة واحنا تقريبا سن 14 سنة اثناء الدارسة الثانوية وارتبطنا ببعض و بقينا حبيبين ، ومن وقتها بقى عندنا شغف ببعض اننا نتجوز، وكمان افكرنا في السن دا كانتت افكار بريئة جدا مفيهاش غير عشق بين حبيبين.

ولأن احولنا المادية كويسة فتجوزنا واحنا صغيرين في سن ال20س تقريبا بعد الجامعة على طول وانا شغال في شركة متخصصة في تطوير التكنولوجيا ومراتي مها شغالة في مجال الديكور في مكتب بتعها.
قريب هنحتفل بالذكرى ال15 لجوزنا، وأحنا نتعتبر زوجين مثاليين بكل معنى الكلمة لو أنت تؤمن بوجود توأم الروح فهو دا اللي كنا عليه بالفعل والأهم من كدا كنا أفضل صديقين كمان وعلاقتنا الزوجية مستقرة ومفيهاش أي مشاكل بالرغم من اننا معندناش ***** ودا لأسباب طبية بحتة وبالصدفة عندنا احنا الاتنين.

كانت حياتنا الجنسية ممتازة مع أن مها كانت ديما متحفظة بعض الشيء. حيتنا روتينية ومكنش فيه احداث مثيرة أو حتى المختلف اللي كان ممكن نعمله على مر السنين. وكمان مها مكنتش مرتبطة برجل تاني قبل كدا في حيتها.

وعلشان منحسش بملل في حيتنا الجنسية مكنش في مانع اننا نعمل شوية ألعاب تقمص الأدوار البسيطة اثناء العلاقة، زي اني دكتور وهي ممرضة او أنا مدير وهي سكرتيرة، ادور من النوع اللي يعتبر عادي ومقبول بالنسبة لواحدة متحفظة، ومراتي مكنتش بتظهر رغبة واضحة في انها كانت محتاجة تعرف راجل تاني من الأساس وكانت بتبين ديما انها مكتفية بوجودي في حيتها.

مها كمان في الأساس مغرمة جدا بالمساج العلاجي وكانت بتروح نادي جنب البيت وبانتظام لتدليك الجسم ، واحنا الاتنين بنهتم بعمل المساج العلاجي وزيارة النوادي الصحية اللي بتقدم الخدمات دي بما فيها مثلا الاسبا والجاكوزي وهكدا. ومن فترة بسيطة مها لمحت ليا واحنا اثناء العلاقة والتخيل وتقمص الأدوار انها حابة تعمل مساج مع راجل عنده عضلات وجسمه متناسق، بس كل الأفكار دي كانت بتبقى مجرد كلام وتخيلات في سياق العلاقة ومش بنرجع نتكلم فيها تاني اثناء حيتنا العادية.

أنا في الأول مكنتش بركز في كلمها دا بس في مرة جاني الفضول اني اسئلها هي ليه بدأت بتخيل واحنا مع بعض أن اللي يعملها مساج راجل مش بنت وردت عليا رد اعتبرته منطقي مش شهواني بس كانت شبه سرحانة في تخيلاتها إن دا راجع لقوة ايد الراجل وانها مش بتحب تعمل تدليك ضعيف وخفيف مع بنت وخصوصا اذا كان المساج دا للعلاج مش للاسترخاء بس.
طريقتها واجبتها وسرحنها كانت مريب بالنسبالي وخلاني افكر انه اللي كان بيدور في ذهنها مش مجرد مساج وبس ممكن يبقى في حاجة مثيرة بس انا برضو مش متأكد.

وخطر في بالي اني أحاكي الاحداث واتقمص دور الراجل بتاع المساج زي اللي بتتخيلها مها واني أقوم بعمل تدليك علاجي لجمسها زي ما بتعمله في النادي بالظبط، علشان ألبي احتياج خيلها.

عندنا في البيت تربيزة مناسبة للمساج، وانا أكيد مكنتش بشوف مراتي وهي بتعمل مساج في النادي لأنه حريمي بس، ولكن لأني انا كمان بروح أماكن زي دي فعندي خبرة وفكرة عن النظام هناك،

قولتلها لازم اعملك مساج أكنك في النادي بالظبط وقولتها لازم تكوني في وضع استعداد زي مبتعملي في النادي، قالتلي حاضر ودخلت الأوضة ورجعت عريانة وهي لفة الفوطة على وسطها اكنها خارجة من شاور ولما وصلت عند التربيزة قامت فكت الفوطة ونامت على التربيزة عريانة خالص وطبقت الفوطة وحطتها على طيزها. وفردت جمسها وايديها بقت تحت رسها.
هي في الأساس مكنتش أصلا بتفكر في انها تعمل مساج بس هي انجذبت لفكرة العرض اللي احنا هنعمله وهنحاكي تخيلاتها اللي بتفكر فيها ديما وانا في اعتقادي ان الفكرة هترضي تخيلاتها وهيبقى امان بالنسبة ليها وكمان بيرضي تحفظها واحترمها.

وانا بعملها المساج لجمسها سألتني باثارة وبمحن:
"بقولك يا سعيد انت ايه رايك في فكرة ان راجل تاني يعملي مساج و يلمس جسمي"
كان وقوف زبي تحت البنطلون الخفيف اللي لبسه كافي علشان يرد عليها بإعجابي واحساسي بالاثارة من الفكرة وأنا انتهزت الفرصة وكملت معها اثارة وقلبت الدور وسألتها:
"انتي ممكن تخالي الراجل اللي بيعملك مساج يلمس جمسك وخصوصا بين رجليكي"
ردت عليا مها قالتلي "انا بحب اسيب نفسي خالص علشان اخد احسن جرعة من التدليك في كل جزء من جسمي".
وانا رديت عليها فورا "كل جزء من جسمك ولا أجزاء معينة"
هي قالتلي بنوع من الاسبتهبال " أجزاء معينة زي أيه؟" مع استمرار حالة المحن
قولتلها "زي كسك او بزازك مثلا"
طبعا مها بالرغم من تحفظها إلا انها شهوتها عالية جدا اثناء العلاقة ودا خليها تتنازل شوية عن احترمها وازدادت جراءة اكتر وأكنها نسيت النزعة المحافظة المتأصلة جواها وردت عليا وقالتلي"ومالة كل جزء من جسمي مهم انه ياخد احسن فرصة للتدليك حتى لو في مناطق حساسة "
انا قولتلها "حتى لو دا مع راجل"
قالتلي بشعور فيه نوع من التردد "اقولك الصراحة ومتزعلش"
قولتلها "ولا شيء إلا الصراحة "
قالتلي أ"نا حبة اجرب الإحساس دا يا سعيد مع واحد عنده عضلات وجسمه قوي"
هي لما قالتلي كدا لقيت زبي بقي زي الحديدة أكتر ومبقتش قادر اتمالك أعصابي من اللي مراتي مها المحترمة بتفكر فيه وبتتخيله وبتقوله كمان بلسنها.
اكيد الشهوة ليها حدود الانسان ودا بيختلف من شخص للتاني بس كتير بيضعف قدمها.
ولأن مراتي في الاساس محترمة مش بنشتم بعض اثناء العلاقة بس بعد جملتها الاخير خلت جسمي كله يغلي من الشهوة وقولت جوة نفسي" اه يا مها يا شرموطة يا متناكة وعملة فيها محترمة وانتي في خيالك لبوة"

طبعا مراتي في حالة شهوة رهيبة فمدة ايدها تدور على زبي وبدأت تدخل ايديها جوة البنطلون وقامت سحبتني منه، علشان تريح نفسها وتاخد كفيتها من لقاء جنسي على وشك الحدوث وهي في حالة الهياج الشديد اللي هي فيه
أنا طبعا مستنتش وفورا خلعت كل هدومي ورميت الفوطة اللي كانت على جسمها وطلعت فوق الطربيزة وبقينا في وضع 69 انا بلحس كسها وهي بمحن بتمص زبي وبعد دقايق قليلة من لسحي لكسها مها مستحملتش جابت رعشتها فورا واضح انها كانت تعبانة من التخيلات اللي كانت بتدور في رسها وانا فورا عدلت وضعي وخليتها نيمة على ضهرها وانا في وضع الجنس العادي بقيت فوقيها وبدأت ادخل زبي في كسها وانا شفيفي على شفيفها ولساني بيلعب في لسنها ووصلت معها لأقصى مراحل الهياج.

مارست الجنس مع مراتي بقوة وبصورة غير عادية أكني واخد حباية فيجرا ولكن الغريب ان مراتي بالرغم من ممارستي معاها وانا بدخل زبي في كسها بقوة وبرزعه جامد مكنتش معايا خالص كانت مغمضة عنيها واكنها في دنية تانية واكيد كان في خيلها حاجة تاني وكانت بتتكلم بمحن شديد جدا وبتقول "اه.. اه.. دخله جامد.. دخله يا حبيبي..اه بحبك وي. اه كمان كمان يا حبيبي بعشقك".

وأنا كمان خيالي كان شغال وكان في شعور جواية ببفكر في الراجل القوي اللي بيعمل مساج لمراتي وهي تحتة وبيعمل لقاء جنسي معها علشان يطفي نرها من لمس كسها وطيزها وبززها، أفكار الشهوة كانت مسيطرة عليا ومكنتش مركز ان افكاري دي دياثة على مراتي واني حبيت طبيعة تخيلات مراتي واللي مش عارف هي جبتها منين او حصل معها ازاي بس عندي إحساس داخلي ان مظاهر التحفظ اللي جوة مراتي دي وراها اكيد شيطان بيفكر تفكير شهواني ومنحط وبأفكار ممكن تروح لابعد من مجرد مساج او علاقة مع راجل قوي بعضلات.

بعد ما نزلت لبني في كس مراتي مها وانتهاء اللقاء الجنسي عالي المستوى رحنا مع بعض الحمام علشان ناخد شاور ونلبس هدومنا ونرجع لحيتنا العادية ونرتاح.

بعد الموقف اللي حصل بيني وبين مها في تجربة لعبة المساج، كنت مستغرب نفسي جدا ومستغرب مها كمان وبدأت افكاري كلها تتجه نحية احسايس غريبة مش متعود اني بيها أو افكر فيها.
إحساس بوجود طاقة جنسية مكبوتة جوة مراتي بالرغم من سنين جوزنا، إحساسي ان مها جوها شخصية مقبلة على الانحراف بقوة ولكن مقيدة بالتحفظ والاحترام ووضعنا الاجتماعي.

وانا كمان جويا شخص عنده ميول للفجور والانحراف واحساسي بمتعة أني الشخص الديوث على مراته اللي ممكن يتفرج عليها مع راجل غريب وهو وبيعملها مساج وبيحسس على حسمها وكمان ممكن يركبها وبعمل معها علاقة جنسية.
 

مواضيع مشابهة

عودة
أعلى