نهر العطش
نهر العطش لمن تشعر بالحرمان
دي قصة حقيقية حصلت مع واحد صاحبي وهو طلب ننزلها هنا وهو هيتابع رايكم في اللي حصل ولو عجبكم تعليقاته هيحكيلكم عن طريقه في التحرر والدياثة علي مراته.
انا احمد 31 سنة من منطقة شعبية ودي اول بداية ليا في طريق الدياثة واني اكون ديوث علي مراتي دينا 30 سنة محترمة جدا ولبسها واسع وطويل مش بتلبس ضيق خالص وفي البيت بيجامات وعبايات بيت متجوزين بقالنا سنتين بنحب بعض اوي ومكنتش اتخيل ان يجي يوم ويحصل اللي حصل وتبداء قصتي

في يوم كنت راجع من الشغل بدري وروحت فتحت الشقة ملقتش حد فيها بنده علي دينا مبتردش دخلت دورت في الشقة ملقتهاش افتكرت انها قالتلي انها رايحة عند مامتها انهاردة قولت كويس بقا ادخل ارتاح وانام شوية حلوين نمت ومن الناحية التانية كانت دينا راجعة من عند مامتها قبل معاد رجوعي من الشغل وكانت عاملة حسابها تعدي تجيب خضار عدت علي رامي بتاع الخضار.
رامي : ازيك يا ست دينا عاملة ايه واستاذ احمد عامل ايه سلميلنا عليه.
دينا : ازيك يا رامي بخير تسلم لسوالك استاذ احمد بخير الحمد لله.
رامي : محتاجة حاجة يا ست دينا تحت امرك.
دينا : لا تسلم انا هاخد شوية خضار وفاكهة.
رامي : اتفضلي يا ست دينا عبي اللي محتاجاه.
وزي ما متعودين في المناطق الشعبية بتاع الخضار بيبقا حاطط الخضار والفاكهة في زي اقفاص وبتبقي واطية فدينا بدائت توطي والعباية تشد علي جسمها بينت تفاصيل جسمها.
رامي ( بينه وبين نفسه ) : احا ايه كل الطيز دي يخربيت طيزك دا انا هموت واركبها يا بختك يا استاذ هاني تلاقيك متدلع علي الاخر.
دينا : فين البطاطس يا رامي.
رامي : للاسف يا ست دينا البطاطس لسة خلصانة وانا بعت الواد اللي معايا راح يجيب اول ما تيجي هجبلك اللي محتاجاه قوليلي بس عايزة قد ايه.
دينا : ماشي يا رامي خد دول اوزنهم وشوفلي حسابهم كام.
رامي : حاضر يا ست دينا. اتفضلي يا ست دينا دول كدا عاملين 76 جنيه.
دينا : خد يا رامي اهم. وهستناك تجبلي البطاطس تكون حلوة هاتلي 2 كيلو.
رامي : حاضر يا ست دينا.
اول ما دينا مشيت رامي فضلت عينيه علي طيزها وزبره شد وبقا حديد من منظر طيزها.
بعد شوية البطاطس جت ورامي وزن 2 كيلو وطلع لدينا الشقة بيخبط عالباب :
دينا ( من جوة الشقة ) : مين اللي بيخبط ؟؟؟
رامي : انا يا ست دينا رامي جبتلك البطاطس.
دينا : ثواني يا رامي جيالك اهو.
دخلت دينا تلبس وهي كانت في شقتها لابسة بيجامة كات وبنطلون برمودا دخلت لبست عليهم عباية وطرحة وراحت تفتح الباب :
رامي : اتفضلي يا ست دينا البطاطس.
دينا : تسلم يا رامي معلش تعبتك. كام كيلو دول ؟؟؟؟
رامي : دول 2 كيلو يا ست دينا.
دينا : بكام دول يا رامي.
رامي : 25 جينه يا ست دينا.
دينا : تمم يا رامي استني ثواني اجبلك الفلوس من جوا واجيلك.
رامي ( بينه وبين نفسه ) : احا دي جامدة اوي وفي البيت لوحدها انا هدخل اتحرش بيها.
دخل رامي وراها براحة وقفل باب الشقة بدون اي صوت.
دينا دخلت المطبخ بتجيب الفلوس من الدرج وفتكت الدرج طلعت الفلوس وبتلف عشان ترجع تدي رامي الفلوس لقت رامي واقف وراها وبيقرب منها.
دينا : رامي انت ايه اللي دخلك هنا اخرج برا وعيب كدا.
رامي : بقا ينفع استاذ احمد يدوق العسل بالقشطة دا كله لوحده.
وبيقرب منها وبيحاول يتهجم عليها وهي تحاول تمنعه وتزقه بس هو اقوي منها ومسك ايديها جامد اوي وبينزل بشفايفه علي وشها يحاول يبوسها بس هي ممانعة وبتزقه تبعده عنها بس مفيش فايدة عرف رامي يمسك شفايفها بشفايفه ومسبهاش وعمال يمصها ويعضها ويبوس فيها.
رامي : احا ايه الملبن دا كله دا انتي شفايفك جامدة اوي يا دينا.
دينا : اممممممممم وسع يا قليل الادب. سبني بقا عيب كدا.
رامي : اسيب ايه انا مصدقت مسكتك تعالي بقا.
مسك رامي ايديها الاتنين بايظ واحدة وايه التانية بداء يتحرش بجسمها من اول بزازها لحد كسها وبقا يقفشلها جامد وهو شفايفه علي شفايفها عمال يمص شفايفها ويعض شفايفها.
رامي : ايه البزاز دي كلها يا دينا.
دينا : عيب كدا بقا حرام عليك.
رامي : حرام انتي تخبي الملبن دا كله.
فضل يقفشلها بزازها شوية بعد كدا نزل بايده علي كسها من علي الطلبية وبداء يدعكه جامد وهي خلاص بدائت تستسلم للي رامي بيعمله فيها
رامي : كسك ملبن اوي يا دينا دا انا مش هرحمه


دينا ( وهي خلاص تعبت اوي وبقت مستسلمة ) : اههههههه براحة حرام عليك اللي بتعمله فيا دا.
رامي : بعمل ايه يا دينا انا بتمتع بلحمك البلدي.
دينا : ارجوك كفاية مش فادرة تعبانة اوي.
رامي : تعالي معايا يا قلبي نخرج برا وهريحك علاخر.
دينا : اممممممممممممم.
رامي شالها وشفايفه علي شفايفها وي ساحت خلاص ومش قادرة تعمل اي حاجة.
رامي : اقلعي يا دينا العباية دي بقاوعشان نعرف نتمتع.
وقلعها العباية قبل ما ينزلها علي الكنبة في الصالة لقاها لابسة البيجامة قلعها التيشرت والبرمودا دينا بقت بالكلوت والسنتيانة بس راح ماسكها رامي بقا هاتك با بوس وتحسيس وتقفيش في جسم دينا ويدنا خلاص سخنت وهاجت اوي بقا.
دينا : براحة يا رامي مش قادرة.
رامي : منا براحة اهو يا دينا انا لسة عملت حاجة.
راح رامي قايم من عليها وقلع هدومه وبقا ملط قدامها ودينا شافت زوبره بين رجليه كبير وتخين.
دينا : ايه كل دا انت هتبهدلني كدا وجوزي هيعرف.
رامي : ايه يعني ما يعرف انيكه معاكي كمان. يلا مصي يا دينا زبر فحلك رامي.
دينا : لا مش هقدر.
رامي : ما تسمعي الكلام يا لبوة بدل ما افضحك بقا.
دينا : خلاص وطي صوتك.
مسكت دينا زبره بقا وهاجت اوي وهو في نفس الوقت ماسك حلمات بزها يفركها عشان تفضل هايجة.
رامي : ايوة كدا يا لبوة مصي جامد زبر الفحل بتاعك.
دينا : زبرك كبير اوي مش قادرة.
رامي : يخربيتك كبير ايه دا لسة معملتش حاجة اومال اما انيكك دلوقتي بقا هتعملي ايه
دينا : لا مش هينفع بجد.
رامي : ايه اللي مش هينفع يا متناكة تعالي.
راح جاي رامي نيمها علي الكنبة ونزل علي كسها قعد بلحس في كسها جامد وشفراتها والبظر بتاعها وهي بقت تصوت راح جاي رامي ساحب الكلوت بتاعها من رجليها وحطهولها في بوقها.
رامي : مش عايز نفسك يا متناكة.
في الوقت دا انا حسيت ان في صوت برا وقلقت من النوم قومت وبدعك عيني عشان افوق جا اخرج من الباب لقيت مراتي دينا نايمة عالكنبة وغاتحة رجليها ورامي مسك كسها عمالي يلحسه ويفرش فيه ويبعبصعا وهي بتصوت بس صوتها مش طالب بسبب الكلوت بتاعها انه في بوقها حسيت بشعور غريب كدا وزبري وقف وخرم طيزي شد عليا احا ايه دا انا اول مرة يحصلي كدا لقيت نفسي بدون اي رد فعل رحت جاي قافل الباب شوية وسيبت حتة صغيرة ابقا شايفهم منها كويس واشوف هيصولوا لايه.
رامي قام وقف علي ركبته ومسك زبره وقعد يضرب بيه كس دينا من برا وهي تصوت بس صوتها مش طالع بعد شوية رامي شال من بوقها الكلوت طلعت منها اههههههههههههههههههههه كبيرة اوي
رامي : وطي صوتك يا لبوة عشان متفضحيش نفسك.
دينا : مش قادر بجد حرام عليك كل دا.
رامي : جاهزة يا لبوة.
بداء رامي يزق زبره في كس دينا واحدة واحدة وصوتها بداء يطلع راح رامي نازل عليها بشفايفه عشان يكتم صوتها وقعد يبوسها ويقطع شفايفها وفي نفس الوقت بيدخل زبره في كسها.
دينا : احححححححححححححححجححححح.
رامي : شايفةةيا لبوة انا حنين عليكي ازاي.
دينا : اوووووووووف براحة اااااااااااااه مش قادرة بيوجعني اوي.
رامي : هتتعودي عليه يا لبوة.
بداء رامي يسرع حركته شوية ويطلع ويدخل زبره.
دينا : احححححححححححححخخ انا بجيب.
دينا بدائت تنزل عسل كسها علي زبره ودا خلي زبر رامي يزفلط في كسها. وانا واقف اتفرج زلقيت نفسي بطلع زبري والعب فيه.
فضل رامي ينيك في كسها لحد ما قرب يجيب لبنه.
رامي : قربت اطيبهم يا متناكة عيزاهم فين ؟؟؟؟؟
دينا : طلعه بسرعة متجبهمش جوا.
رامي طلع زبره وبيدعك فيه عشان ينطر عليها.
رامي : خدي يا لبوة لبن فحلك.
رامي نطر لبنه علي كس دينا من برا وهي كانت بتجيب للمرة التانية.
دينا : اوعي حد يعرف حاجة بقا.
رامي : عيب عليكي يا لبوةبس متحرميناش من الدلع دا كله بقا.
دينا : قوم امشي بقا جوزي قرب يجي.
رامي قام مشي وراح جازعها بعبوص في طيزها قبل ما يمشي.
رامي : سلام يا لبوة.
دينا : ااااااااااااااااه طيزي يخربيتك امشي بقا.
لبس رامي ونزل عالمحل.
انا واقف في الاوضة وهايج اوي ونطرت لبني علي منظر مراتي وهي اتفشخت قدامي منغير ما اتصرف ولا اعمل اي حاجة واقف اتفرج والعب في زبري نزلت لبني ولبست واستنيت شوية كانت دينا قامت ولبست علي اللبن وقامت دخلت المطبخ
رحت طاي متسحب براحة كاني لسة طاي من برا وقفلت الباب عشان تعرف اني لسة جاي من برا
دينا : حمد**** بالسلامة يا حبيبي.
انا : **** يسلمك يا حبيبتي.
جيت ادخل المطبخ عليها لقيتها شعرها منكوش وشعها محمر وعرقانة ولبسها متبهدل.
انا : مالك يا حبيبتي عاملة كدا ليه ولبسك متبهدل ليه.
دينا اتلغبطط وسكتت شوية.
دينا : لسة طاية من عند ماما يا حبيبي قولت اعمل الغدا وبعدين اخد شاور.
رامي : ماشي يا حبيبتي انا هاخد شاور وادخل انام شوية عقبال ما تخلصي الاكل بقا.
دينا : ماشي يا حبيبي.
كدا انتهت قصة صاحبي ومراته
زفي انتظار تعليقاتكم ولو عجبتكم هنعملها اجزاء كتيرة عن رحلة دياثة صاحبي ومراته
انا احمد 31 سنة من منطقة شعبية ودي اول بداية ليا في طريق الدياثة واني اكون ديوث علي مراتي دينا 30 سنة محترمة جدا ولبسها واسع وطويل مش بتلبس ضيق خالص وفي البيت بيجامات وعبايات بيت متجوزين بقالنا سنتين بنحب بعض اوي ومكنتش اتخيل ان يجي يوم ويحصل اللي حصل وتبداء قصتي


في يوم كنت راجع من الشغل بدري وروحت فتحت الشقة ملقتش حد فيها بنده علي دينا مبتردش دخلت دورت في الشقة ملقتهاش افتكرت انها قالتلي انها رايحة عند مامتها انهاردة قولت كويس بقا ادخل ارتاح وانام شوية حلوين نمت ومن الناحية التانية كانت دينا راجعة من عند مامتها قبل معاد رجوعي من الشغل وكانت عاملة حسابها تعدي تجيب خضار عدت علي رامي بتاع الخضار.
رامي : ازيك يا ست دينا عاملة ايه واستاذ احمد عامل ايه سلميلنا عليه.
دينا : ازيك يا رامي بخير تسلم لسوالك استاذ احمد بخير الحمد لله.
رامي : محتاجة حاجة يا ست دينا تحت امرك.
دينا : لا تسلم انا هاخد شوية خضار وفاكهة.
رامي : اتفضلي يا ست دينا عبي اللي محتاجاه.
وزي ما متعودين في المناطق الشعبية بتاع الخضار بيبقا حاطط الخضار والفاكهة في زي اقفاص وبتبقي واطية فدينا بدائت توطي والعباية تشد علي جسمها بينت تفاصيل جسمها.
رامي ( بينه وبين نفسه ) : احا ايه كل الطيز دي يخربيت طيزك دا انا هموت واركبها يا بختك يا استاذ هاني تلاقيك متدلع علي الاخر.
دينا : فين البطاطس يا رامي.
رامي : للاسف يا ست دينا البطاطس لسة خلصانة وانا بعت الواد اللي معايا راح يجيب اول ما تيجي هجبلك اللي محتاجاه قوليلي بس عايزة قد ايه.
دينا : ماشي يا رامي خد دول اوزنهم وشوفلي حسابهم كام.
رامي : حاضر يا ست دينا. اتفضلي يا ست دينا دول كدا عاملين 76 جنيه.
دينا : خد يا رامي اهم. وهستناك تجبلي البطاطس تكون حلوة هاتلي 2 كيلو.
رامي : حاضر يا ست دينا.
اول ما دينا مشيت رامي فضلت عينيه علي طيزها وزبره شد وبقا حديد من منظر طيزها.
بعد شوية البطاطس جت ورامي وزن 2 كيلو وطلع لدينا الشقة بيخبط عالباب :
دينا ( من جوة الشقة ) : مين اللي بيخبط ؟؟؟
رامي : انا يا ست دينا رامي جبتلك البطاطس.
دينا : ثواني يا رامي جيالك اهو.
دخلت دينا تلبس وهي كانت في شقتها لابسة بيجامة كات وبنطلون برمودا دخلت لبست عليهم عباية وطرحة وراحت تفتح الباب :
رامي : اتفضلي يا ست دينا البطاطس.
دينا : تسلم يا رامي معلش تعبتك. كام كيلو دول ؟؟؟؟
رامي : دول 2 كيلو يا ست دينا.
دينا : بكام دول يا رامي.
رامي : 25 جينه يا ست دينا.
دينا : تمم يا رامي استني ثواني اجبلك الفلوس من جوا واجيلك.
رامي ( بينه وبين نفسه ) : احا دي جامدة اوي وفي البيت لوحدها انا هدخل اتحرش بيها.
دخل رامي وراها براحة وقفل باب الشقة بدون اي صوت.
دينا دخلت المطبخ بتجيب الفلوس من الدرج وفتكت الدرج طلعت الفلوس وبتلف عشان ترجع تدي رامي الفلوس لقت رامي واقف وراها وبيقرب منها.
دينا : رامي انت ايه اللي دخلك هنا اخرج برا وعيب كدا.
رامي : بقا ينفع استاذ احمد يدوق العسل بالقشطة دا كله لوحده.
وبيقرب منها وبيحاول يتهجم عليها وهي تحاول تمنعه وتزقه بس هو اقوي منها ومسك ايديها جامد اوي وبينزل بشفايفه علي وشها يحاول يبوسها بس هي ممانعة وبتزقه تبعده عنها بس مفيش فايدة عرف رامي يمسك شفايفها بشفايفه ومسبهاش وعمال يمصها ويعضها ويبوس فيها.
رامي : احا ايه الملبن دا كله دا انتي شفايفك جامدة اوي يا دينا.
دينا : اممممممممم وسع يا قليل الادب. سبني بقا عيب كدا.
رامي : اسيب ايه انا مصدقت مسكتك تعالي بقا.
مسك رامي ايديها الاتنين بايظ واحدة وايه التانية بداء يتحرش بجسمها من اول بزازها لحد كسها وبقا يقفشلها جامد وهو شفايفه علي شفايفها عمال يمص شفايفها ويعض شفايفها.
رامي : ايه البزاز دي كلها يا دينا.
دينا : عيب كدا بقا حرام عليك.
رامي : حرام انتي تخبي الملبن دا كله.
فضل يقفشلها بزازها شوية بعد كدا نزل بايده علي كسها من علي الطلبية وبداء يدعكه جامد وهي خلاص بدائت تستسلم للي رامي بيعمله فيها
رامي : كسك ملبن اوي يا دينا دا انا مش هرحمه



دينا ( وهي خلاص تعبت اوي وبقت مستسلمة ) : اههههههه براحة حرام عليك اللي بتعمله فيا دا.
رامي : بعمل ايه يا دينا انا بتمتع بلحمك البلدي.
دينا : ارجوك كفاية مش فادرة تعبانة اوي.
رامي : تعالي معايا يا قلبي نخرج برا وهريحك علاخر.
دينا : اممممممممممممم.
رامي شالها وشفايفه علي شفايفها وي ساحت خلاص ومش قادرة تعمل اي حاجة.
رامي : اقلعي يا دينا العباية دي بقاوعشان نعرف نتمتع.
وقلعها العباية قبل ما ينزلها علي الكنبة في الصالة لقاها لابسة البيجامة قلعها التيشرت والبرمودا دينا بقت بالكلوت والسنتيانة بس راح ماسكها رامي بقا هاتك با بوس وتحسيس وتقفيش في جسم دينا ويدنا خلاص سخنت وهاجت اوي بقا.
دينا : براحة يا رامي مش قادرة.
رامي : منا براحة اهو يا دينا انا لسة عملت حاجة.
راح رامي قايم من عليها وقلع هدومه وبقا ملط قدامها ودينا شافت زوبره بين رجليه كبير وتخين.
دينا : ايه كل دا انت هتبهدلني كدا وجوزي هيعرف.
رامي : ايه يعني ما يعرف انيكه معاكي كمان. يلا مصي يا دينا زبر فحلك رامي.
دينا : لا مش هقدر.
رامي : ما تسمعي الكلام يا لبوة بدل ما افضحك بقا.
دينا : خلاص وطي صوتك.
مسكت دينا زبره بقا وهاجت اوي وهو في نفس الوقت ماسك حلمات بزها يفركها عشان تفضل هايجة.
رامي : ايوة كدا يا لبوة مصي جامد زبر الفحل بتاعك.
دينا : زبرك كبير اوي مش قادرة.
رامي : يخربيتك كبير ايه دا لسة معملتش حاجة اومال اما انيكك دلوقتي بقا هتعملي ايه
دينا : لا مش هينفع بجد.
رامي : ايه اللي مش هينفع يا متناكة تعالي.
راح جاي رامي نيمها علي الكنبة ونزل علي كسها قعد بلحس في كسها جامد وشفراتها والبظر بتاعها وهي بقت تصوت راح جاي رامي ساحب الكلوت بتاعها من رجليها وحطهولها في بوقها.
رامي : مش عايز نفسك يا متناكة.
في الوقت دا انا حسيت ان في صوت برا وقلقت من النوم قومت وبدعك عيني عشان افوق جا اخرج من الباب لقيت مراتي دينا نايمة عالكنبة وغاتحة رجليها ورامي مسك كسها عمالي يلحسه ويفرش فيه ويبعبصعا وهي بتصوت بس صوتها مش طالب بسبب الكلوت بتاعها انه في بوقها حسيت بشعور غريب كدا وزبري وقف وخرم طيزي شد عليا احا ايه دا انا اول مرة يحصلي كدا لقيت نفسي بدون اي رد فعل رحت جاي قافل الباب شوية وسيبت حتة صغيرة ابقا شايفهم منها كويس واشوف هيصولوا لايه.
رامي قام وقف علي ركبته ومسك زبره وقعد يضرب بيه كس دينا من برا وهي تصوت بس صوتها مش طالع بعد شوية رامي شال من بوقها الكلوت طلعت منها اههههههههههههههههههههه كبيرة اوي
رامي : وطي صوتك يا لبوة عشان متفضحيش نفسك.
دينا : مش قادر بجد حرام عليك كل دا.
رامي : جاهزة يا لبوة.
بداء رامي يزق زبره في كس دينا واحدة واحدة وصوتها بداء يطلع راح رامي نازل عليها بشفايفه عشان يكتم صوتها وقعد يبوسها ويقطع شفايفها وفي نفس الوقت بيدخل زبره في كسها.
دينا : احححححححححححححححجححححح.
رامي : شايفةةيا لبوة انا حنين عليكي ازاي.
دينا : اوووووووووف براحة اااااااااااااه مش قادرة بيوجعني اوي.
رامي : هتتعودي عليه يا لبوة.
بداء رامي يسرع حركته شوية ويطلع ويدخل زبره.
دينا : احححححححححححححخخ انا بجيب.
دينا بدائت تنزل عسل كسها علي زبره ودا خلي زبر رامي يزفلط في كسها. وانا واقف اتفرج زلقيت نفسي بطلع زبري والعب فيه.
فضل رامي ينيك في كسها لحد ما قرب يجيب لبنه.
رامي : قربت اطيبهم يا متناكة عيزاهم فين ؟؟؟؟؟
دينا : طلعه بسرعة متجبهمش جوا.
رامي طلع زبره وبيدعك فيه عشان ينطر عليها.
رامي : خدي يا لبوة لبن فحلك.
رامي نطر لبنه علي كس دينا من برا وهي كانت بتجيب للمرة التانية.
دينا : اوعي حد يعرف حاجة بقا.
رامي : عيب عليكي يا لبوةبس متحرميناش من الدلع دا كله بقا.
دينا : قوم امشي بقا جوزي قرب يجي.
رامي قام مشي وراح جازعها بعبوص في طيزها قبل ما يمشي.
رامي : سلام يا لبوة.
دينا : ااااااااااااااااه طيزي يخربيتك امشي بقا.
لبس رامي ونزل عالمحل.
انا واقف في الاوضة وهايج اوي ونطرت لبني علي منظر مراتي وهي اتفشخت قدامي منغير ما اتصرف ولا اعمل اي حاجة واقف اتفرج والعب في زبري نزلت لبني ولبست واستنيت شوية كانت دينا قامت ولبست علي اللبن وقامت دخلت المطبخ
رحت طاي متسحب براحة كاني لسة طاي من برا وقفلت الباب عشان تعرف اني لسة جاي من برا
دينا : حمد**** بالسلامة يا حبيبي.
انا : **** يسلمك يا حبيبتي.
جيت ادخل المطبخ عليها لقيتها شعرها منكوش وشعها محمر وعرقانة ولبسها متبهدل.
انا : مالك يا حبيبتي عاملة كدا ليه ولبسك متبهدل ليه.
دينا اتلغبطط وسكتت شوية.
دينا : لسة طاية من عند ماما يا حبيبي قولت اعمل الغدا وبعدين اخد شاور.
رامي : ماشي يا حبيبتي انا هاخد شاور وادخل انام شوية عقبال ما تخلصي الاكل بقا.
دينا : ماشي يا حبيبي.
كدا انتهت قصة صاحبي ومراته
زفي انتظار تعليقاتكم ولو عجبتكم هنعملها اجزاء كتيرة عن رحلة دياثة صاحبي ومراته
اسم الموضوع : صاحبي ومراته دينا
|
المصدر : قصص سكس التحرر والدياثة