• سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصص سكس لواط عنف جردني من اخر ذرة رجولة - الجزء الثالث

سالب لبوة

نسوانجي محترف
إنضم
Apr 16, 2025
المشاركات
868
التفاعل
79
النقاط
28
الإقامة
مصر
الجنس
ذكر
ميولك الجنسية
أنا راجل وعايز راجل
تالت يوم عدى عادي زي امبارح الفطار والغدا والواحد اللي بعد الغدا لحد ما دكري دخل نام وانا قعدت قدام التليفزيون وبعدين صحي حضرتله القعدة والشاي وجيت قعدت تحت رجليه وفاجئني بموضوع جديد خالص

قالي انا ملاحظ في اليومين اللي فاتو اني لما بضربك على وشك انت بتتعصب او بتتلوي ودي علامة خطر قولتله ليه خطر قالي لانه انت كده عندك لسه بقايا كرامة وانت مش عايزة تبقى مرة وبس انت نفسك تبقى مرة معدومة الشخصية مجرد خرقة تحت رجلين جوزها صح ولا لا قولتله صح قالي يبقى السهرة النهارده مفهاش سكس فيها حاجة اهم من كده فيها اني لازم اقضي على كرامتك بحيث لما تنام النهارده وتصحى بكرة الصبح تبقى بني ادم معندوش كرامة قولتله طب وحنعمل كده ازاي قالي انت دلوقتي واخد خطوة كويسة بتسجدلي وبتبوس رجلي عادي من غير تردد يعني فيه حاجة جواك اتكسرت احنا بقى عايزين نقضي عليها وكرامة الانسان واللي بيحس باهانة فعلا لما تتجرح هي وشه فانا النهارده هفضل اضربك على وشك على ما يبقى الموضوع بالنسبالك عادي قولتله بس انا محدش ضربني قبل كده غيرك قالي وده سبب انك مش عارف تبقى مرة شرموطة بجد لازم افضل اضربك وتتهان وتتكسر وتعيط وتهدى وتضرب تاني لحد ما جتتك تنحس وميبقاش عندك كرامة يبقى الضرب على وشك زيه زي طيزك جاهز قولتله وانا مخضوض جاهز

رحت معدول وقاعد قصاده بالظبط على الارض وهو حاطط رجليه على فخادي قعد يحسس بايده على خدي وفجأة لطشني حتة قلم خلاني عايز اقوم اقتله حسيت بغضب واهانة مقدرتش اتحملها قالي جرا ايه يا ابن الزانية ده انت لسه في اول واحد انا مش هسيبك غير لما تنحس خالص حتى لو وصلو خمسين قلم اهدى حاولت اهدى واشتت تفكيري في حاجة تانية قالي تفتكر سعاد امك لو شافت زبي حيبقى رايها فيه ايه السؤال ضايقني وبصيت على زبه اللي مدلدل قدامي راح لاطشني تاني قلم حسيت بزلزال جواي مبقاش غضب بقى نوع من كسرة النفس وبدات افكر انا ليه بعمل في نفسي كده منا كنت بدخل علاقات طياري وخلاص ومبقتش قادر ابص في وشه من كتر الضيق قالي بصلي يا ابن الشرموطة هنا بصيتله بالعافية قالي ايه مالك مضايق ولا ايه لسه حرد عليه اقوله اه راح ضاربني قلم اقوى من الاتنين اللي فاتو بمراحل مقدرتش استحمل وقعدت اعيط راح حاطط راسي بين فخاده جنب زبره وقعد يطبطب على راسي ويقولي اهدى وادالي كوباية ميه بعدها قالي قوم اغسل وشك وتعالى رحت غسلت وشي ورجعلته كنت هديت شوية

لما رجعتله لقيت زبره واقف فضلت باصص عليه قعدت بين رجليه قعد يدعك زبره على وشي وانا بحب الحركة دي اوي وبتخليني مبسوط بعد ما عمل كده قالي حاسس بايه قولتله عادي اضايقت وعيطت قالي حنخش الجولة التانية لو عيطت تاني عادي احنا قدامنا الليل كله قولته حاضر وبوست راس زبره قعد يحسس على خدي تاني وضربني اول قلم الغريب في الموضوع اني محستش باي مشاعر حسيت بألم بس قعدت احسس على خدي مطرح الضربة راح ضاربني على خدي التاني برده مكنش فيه مشاعر معرفش حصلي ايه بصلي وقالي يا ابن الراجل الخول كرامتك كلها راحت واتبخرت بعد تلات اقلام ابتسمتله قولتله مش عارف ضربني بعدها كذا قلم قوي جدا جدا رفعت ايدي قولتله كفاية ارجوك قالي ايه زعلت قولتله لا صدعت ممكن اشرب شاي قالي مبروك يا كسمك مبقاش عندك كرامة خلاص اعملنا طقم شاي وتعالى وانا قايم لطشني على طيازي بايده ولما جيت اوطي اخد الكوباية رزعني بعبوص وانا ضحكت ومشيت

اخدت مسكن للصداع وعملت الشاي ورجعت قعدت على الارض قصاده قالي انت كده ماشي معاي كويس اوي على اخر الاسبوع حتبقى واحد تاني خالص غير اللي جه هنا قعدنا نتكلم وهو بدا يحسس برجله اليمين على جسمي كله وعلى وشي وخلاني امص صباع رجله الكبير وبعين دخله في طيزي وفضل كده يلعب في جسمي برجله بصيت على زبره لقيته وقف فعرفت اني حتناك

قالي تعالى مص نزلت بوست رجليه الاول وبعدين مسكت زبره فضلت امص فيه وهو بيلعب في حلمات بزازي بعدها نزل جنبي على الارض خلاني عملت الوضع الكلابي وقعد ينكني في الوضع ده وهو مبسوط وعمال يشتمني اقذر شتايم في العالم لحد ما جبهم جواي وهو بيقول اه بصوت عالي واحساس بانتصار الراجل لما بينيك

مسحت لنفسي بالمنديل ومسحتله زبره ونزلت ابوسه وفضلنا قاعدين على الارض قالي هاتلي ازازة بيرة رحت المطبخ جبتله ازازة بيرة قعد يشرب فيها ويقولي انا بشربها عشانك وانا مش فاهم يقصد ايه بعد ما خلص شرب قالي يلا بينا على الحمام عايز اترتر

دخلنا الحمام وهو بيقولي كمالة موضوع الكرامة ده لازم يحصل دلوقتي عشان الصورة تنطبع في دماغك مدى الحياة
قعدني على الارض ووقف قدامي وبدا يترتر على جسمي كله بزازي وبطني وبتاعي ورجلي وبعدين خلى اخر حبة ترترة لوشي فضل يترتر على وشي لحد ما خلص راح متكرع وقالي كده تمام قوم بقى استحمى ويلا عشان ننام
 
عودة
أعلى